z2maciek Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 ebc greenstuff Gdzie takie klocki można kupić ? Można zamówić przez internet ? Jestem zainteresowany a nie wiem gdzie szukać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kris013 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Ja kupowałem na allegro. Tu masz linka do tego sprzedawcy: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2453234 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubek Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 odkopie trochę temat czy ktoś w końcu wywalił to ustrojstwo w P10 bez ABS-u bo chętnie bym się tego pozbył ale nie chcę się zabić wiec jakiekolwiek porady były by bardzo wskazane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Witam ja wywaliłem kolektory z mojej P10 a nie mam absu i wcale nic nie znosi a teraz to czuje ze mam hamulce oczywiście klocki ferrodo na tył i po kłopocie:) jezdze tak od listopada i wszystko ładnie hula. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubek Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 dzięki ci serdecznie z odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysek Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 W trące się w temat. Jeżeli jest ABS w aucie to nie ma korektora siły hamowania. Jeżeli mamy układ hamulcowy bez ABS i wyrzucimy owy korektor, wtedy hamowanie na osiach mamy 50/50. Na śliskiej nawierzchni da sie do odczuć, np niektórzy hamuja w zakrętach i wtedy może tył nas wyprzedzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 tedy hamowanie na osiach mamy 50/50 Nie jest tak ponieważ tylne tłoczki hamulcowe mają mniejszą średnicę niż przednie a w dodatku tarcza tylna ma mniejszą średnicę niż przednia. Siłę hamowania na kole określa przybliżony wzór: F=PxSxMixr1/r2 gdzie: F-siła hamowania na kole; P-ciśnienie płynu hamulcowego; Mi-współczynnik tarcia okładzina/tarcza; r1 - średnica podziałowa tarczy; r2 - średnica zewnętrzna opony. 50/50 by było gdyby zaciski hamulcowe i tarcze z przodu i z tyłu były identyczne, a jak wiemy nie są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 dodatku tarcza tylna ma mniejszą średnicę niż przednia. jeśli chodzi o P10 z ABS-em to mylisz się...tylna tarcza ma większą średnicę 257mm przód/258mm tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysek Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 z2maciek, zespół napędowy nie jest też ułożony centralnie,zatem obciążenia osi są inne wiec Twoje wzory w tym momencie też do końca nie są miarodajne. Tak czy inaczej po wyjęciu korektora łatwiej jest wprowadzić tył auta w poślizg ---> temat hamowanie lewą nogą Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubek Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Jak się już tego pozbędę to napisze jakie są wrażenia ale wątpię żeby coś było nie halo i tyłem rzucało bo skuteczność hamulców z tyłu jest dużo mniejsza niż z przodu ale nigdy nie wiadomo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 tylna tarcza ma większą średnicę 257mm przód/258mm tył No możliwe, patrzyłem pod kątem gt która ma 280 z przodu. Tym niemniej największa różnica wynika ze średnicy cylinderka hamulcowego a ta różni się bardzo między przodem a tyłem. zespół napędowy nie jest też ułożony centralnie,zatem obciążenia osi są inne wiec Twoje wzory w tym momencie też do końca nie są miarodajne Obciążenia osi nie mają żadnego wpływu na to, jak hamuje hamulec. Oczywiście nie zmienia to faktu, że usunięcie korektorów zawsze zwiększa siłę hamowania z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_o_s Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 [p12] no to mega odświerzenie trza zrobić. mam urwane ramię korektora siły hamowania. diabli wiedzą skąd ta awaria, ale fakt jest taki, że jest urwane. to jest taka chyba plastikowa dźwigienka o długości ok. 10 cm I co? i nie mogę znaleźć ani zamiennika ani używki. Ktoś może coś poradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.