Gość jarkk Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 No i to co tyle stało na cle... Ładnie sie świeci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 He he Kuba wiedziałem, że Kosa docierał swoją primkę diesla z gazem ale nie, że aż tak... czekam na kolejne postępy w pracach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 He he Kuba wiedziałem, że Kosa docierał swoją primkę diesla z gazem hehe Oto efekty: - panewki korbowodowe z 3ciej korby znikneły gdzieś... a głowne zostały poważnie zatarte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 ach ty to masz zaparcie,do modów tych p10tek, a tak wogóle to pięknie się wydeszek świeci,cacy cacy pracuj dalej :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 SR to SR nie ważne w jakiej budzie występuje. Ps. Na Krasnobrodzkiej trochę ruchu mają i nie wiem czy wał odbiorę przed świętami... Pss. Lukas jak poskładam do końca tą Primę i pojadę sobie gdzieś w trasę (może 2) te 1000km zrobić to odrazu na kreskę się ustawiamy co ? [ Dodano: Pią 27 Kwi, 2007 01:53 ] DZisiejsze łowy: Na zdjęciach pieknie ale wał po wrzuceniu do bloku w jednym punkcie obrotu wyraźnie ciężej się obraca, wsadziłem go do starego bloku ze srebrnej i to samo, chyba mi spiepszyli szlif... bida straszna jutro będzie wiadomo co jest nie tak. Ps. Do mycia auta pod maską polecam wyciąganie silnika - wtedy do wszystkiego jest dostęp i każdy zakamarek idzie dogłębnie wypucować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MAXX Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 czekam na Twoje pomiary z hamownii co do kolektora i wydecu jak beda dla Ciebie za slabe to daj znac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Jeszcze przyjdzie trochę czekać... Wczoraj został złożony silnik i wyregulowane zawory + kolektor przeportingowałem kolektor ssący. Dzisiaj SRka wleciała do budy i została odpalony - działa A na jutro na jutro zostawiłem sobie wsadzenie półosi, zaimportowanie dolotu z P11, zalać olej do skrzyni, połączyć dwururkę z resztą wydechu no i wystroić SMT6... Jak przelatam jakieś 1000km to shamuję i precyzyjnie dostroję wóz na hamowni, sam jestem ciekaw co z tego wyjdzie :mikolaj: Tradycyjnie fotki: kolektor ssący po portigu Motor już calusi No i motor w budzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Piękna czerwona pokrywa zaworowa a co pod nią siedzi :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Piękna czerwona pokrywa zaworowa a co pod nią siedzi :?: Seria + - oba wałki z GT - tłoki z GT - łep splanowany o 1,2mm - powiększone i wypolerowane kanały - przekątowane zawory i gniazda - skrócone prowadnice zaworowe Co to łącznie da zobaczymy... dodam że zarówno głowica jak i blok pochodzą z orginalnego silnika który bazowo siedział w srebrnej i w szczytowej formie (bez doładowania) miał zmierzone 158KM i 186Nm (później w nim zmieniłem kolekotr wydechowy na 4-2-1, i zmodyfikowałem przepustnicę gazu - w takim stanie był nie mierzony). [ Dodano: Wto 01 Maj, 2007 00:14 ] no i primera juz zrobiona, jest tam trochę poprawk - głownie wydech no i wystroić dokłądnie muszę. Ps. chyba ją męsko dopręzyłem bo na paliwe 95 jak jedzie się z pedałem w desce to jest dzwon jak nic i to mimo opóźnionego zapłonu... Pss. już nalatałem nią 68km, zaraz się kąpie i jadę w trasę - trzymajcie kciuki coby nic się nie zepsuło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 no coobciu oczywiście że przyjmuję wyzwanie na t ą kreskę,hehe ale najpierw zrób żeby ta moja znowu zaczeła jakoś normalnie jeździć,a nie takie mułowate auto mi się zrobiło[chyba tą sonde lambda muszę kupić] :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 No już 600km nalatane, wrażenia takie przeciętne jakoś to nie podaje, może