Gość Rob083 Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Elmark, co do oleju to spoko, bo Ty myślisz o oleju do silnika, a ja piszę o oleju przekładniowym, czyli do skrzyni i dyfra. Jak silnik miałeś zalany pełnym syntetykiem od początku i jest OK, to pewnie można taki olej stosować. Co do żaróweczek, to regulator napięcia nie powinien dopuścić do przekroczenia wartości 14,5 V. Jeżeli jest inaczej, to nie tylko wszystkie żarówki będą się szybciej zużywały, ale elektrolit w akumulatorze będzie się "gotował" i szybciej odparowywał i akumulator szybciej zużywał. Nie sprawdzałem jak jest w Tino, ale w innych samochodach, regulator napięcia jest w formie modułu, który zespolony jest ze szczotkami w alternatorze. Prosty sposób sprawdzenia, to na pracującym silniku, podłączyć do zacisków akumulatora woltomierz (multimetr). Należy sprawdzić jakie napięcie jest na biegu jałowym i jakie przy zwiększaniu obrotów. Nawet przy maksymalnych obrotach, nie może wskazywać napięcia większego max 14,5V. Teraz o zerówkach i diodach LED: żarówki powinny być samochodowe, nie stosuje się żarówek np. przeznaczonych do radia samochodowego, bo radio i odtwarzacze mają własny stabilizator napięcia 12V. Jak chcesz zastosować diody LED, to powinny to być diody tzw. dyfuzyjne (matowe), które świecą światłem rozproszonym. [ Dodano: Sob 21 Mar, 2009 00:36 ] Administracja Forum wycięła nas od siebie na kilka dni, ale chyba z pożytkiem, bo teraz strony otwierają się szybciej. Mam kolejne pytanie: Kto z Was samodzielnie wymieniał paski klinowe. Szczególnie interesuje mnie dostęp, wymiana i regulacje naciągu paska dolnego (napędzającego sprężarkę klimy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zawdar0 Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 mam pytanko odnośnie przycisków na panelu drzwi kierowcy bo u mnie jest tylko podświetlony ten od okna kierowcy (auto) a dwa , czyli blokady drzwi i okien nie sa poświetlone czy to jest normalne?? a jak nie to jak zdemontować ten panel?? dzieki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jaworek Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Witajcie. Od paru dni jestem użytkownikiem Almery Tino 2,2 DI. Po za standardowymi przypadłościami Tino mam jeden szczególnie denerwujący. Po uruchomieniu gdy puszczam kluczyk gaśnie silnik, nie dzieje się tak, gdy szybko zwiększę obroty. Widziałem że Tolo74 też miał taki problem, ale nikt mu nie odpowiedział. Może napisz jak sobie z tym poradziłeś. Z góry dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czmiel_t Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 U mnie tez podswietlony jest tylko napis AUTO wiec albo tak jest albo cos sie spalilo. A z nowosci to kupilem ta Almere za bardzo mila kase. Mialem tez mozliwosc przetestowac na prawie 1000km, na trasie spalila 6,6ltr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Witajcie. Od paru dni jestem użytkownikiem Almery Tino 2,2 DI. Po za standardowymi przypadłościami Tino mam jeden szczególnie denerwujący. Po uruchomieniu gdy puszczam kluczyk gaśnie silnik, nie dzieje się tak, gdy szybko zwiększę obroty. Widziałem że Tolo74 też miał taki problem, ale nikt mu nie odpowiedział. Może napisz jak sobie z tym poradziłeś. Z góry dzieki Niestey nie poradziłem sobie z tym, ale zauważyłem że sytuacja napewno nie pogorszyła się a może wręcz jakby nieco poprawiła. Z tego co zauważyłem -największe znaczenie ma temperatura otoczenia (ewentualnie wilgotnośc). W lecie w temp. powyzej 15oC ten problem w ogole nie wystepowal. Jaworek -chetnie prywatnie moge wymienic sie swoimi doswiacdczeniami w tym zakresie. [ Dodano: Wto 24 Mar, 2009 21:26 ] Co do skrzyni i oleju.Mam fakture od ASO nissan z Wrocławia i pozycja z olejem wyglada dokladnie tak- BP-8 BP SHX-M OP.1L OLEJ SKRZYNI BIEGOW 4SZT. Wielkie dzięki Norbert za pomoc :one: [ Dodano: Wto 17 Mar, 2009 09:26 ] Jaszcze w sprawie oleju do skrzyni :!!: Przeleciałem całe forum i znalazłem powtarzające się info, że należy zwracać uwagę aby stosować dokładnie zamienniki oryginalnego oleju Nissana ZX o klasyfikacji API GL-4+ lub GL-4 i GL-5. Oto cytat "API GL-5 posiada w karcie produktu zapis : Nie