Gość Mike_83 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Pomysle nad tym olejem,chociaz troche sie boje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Minela dobra passa na Valvoline'a. Jezeli chodzi o sysntetyk to nie ma problemu -jest kilka dobrych producentow, czego nie mozna powiedziec o pozostalych olejach. Moj polonez od ok 12lat jezdzi na Elfie 15W40 bez wyciekow i usterek mechanicznych. Podczas regulacji zaworow mechanik mowi ze silnik czysty co sam widze. W zwiazku z tym moge go polecic wizualnie. Autem tym robie po ok 5-7tys km rocznie. Wymina co ok 1,5 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czmiel_t Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Jesli chodzi o opinie dot. Valvoline'e to przytocze dwie sobie najblizsze. Zrobilem na pelnym syntetyku (Synpower 5W40) ok. 70kkm Corolla i takim tez zaleje moj nowy nabytek czyli Almere. Olej spisywal sie rewelacyjnie. Drugi przyklad kolega mial Ibize i przy przebiegu ok. 100kkm przesiadl sie na MaxLife, na ktorym to przejechal ok. 60kkm i byl rowniez bardzo zadowolony. Nie slyszalem zlych opinii na temat tego oleju, zazwyczaj byly to opinie pozytywne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Nie slyszalem zlych opinii na temat tego oleju, zazwyczaj byly to opinie pozytywne. Ja mam podobne zdanie, zachwalają go moi mechanicy, sam też jestem zadowolony z kultury pracy silnika - cicha i żwawa praca. Przy wymianie po 15 tkm olej nie jest smołowaty . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fiurkow Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Witam wszystkich miłośników nissanów ! Jestem posiadaczem nissana sunny 1,6 16v + instalacja gazowa (n14 94') na liczniku ma 233000 km. Dotychczas używałem oleju MOBIL SUPER S 10W40 niestety trochę ciągnie olej jakieś 300 ml. na 10000 km. . Kolega radzi mi aby zmienić olej na 15W lub mineralny czy to coś da ? Jeśli tak to jaki olej kupić ? Z tego co czytałem na tym forum to polecacie valvoline MaxLife 10W-40 lub DuraBlend 10W-40 jeśli wybierać z tych dwóch kto który najlepszy to tego silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 valvoline MaxLife 10W-40 lub DuraBlend 10W-40 jeśli wybierać z tych dwóch kto który najlepszy to tego silnika ? Durablend jest do diesli, więc w twoim przypadku odpada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Durablend jest do diesli, więc w twoim przypadku odpada oj w błąd wprowadzasz kolegę bo do benzyny jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fiurkow Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 dokładnie kolega się myli --> http://www.valvoline.pl/index_oleje_osobowe.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 maniek napisał/a: Durablend jest do diesli, więc w twoim przypadku odpada oj w błąd wprowadzasz kolegę bo do benzyny jest taaak ?? No to w takim razie sorry, bo wiem że durablend jest do diesli, ale może się mylę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Durablend jest olejem o nieco lepszych parametrach od Maxlife ale bardziej polecany do nowych silnikow zarówno diesla jak i beznzynowych. (ktore nie biora oleju). Maxlife jest olejem do silnikow bardziej wyeksploatowanych. Jezeli silnik bierze Ci olej -zmien na MaxLife -zobacysz jak bedzie. Nie mam doswiadzenia ale zalewanie go mineralnym wg mnie raczej nie pomoze, a silnik bedzie mial gorsza oliwe. Trzeba sprawdzic przyczyne ubytkow? Wycieki czy spalanie (nieszczelny tlok, pierscienie). Sam zalalem przy 160tys km Maxlifa i chyab zle zrobielme bo nic nei bral oleju wiec mozna bylo pokusic sie o Durablend. Silik mialby lepsza oliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FranekSR Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Czesc. Zbliża mi się wymiana oleju (zlewam co 8k km), silnik SR20DE w sunnym gti troche podlubany aktualny przelot 218k km, lpg, do tej pory dwa razy zalewalem valvo vr1 racing 5w50. Niestety od jakiegoś czasu w światku chodzą słuchy, że valvo sie pogorszyło i w związku z tym pytanie co w tej chwili na moim miejscu byście zalali. Jak do tej pory byłem raczej zadowolony z tego oleju nie zauważyłem bardzo dziwnych objawów aczkolwiek lampka oleju na zimnym po odpaleniu gasnie po 2-3s na cieplym tuż po rozruchu. Alternatrywami jakie znalazłem mogą być Mobil 