Gość greg76 Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Skoro masz tylu przeciwników to montuj LPG+T możesz coś w ten sposób udowodnic kolegom kturzy naoglądali się w życiu już tylu explodujących LPG+T że ohoho..... , poza tym ile jeżdzi uturbionych Seiczenciaków i jakoś śmigają a co do Fiatowskich silniczków mam wyrobione zdanie i się dziwię że jeżdżą . Temat BLOS + T będziesz musiał ogarnąć sam i nikt na tym forum ci nie pomoże bo z tego co widzę nikt nie wie jak . :036: tobie moge napisat tylko ze KTÓRZY tak sie pisze, no i sprobuj jeszcze wyrazac swoje mysli tak, by rozumial je jeszcze ktos poza toba. ps. dla zainteresowanych silnikami fiata w spec F.I.R.E. opracowanie w ostatnim numerze GT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 kolejny topic pi.... o niczym albo o czyms co ma marne szanse na powstanie...z wypowiedzi kolegi jasno wynika ze wg niego silniki fiata sa do d a potem odwraca kota ogonem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 No bo są do d... a mimo to są uturbiane i jakoś jeżdżą , Oki KTÓRZY będę pisał przez "Ó" wtedy moje posty będą bardziej zrozumiałe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość margaz Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Po czesci sie nie zgodze co do gazu z turbina.Sam osobiscie mialem Opla Vectre 2.016v turbo i praktycznie jezdzila na samym gazie bo komp jak wtryski byly od seryjnego motora 150 konnego i smigalo mi to bez problemu.Mialem zwykla instalacje z reduktorem BRC Turbo i sterownik BingoS,doladowanie ustawione na 0,9 bara ,a najwiekszym problemem w tym aucie to byla skrzynia biegow [i przednie opony],w sumie przez 4 miesiace poszly cztery.Mysle ze jak wszystko jest zrobione z glowa to niepowinno byc problemow,w obecnej chwili uturbilem prime i na benzynie mam stuka [wtryski,pompa paliwa itd. seria] ale mam sekwencje i tak ja wystroilem ze zapi..... bez problemu.Oczywiscie niewiem jaki mam Afr ale poki co daje rade.Niedlugo wleci SMT6 i wieksze wtryski i zobaczymy jak sie bedzie sprawowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 poprosimy wiecej detali w oddzielnym topicu odnosnie primery. jakie turbo, kolektor, wydech etc. pozdr [ Dodano: Nie 11 Lut, 2007 16:31 ] moze ktos sobie kupi i zainstaluje taki fajny kicik http://allegro.pl/item165589734_turbonetic..._turbo_kit.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 chory pomysł dla mnie uturbiać auto....lepiej kupic wrsje z turbo i tym sie bawić, taniej wyjdzie pzdr ciekaw jestem z skąd weźmiesz tą micrę z turbiną,szczególnie w Polsce...liczy się pomysł,a ty też zaczynałeś od wolnossaka,chyba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Tak ogólnie to temat się dubluje: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=10478 Wypadałoby jeden zamknąć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 dziś znalazłem fajna stronkę do obliczania turbin pod dane autko i wygląda na to ze najlepiej w K10 spisywała by sie T3-40 ale to tylko moje obliczonka więc mogę sie mylić LINK nawet przy 90% wypełnieniu komory spalania powinno sie uzyskać 110 kucy z silniczka 1,2 coś mi to za optymistycznie wygląda ale mam nadzieje że program sie nie myli [ Dodano: Wto 06 Mar, 2007 23:15 ] Mam pytanko czy ten model KKK 03 będzie odpowiedni do silniczka MA 12 ?? mam nadzieje że tak w sumie najważniejsza część już jest teraz tyko powoli zbierać reszte elementów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 do jazdy na codzień będzie bardzo przyjemna, będzie się błyskawicznie wkręcać... Na fotcę widzę że ma regulację napięcia WG, jak możesz to poluźnij to do takiej wartości żeby WG był zamknięty przy możliwie najmnijeszym naciągnięciu - powinna CI wnet dmuchać 0,4 bara co powinno wystarczyć do tych bezpiecznych 100-110KM. Ps. Ta K03 nie ma chłodzenia wodnego więc pochodzi z disela, na luzie spokojnie idzie ją tak wkręcić żeby wchodziła na boost, pod obciążeniem doładowanie pewno zacznie pojawiać się od 1500obr.min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Snafu, jak uturbisz k10 to bedziesz moim idolem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 jeszcze długa droga chłopaki ale myśle że będzie ciekawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 hihi,napisałeś że masz najwazniejszą część,ale dłluuuuuuga droga jeszcze przed tobą...chociaż życzę powodzenia :mikolaj: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 i obyś zrobił nie 500 kilometrów a 50,000 relacjonuj postępy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 a oto mój nowy nabytek pare przeróbek i idealnie połączy głowice MA12 oraz KKK03 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Od czego ten kolektor?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 sam sie zastanawiam :/ kumpel wyrwał go gdzieś na szrocie ale nie wie z jakiego to autka mi wygląda to na jakiegoś małego Japończyka albo Opelka co widać na pewno to był 16 zaworowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeroM Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Pełny respect. Mały, szybki dupowozik.. coś pięknego. Życze powodzenia w uturbianiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 no to dalszy ciąg prac nad K10 turbo oto pierwsze rezultaty (prawie gotowy kolektor wydechowy) niestety flansza została źle przyspawana i kolektor musi przejść parę modyfikacji ale wygląda obiecująco mam nadzieje że następne fotki będą pojawiały się częściej niestety autko jest ciągle użytkowane przez co prace troszkę się wleką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 no no gratulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Snafu a sonda gdzie powędruje??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 sonda pójdzie w down pipe albo nawet dalej więc trzeba będzie pomyśleć o 3 przewodowej sondzie lambda, ewentualnie sonda szerokopasmowa jeśli sponsor sie znajdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 A po co ci wogule sonda ?? Po jej wyżuceniu auto chodzi w zbogaconej mieszance... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 no i więcej pali zarazem :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 autko będzie na razie jeździć tylko na Blosie a sondę wykorzystam jedynie do podglądu składu mieszanki tylko proszę nie komentujcie mojej decyzji co do blosa jeśli wszystko będzie ok to będzie miło a jeśli nie to trudno kolektor ssący też będzie poddany przeróbce ale nie wiem jaką średnice przepustnicy zastosować :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 troche długi kolektor ci wyszedł - starczy ci miejsca na łagodny spływ oleju ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.