Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Regulator (korektor) siły hamowania


Gość marekmarecki
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A może zle odczytałem twoejgo posta, na ulicy bardzo cizeko znaleść pięciodzwiówke w wersji GT głwoenie w tej wersji sie spotyka SEDANY...

 

Wracając do tematu, kolega w VW CANNDY czy jakoś tak wywalił z tylu kolektory sily hamowania, mimo ze to samochod dostawczy hamuje tak ze nie sposób sie utrzymac jako pasarzer - koneicznie musze sie tego shitu pozbyćzanim znowu będzie nieszczeście - RADZE WSZYTKIM ZROBIĆ TO SAMO ! ! !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wywalilem te korektory.Teraz hamulce sa za***iste.Doradzam kazdemu wywalic te korektory.Samochod teraz praktycznie staje deba jak sie dobrze da po heblach.Niedlugo zrobie opis co i jak oraz zamieszcze fotki i wyniki z pomiarow sily hamowania.

 

 

POZDRAWIAM.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SUPER! Czekam na opis. Moje hamulce są tez do bani.Na przykład ja mam GT w sedanie

 

 

GT77.jpg

 

 

jutro sprawdzę czy mam te korektorki. Ja mam wszystkie tarcze srebrne i czyste, ale hamuje mi sie kiepsko. Proszę o opis jak wywaliliście te badziewie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko że w samochodzie z ABSem jak zablokuje tył a chce się wykonać manewr omijania (bo do tego służy ABS) podczas hamowania to d*pa może wyprzedzić przód... i co wtedy? po to są te korektory między innymi.

ja jechałem tico i tył mi jakoś pierwszy złapał niż przód (zblokował się) i tańczyłem na 2 pasach jezdni aż miło!! (a tico ponoć tak ma :lol: )

 

zastanówcie się czy to dobry pomysł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sie usunie kolektory z tylu to warto wsadzic hamulce do przodu z 200SX S13 po 92roku, lub od maximy 3.0 albo z priemry P11GT wtedy rpzod bedzie łapac sporo powyzej 3000nm a tyl 2000nm i bedzie gicior :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywalilem te nieszczesne korektory.Opis z fotkami juz prawie skonczony.Tak jak Coobcio napisal sila wzrosla 100%.Rozpedzalem sie i hamowalem ostro.Na prostej i na zakretach.Tyl wogole sie nie blokuje.Cuda z samochodem wyrabialem i tyl ani razu sie nie zablokowal.

Juz niedlugo wszystko bedzie zamieszczone na forum.

 

 

POZDRAWIAM.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ciekaw jestem jak to dziala...

 

w Smsie mi pisaleś ze teraz przod hwyta z silą 2500 a tył 2000 - nie mylę się ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30.jpg

Sila skoczyla tak jak widac na wyniku z badania sily hamowania po wywaleniu korektorów.No prawie Coobcio dobrze zapamietałeś.

Przód hamuje z siłą 2500N, a tył hamuje z siłą 2100N.

Z tego co mówili mi panowie, którzy sprawdzali mi te hamulce, to mówili, że wszystko jest ok i samochód z takimi hamulcami przeszedłby badanie okresowe, które wykonuje się co roku.Dodatkowo mozna zastosować tak jak Coobcio mówił lepsze klocki i tarcze z przodu,a tył zostawić seryjny, to wtedy siła z przodu podskoczyłaby do ponad 3000N i wtedy byłoby za***iście.Polecam każdemu kto ma te korektory wywalić je i poczuć się bezpieczniej na drodze.

 

 

POZDRAWIAM.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś strasznie zawyrzone te wyniki :?

 

U mnie na klockach ferodo mialem z rpzodu 3150... tył tak samo strasznie mocny no i hamucle reczeny ale mimo wszytko tak jak u mnie i u Dżodżo reczny hamuje mocniej jak nożny :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzaliście czy czasem Wam się klocki w zaciskach nie blokują?? Coobcio- pisałeś, że masz tylko wąski pasek bez rdzy- może klocek staje pod kątem i nie dociska całą powierzchnią. Zobaczcie:

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=4677

jest tam moja fotka. To wszystko musi luźno chodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no coś ty nie blokuje sie ja dbam o te elemnty, wszytko starannie wyczyscilem i smarowalem - zarówno tloczki jak i te dwa sworzeni na których porusza sie zacisk wszytko chodzi jak w masle...

 

PRzyczyna to za mala sila scisku z którą Dożdżo się uporał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle żę też bedize lepiej, ale trzeba bedize uwarzac zeby w zakrecie za mocno nie depnać na pedały.

 

w dostawczaku bez abasu sprawdza sie to rewelacyjnie,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę je wywalić, bo pamiętasz Coobciu jak montowaliśmy kolektor wydechowy, to ten fachowiec powiedział, że śruby są zapieczone na amen i regulacja nie jest możliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamiętam, ja u siebie WD-40 je popeiscilem przez noc cala i odkrecają sie lekko :)

 

Teraz tylko odpoweidni rurki musze skabinować z koncówkami, bo temat jest wart poświecenia a jak się śroby pourywają to przynajmniej zasłonią dziury w wachaczach :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie śruby się poodkręcały bez żadnego oporu, ale tylko 2 się urwały-te co trzymają korektory przy podwoziu.Jedna z jednej strony i jedna z drugiej strony.

 

 

POZDRAWIAM.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość heineken72

ja akurat mam korektor siły hamowania inaczej rozwiązany - jest on w bębnie

to model bez ABS z tyłu bębny

 

ale na przeglądzie gość powiedział ze tył prawie nie łapie

 

powiedzcie jak wy stwierdzacie że tył nie bierze... u mnie przód jest ok

no to nie wiem czy tył działa czy w ogóle

 

ps.

te korektorki są chyba uzupełnieniem do tego że

tym primerkom tak na zakretach wywala tył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Greg40

Mam Primerę bez ABS i nawiązując do pytania Qwasara myslę że bym nie zaryzykował wywalenia korektora siły hamowania w tym modelu. Za duże ryzyko jazdy w zimie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można także ustawić kolektory zeby dzialaly lepiej.

Tzn. na wachaczach z tylu ustawić te dolne trzymania w gore na maksa (trzeba jedynie poluznić dwie śrobki 12)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...