ze względu na nieszczelny spaw między dwururką a resztą wydechu... :zdziw: przez który przy okazji hałas wydobywa się okrutny, po niedzieli uderzam do EL-teca w pierwszy wolny termin i niech mi dołożą 2 duże tłumiki coby ciuchutko było Jak uruchomię swoją komórkę to wrzucę fotkę tylnych klocków hamulcowych a w zasadzie tego co z nich zostało... PS. nie podaje ale mimo wszytko idzie jechać płynnie i 95% wozów na trasie objechać bez konieczności kręcenia powyżej 4000obr.min [ Dodano: Sob 05 Maj, 2007 20:29 ] aaaa jeszcze co do tego stuku to kwestia była w źle ustawionym rozrządzie o dwa zęby - teraz na 95 można normalnie śmigać i stuk występuje tylko przy maksymalnie przykręconym aparacie i maksymalnie wciśniętym pedale gazu. Pss. Podziękowania dla Wujka Kiviego, starego Grabarza i Daniela... za pomoc i wsparcie psycho-fizyczne i materiałowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 coobcio nie wiem ktory raz gratuluje ci autka ale jest czego wiec gratuluje kolejny raz i zycze powodzenia, czekam na efekty pracy i szybkie sprawozdania ze wszystkich projektow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Dziękuje dziękuje Dzisiaj rano odstawiłem wóz do EL-TECa, będzie wydech 2,5" oparty na dwóch tłumikach - środkowym duży przelotowym i końcowy komorowo-przelotowy, ma to zapewnić swobodność w odprowadzaniu spalin i cichość zarazem która jest jak najbardziej wskazana w tym projekcie W czwartek z rańca przed szkołą odbieram wóz - podzielę się wrażeniami jak to wyszło... Potem dojerzdzę 600km i na rolki podstroić tak dokładnie i sprawdzić ile wyjdzie więcej jak w serii [ Dodano: Pią 11 Maj, 2007 01:36 ] TAk jakoś smutno i bez fotek... Zdjęcia sprzed tygodnia: Co do wydechu to dopiero jutro po szkole odbiorę wóz i to narazie ze zrobionym tłumikiem środkowym, końcowy robi się a mnie prędko by w weekend przepalić trochę benzyny LO98 latając sobie po Polsce [ Dodano: Pią 11 Maj, 2007 01:44 ] A na deserek dodam jeszcze to: Ładna różnica co ? Tarcze z tyłu przetoczyłem, zaciski rozruszałem oczyściłem i nasmarowałem, jak nic po tym zabiegu doszło ze 20KM i spalanie spadło o 3 Litry Z przodu tylko nowe klocuszki, bo stare wysypały mi się na chodniku przed domem [ Dodano: Sro 16 Maj, 2007 15:00 ] No i wreszcie mam ciszę i spokój dzięki EL-TECowi tada: Jak będę chodzić do wozu to zrobię zdjęcie od tylca, w końcowej fazie zdecydowałem się na zmianę końcówki na bardziej męski rozmiar tzn 70mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 w piatek sie okaze czy faktycznie ma tak dobry dol ja mi moja d*pa podpowiadala jak czerwone padlo testowalem. czekam na wyniki. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Spoko Spoko na Hamownię uderzam w ten piątek i przy okazji przetestuję 3 rodzaje dolotów: 1) Seria z P11 wraz z przepływką zaadoptowane do P10 2) stożek w miejscu seryjnej puchy 3) CAi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Proszę proszę... myślałem, że Kosa tak ją skutecznie załatwił, że nie da się już z nią za wiele zrobić a tu niezmordowany Kuba ją reanimował a co później - zmiana właściciela?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Qrcze- ladnie to wyglada Wydech juz od kolektora pachnie profi robota - i bardzo podoba mi sie tlumik koncowy,l niby komora ale widac ze konkretny (ma tego stajla ). Musze bezwarunkowo zobaczyc jak z glosnoscia i brzmieniem! pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 No to już wiem czemu mi czerwona blać nie przyspieszała należycie otóż powód jest taki: Przebieg jak widać poniżej: Przejechałem na takiej ilości paliwa: I do tego po przejechaniu blisko 150km nie zabrudziła mi się od środka nic a nic końcówka wydechu, więc prze ubogo było Ps. CO do końcówki wydechu