Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Sunny N14 GTi?


goago
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość lukasz_lublin

Zawias twardszy napewno by pomógł. Przynajmniej przód. W normalnej jeździe by to nie było dobte ale do sprintu jak najbardziej. Koła nie podskakiwały by tak łatwo i trakcja lepsza by była - IMO

Ps. moze ktoś wie, ma jakieś info albo możliwości na temat zakupu sprężyn i amorków gwint albo spor do 100nx, prawdopodobnie identyczne jak do sunny N14

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam kolka 195/45/14,

czy winne mogą być amory? bo jeden już cieknie... chociaż wydaje się że jeszcze trzymają :/

 

Amortyzatory mają olbrzymi wpływ na trakcje i hamowanie :!:

Może większe koła np.15-16 cali :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amortyzatory mają olbrzymi wpływ na trakcje i hamowanie :!:

z tym nie ma bólu bo mam na składzie u siebie nowiutkie kayaby exel tylko nie mam czasu się za to zabrać.

Może większe koła np.15-16 cali

tak zgadza się. to by poprawiło start ale nie chce zwiększać średnicy kół ze względu na krótkie przełożenia które mi odpowiadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może większe koła np.15-16 cali

tak zgadza się. to by poprawiło start ale nie chce zwiększać średnicy kół ze względu na krótkie przełożenia które mi odpowiadają.

 

hehe albo rybki albo akwarium :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szerokość opon to jedno , a ich rodzaj i stopień zużycia to rzecz najważniejsza

 

No tu się muszę zgodzić w 100% w ciągu 17 lat za kółkiem przeróżne opony wydarłem

i fakt na jednych ciężko zerwać przyczepność a drugie same piszczą :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przydal by sie uklad przeciw buksowaniu kol :/

 

ale 195/45/14 to b niski profil masz, przy 14 calach to zeby licznik nie oszukiwal i bylo dostosowane do fabryczynych to powineines miec 195/60= ok 78mm tak jak ja mam

 

wysokosc opony 195/45 to ok 88mm moznac przez 2 bo dwie strony kola to daje 2cm na kole do tego skrzynka z 1.4 nie dziw ze trudno o trakcje i na dodatek twoja moc :) :) w lekkim aucie, moze daj gumy 205 jak wejda ci na fele chyba ze masz stalowki oryginalne to 5,5 cala to za waskie

 

powiedz jakie masz zawiasy, obnizony, utwardzony?

stare amory lataja luzniej i podczas ostrgo startu podrywa przod i trakcja spada

tak samo jest jak jest miekkie i wysokie zawieszenie

 

a gdybys dal gumy z felami 205/45/15 + nowe amory + twardsze i nizsze sprezyny

 

licznik rowniez musi Ci oszukiwac sporo co sie przeklada na wylicznie spalania bo na mniejszych kolach robisz wiecej kilometrow niz standardowe kolo w n14

 

czy moglbys fotke swojego gwizdka w blosie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdybys dal gumy z felami 205/45/15 + nowe amory + twardsze i nizsze sprezyny

nie da rady nie mam wspomagania a pudzian to ja nie jestem.... :D na 195 manewrowanie na parkingu jest mocno upierdliwe. kupiłem tanio oponki fulda z wyprzedaży 185/50/14 i takie będą musiały zostać. myślę ze to wina wyjebanych amorów zmienię je na kayaby i sie zobaczy.

dzisiaj sprawiłem sobie prezent w postaci rozporki przedniej od almy gti :P jest jeden zonk jedna szpilka w mocowaniu kolumny jest za krotka. przy okazji zmiany amorów dam dłuższą

tak sie prezentuje

silnikzip1.jpg

 

czy moglbys fotke swojego gwizdka w blosie ?

gwizdek rozpiłowałem od środka do góry o 1mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

goago o kreceniu cos wiem sam mam 195 opony i na parkingu czasem idzie dostac nerwicy...ale juz niedlugo.....

maglownica pompa zbiornik przewody nowy plyn hydrualiczny i pasek leza i czekaja na montaz

zanim to zrobie musze przeniesc reduktor gdzie indziej bo nie wejdzie zbiornik od wspomagania i i dokupic srube stalowa, bo alternator bedzie przesunietyw lewo ok 1,5 cm i napedzany tym dodatkowym rzedzem na wale korbowym

a no i dzis dorobilem ta lyzwe/ramie co trzyma i reguluje sie naciag alternatora bo mi peklo :|

w dziale sunny wrzuce foty wieczorem

 

no i troche pogody i 2 dniowej checi :), pozniej jeszcze zbieznosc i cacy bedzie

nawet kostka wisi z tylu silnika z glowej wiazki ta od czujnika cisnienia oleju w maglownicy zeby obr zwiekszalo

 

widze ze masz te przewody janmor-a? mi jak sie 3x wyrwaly z zatrzaskow swiec to sie

wkurwilem i zalozylem stare sumimoto, sumito czy jakos tak

 

w fajnym miejscu masz reduktor ja tam mam linke od predkosciomierza bo Ty masz juz bez linki

 

rozporka calkiem fajnie sie prezentuje, ile Cie kosztowala?