jest zalecany do aplikacji, wymagających środków smarnych spełniających wymagania klasyfikacji API GL-4". Chodzi podobno o to, że najnowocześniejsze oleje GL-5, mogą posiadać związki, które z czasem wpływają na pracę i trwałość synchronizatorów w starszych skrzyniach. Podobno najbliższym zamiennikiem jest Castrol TAF-X 75W-90 info, specyfikacja w pdf jest tu: http://www.falco.pl/falco/images/stories/taf_x.pdf Znalazłem też taki wątek na Forum: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=42301 Piszę o tym ku przestrodze, a jak ktoś ma inną wiedzę na ten temat, to proszę o podzielenie się ze mną. Chcę założyć podstronę z info, na temat materiałów eksploatacyjnych stosowanych w Tino :582: Co do oleju w skrzyni biegów -to sprawa jest poruszona w instrukcji serwisowej. Domyslam sie ze masz Manulana skrzynie 5-biegową, wiec bedzie to plik mt_5mt.pdf Niestety z tego co wiem sa dwie wersje tych skrzyn. Mozna to sprawdzic po numerze ktory jest gdzies wybity na korpusie. DO jednej z nich (RS5F70A) wchodzi 3,0 litry (strona 11) a do drugiej (RS5F50A) okolo 4,8 litra (strona12). Podejrzewam ze mamy skrzynie wieksza (ale to tylko domysly). Tam jest tez podany rodzaj oleju rekomendowanego ktory tez masz na swojej stronie : API GL-4 [ Dodano: Wto 24 Mar, 2009 21:28 ] SAE 75W90 oczywiscie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rob083 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Co do oleju w skrzyni biegów -to sprawa jest poruszona w instrukcji serwisowej.Domyslam sie ze masz Manulana skrzynie 5-biegową, wiec bedzie to plik mt_5mt.pdf Niestety z tego co wiem sa dwie wersje tych skrzyn. Mozna to sprawdzic po numerze ktory jest gdzies wybity na korpusie. DO jednej z nich (RS5F70A) wchodzi 3,0 litry (strona 11) a do drugiej (RS5F50A) okolo 4,8 litra (strona12). Podejrzewam ze mamy skrzynie wieksza (ale to tylko domysly). Tam jest tez podany rodzaj oleju rekomendowanego ktory tez masz na swojej stronie : API GL-4 Dzięki Tolo :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Po wygladzie mozna tez ocenic model skrzyni (maja w innych miejscach korki spustowe itp) Napisz -jak dowiesz sie ile tam wlazło. Moze bym zmienił olej w skrzyni -tylko że czasami lepsze jest wrogiem dobrego (żeby cos nie zaczęło cieknąc jak u niektórych -kwestia rozszczelnienia), skoro nie ma potrzeby i serwis tego nie przewiduje. A masz jakies problemy z wrzucaniem biegów? (ja raczej jestem zadowolony) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rob083 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Nie Tolo, nic się nie dzieje. Sprawdzałem na jesieni i stan był OK, ale jadę pod koniec maja do Polski i jak zwykle chcę wszystko sobie porobić bo tu nie mam gdzie, a szkoda mi kasy na drogie niemieckie serwisy. W Polsce mam garaż z kanałem, wiec mogę sobie sam zrobić pełny serwis :-). W instrukcji jest zalecana wymiana co 30tyś.km. Ja przejechałem już dobrze ponad 20 tyś, a przypuszczam, że przed sprzedażą była właścicielka nie zmieniała, bo na samym oleju w silniku było zrobione ponad 20 tyś! Olej w skrzyni nie jest pod ciśnieniem, więc jak zmienię na taki sam, to nie ma prawa nic się dziać. Już skupuje w internecie wszystkie materiały, które przyjdą pocztą do domu. Jak przyjadę, to będę miał wszystko pod ręką i zaoszczędzę kupę kasy, bo ceny w Polsce są przez połowę. Właśnie zastanawiam się czy nie kupić na zapas przepływomierza, bo podobno to najczęściej pada w Tino. Na Allegro kosztuje 200 zł, a tu na eBayu 100E! Jak sądzicie, warto mieć to w zapasie :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Właśnie zastanawiam się czy nie kupić na zapas przepływomierza, bo podobno to najczęściej pada w Tino. sądzę, że najprościej sobie sprawdzić samemu. Woltomierz w rękę i napięcia na wolnych obrotach i przy 4000obr. na postoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rob083 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 sądzę, że najprościej sobie sprawdzić samemu. Woltomierz w rękę i napięcia na wolnych obrotach i przy 4000obr. na postoju Dzięki za info, ale ja zastanawiam się nad kupnem na zapas, bo do tej pory nie miałem żadnych problemów, auto chodzi jak