Gość tachikara Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Witam, od miesiąca mam Almere Tino 2,2 dCI, 08-2003. Sprowadzone z Hanoveru. Do Polski jechalo sie fajnie - spalanie 6,3 (max 140 km/h). W Polsce ok. 3 tyg. zajal proces rejestracji :kosci: Ale udało się. Tylko musialem sciagnac folie z bocznych przednich szyb. Auto jest zadbane, przebieg 85 kkm, poprzedni wlasciciel zainwestowal w fajne kapcie - alufelgi Proline 17'' + Goodyear'y 225/45/R17...dla mnie troche za duze - jadac po drodze z koleinami trzeba byc czujnym ... Troche nie za bardzo mi odpowiada dźwignia zmiany biegów - dlugi drążek - czasami problem z trafieniem w "trójke". Na razie się do autka przyzwyczajam... P.S. Jak ktoś ma chwile to niech wrzuci instrukcje na uszek_k@poczta.onet.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Na" trójke" - słyszałem że już kilka osób narzekało. Ja, jak delikatnie wrzucam -to jest OK, ale jak znajomi (którzy jechali moim autem) wrzucali nerwowo -tez zauwazyli ze cos jest nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pipi Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Witam wszystkich! Sprowadzam właśnie z Niemiec Nissana Almerę Tino - jak wszystko pójdzie dobrze, to będę mogła przejechać się nią już w tę sobotę Czy mogłabym prosić o podesłanie mi na e-maila instrukcji po polsku (mam - tzn. będę miała Tino z 2003r. wersja w wyświetlaczem LCD)Z góry dziękuję za pomoc! adres: pipi_73@o2.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Dysponuje instrukcja. Prosze o maila -to odesle wieczorem -jak bede w domu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Haze Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Witam ,od tygodnia posiadam almerke Tino 2.2 r.2001 sprowadzoną z włoch.Mam małe pytanko czy ktoś z użytkowników wymieniał tylne amortyzatory w tym modelu? Prosiłbym o pomoc nie wiem wogóle jakie(gazowe czy olejowe),jakiej frmy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregor75p Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Witam,jestem szczęśliwym posiadaczem Almery Tino 1,8 ,2001r.Gdyby ktoś mógłby udostępnic mi instrukcję w języku polskim to byłbym bardzo wdzięczny.gregor75p@o2.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 j.w. Pipi tez jest w posiadaniu instrukcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pipi Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Dziś wieczór podeślę instrukcję, którą dostałam dzięki uprzejmości Tolo47:-) [ Dodano: Pią 04 Lip, 2008 15:27 ] ...dzięki uprzejmości Tolo74 ) oczywiście. I już przesłałam, nie czekając do wieczora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalski23 Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Witam, mam pytanie. Mam almerkę tino z 2001r. 2,2 diselka, czy mam pasek czy łańcuch rozrządu? Słyszałem, żę łańcuch, ale chciałbym się upewnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Many Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Łańcuch, ta kwestia była już wielokrotnie podnoszona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 rafal -otworz maske, zapal silnik i posluchaj. W silnikach Di 200-2002 mam wraznie ze jest slyszalny charakterystyczny glos obracającego się łąńcuszka (świst metaliczny) W nowszych dieslach (z udziałem Reno) juz nie jestem pewny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalski23 Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Dzięki many, wiesz, nowi tak mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Many Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Dziś wypadła mi klapka na konsoli głównej/ z jednego zawiasu/ coś tam wpadło do środka. Macie jakieś pomysły? Jak tam się dostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość altin Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 witam mam problem z przeplywka , po zdjeciu kostki ,,mul '' zniknal wyjalem przepl. i okazalo sie ze miedzy dwoma stykami nie ma opornika. czy tak ma byc ? prosze o rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miodek Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Witam wszystkich właścicieli Almery Tino. Jestem posiadaczem autka, 2001r silnik 2,2 di. Prosze aby ktos mi przeslal na adres modeek(at)wp.pl instrukcje po polsku. Byłbym niezmiernie wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 miodek -nie mam przy sobie, ale napisz na mojego maila -to ci odesle wieczorem a propos tej przepływki -gdzie ona sie znajduje (jak ją zlokalizować) ? Ja mam problem z odpaleniem auta rano bez dodania gazu (zatrybi, ale jak odłącze rozrusznik to gaśnie) -podejrzewam wilgotne powietrze albo temperature powietrza, bo nawet jak prejade kilka km rano -to ten problem tez sie powtorzy, natomiast jak dodam gazu -to bez problemu zatrybi i trzyma wolne obory. Raczej wykluczam złej jakości paliwo. W tym roku ten problem pojawia się tylko i wyłącznie rano. Miał ktoś taka doleglowość? [ Dodano: Sro 09 Lip, 2008 07:40 ] musze dodać że próbowałem kilka razy pod rząd (po podgrzewaniu świec) i bez gazu gasnie -stad proawdopodobnie cos z układem czujników i sterowania, a nie samym silnkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 a propos tej przepływki -gdzie ona sie znajduje (jak ją zlokalizować) ? To ta część, zaraz za filtrem powietrza. Potoczna nazwa to przeplywomierz, a właściwa - czujnik masy powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paluch1 Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Koleżanki i Koledzy. Czy ktoś może mi pomóc w temacie silniczka wycieraczek przednich? Distaje się do niego woda i wycieraczki zdychają. Pytałem już w Nissanie i w Boschu i jedyne co się dowiedziałem to to, że nowy kosztuje 1000 zł i czeka się na niego 120 dni. Czy ktoś może wie czy można tam wsadzić jakiś inny silnik (czytaj: w normalnej ludzkiej cenie!!!) i co zrobić, żeby nie dostawała się do niego woda. Będę wdziećzny za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Ano wlasnie -dołaczam sie do zapytania kolegi, z tym ze ja nie narzekam na wycieraczki przednie (bo tylna upalona -wali bezpiecznik) ale profilaktycznie chialem sie dowiedziec jak zabezpieczyc przednie, choc mam teraz robiona konserwacje do tylnej bede zagladal a do pzedniej nie patrzylem -jak mozna by je zabezpieczyc, praktycznie spryskiwalem tylko -to co sie da z zewnatrz WD40 -głownei w celu zabezpieczenia antykorozyjnego elementów pracujących. [ Dodano: Pią 11 Lip, 2008 09:02 ] Sposob konserwacji przedniej wycieraczki opisany w Service Manualu dział EL strona 145, ale pojęcia nie mam jak się tam dostać. Ewidentnie -nie mam drygu do samonapraw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slasze Opublikowano 11 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2008 A ja mam pytanie z innej beczki, może ktoś wie ile pojemności ma bak w Tinozaurze? Oki, dzięki Many, czyli wskaźnik poziomu paliwa w moim Tinozaurze chodzi jak chcić, a na rezerwie mogę przejechać ponad 100 km. No właśnie dlatego twierdzę, że przejechałbym jeszcze ponad 100 km, zostało mi w zbiorniku ok.7 litrów paliwa, a na już zapalonej kontrolce przejechałem już ponad 30 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Many Opublikowano 11 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2008 60 l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 11 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2008 zebys sie nie zdziwil z ta mozoiwoscia zrobienia 100km. Rezerwa -to rezerwa -należy tankowac i już. Mysle ze twarantowane 50km w trasie. Jak macie watpliwosci -to zatankowac jak zapali sie rezerwa i roznica z ilosci 60l da pozostale paliwo rezerwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Many Opublikowano 11 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2008 Osobiście od razu dolewam jak jest rezerwa. 50-60 km to w zupełności wystarcza od stacji paliw do stacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Wystraszony wczesniejszymi wypowiedziami ze w Nissanach lubia sie psuc wycieraczki - rozebralem wczoraj plastiki żeby sie do nich dostac,, a tu prosze -elementy ktore pisze w instrukcjach żeby smarowac to forma "grzybkow" ktore nie wiem czy i jak sie rozbiera, wiec popryskalem tylko WD40 i zlozylem z powrotem. Może ktos napisze cos wiecej -jak ma doswiadczenie. Zauwazylem ze silnik jest produkcji Bosch'a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość August001 Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Mam problem z przegrzewaniem sie silnika w swoim nissanie.Chodzi tu o nissana almera tino 2,2 dci 2001,problem wygląda następująco:sytuacja zaistniała na wiosnę powyże prędkości 110 na godzine zaczyna się podnosić wskazówka temperatury,aż do czerwonej strefy,i oczywiście wtedy przestaje działać klimatyzacja,miał ktoś taki przepadek jeśli tak to proszę o jakieś podpowiedzi email augustyniak99@wp.pl z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.