Gość Snafu Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 kolektor spawał kumpel i po przymiarce wygląda że turbina wyjdzie mniej więcej na wysokości składania miski olejowej i bloku, ale powiedział że jeszcze skróci kolektor o parę centów przez co podniesie turbinkę więc powinno być OK [ Dodano: Sob 15 Wrz, 2007 20:09 ] No to suszarka już na pokładzie, bez problemu dmucha 0,4 bar przy 2500RPM teraz zacznie sie długi okres strojenia furki mam tylko nadzieje że parownik po przeróbkach i regeneracji da sobie rade z całym tym bałaganem musze jeszcze coś zakombinować z sondą Lambda :/ koleś zapomniał ją wspawać i teraz muszę jechać na poprawki :/ Mam jeszcze takie pytanko do znawców tematu na ile stopni ustawić zapłon ?? na razie jest troszkę cofnięty muszę jeszcze tylko sprawdzić o ile podejrzewam że jakieś 7-8stopni Co do spływu oleju tow wszystko jest OK :one: szczelne i suchutko :diabel2: [ Dodano: Nie 16 Wrz, 2007 16:27 ] I już mamy pierwsze efekty uboczne uturbienia Mircusa seryjna uszczeleczka odmówiła posłuszeństwa i sie wydmuchała no nic jurto czeka mnie ściąganie łba i kontrola silnika [ Dodano: Pon 17 Wrz, 2007 19:00 ] dziś rozebrałem głowice i okazało się ze uszczelka nie wytrzymała temperatury ale w sumie lepiej ona niż tłoki stara uszczelka była wymęczona wcześniej więc nic dziwnego że padła według rad Coobcio seryna uszczelka powinna wytrzymać doładowanie 0,4 bar wiec na razie nie będę kombinował tylko poskładam wszystko od nowa a tu jest pare fotek jak to wszystko wygląda pod maską reszta fotek tutaj link Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Wojtek jestem w szoku :zdziw: Ciekawe jak ta rakieta będzie zachowywała się na trasie...POWODZENIA!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 no ładnie ładnie szkoda że nie ma IC małego chociarz . zrób dobże kompensację żeby ci membrana w blosie nie pękła . może napiszesz nowy temat w projektach i prezentacjach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 jestem w szoku !! jesteś wielki !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 IC jeszcze wskoczy no i blow off by ładne SSSSssssss.... robić chłodnica oleju też by sie przydała :/ Blos chyba nie potrzebuje kompensacji jedynie parownik no ale wszystko wyjdzie w praniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 jestem w szoku !! jesteś wielki !! dokładnie :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 ...A więc czekamy na obszernie opisany temat w "Projekty i prezentacje", bo zapowiada się niemała sensacja... :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 woooow walcz walcz i wrzucaj fotki jak tylko dasz rade!! no i zainteresuj sie jak najszybciej IC!!! chocby na poczatek czyms takim jak seryjne WMICi w 200sx'ach - duzo lepsze niz nic pzdr i powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Dołuż kompensacjęale tylko nadciśnieniową żeby poweitrze do parownika szło z przedziału od turbiny do przepustnicy gazu. W twoim przypadku wydmuchana uszczelka to na 95% poszła z powodu za ubogiej mieszanki. Seryjne orginalne uszczelki w silnikach Seri SR20 i GA doskonale sprawdzają się do doładowania na poziomie 1,5 bara z haczykiem... Z doświadczenia powiem że takie AJUSY rozchodzą się przy ok 1,3 bara doładowaniu. Erling spokojnie znosi 1,3 bara... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 A ile wytrzyma moja nowa uszczelka :?: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...c&start=140 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Przy dokręconej głowicy i sprawnym spalaniu (AFR w normie, brak stukowego) nie ma po prostu co się z uszczelką dziać, nie jest to jakiś słaby punkt. Tylko jak wystrzeli w komorze to coś musi odpuścić, a lepiej uszczelka niż cokolwiek innego w silniku Składaj i wrzucaj filmik jak to jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przem127 Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Nic tylko gratulować zapału! Jakieś 10 lat temu mialem zamiary uturbić fiata 127 1300, ale zapału brakło, a że internet w powijakach podówczas to efektu brak. Tym większe moje uznanie. Co do gaźnika i turbo to skoro blos może to i gaxnik dawał radę za turbo, tyle, że trudniej kupic odpowiedni niż dodłożyć autku cały układ wtrysku. Jak moge coś poradzić - nie przeciągaj ciśnienia doładowania a udowodnisz tym, którzy nagle z wątku zniknęli, że takie "druciarstwo" może sporo i bardzo przyjemnie pojeździć. I MA SENS!! Zwłaszcza dla Twojej satysfakcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 A ile wytrzyma moja nowa uszczelka http://www.nissanklub.pl/...r=asc&start=140 Jak pracowałem