to prezentuje się ona tak: [ Dodano: Pią 18 Maj, 2007 00:17 ] Dzięki mojemu osobistemu Driverowi - Gregowi76 (podziękowania) pośmigaliśmy czerwoną damą i co nieco ją dostroiliśmy, na dzisiejszym NPT spocie kręciła czasy z przedziału 7,5 - 7,7 i to przy pełnym baku -70km przjechania oraz przy bagarzniku pełnym frutów więc na te chwilę przyspieszenia są do przyjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shogun Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Witam Ps. CO do końcówki wydechu to prezentuje się ona tak: Prawie jak u mnie tylko kolor inny Kiedy przerejestrujesz gruz? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Kiedy przerejestrujesz gruz? Chyba nigdy bo tak taniej wychodzi Jakbym na ojca zrobił to by miesięcznie 900zł OC było + koszty przerejestrowania a tak to z Kosą się dogadałem i cały rok 500 wychodzi Ps. trzymać kciuki za jutrzejsze pomiary - ciekaw jestem tego kolektora wydechowego Pss. w robocie już mam regulowane kółka rozrządu by GMS - w przyszłym tygodniu powinny być już do odbioru... No i jak wszystko pójdzie po mojej myśli to będzie kolejna niespodzianka dzięki której myślę że osiągne coś pod 200KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 taki dupogruz 200 konny moze podkurwic niejednego pana w aucie za =<100 kola albo banana w papamobile uczucie = priceless... :fuckyou2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shogun Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Witam Ps. trzymać kciuki za jutrzejsze pomiary - ciekaw jestem tego kolektora wydechowego Będziesz na hamowni jakoś z rańca? Wpadnę może się poziomować. Jak wjadą kółka to powinno być nieźle :diabel2: taki dupogruz 200 konny moze podkurwic niejednego pana w aucie za =<100 kola albo banana w papamobile uczucie = priceless... Kiedyś pan w bejcy mało kierownicy nie odgryzł jak go kilnąłem na światłach. Całą drogę z żoną śmialiśmy się z miny typa i zabiegów jakie wyczyniał, żeby się nie dać. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niewiniatko22 Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Tak z innej bajki. Coobciu niezly artykuł w GT - gratuluje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 a co później - zmiana właściciela?? Zmiany właściciela nie przewiduję - chce się pobawić w dłubanie wolnossącego SR20... Z czasem mam zamiar kupić 4rte auto tzn Volvo 740 2,3 Turbo - zapoznać się z nim, dłubnąć je tak na powiedzmy 300-350KM i pobawić się trochę w Drifty będziesz na hamowni jakoś z rańca? Wpadnę może się poziomować. Na hamowni będę od ok. 12-12:30 i tam mi się chwilkę zejdzie... Więc jak będziesz w okolicy to zapraszam na meeting [ Dodano: Pon 21 Maj, 2007 17:39 ] No i wóz shamowany, wystrojony ale jeszcze nie dopieszczony, tak czy siak udało mi się wykręcić trochę Nm - ten kolektorek wydechowy to jednak to Czerwona start - to to co było na ostatnim Nissan Power Team spocie, no a po dostrojeniu widać - hehe nie wierzyłem że uda mi się przekroczyć barierę 200Nm :D A tu kolejny wykres porywnujący seryjną P11 no i moją czerwoną zmotę: W tym tygodniu wchodzą jeszcze regulowane kółka rozrządu i przesunę deczko odcinkę, jakby udało się dograć jeszcze 5KM to będę skakać z radości, dodam że nadal mam seryjne wałki rozrządu z SR20DE - bodajże stare Samiego :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 wyglada na to ze ten ibejowy chinski kolektorek nie jest taki zly :027: wyniki troche mnie zaskoczyly :zdziw: nie spodziewalalem sie ze tyle Ci sie uda z czerwonej wykrzesac. slowem: Gratuluje! to teraz reg kolka made in Pan Grzegorz i zobaczymy co wyjdzie. kolejny krok to divajsy z piwniczki "legendy tuningu" i.... 2 z przodu :027: :?: :?: :?: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.