Gość Szymeq Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 No to się nam diesle rozhuśtały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 luke a nie dudni ci na jakiś 2 tysiącach jak w jakiejś studni?Jeśli nie to pewnie u siebie za bardzo atakowałem młokiem i przy kolektorze sie rozsczelniło.A czy wywaliśeś tą siatkę przy kacie? i czy wstawiłeś rurkę w środek?Ale co fakt to fakt turbo wkręc się błyskawicznie a z tyłu roztacza się zapach starego jelcza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 hehehe dokladnie, czasami tak mi zajedzie z d*py ze aaz sie odwracam czy ktos nie padl )) U mnie cichutko. ZObaczysz jutro o 22.00 )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 rurki w środek nie trzba wsadzać, wydaje mi się że tak jest o wiele lepiej bo odrazu zaraz za turbiną następuje rozpręrzenie w takiej sporej puszcze. Można by wksperymentalnie wogóle nie zakłądać reszty wydechu i sprawdzić od ilu załancza się turbina - wtedy będzie się miało mniej więcej pewno co wprowadzi nowy gróby wydech Ps. Brawo chłopaki za odwagę, że wreszcie ktoś się zabrał za Diselki w klubie Jaj już któryś projekt będzie wykonany to można by go skopiować do działu ALmera żeby więcej klubowiczów się dowiedziało i zachęcić ich do wspólnego upgradowania... Może jeszcze coś ciekawego się wymyśli. Osobiście mnie ciekawi od czego można w tym 2,2 Di dobrać większe wtrsyki i jakiś większy tłoczek w pompie. Z VW 1,9 TDi ze zwykłą pompą chłopaki po 230KM wyciągają wkońcu... A tutaj pojemność większa i 16V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 wtryski i pompa mogą podpasować z pickupa d22 yd25ddti z wersji bez common rail.(navara/pathfinder mają już common rail)Na schemacie poglądowym wyglądają tak samo.Ale dorwać takie rzeczy to $$$$. [ Dodano: 30 Sie 2006, 09:00 ] Już wiem dlaczego było głośno.Wstyd się przyznać ale przy okazji wywalenia kata robiłem instalację IC i wywaliłem tłumik szmerów(rurę przed filtrem) żeby tam wpuścić orurowanie.Efekt identyczny jak dziura w wydechu- coś huczy.Już zdjąłem wszytkie osłony, chcialem zdejmować turbinę ,żeby zobaczyć czy nie pękł kolektor.Ale tak to jest jak się robi kilka modów naraz.PODSUMOWANIE: ku mojemu zaskoczeniu W N-16 DI WYWALENIE KATA NIE POWODUJE ZWIĘKSZENIA GŁOŚNOŚCI.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 dokladnie sie zgadzam z opinia albina - jedymy minus po outie katalizatora to czasami zaleci do kabiny zapaszek nie przyjemny z wydechu jak od jelcza ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 skąd ten zapaszek ? Jakaś nieszczelność, brudnymi łapskami dotykaliście kata ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 tam i tak było brudno A zapach pojawia się stojąc np. na światłach, poprostu zapach diesla stal się wyraźniejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Zalozylem panowie wreszcie IC !!! Troszke to wyglada jak kibel ale wazne ze jest sczelnie i dziala , no i tanio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Pieknie że udało się to wszystko pomieścić, teraz obecny poziom doładowania ma sens Ps. już jakieś jazdy próbne obdywałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 OKi wczoraj bylismy shamowac wreszcie nasze dieselki z ALBINEM i oto jakie wyszly wyniki : MOJ - Łuki :-) Albin-ka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 No proszę :shock: momenty bardzo ładne - chyba następnym moim autem bedzie też 2.2 Di Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 U Albina coś strasznie szybko spada moc... Czyżby katalizator jeszcze zalegał w wydechu ? Brawo Dla Lukiego - barjera 140KM złamana Jak w takim tępie to będzie szło, to za tydzień kolejne 10KM more No ale najlepsze jest to że to co kiedyś było przy 2500 obr.min teraz mamy pod nogą już przy niecałych 1700 :mrgreen: Ps. dowiadywałem się o te wtrsyki hybrydowe, w przypadku 1,9Tdi (baza wtrysk z ASV) to końcowki 230cc z robotą to wydatek ok 1300zł, wydajność 230cc powinna wystarczyć by osiągnąć jakieś 180KM... Bardzo ciekawy artykół odnośnie hybrydowych wtrysków: http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic...312&start=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 teraz to już chyba zostało turbawkę na większą zamienić, bo maks moment już przy 2300......, tak że można go troche wyżej przesunąć :twisted: a jak tam z wtryskami jakieś większe?? da się z czegoś dobrać?? pompa da jeszcze rade?? pytam się bo z dieslami miałem bardzo mało do czynienia...