 

ja to choruje na wydech...ale niestety $$, teraz chce zrobil tylne przewody hamulcowe-rurki i elastyczne dac wszystkie na te w oplocie stalowym, no i kto wie czy sprzeglo nie zacznie wolac o zmiane

 

blosa widze masz odwroconego,

jest jakas roznica jak dasz go wg instrukcji? no i ja mam b dlugi przewod od reduktora do blosa chyba ok 90cm ma :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

goago o kreceniu cos wiem sam mam 195 opony i na parkingu czasem idzie dostac nerwicy...ale juz niedlugo.....

maglownica pompa zbiornik przewody nowy plyn hydrualiczny i pasek leza i czekaja na montaz

Jak auto ma być szybkie to na cholerę je dociążać i masą i dodatkowymi oporami dla silnika, w Lanosie jak się zastosuje krótszy pasek z pominięciem pompy wspomagania to zyskuje się ekstra 4KM i miejscami blisko 6Nm...

 

Ps. rozpureczka jakby stworzona do tego auta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coobcio niestety cos za cos.... a ja mam juz dosc krecenia, a jezdze tym autem codziennie i duzoo po miescie i naparwde jest meczacy brak wspomagania, przy parkowaniu na zatloczonych parkingach mozna obledu dostac :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze masz te przewody janmor-a? mi jak sie 3x wyrwaly z zatrzaskow swiec to sie

wkurwilem i zalozylem stare sumimoto

u mnie sprawują sie dobrze i jak mierzyłem oporność starych i nowych to przepaść....

rozporka calkiem fajnie sie prezentuje, ile Cie kosztowala?
cale 100zl :D
ja to choruje na wydech...ale niestety $$

daj może używkę z gti. po zewnątrz 53mm przy końcu 50mm jak dobrze pamiętam

blosa widze masz odwroconego,

jest jakas roznica jak dasz go wg instrukcji?

nie mam pojęcia tak łatwiej go opchnąć pod maska. nie widzę przeciwwskazań żeby był w tej pozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak tam ogladal ktos blosa na hamowni czy sie otwiera na fulla?

 

co do wydechu to kolektor z SR20DE nie podejdzie do GA1XDX,

gdybym mial juz kolektor to reszta nie stanowi problemu

coobcio pisal ze os astry/kadeta GSI podejdzie(podoginac ;) ) tylko flansze zrobic nowa, albo jak u Ciebie z forda rs2000,

na razie wjebalem sie z przewodem od wspomagania i musze pospawac przewod wys cisneinia i dorobic kawalek nowego przewdou :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda ze ten dolek w momencie bo pewnie troche odczuwalny (wiem bo sam to mialem) ale wyniki naprawde fajne :) gratuluje zaparcia i wytrwalosci. wynik z g-techa ciut gorszy niz moj wiec:

 

zdziwienie pana w 10X drozszym wciagnietym wozie - BEZCENNE :diabel:

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No gratulacje wyniku :) więc to jest to :one:

no to dawaj wskazówki co i jak z tym parownikiem :D

 

[ Dodano: Pią 06 Kwi, 2007 20:11 ]

10HP po rozwierceniu no genialne :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co oznacza ze rozwierciles parownik :) ??

trzeba rozwiercić główną dyszę w moim przypadku z 6mm na 7mm. zauważyłem że wydajność parowników opisaną przez producenta pozna sobie miedzy bajki włożyć. np. mój niby był do 100KW a jego wydajność kończyła sie na 110KM :D

szkoda ze ten dolek w momencie bo pewnie troche odczuwalny (wiem bo sam to mialem)

tak trochę zamula później sie ją wyprostuje. albo jest przelany w tym miejscu albo z zapłonem coś nie halo... w sumie to nieważne :D

wynik z g-techa ciut gorszy niz moj

już nie aktualny :027:

no to dawaj wskazówki co i jak z tym parownikiem :D

Ty i tak masz ten największy :/

cytat z sierra fan:

"w przypadku reduktora brc at90e po rozebraniu 70kw i 140kw okazalo sie ze roznia sie tylko srednica glownego wylotu gazu, w przypadku reduktora 70kw bylo to 5,5mm zaś przy 140kw 7,1mm , wiec wystarczy rozwiercic wylot do odpowiedniego rozmiaru, reszta "dysz" jest taka sama, przeloty, membrany itd..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wynik z g-techa ciut gorszy niz moj

już nie aktualny :027:

 

ty mnie nie strasz bo i ja bede musial zaraz na gaz przerabiac zeby cie dogonic ;)

 

daj znac jak zmierzysz na obecnym setupie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by teraz czymś ładnie zapłon wystroić to jeszcze lepszy wynik mógłby być :)

Chyba że gwizdek w tym przedziale jest za bardzo rozpiłowany

Tak czy siak respekt dla ciebie za pomysłowość najtańszy przyrost 10HP jaki widziałem

 

No tak ale już wcześniej na samym początku pisałeś że rozwierciłeś reduktor do 140kw to teraz jeszcze bardziej :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba że gwizdek w tym przedziale jest za bardzo rozpiłowany

albo za mało rozpiłowany. w sumie to bez sensu takie gadki trzeba zmierzyć afr i sie wyjaśni. tylko Cooba na jakąś wiochę wywędrował :D

No tak ale już wcześniej na samym początku pisałeś że rozwierciłeś reduktor do 140kw to teraz jeszcze bardziej :?:

to był inny reduktor jeszcze pneumatyczny, później przeszedłem na brc 100KW

na fotce dysza którą należy rozwiercić

img0411sw3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...