1 Rally formula 5w50 Agip eurosports 5w50 http://www.allegro.pl/item642165940_agip_e...0_5w50_4_l.html Top1 Oil Evolution 5w50 http://www.allegro.pl/item629082650_olej_t...w50_4litry.html Motul 300V 15W50 Competition Mobila wiadomo każdy zna ale z tego też powodu tj. popularności słyszałem, że można nadziać sie na jakąś podróbkę czym go wstępnie odrzucam (czy dobrze?) aczkolwiek w teorii ma dobre własności (wskaźnik lepkości 184, liczba TBN 12mg KOH/g) O agipie przyznam szczerze oprócz tego, że zalewany jest ponoć fabrycznie do ferrari czy lambo nie słyszałem nic w teorii ma wysoki wskaźnik lepkości - 210 a to chyba dobrze? O Top1 nie wiem nic. Motul raczej nie zebrał nigdy złych opinii tylko czy bedzie dobrze chronił silniczek w zimę 15W to chyba gorsze parametry na zimnym starcie od 5W? Wiem, że temat olejów był wałkowany już setki razy, jednak biorąc pod uwagę obecną sytuację i jakość olejów co byście doradzili i dlaczego? Auto nie używane non stop wyczynowo, jednak kilka razy w tygodniu poleci jakąś ćwiartkę i wtedy dostaje pod 7600rpm, pozatym jeżdżę nim na codzień. Jeśli to ma znaczenie auto bierze 0,9l oliwy na 10k km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mike_83 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Czy moge zmienic Valvoline na Elfa bez zadnych obaw?Semi na semi?W sumie,to przeczytalem,ze zalecany jest do silnikow nowszej generacji.Chyba zaryzykuje i kupie Valvo z alledrogo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Czy moge zmienic Valvoline na Elfa bez zadnych obaw?Semi na semi?W sumie,to przeczytalem,ze zalecany jest do silnikow nowszej generacji.Chyba zaryzykuje i kupie Valvo z alledrogo. Raczej nie powinienes miec z tego problemu. Oleje tej samej klasy. Ale chcesz zamienic na Elfa a kupujesz valvolin -nie kumam? [ Dodano: Wto 02 Cze, 2009 10:49 ] Wiem, że temat olejów był wałkowany już setki razy, jednak biorąc pod uwagę obecną sytuację i jakość olejów co byście doradzili i dlaczego? Auto nie używane non stop wyczynowo, jednak kilka razy w tygodniu poleci jakąś ćwiartkę i wtedy dostaje pod 7600rpm, pozatym jeżdżę nim na codzień. Jeśli to ma znaczenie auto bierze 0,9l oliwy na 10k km. Jeszcze nie podales prebiegu, ale ja zalalbym na twoim miejsfu proponowanym tutaj Valvoline 10W40 lub jesli przebieg jest spory -to mineralnym Elf 15W40 ktory jest przeze mnie sprawdzonym. [ Dodano: Wto 02 Cze, 2009 10:50 ] Nie pchaj sie bardzo w syntetyk skoro bierze Ci litre co wymiane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mike_83 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Tolo,ja sie tylko zastanawiam,ktory olej kupic Metlik mam w glowie.Zbilo mie troche z tropu to co przeczytalem o Elfie,ze zalecany do najnowszych silnikow.Ogolnie,to ktory lepszy?Auto stare,a kasy tez za duzo nie ma,dlatego nie chce przeplacac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Alternatrywami jakie znalazłem mogą być Ja bym zalal na Twoim miejscu: http://allegro.pl/item646014517_liqui_moly...0w60_w_24h.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FranekSR Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Jeszcze nie podales prebiegu, ale ja zalalbym na twoim miejsfu proponowanym tutaj Valvoline 10W40 lub jesli przebieg jest spory -to mineralnym Elf 15W40 ktory jest przeze mnie sprawdzonym. [ Dodano: Wto 02 Cze, 2009 10:50 ] Nie pchaj sie bardzo w syntetyk skoro bierze Ci litre co wymiane. Podawałem przebieg - 218k km i sorry Cie ale napewno nie zaleje minerala do silnika, który do takiego przebiegu jeździł na full syntetyku. Czasem mnie denerwuje nissanek, jednak nie na tyle, żeby mu wyrządzić taką krzywdę Uważam i czytam dokładnie o olejach żeby nawet semi nie zalać czym VR1 10w60 odpada np.. Pozatym potrzebuje oleju, który w teorii ma nieco lepsze właściwości przy wysokich temperaturach co oznacza ponoć liczba po W. Być może poprawiam sobie tym tylko samopoczucie ale w razie awarii panewek wolę mieć czyste sumienie, że zrobiłem co mogłem Niecały litr na 10k km to dużo przy systematycznym pałowaniu i jeździe na lpg? Znajomi do Hond wlewają tyle na 3k km a czasem nawet częściej ale być może mam wialnie zamiast kompresji @ ulisses - Słyszałem o liqui moly to raczej w porządku firma jednak nie brałem jej pod uwagę gdyż gdybym brał