w KSR motorsport to te miedziane uszczelni niestety totalnie się nie sprawdzały - rozciągało je... Do Orginalnej jej wiele wiele brakuje ale myślę że w N/A da sobie radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 kompensacja na parownik już jest to ten wąż fi 10 idący od metalowej redukcji przed blosem nadciśnienie podane jest na obie membrany parownika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 No to powinno być oki , uważaj tylko na stukowe bo temperatura w dolocie pewnie nie mała ..... powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Kurcze jaki ty masz parownik że ma diwe membrany - nie spotkałej się jeszcze z takim ?? Fakt że doczynienia miałem tylko z parownikami BRC - w nich od tylu jest dziura gdzie podłancza się kompensacje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 w każdym parowniku masz 2 membrany, wysokiego oraz niskiego ciśnienia. W parownikach BRC obie membrany znajdują sie w jednej komorze i dlatego wystarczy jeden przewód kompensacyjny [ Dodano: Czw 20 Wrz, 2007 19:06 ] kurcze nie mogę dojść do strzału co jest nie tak :/ czy winien parownik czy blos się zamyka czy też przez gwizdek nie może przecisnąć się więcej gazu :/ autko ciągle dostaje ubogą mieszankę gdy pojawia sie doładowanie :/ jutro chyba zamówię parownik do turbo albo jeszcze spróbuje na zwykłym mikserze zobaczymy co będzie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Daj blosa przed turbo na prubę i tak ICka nie masz na razie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Daj blosa przed turbo na prubę i tak ICka nie masz na razie . Dobra rada - od samego początku trzeba było tak zrobić - wnet się może okazać że kompensacja nie będize potrzebna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Daj blosa przed turbo na próbę i tak ICka nie masz na razie Dobra rada - od samego początku trzeba było tak zrobić - wnet się może okazać że kompensacja nie będize potrzebna pierwsze słyszę żeby ktoś radził wracać do tego archaicznego (i gorszego) rozwiązania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Czemu rozwiązanie bardzo dobre... Spotkałem się nawet w silnikach uturbianych przez znanych i cenionych tunerów gdzie dodatkowe wtryski paliwa montowano przed turbosprężarką !! Ps. nie widzisz że ten projekt ma budzić poczucie taniości, podejrzewam że całość nie wyszła więcej jak moja nowa "mała" turbina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Widzę i wiem, ale budowanie systemu draw through (czyli gaźnik/blos przed turbiną) jest rozwiązaniem starym i gorszym. Taki układ nie ma racji bytu jeśli chce się dojsć do poważnych mocy, w takim układzie nie założysz ic, masz znacznie gorszą reakcję na gaz, mogą występować problemu z odpaleniem i pracą silnika w niskich temperaturach (a u nas takich nie brakuje). Lepiej się trochę pomęczyć i zrobić lepiej niż zrobić gorzej i później się męczyć, nieprawdaż ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Spokojnie przecież chodzi o to żeby Snafu wreszcie wyjechał z garażu na booście :-) jest pionierem w budowie turbo blos i może troche poeksperymentować w sposobie montarzu blosa . uboga mieszanka - może to wina kompensacji , pewnie jest zrobiona dobrze ale np. przy wchodzeniu na boost zbyt pużno wyrównywane jest ciśnienie w parowniku i mimo wszystko różnica ciśnień występuje i gazik nie jest podawany . Albo masz pik na 0,7 bara i jest blokowane przechodzenie w stan lotny ? Może samo ciśnienie sprawia , że kurtyna nie widzi przepływu i jakaś zwężka przed blosem by się przydała ? Zły profil gwizdka ? nic więcej do głowy mi nie przychodzi ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Mi się wydaje że BLOS jak się puści w niego ciśnienie to może się domykać, zanim wywalisz kolejny raz uszczlkę pod głowicą wstaw BLOSA przed turbinę i sprawdz AFR... jak będzie nie ciekawie i nie będziesz w stanie tego wystroić to dawaj normalny mikser jak w pewnej LADZIE... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 przyznam że może być to winą kompensacji ale wydaje mi sie że ten parownik poprostu sie nie nadaje na turbo nawet po przeróbkach :/ co do samego blosat to już to też wydaje mi sie że nie powinien się domykać :/ wszystko co znalazłem na temat blosa wskazuje że może być bez przeszkód stosowany przy instalacjach turbo. W sumie już nawet jedną taką widziałem i regulowałem w Lanci Cappa 2.0 turbo tyle tylko że miała parownik pod turbo Parownik już miałem zamawiać ale w hurtowni w której się zaopatrujemy nie mieli parownków pod turbo :/ więc musze jeszcze poszukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.