Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

jaka turbina do micra k10


Gość Maryn87
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a to w takim razie jak założyć wtrysk do gaźnika ?? może wyjdzie taniej i w miare efektowniej czyli cena do wydajności.

Tylko ja mam LPG, to co polecacie jak sie ma LPG ?? co można porpawić ?? ale bez przesadyzmu :D tylko tak aby mi licznik zamykał :D a na prostej robie 140 czasem 145 a z górki 155.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nad wtryskiem lpg do samochodu z gaźnikiem myślałem i doszedłem do 2 wniosków:

- ma to sens, jeśli do naszego silnika da radę albo kupić cały osprzęt do wielopunktowego wtrysku benzyny (ECU, komplet czujników, wiązka, pompa paliwa, przepływomierz). Koszt takiej operacji nie będzie jednak niski, bo do tego zestawu trzeba jeszcze dorzucić koszt kompletu instalacji LPG

- inna opcja to zmajstrować sterownik wtrysku LPG. teoretycznie mógłby byc jakis uniwersalny sterownik do wtrysku benzyny odpowiednio zaprogramowany (np Delco serii 12XXXXXXX). Tutaj koszt to tylko komputer, niezbędne czujniki, wtryskiwacze LPG i cała masa wężyków i przewodów. Reduktor mógłby dać sobie radę. ta opcja mimo, że tańsza może być bardziej kłopotliwa w strojeniu i trzeba by zapomnieć o takich udogodnieniach jak automatyczne przełączanie paliw etc. Z drugiej strony do silnika z gaźnikiem kuszące, bo dobrze wystrojone zasilanie LPG mogłoby dawać wtedy znacznie lepsze osiągi niż benzyna.

Ja sprawę realizacji z uwagi na blacharską agonię mojego osiołka odkładam do wiosny, a potem się zobaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba powoli wychodzę na prostą :D

Wczoraj pod maske wskoczył IC z Astry 1,7 oraz Blow-off z nyski 300zx :D

Parownik i Blos w końcu zaczęły współpracować i autko aż rwie do przodu :D

na wszelki wypadek zamówię kolejną uszczelkę pod Łeb bo nie jestem pewien ile ta zniesie :D

no i muszę coś zrobić z termostatem i poszukać chłodnicy oleju :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Snafu daj fotkę jak prezentuje się autko z założonym IC, bo K10 z IC (nie licząc superturbo) udało mi się wypatrzeć tylko na foto poniżej i jestem ciekaw, jak u Ciebie będzie się to prezentowało... micravalmis6jj2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ICek w całości wylądował za zderzakiem i atrapą :) jutro zapodam parę fotek :) może nie wygląda to okazale ale najważniejsze że działa.

no o hamowni też trzeba pomyśleć ale chce się tam udać gdy dostane przerobiony kolektor ssący co jeszcze odetka to autko :D

 

a co do regulacji dawki to winien był parownik :) a właściwie jedna sprężynka która przy ostrej przegazówce się wyginała i parownik już później nie regulował :) muszę jeszcze ustawić mieszankę w całym zakresie obrotów mam tylko nadzieje ze parownik sie wyrobi :D

 

[ Dodano: Pon 01 Paź, 2007 22:48 ]

doszła jedna fotka z pod maski z IC oraz Blow offem :) sorki że nie zrobiłem od przodu ale to autko ma wyglądać seryjnie i tak będzie :D w sumie ICka i tak nie widać z przodu :)

 

FOTKI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

micra nadal śmiga :) jednak sprzęgło już powoli odmawia posłuszeństwa :/

tarcza plus docisk już czeka na założenie oczywiście firmy NKK myślę że trochę na tym po śmigam :)

poza tym nadal się męcze gwizdek w Blosie powyżej 5000rpm jest ok mam tylko zawahania AFR w okolicy 3500 do 4500rpm :)

no i musiał bym zrobić coś z wydechem bo ten jest strasznie głośny :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

ja mam takie pytanko ... mam turbinke prawdopodobnie od golfa 1,6td czy podejdzie ona do K11 1,3 (?) - nie chce jakis mega wielkich przyrostow mocy wystarczy ze dobije do 100KM ... co jeszcze musze dokupic [iC bedzie niezbedny? czy mozna sie bez niego obejsc? ]

 

wogole to najwazniejsze pytanie czy ta turbina bedzie sie nadawac :diabel: bo jak nie to sobie odpuszczam :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

micra nadal śmiga :) jednak sprzęgło już powoli odmawia posłuszeństwa :/

tarcza plus docisk już czeka na założenie oczywiście firmy NKK myślę że trochę na tym po śmigam :)

poza tym nadal się męcze gwizdek w Blosie powyżej 5000rpm jest ok mam tylko zawahania AFR w okolicy 3500 do 4500rpm :)

no i musiał bym zrobić coś z wydechem bo ten jest strasznie głośny :/

poka jak to jezdzi !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poka jak to jezdzi !!

No właśnie Snafu daj znać jak ta rakieta się sprawuje!!! Filmik wręcz wskazany :D;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki że tak zwlekam z tym filmem ale chce jeszcze zrobić moda z większą przepustnicą i innym kolektorem ssącym :) no i Blosa poddałem pewnym modyfikacją :D wszystkie graty już czekają tylko że czasu ciągle brakuje :/

 

coyot no nie wiem czy to nie za mała turbinka jak do 1,3 :/ a co do Icka to obowiązkowo, oszczędzisz sobie masę problemów z przegrzewającym się silnikiem :) [/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coyot no nie wiem czy to nie za mała turbinka jak do 1,3 a co do Icka to obowiązkowo, oszczędzisz sobie masę problemów z przegrzewającym się silnikiem
no ja sie az tak nie orientuje ...ale wydawalo mi sie ze jak byla w 1,6 to do 1,3 powinna wystarczyc z luzem ..?! ... podjade do tych co regeneruja turbiny i sie wypytam co sadza o niej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam nadzieje że pozbędę się tego laga przy niskich obrotach :) kolektor ma wycięty cały środek i wszystkie zwężki więc myślę że poprawa powinna być znaczna :) tylko obawiam się o regulacje wolnych obrotów :/ mam nawet taką prostą elektronikę do sterowania regulatorem wolnych obrotów ale nie wiem jak sam regulator będzie się zachowywał przy doładowaniu mam nadzieje że nie będzie się otwierał ?? :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie wywalilem silniczek krokowy i inne smieci... wolne obroty to kwestja uchylenia przepustnicy...

 

To znaczy że samym uchyleniem przepustnicy idzie wyregulować wolne obroty bez krokowca :zdziw:

a ja się tyle nad nim spuszczam myłem itd. może go wywalić :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie go od dawien dawna nie ma, na przepustnicy ustaiwone wolne 1000 i już, teraz docieram silnik to wolne mam ustawione na 2tyś obr...

A co do odpalania na zimno to albo musisz sobie wbaczć i trzymać wciśniety gaz aż trochę silnik pochodzi albo najprosciej zastosować przepsutnicę fi 50mm z GA14/16DE do niej wchodzi ciecz i w zalerznosci od jej temperatury ustawiasz sobie obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko uważajcie z regulacją wolnych OBR na przepustnicy bo jak wyjdziesz poza próg TPSu (np w oplu 0,5V) to ECU może zacząć wariować

u mnie to nie problem bo brak elektroniki a Coobcio może wszystko korygować na świniaku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...