Gość slimak Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 U mnie 10 klucz hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 no ale za pewne nie masz Primerki P10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 No- byłem na przeglądzie ale..... Zająłem się tyłem- wyszło pięknie- jak diagnosta powiedział ale Q.......... :evil: przód ma 17% różnicy :shock: . Miałem pękniętą osłonę przegubu i być może smar prysnął na tarcze więc muszę teraz zaatakować lewy przód. Narazie nie dostałem wydruku do czasu usunięcia usterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 hm nie dobrze... A u mnie robota staneła bo nie moglem wykręcić z kolektorów przewodów hamulcowych no tak sie zapiekły że hej! Tylko kluczem obrobiłem je do okoła tak że juz nie łapie - może zabką spróbuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 No i zagwozdka. Czy w końcu przy braku ABS-u wycinać korektory hamowania? Już się nawet umawiałem z Dżodżo... Kto jest za ;-) ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Ja jestem Za. Przeciez nie ma najmenjszego problemu z ponownym ich przykręceniem bo nic w seryjnym ukladzie nie przerabiasz tylko zastepujesz kolektory odpoweidnią rurką... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 A JAK SIĘ URWĄ ŚRUBKI (A PEWNIE SIĘ URWĄ), TO JAK SPACYFIKOWAĆ KOREKTORY? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 U mnie urwały się tylko 2 śrubki.Po jednej przy każdym korektorze, które słuza za przykręcenie korektora do podwozia.Korektor trzyma się na 3 śrubkach, a pare razy dobrze je spsiukać jakimś WD, to myśle, że może dałoby rade bez ich urwania odkręcić.A jeśli się urwą, to zawsze można rozwiercić i nagwintować i dać nową śrubkę.Wszystko jest do zrobienia. Co do Primerki bez ABS-u, to ja bym wywalił korektory i zobaczył jak się będzie samochód zachowywał.W lecie myśle, że byłoby za***iście, natomiast w zimie mogłoby troche tył rzucać przy hamowaniu. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyfer Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 A ja mam pytanko. Mam model P10 SLX 2.0 z 1992 roku i nie bardzo wiem czy mam ABS czy nie. Pytam bo niedawno troche mocniej musiałem zachamować i koła tak jakoś przerywanie piszczały. troche mi to by pasowało pod ABS ale nie wiem bo nie znam się na tym za bardzo. Co sądzicie o tym?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 A ja mam pytanko.Mam model P10 SLX 2.0 z 1992 roku i nie bardzo wiem czy mam ABS czy nie. Pytam bo niedawno troche mocniej musiałem zachamować i koła tak jakoś przerywanie piszczały. troche mi to by pasowało pod ABS ale nie wiem bo nie znam się na tym za bardzo. Co sądzicie o tym?? Tak jak widac na zdjeciu ponizej. Przy przednim prawym reflektorze, obok wlewu zbiorniczka plynu do spryskiwacza jaest modul ABS. Jesli go nie masz to nie masz tez ABS'u. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 A ja mam pytanko.Mam model P10 SLX 2.0 z 1992 roku i nie bardzo wiem czy mam ABS czy nie. Pytam bo niedawno troche mocniej musiałem zachamować i koła tak jakoś przerywanie piszczały. troche mi to by pasowało pod ABS ale nie wiem bo nie znam się na tym za bardzo. Co sądzicie o tym?? Moze byla jezdnia zapiaszczona, zabrzudzona albo neirówna - normalka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 qwinto.... ale ty masz fajne ramki ;-) myslałem ze sa one tylko w P11 vieviel kostet das ?? ps. Dżodżo ... nie dy rydy wywalic korektoreka jak ktoś nie ma ABS tam korektor jest (tak pisze w siłowniku / cylinderku) na stałe chyba że sposobem jakimś ps2. a jak Wy zamieszczacie te fotki do postu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 qwinto.... ale ty masz fajne ramki ;-)myslałem ze sa one tylko w P11 vieviel kostet das ?? Czy masz na mysli te chromowane obwodki na grilu?? ps2. a jak Wy zamieszczacie te fotki do postu ? Ktore fotki? Te pod nickiem z lewej strony, czy te w podpisie czy te samej tresci wiadomosci?? Czy