Coobcio Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Hehe za dużo rzeczy naraz Prawdę mówiąc chciałbym na początek zobaczyć co zmieniają te zawory i to bez planowania łba - większe doprężanie chyba nie ma sensu bo tak się zastanawiam nad gazikiem rozweselającym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Kuba tylko żeby na koniec nie wyszło tak, że ta czerwona co to niby do zabawy itd. będzie mocniejsza od srebrnej Tak BTW co ze srebrną?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 A powoli gromadzę diwajsy dla srebrnej, czyli kute tłoki, śrobki ARP, uszczlke pod łep COMETIC, w sumie już wszystko jest tylko na tłoki czekam. A Co do czerwonej to się uczę dłubaniny w wolnossakach dlatego nie chce wszystkiego naraz robić tylko pomały żeby wiadomo było co dany mod dokładnie daje. [ Dodano: Pią 03 Sie, 2007 10:49 ] Łba jednak nie planuję jedynie go zabielę... W tej chwili wyliczyłem żeby uzyskać stopień sprężania równy 11:1 muszę mieć splanowany łep o 1,35mm tak więc planowanie 0,15mm to zabielanie Choć swędzi mnie żeby uzyskać stopień sprężania 11,5: żeby to osiagnąć musiał bym łep zdjąć aż o 2mm i tym samym zredukować komorę spalania w głowicy z obecnych 42,5ml do 39,5ml ( z uszczlką wyszło by 43,5ml) - przytłustawo troszkę a nie wiadomo jaki efekt by to przyniosło na seryjnych wałkach i czy stukowe by się nie wdało... [ Dodano: Pią 07 Wrz, 2007 00:04 ] Odświerzamy No wreszcie udało się pozbierać wszystko do kupy, jakby nie było na zawory czekałem prawie miesiąc - jutro będzie wiadomo co one przyniosą... Łep do tego zjechał o 0,15mm czyli nic, przy okazji zmierzyłem sobie objętość komory spalania - 41ml po dodaniu pojemnosci uszczalki i przy- tłoczu (4ml) stopień sprężania wynosi 11,1:1... Do tego deczko z dremelka przyszlifowałem gniazda zaworowe żeby na gładko szły z kanałem. Trzymać kciuki za jutrzejsze wykresy No i Fotki z robotki: I to z czym zeszło się mi najdłużej: Hehe rodzony brat mi w tym pomagał i nadworny sługa - wujek Kivi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wiśnia Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 jak dla mnie to to jest kawalisko dobrej roboty, jak sie czyta to az sie nei wiezy w to co ten człowiek wyczynia. pzdr. Coobcio p.s: zobaczymy co jutro pokaze wykresik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Gradki z wykonaniej pracy i dużych przyrostów mocy mam prośbe zmiesz ciśnienie zwykłym manometrem ciekaw jestem ile pokaże przy 11,1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Dla mnie rewela !!! życze sporych przyrostów !!! coobcio czy po takim planowaniu nie warto by było zaokrąglić troche komore spalania przy zaworach ssących -tu gdzie są najbliżej uszczelki ;-) powietrze miałoby więcej miejsca żeby się przecisnąć . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 wynik z hamowni spadkowy... jak wrócę z działki to zamieszczę wykres, po przestawieniu wałka ssącego trochę się poprawiło ale jest gożej jak na poprzednich zaworach - 170KM i 208,5Nm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 hmmm ... no coz czasem tak wychodzi ze sie narobisz a efekty zadne :/ ciekawi mnie tylko z technicznej strony czemu.... