Coobcio Opublikowano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 No no będzie wchodzone trochę coby te dwa się ukazało A puki co zamieszczę fotkę od tylca na której widać dyskretny wylot by El-tec: I do tego mój power Intake na szybko przed zawodami zrobiony: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shogun Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Witam Hehehe czerwona szkapa nieźle podaje :one: pozazdrościć wyników. Nie opierniczać się, kontynuować, meldować na bieżąco o wynikach . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Spoko spoko szlaki będę dalej przecierać i o wszystkim na bieżąco informować. Na zakończenie dzisiejszego dnia została przesunięta odcinka na równe 7000 obr.min - wreszcie po zmianie biegu nie łapie zmułki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Pogratulować wytrwałości w osiąganiu celów, mam nadzieje że za pare latek też będe miał szanse sobie dłubać przy nismo. Z czasem mam zamiar kupić 4rte auto tzn Volvo 740 2,3 Turbo - zapoznać się z nim, dłubnąć je tak na powiedzmy 300-350KM i pobawić się trochę w Drifty Nie na oglądałeś się tego ? http://videos.streetfire.net/search/volvo+...b3af4fe7173.htm Cytat:Coobciu niezly artykuł w GT - gratuluje Dziękuje, czerwoną jak dokończę tak na tip top to też będzie w GT ale jeszcze długa droga do tego... W którym numerze GT jest twoja primerka ? W tym najnowszym takim niebieskim ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 W tym niebieskim jest wzmianka o mnie w artykule z Fiatem Coupe... A opis mojej Srebrnej szczały jest w numerze 100 - pierwsze grube wydanie GT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 A no właśnie czytam sobie w najlepsze GT patrze a tam auto strojone przez Coobcia no gratulacje widze że nasz Coobcio powolutku zdobywa coraz większy rozgłos. A tak swoją drogą super ten fiacior. Taki niepozorny a niejednego na drodze w BMW, Audicy czy jakiegoś mośka w Merolu by sprowadził na ziemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 No Coobcio. Tak od dłuższego czasu czytam o twoich pracach i muszę ci pogratulować wytrwałości no i przede wszystkim efektów pracy. Widzę że pomału zbiera ci się niezła kolekcja 10-tek A którą z nich będziesz w Borsku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 A Czerwoną pojadę, od paru dni śmigam na podniesionej do 7000obr.min odcince więc nie jest źle 3 czerwca sprawdzę ją na ćwiartce w Starachowicach - ostatnio wykręciłem na nich 15,91 sek na ciężkich kołach i kręcąc się zaledwie do 6500 obr.min Zdjęcie pamiątkowe: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saint Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 A kiedy jakies dalsze modyfikacje primerek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 W tym tygodniu wjadą regulowane kółka rozrządu, zobaczymy co z tego wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 A Czerwoną pojadę, od paru dni śmigam na podniesionej do 7000obr.min odcince więc nie jest źle 3 czerwca sprawdzę ją na ćwiartce w Starachowicach - ostatnio wykręciłem na nich 15,91 sek na ciężkich kołach i kręcąc się zaledwie do 6500 obr.min Zdjęcie pamiątkowe: Obrazek niezle cie musiala wchlonac ta subaryna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 hehe w najlepszym wypadku 0,32 sekundy Start miała niesamowity poleciała na jedynce jak motorówka ale im wyższy bieg tym lepiej dla mnie, jakby to były wyścigi na 500metrów to bym ją zdupczył Zresztą to była prawie seria na oko było widać jedynie wydech Supersprint i jakiś tam stożek pod maską obstawiam że miała nie więcej jak 230KM... więc co to jest - myślę że jakbym dopompował tylne koła a z przodu trochę spuścił powietrza to by szło ją wciągnąć Film z Przejazdu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7 Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Taki niepozorny a niejednego na drodze w BMW, Audicy czy jakiegoś mośka w Merolu by sprowadził na ziemie Nie kazde BMW jest takie cienkie na jakie wyglada :> Ale mimo wszystko "czerwona suka" niezle podnosi cisnienie pogratulowac takich osiagow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 zgodnie z tym co przeczytalem w podtytule topica to jest to chyba czerwona wiedzma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Czerwona wiedźma na starcie: Tak przy okazji to zapraszam na zawody które odbędą się w tą niedzielę Do tego czasu wyjmę butlę z LPG, i na tył lżejsze kółka zapodam... [ Dodano: Wto 05 Cze, 2007 21:42 ] Prima chwilowo zagazowana coby do BOREK tanio dojechać, na miejscu wywalam w cholerę tego blosa i seryjny dolot wchodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arbuz Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 No Coobcio, nie ukrywam ze sledze intensywnie twoje poczynania z auteczkami iiiii....czekam na dalsze mody twojej wiedźmy ..moze