chodzi Ci o to ze obrazek jest linkiem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 qwinto.... ale ty masz fajne ramki ;-)myslałem ze sa one tylko w P11 vieviel kostet das ?? Zdaje się że jest to strasznie chodliwy towar. Na pewno były w serii Invitation, bo ja też mam takie. Od razu zastrzegam, nie sprzedaję :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekmarecki Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 A czym się charakteryzuje wersja Invitation :?: Bo ja tez mam teki grill ale wersja chyba inna :!: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Invitacjon to ta poladniona wersja lata produkcji 95 i 96 w wysokiej wersji wyposarzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Ktore fotki? Te pod nickiem z lewej strony, czy te w podpisie czy te samej tresci wiadomosci?? Czy chodzi Ci o to ze obrazek jest linkiem?? chodzi o ten obrazek z linkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cysio Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 mam takie smieszne pytanko czy oryginalne cylinderki hamulcowe z korektorami sily hamowania tyl (P10 2.0D) mozna zastapic jakimis innymi bez korektorow ? moze ktos sie orientuje z jakiej marki i modelu moze cos podejsc bo nie mam pomyslu na rozbebeszenie cylinderka i wyjecie z niego korektorow i jeszcze male pytanko z inne beczki ale dotyczace hamulcow mialem nieco slaby reczny - szczeki,bebny i cylinderki nowe (jakies 5kkm) linka ok ... dzisiaj sie tym zajalem i podciaglem nieco linke odczuwalny opor pojawia sie przy 3-4 zabku na kostce brukowej i szutrze blokuje kolka i jest ok , ale na asfalcie ni h..tki nie chce zablokowac tylko dupe auta ciagnie ku ziemi mozna jeszcze w jakis sposob poprawic dzialanie recznego ?? dodam ze dzisiaj u mnie bylo mokro na asfalcie wiec powinien blokowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Niestety przy tarczach w P10 taki slabiutki jest ten ręczny... Jedynie co mozna zrobić to tylko nasmarować w toloczku ten mimośród, Ps. jak nie chcerz kolektoró to wstaw zaciski hamulcowe z P10 która takchowych nie posaida Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Coobciu z zaciskami to bylby problem, bo z tego co sie doczytalem, to kolega Cysio ma z tylu bebny.Trzebaby bylo poszukac cylinderkow takich samych bez korektorow, lub wywalic korektory z cylinderkow. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 chodzi o ten obrazek z linkiem [url=http://adres.strony][img=http://adres.obrazka][/url] To tak w skrocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 z obrazkiem wszystko jasne .. czyli trzeba miec gdzieś w necie stronkę i go tam wsadzić a co do korektorków to w ksiązce piszą , ze sie cylinderków nie naprawia bo mają te korektorki ale może ktoś kiedys rozbierze i popróbuje poprawić japońską doskonałość :? ps. na pewno ten korektor nie jest zależny od obciążenia tyłu tak jak to jest w p10 z tarczami z tyłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Jesli jest w cylinderku, to moze jest ustawiony aby zawsze tyl o wiele slabiej hamowal niz przod.jesli mozesz, to przeslij mi te fotki na emaila, a ja je umieszcze w necie i wrzuce na stronke.Jakby ktos mial taki zuzyty cylinderek, to jestem chetny sie nim pobawic i byc moze nawet udoskonalic :D:D:D:D POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Napewno da się coś zrobićzeby pozbyć się tego badziewia. Niestety w Servisówce nie mam obrazków więc nie pomogę, chyba żę będzie foto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 skoro do cylinderka dochodzi tylko jeden przewód hamulcowy to na chłopski rozum ten korektorek musi działac tak .. że w srodku jest malutki otworek (kryza jakaś np ) i jak ciśniesz mocno na pedał to część płynu przelewa na zasilanie tym otworkiem zmniejszając ciśnienie w cylinderku innego rozwiązania nie widze :wink: przecież to ludzie zbudowali ... chociaż nie.... japończycy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.