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 no krok z zaworami to był krok w tył, teraz wszystko będę naprawiać nastawnymi zębatkami rozrządu, regulatorem ciśnienia paliwa oraz wnikliwym i dokładnym strojeniem na hamowni... No teraz musi być tylko do przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Opóznianie wydechowego powinno pomóc . chyba osiągnąłeś efekt odwrotny od zamierzonego słup powietrza jest wychamowywany - zbyt płaski zwór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 możliwe że to tego przyczyna... choć jeszcze może do tego dojść fakt że przy montażu nowej uszczelki pod kolektor ssący nie doszlifowałem jej do powiększonych kanałów w głowicy, trochę też to może zmniejszać przepływ. A co do za zaworów i gniazd to to jest kopia tych z Kiviowego sunnego z którego wyciągnęliśmy 211KM i 217Nm i to przy bardzo gruntownym strojeniu... Więcej info na ten temat tutaj pod punktem 2: http://grabowski.com.pl/informacje_ogolne.htm Puki co z silnikiem chwilowo pauzuje i po weekendzie odbieram wóz z Progami z GT, poprawionym przednim zderzakiem - bo wisiał i korektami lakierniczymi pod klamkami Do tego nieco rozbuduję audio o porządny sprawdzony w srebrnej primie stary przedni system. CO do silnika to poza nastawnymi kółkami rozrządu chodzi mi po głowie drobne usprawnienie układu dolotowego - stożek w seryjnej puszcze i jakieś doprowadzenie zimnego powietrza oraz zamontowanie przerobionego wałka ssącego z GT jako wydechowy - ciekawe co to zmieni :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 oraz zamontowanie przerobionego wałka ssącego z GT jako wydechowy - ciekawe co to zmieni :diabel: aaaa to już mój patent :027: tylko u mnie na razie się nie sprawdził... Pan Grabowski stwierdził że zakładając wałek wydechowy o dłuższym czasie otwarcia należałoby go cofnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 Pan Grabowski stwierdził że zakładając wałek wydechowy o dłuższym czasie otwarcia należałoby go cofnąć. U mnie Pan Grabowski zrobi regulowane kółko na wydech i będzie gitara bo na te ze stanów przyjdzie mi czekać jeszcze parę tygodni Tak czy siak po weekendzie wrzucam regulator ciśnienia paliwa, wystroję wóz i sprawdzę na rolkach czy udało mi się złamać 210Nm [ Dodano: Pon 17 Wrz, 2007 11:33 ] d*pa Myślałem że zrobię niespodziankę po weekendzie a tu wóz jeszcze stoi u lakiernika... Przedni lewy błotnik jeszcze będzie poprawiany bo jak KOSA wchodził z fleksem w maskę to ładnie go porysował... Cholera już się nie mogę doczekać wjazdu na rolki - bowiem nastawny rególator ciśnienia paliwa już jest i rególowane kółko na wydech też W tym silniku jeszcze tylko poprawiam dolot a następnym krokiem modyfikacji dla mojej Czerwonej Wiedźmy będzie 189Konny (w seri) SR20VE [ Dodano: Czw 20 Wrz, 2007 19:29 ] Update: Poza poprawkami lakierniczymi przy klamkach, dolałem wreszcie paliwa którego brakowało w przedziale 2000 - 5000 obr.min za sprawą regulatora ciśnienia paliwa ustawionego na 4 bary przy ciś. atmosferycznym do tego pokręciłem nieco wałkami (oboma tym razem), zaszedłem tak bardzo ogólnie w SMT6 i oto efekt dzisiejszych wypocin: Tak z ciekawości rozpiąłem puszkę filtra powietrza i wyszło coś takiego: Tak więc przydało by się zająć seryjną puszką i seryjnym filtrem powietrza - nie ukrywam że bardzo mi się podoba BMC CDA - ciekawe czy takich efektów się mogę po nim spodziewać ?? Dalej to już tylko poprawiny typu porting kolektora ssącego, dwururki od kolektora wydechowego, może przerobienie przepustnicy na 64mm i termiczna przekładka pod kolektor ssący i to myślę żę by było tyle jeśli chodzi o mój dupowozik co ma mało gaziku mi palić - średnio nie więcej jak 12L LPG... Pss. teraz widać co te zawory dały - wcześniej brakowało paliwa i bida była oj bida a już źle o tym rozpowiadałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 gratulacje wreszcie. myslalem ze afr potrafisz sobie zmierzyc... ale wynik za***isty. [ Dodano: Czw 20 Wrz, 2007 19:02 ] pokręciłem nieco wałkami (oboma tym razem), cos wiecej na ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Kuba ile ty masz energi do modzenia to szok brawo za efekty :one: jak ja bym chciał aby moj dupowozik miał już nowe serce ale brak gotówki studzi moje zapędy (dom to studnia bez dna) :/ sory za OT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wiśnia Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Polakom gratulujemy Żywca , a Coobciowi gratulujemy inwencji wciaz w to nowe i udane projekty. oby tak dalej. pzdr. ps. auto + kobieta to dopiero skarbonka bez dna:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Przyrosty rewelacyjne !!! mimo że w piku mało przybyło to niski i średni zakres super - start pewnie teraz troche inaczej wygląda . 4 bary na listwie troche dużo sprawdzałeś wtryski rozpylają czy już leją ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Wtryski rozpylają, w srebrnej swojego czasu na 7 barach śmigałem, im większe ciśnienie tym lepiej - tak jakoś zaobserowowałem. Z resztą w seryjnych autach turbo przy doładowaniu ciśnienie paliwa dochodzi do 5 barów... Ps. mam jeszcze możliwość przestawienia trochę wałka wydechowego, znowu przyrosty będą w całym zakresie ale znacząco pogorszą się obroty biegu jałowego - niby stabilne 800 (po obrotomierzu obroty nie latają) ale jak u kieviego silnik się cały trzęsie... Tak do tych 180KM dobić to tak akurat na Starachowice dobra wartość by była, może jeszcze pokąbinuje żeby przerobić wałek ssący z GT i wpasować go jako wydechowy. Co do startów to masakra z 2500 obr.min ruszam i przy wciśniętym gazie do podłogi na granicy przyczeponości auto jedzie - z dołu czuć za***iście przybytek Nm A na trasie to już rewelacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 wielkie gratki.ciekwe jak dużo dadzą takie same mody w SR20DEH?czyli silniczku rolkowym :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Mocarne to NA :-) dolotem jeszcze do ugrania pare koni ! masz już 86 koni z litra pojemności teraz każdy mod to spore ryzyko łatwiej coś popsuć niż poprawić . skręć jakiegoś filma jak to się zbiera . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Na dniach jeszcze minimalnie przestawie wałek wydechowy - może do tych 180KM dobiję ale wydaje mi się to raczej nie realne na seryjnych wałkach, trzeba by ssący przerobić i zaadoptować jako wydechowy wtedy to tak. Co do filmiku to zaraz pomęczę swoją kobitę może coś skręcimy. Choć filmik nic ciekawego nie pokarze bo niestety licznik aż zanadto dobrze wskazuje prędkość ;/ W P11 przy 100 jedzie się 90 i wydaje się że auto przyspiesza jakby miało z 7 sek do setki w serii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 a myślałeś nad lekkimi kółkami - zamach - pasowe ? silnik i tak wpadnie w wibracje po cofnięciu wydechowego to sobie podkręcisz na 1200 obr/min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 o właśnie nie bardzo chce lżejsze koła, głównie dla tego że to auto jest do jazdy na codzień więc muszi je cechować możliwie największa kultura pracy. Skaczące wolne obroty, brak przyspieszania na wysokich biegach jest tu jak najbardziej nie na miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 bardzo ciekawie wyglada moment obrotowy, w sumie mozna by sie pokusic o zalozenie minimalnie agresywniejszyh walkow, tak zeby go nie stracic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 SR20VE ten 190Konny ma wałki raptem 264/268 a jaka moc i to fabrycznie nie dokładnie strojone, na seryjnym dolocie i wydechu... Ja bym jeszcze pokombinował z ssącym jako wydechowy - ale nigdzie nie mogę go dostać bym miał wówczas 248/248... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.