Coobcio Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 A może zle odczytałem twoejgo posta, na ulicy bardzo cizeko znaleść pięciodzwiówke w wersji GT głwoenie w tej wersji sie spotyka SEDANY... Wracając do tematu, kolega w VW CANNDY czy jakoś tak wywalił z tylu kolektory sily hamowania, mimo ze to samochod dostawczy hamuje tak ze nie sposób sie utrzymac jako pasarzer - koneicznie musze sie tego shitu pozbyćzanim znowu będzie nieszczeście - RADZE WSZYTKIM ZROBIĆ TO SAMO ! ! ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 No tak racja.Czyli to ja zle odczytalem.Sorki za wprowadzenie w blad. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2005 No i wywalilem te korektory.Teraz hamulce sa za***iste.Doradzam kazdemu wywalic te korektory.Samochod teraz praktycznie staje deba jak sie dobrze da po heblach.Niedlugo zrobie opis co i jak oraz zamieszcze fotki i wyniki z pomiarow sily hamowania. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Pochwal się jeszcze jak sie porpawiłą skuteczność hamowanai tylu - prawie 100% !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ciniak Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 SUPER! Czekam na opis. Moje hamulce są tez do bani.Na przykład ja mam GT w sedanie jutro sprawdzę czy mam te korektorki. Ja mam wszystkie tarcze srebrne i czyste, ale hamuje mi sie kiepsko. Proszę o opis jak wywaliliście te badziewie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szeryf Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 tylko że w samochodzie z ABSem jak zablokuje tył a chce się wykonać manewr omijania (bo do tego służy ABS) podczas hamowania to d*pa może wyprzedzić przód... i co wtedy? po to są te korektory między innymi. ja jechałem tico i tył mi jakoś pierwszy złapał niż przód (zblokował się) i tańczyłem na 2 pasach jezdni aż miło!! (a tico ponoć tak ma ) zastanówcie się czy to dobry pomysł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Jak sie usunie kolektory z tylu to warto wsadzic hamulce do przodu z 200SX S13 po 92roku, lub od maximy 3.0 albo z priemry P11GT wtedy rpzod bedzie łapac sporo powyzej 3000nm a tyl 2000nm i bedzie gicior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Wywalilem te nieszczesne korektory.Opis z fotkami juz prawie skonczony.Tak jak Coobcio napisal sila wzrosla 100%.Rozpedzalem sie i hamowalem ostro.Na prostej i na zakretach.Tyl wogole sie nie blokuje.Cuda z samochodem wyrabialem i tyl ani razu sie nie zablokowal. Juz niedlugo wszystko bedzie zamieszczone na forum. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 no ciekaw jestem jak to dziala... w Smsie mi pisaleś ze teraz przod hwyta z silą 2500 a tył 2000 - nie mylę się ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Sila skoczyla tak jak widac na wyniku z badania sily hamowania po wywaleniu korektorów.No prawie Coobcio dobrze zapamietałeś. Przód hamuje z siłą 2500N, a tył hamuje z siłą 2100N. Z tego co mówili mi panowie, którzy sprawdzali mi te hamulce, to mówili, że wszystko jest ok i samochód z takimi hamulcami przeszedłby badanie okresowe, które wykonuje się co roku.Dodatkowo mozna zastosować tak jak Coobcio mówił lepsze klocki i tarcze z przodu,a tył zostawić seryjny, to wtedy siła z przodu podskoczyłaby do ponad 3000N i wtedy byłoby za***iście.Polecam każdemu kto ma te korektory wywalić je i poczuć się bezpieczniej na drodze. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ticky Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 A oto moje wyniki badania. Chyba nie będe nic wywalał bo mógłbym popsuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Jakieś strasznie zawyrzone te wyniki :? U mnie na klockach ferodo mialem z rpzodu 3150... tył tak samo strasznie mocny no i hamucle reczeny ale mimo wszytko tak jak u mnie i u Dżodżo reczny hamuje mocniej jak nożny :x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 A sprawdzaliście czy czasem Wam się klocki w zaciskach nie blokują?? Coobcio- pisałeś, że masz tylko wąski pasek bez rdzy- może klocek staje pod kątem i nie dociska całą powierzchnią. Zobaczcie: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=4677 jest tam moja fotka. To wszystko musi luźno chodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 nie no coś ty nie blokuje sie ja dbam o te elemnty, wszytko starannie wyczyscilem i smarowalem - zarówno tloczki jak i te dwa sworzeni na których porusza sie zacisk wszytko chodzi jak w masle... PRzyczyna to za mala sila scisku z którą Dożdżo się uporał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 No właśnie ja się uporałem i jestem bardzo zadowolony.Teraz Coobcio kolej na Ciebie i innych którzy narzekają na słabe hamulce. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ticky Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Spotkamy sie Coobciu 1 maja jak dobrze pójdzie to porównamy hamowanie. A klocki to nie wiem jakie mam i nie wiem czy da sie to teraz jakoś sprawdzic? Jest gdzieś jakiś napis? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 A co sądzicie o wywaleniu korektorów w P10 bez ABS-u? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Myśle żę też bedize lepiej, ale trzeba bedize uwarzac zeby w zakrecie za mocno nie depnać na pedały. w dostawczaku bez abasu sprawdza sie to rewelacyjnie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Chcę je wywalić, bo pamiętasz Coobciu jak montowaliśmy kolektor wydechowy, to ten fachowiec powiedział, że śruby są zapieczone na amen i regulacja nie jest możliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 pamiętam, ja u siebie WD-40 je popeiscilem przez noc cala i odkrecają sie lekko Teraz tylko odpoweidni rurki musze skabinować z koncówkami, bo temat jest wart poświecenia a jak się śroby pourywają to przynajmniej zasłonią dziury w wachaczach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 U mnie śruby się poodkręcały bez żadnego oporu, ale tylko 2 się urwały-te co trzymają korektory przy podwoziu.Jedna z jednej strony i jedna z drugiej strony. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 1 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2005 ja akurat mam korektor siły hamowania inaczej rozwiązany - jest on w bębnie to model bez ABS z tyłu bębny ale na przeglądzie gość powiedział ze tył prawie nie łapie powiedzcie jak wy stwierdzacie że tył nie bierze... u mnie przód jest ok no to nie wiem czy tył działa czy w ogóle ps. te korektorki są chyba uzupełnieniem do tego że tym primerkom tak na zakretach wywala tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Greg40 Opublikowano 2 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2005 Mam Primerę bez ABS i nawiązując do pytania Qwasara myslę że bym nie zaryzykował wywalenia korektora siły hamowania w tym modelu. Za duże ryzyko jazdy w zimie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slimak Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Ja wywaliłem w 100nx GTI korektory to jak haowałem a było troche slisko albo piaseczek to mi auto bokiem stawało !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 można także ustawić kolektory zeby dzialaly lepiej. Tzn. na wachaczach z tylu ustawić te dolne trzymania w gore na maksa (trzeba jedynie poluznić dwie śrobki 12) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.