pod uwagę jeszcze wszystkie 10w60 to kryterium byłoby już bardzo szerokie. Wiesz może czy ten podany przez Ciebie LM to full syntetyk czy jak w przypadku Valvo i większości olejów zaczynających się od 10W semi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Wiesz może czy ten podany przez Ciebie LM to full syntetyk Ten co podalem wyzej to FS : http://www.liqui-moly.com/liquimoly/produk...Open&site=2 Sam jezdze na LM 10W40 MOS2 i uwazam ze robia naprawde dobre oleje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FranekSR Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Rozumiem masz racje to FS, a Twoje doświadczenia na czym polegają? Masz zamontowane jakieś zegarki od ciśnienia i/lub temperatury oleju w aucie? Bierze go wiecej czy mniej niż innych oliw?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 FranekSR, Jakis bajerow nie mam zamontowanych ale: 1. kontrolka oleju gasnie (czy cieply czy zimny) po mniej niz 1s (filtr knecht lub mann), 2. mam LPG a oleju bierze moze z 0,5l/10kkm i to jak cisne jak nie cisne to nic nie bierze. 3. Olej po 10kkm ma nadal szarozielony kolor podobny do oleju nowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 [Niecały litr na 10k km to dużo przy systematycznym pałowaniu i jeździe na lpg? Znajomi do Hond wlewają tyle na 3k km a czasem nawet częściej ale być może mam wialnie zamiast kompresji @ ulisses - Słyszałem o liqui moly to raczej w porządku firma jednak nie brałem jej pod uwagę gdyż gdybym brał pod uwagę jeszcze wszystkie 10w60 to kryterium byłoby już bardzo szerokie. Wiesz może czy ten podany przez Ciebie LM to full syntetyk czy jak w przypadku Valvo i większości olejów zaczynających się od 10W semi? hm, skoro masz takiego ciezkiego buta -to podlozyc musisz surowe jajko pod pedal gazu tak na serio -jezeli chcesz w dalszym ciagu zalewac pelnym syntetykiem i uwazasz ze 1l/10kkm to malo (z czym ja sie nie zgadzam) to zakup sobie dowolny olej przy czym: -oryginalny MOBIL 1 jest wg mnie bardzo dobry (nie mylic z innymi Mobilami) -Liquid Molly jest rowniez (podobno) rewelacyjny -Valvoline syntetyk ponoc tez jest dobry A jak oceniasz przyczyne ubytku oleju? Pierscienie, wycieki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FranekSR Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 hm, skoro masz takiego ciezkiego buta -to podlozyc musisz surowe jajko pod pedal gazu tak na serio -jezeli chcesz w dalszym ciagu zalewac pelnym syntetykiem i uwazasz ze 1l/10kkm to malo (z czym ja sie nie zgadzam) to zakup sobie dowolny olej przy czym: -oryginalny MOBIL 1 jest wg mnie bardzo dobry (nie mylic z innymi Mobilami) -Liquid Molly jest rowniez (podobno) rewelacyjny -Valvoline syntetyk ponoc tez jest dobry A jak oceniasz przyczyne ubytku oleju? Pierscienie, wycieki? 1) skad dorwe prawdziwego niemieckiego mobila 1 i bede mial pewnosc ze to taki jest? Masz takie wejscia? Jesli tak to chetnie skorzystam napisz na PM cene za 5W50 rally formula i zrodlo. 2) zakup dowolny olej przy czym zakup jeden z 3ech - sam wykluczasz siebie :027: 3) przyczynę ubytku oleju oceniam jako pierscienie i brak kompresji na silniku 4)nie chce rozwalac watku bezsensowna dyskusja.. wydaje mi sie ze dla Ciebie ucieczka przed remontem to zalanie gestszego oleju, w dalszej kwestii moze jakis moto-doktorek nawet, byle miec dobre samopoczucie ze silnik oleju nie bierze, ja wyznaje inaczej dla mnie silnik moze brac olej, wazne zeby zapitalał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Ok, powiem tak -zalej taki -jaki byl wczesniej -lepszemoze byc wrogiem dobrego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Ja dziś kupiłem VALVOLINE MAXLIFE 10W40 5L za 93zł.Jutro wymiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mike_83 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Ja zamowilem z Krakowa w poniedzialek i do dzisiaj nie doszedl.Wkurzylem sie troche,bo jutro dluzsza trasa,a w silniku smola... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Ja zamowilem z Krakowa w poniedzialek i do dzisiaj nie doszedl.Wkurzylem sie troche,bo jutro dluzsza trasa,a w silniku smola... Pewnie gość wysłał dopiero we wtorek po zaksięgowaniu kasy, czyli jutro paczka powinna dojść jeżeli leci Pocztą Polską. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.