bedzie lepsza niz Srebrna ? Pozdrawiam :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Hehe lepsza pod jakim względem, na pewno jest cichsza i bardziej komfortowa Co do modów to wczoraj zapodałem regulowane kółko rozrządu puki co Grzegorz zrobił mi jedną sztukę która powędrowała na wałek ssący - być może dziś odwiedzę hamownie i pokręce nim trochę. O tak się ono prezentuje - wersja testowa: Trzymać kciuki za dobre przyrosty Next Step to drugie kółko regulowane, poprawienie doprowadzenia powietrza do seryjnej puszki - jakimś kevlarem albo karbonem coś tam chciałbym polepić no i na końcu zmiana wałków na BRIAN CROWER 260* przy 12mm liftu i to by było na tyle, reszta modyfikacji to już będzie tylko AUDIO i przejście z BLOSa na sekwencję... [ Dodano: Sro 11 Lip, 2007 22:37 ] NO i muszę przyznać że jestem cholernie zadowolony z tego moda Oto co przyniosło kręcenie tylko wałkiem ssącym: Na ulicy to czuć niesamowicie na V biegu od 70km/h auto ciągnie i wyprzedza zamulaczy - szok jak disel no i wreszcie całkowicie zniknęła zamułka występująca po zmianie biegów A i w moim przypadku bardzo dobrze się sprawdziło przesunięcie limitera bowiem moc maks wypadła mi teraz przy 6600 obr.min, jeszcze na dniach wleci regulowane kółko na wydech no i to wreszcie wystroje bo dzisiaj tylko kreciłem kółkiem ssącym nie dotykając się do paliwa i zapłonu, a i nieco przerobiłem dolot... Rozpiłowany wlot do seryjej puszki - teraz kominkowa rurka fi 80mm wchodzi jak złoto: Ale za to kominkowej rury mi zbrakło żeby wyprowadzić ją na zewnątrz i tym samym mieć łapacz powietrza, więc pewno parę Nm uciekło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 piknie Coobcio, dupowoz udany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Fajny mod regulowany wałek poprzez zembatke coś jak zmienne fazy a w ogule to przyspieszałeś czy opużniałeś wałek :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Przyspieszyłem i to dosyć konkretnie, na początku tak o ok 2-3 stopnie i zupełnie żadnej poprawy, potem znowu troszkę no i piczy wlos lepiej, poźniej znowu dojechałem i jest to co widać... Wkurzające jest to że za każdym razem trzeba ściągać pokrywę zaworową. Po 25 lipca czeka mnie to samo ale z wydechowym [ Dodano: Pon 23 Lip, 2007 11:22 ] CZAS na ćwiartkę poprawiony i to w specyfikacji ulicznej czyli butla z gazem na swoim miejscu i fotel pasażera z przodu także Dodatkowe 8KM poprawiło mój czas na 15,66 Sek - powoli powoli ale do przodu Wydaje mi się że wiele morze poprawić odizolowanie kolektora ssącego od głowy bo strasznie ciepło było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Coobcio czlowieku dobrze ze jest ktos taki jak Ty.... przez to czytanie o twoich autkach wiem o nissankach wiecej jak nie jeden mechanik... a tak powaznie to sporo sie nauczylem pozdrawiam i powodzenia w dlaszych modach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Spoko spoko idziemy dalej, łep ściągam - dodatkowo go doplanuję żeby było splanowanie o pełną wartośc tzn 1,5mm, do tego zawory ssące na 2 kąty + wycienione trzonki no i do wymiany uszczelniacze zaworowe - te ajusy co były zaczęły już puszczać... A i bym zapomniał o rególowanym kólku rozrzadu na wydech - mam nadzieję że dzięki tym modom wyjdzie 180KM Kolejne zawody 18.08 zobaczmy jak pójdzie i co te mody wniosą Ps. odwiedziłem dzisaj Macka i poprosiłem go by nałorzył trochę wykresów, oto i one. Seryjny SR20 Vs. moja Czerwona: Czerwona seryjny limiter VS. strojenie wałka ssącego i limiter na 7000obr.min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Ladnie ladnie to wyglada.. tak dalej a 180KM spokojnie bedzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 NA seryjnych wałkach dorzeźbiać dodatkowe konie to bardzo cieżka robota... Dzisaj łep zrzuciłem, zawory powyciągałem a wujaszek zawozie je na fabrykę, na fotce poniżej widać ich nowy kształt (Nowy Vs. Stary): Efekt to mniejsza masa zaworowa i polepszenie przepływu, co to da przekonamy się nie bawem, przy okazji zdjęcia łba splanuję go o 0,5mm co łącznie mi da 1,7mm Kolektor ssący miałem dać do polerki od środka ale gość co miał mi to zrobić wyjechał i d*pa... ale wypoleruję go przy okazji montarzu uszczlki termicznej. No trzymać kciuki za złamanie 180Kuca [ Dodano: Sro 01 Sie, 2007 19:56 ] A no i bym zapomniał, wreszcie skompletowałem sobie sekwencję - STAG 200 + parownik do 300KM KME Silver Tak to się prezentuje: Przy dotychczasowych modach na beznynie z BLOSEM w dolocie wyraźnie było czuć jak on wpływa niszcząco na moc a chęci z przekładaniem dolotów już mi odeszły... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Coobcio pamietaj zeby bezwzglednie zrobic porting łba od strony wydechu. Przeciez kolektor sam ci wyrysował czarnymi sadzami co masz wyfrezowac. Zrob to za jednym podejsciem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.