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 cholera wie jaka jest średnica tłoczka w pompie, w diagtronicu powinni wiedzieć w mocnych 1,9 TDI najczęściej stosuje się 11 a czasen nawet 12mm (moce do 230KM). Także są jeszcze większe wtryski, największe z jakimi się spotkałem to 260ccm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 To może po krótce objaśnię o co chodzi z moimi 3 wykresami.Seria to wykres bez kata ,po chipie, doładowanie 1,2 bara.!bar to to samo tylko na doładowaniu 1 bar (seryjnym).Ohne ic to to samo czyli 1 bar tylko bez ic.Moje odczucia są następujące.Do sprintu intercooler nie jest portrzebny( turbina nie generuje w krótkim czasie takiej tempertury która powoduje " puchnięcie")Zauważalny jest wzrost mocy po odłączeniu intercoolera ( ic stwarza zawsze jakiś opór) Diagtronicy stwierdzili ,że to zupełnie normalne zjawisko, ich zdaniem należałoby zrobić 15 pomiarów pod rząd przy maks butowaniu, potem odłączyć icka i dopiero wtedy możnabyłoby wnioskować o jego użyteczności.Natomiast do szybkiego poruszania po trasie ( czego nie byliśmy w stanie zobaczyć na hamowni intercooler jest niezastąpiony- to moje własne obserwacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 dla mnie to dziwne że IC nic nie daje, bo powinien nawet na hamowni....... , możliwe że za mało jest podlany i stąd obniżenie temp powietrza nic nie daje, takie jest moje zdanie oczywiście mogę się mylić, ewentualnie jeszcze boost up!! :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Ps. znalazlem firmę która oferuje końcówki do wtrsykiwaczy 230cc oznaczone są jako Power Plus 520 i niby 20KM dopdają i 30Nm Proszę: "http://www.kermatdi.com/servlet/-strse-VW-TDI-Nozzles-%2796-dsh-%2703/Categories Ciekawe jakie są wtrsyki w 2,2Di ? A no i końcówki te można samemu zmienić - wtrysk się wkręca w imadło i kluczem plaskim 13 odkręca końcówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 ale jakaś regulacja wtrysku chyba jest więc samo przełożenie końcówki nie wystarczy - czy się mylę :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Samo przełorzenie końcowek to już POWER UP bo więcej towaru leci i jest on dokładniej rozpylony, do tego regulacja po przez Chiptuning i jeszcze dodatkowe przyrosty. Firma KERMA ponoć ma bardzo wysokiej jakości końcowki, auto na nich mniej pali, mniej dymi i ma wiekszą moc, same zalety tylko cena... no i cholera wie czy pasują do wtrsyków z 2,2Di - niby system boscha ale wtrsyki mogą być inne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 qwa, ciekawy ten tuning diesla...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 qwa, ciekawy ten tuning diesla...... znajomy mojego qmpla, kolo z Mokotowa chyba, ma polo dość mocno dłubniete i mówił, że żałuje kasy wsadzonej w benzyne - jakby kupił diesla to za mnijeszą kasę miałby wiekszy przyrost mocy/momentu po modyfikacjach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 zgadza się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 plus nowych diesli jest taki że mają już seryjnie cały układ turbo, mają mocny układ korbowo tłokowy, przystosowany do przenoszenia dużych momentów, nie ma układu zapłonowego (nie trzeba się martwić o mocną iskrę), chyba łatwiej to wystroić bo jest tylko mapa wtrysków.... no i mniej palą bo ropa jest bardziej energetyczna ale nie wiem czy z dwuch litrów turbo doładowanych w dieslu da rade wyciagnąc tyle co z benzyny, w tym zakresie benzyna chyba jeszcze góruje...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 nie wiem czy z dwuch litrów turbo doładowanych w dieslu da rade wyciagnąc tyle co z benzyny, Fakt, z dwóch litrów może nie ale z 1.9 napewno sie da :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.