zegarek :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzingis Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Zaświeciła sie kontrolka hamulca recznego i po chwili zgasła, czy czeka mnie wymiana klocków hamulcowych, czy to cos innego. Pozdrawiam i czekam na opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek N16 2,2 Di Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Sprawdzałeś poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzingis Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 O choroba o tym nie pomyślałem , dzieki jutro sprawdzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yaroszek Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Witam wszystkich. Kilka tygodni temu zostałem posiadaczem Almery Tino 2003 rok 1.8. Podczas odbioru kluczyków zostałem zobowiązany (przez zastosowania upustu) do założenia radia CD (był kaseciak) oraz do założenia halogenów. CD już założone, ale mam pytanie co do halogenów. Czy instalacja elektryczna pod halogeny jest standardowo poprowadzona w tych modelach które wychodziły bez halogenów? Napomnę tylko że przełącznika też nie mam do halogenów, ale może kable już są standardowo położone?? Nasuwa mi się jeszcze jedno pytanie - kamera cofania - też jej nie mam, ale czy istnieje instalacja w modelach które nie miały tej kamery jako opcji?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 sądzę, że najprościej sobie sprawdzić samemu. Woltomierz w rękę i napięcia na wolnych obrotach i przy 4000obr. na postoju Dzięki za info, ale ja zastanawiam się nad kupnem na zapas, bo do tej pory nie miałem żadnych problemów, auto chodzi jak zegarek :one: Ja bym nie inwestowal na zapas -po co pchac sie w koszta, przeciez to japonskie auto i nie narzekaj juz ze musi Ci sie zepsuc, toz to nie maluch a i z dostepem do czesci nie ma problemu. [ Dodano: Czw 26 Mar, 2009 23:42 ] Witam wszystkich. Kilka tygodni temu zostałem posiadaczem Almery Tino 2003 rok 1.8. Podczas odbioru kluczyków zostałem zobowiązany (przez zastosowania upustu) do założenia radia CD (był kaseciak) oraz do założenia halogenów. CD już założone, ale mam pytanie co do halogenów. Czy instalacja elektryczna pod halogeny jest standardowo poprowadzona w tych modelach które wychodziły bez halogenów? Napomnę tylko że przełącznika też nie mam do halogenów, ale może kable już są standardowo położone?? Nasuwa mi się jeszcze jedno pytanie - kamera cofania - też jej nie mam, ale czy istnieje instalacja w modelach które nie miały tej kamery jako opcji?? pozdrawiam Kolego -po co pchac sie w koszta? Czy uwazasz ze halogeny z przodu sa az tak pomocne i tak duzo jezdzisz? Sam ich nie mam bo wczesniej mialem auto z halogenami -to tylko rdzewialy od nieuzywania. Ale wiazka kablio chyba powinna byc puszczona. Kamera -to wg mnie bajer -lepiej zainwestowac w czujnik cofania -koszt ok 100zl Co sie tyczy radia -to tez mam radiomagnetofon + zmieniarke z uszkodzonym wtykiem ktorego nie naprawiam (trudno dokupic) a i slucham zazwyczaj radia. Pamietaj ze zakup oryginalnego radia z CD wiaze sue z ryzykiem takim ze nie zapracuje bo sa kodowane NATSem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yaroszek Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 CD już zakupione i rozkodowane - całkowity koszt około 300PLN - niedużo. Halogeny już zamowiłem i to nowe - koszt z przesyłką około 250 PLN!!! zauważcie że na allegro komplet używanych to koszt około 450 pln i jest ich jak na lekarstwo. A jak już wcześniej pisałem zniżka od przyszłego teścia była tak duża że kupno tych drobiazgów i tak się mocno opłaca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rob083 Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 CD już zakupione i rozkodowane - całkowity koszt około 300PLN - niedużo.Halogeny już zamowiłem i to nowe - koszt z przesyłką około 250 PLN!!! zauważcie że na allegro komplet używanych to koszt około 450 pln i jest ich jak na lekarstwo. No i fajnie, ale jak byś się jeszcze z nami podzielił, gdzie tak tanio można kupić, Wtedy można by uwierzyć, że to nie są przechwałki, tylko szczera prawda. [ Dodano: Pią 27 Mar, 2009 18:35 ] Ja bym nie inwestowal na zapas -po co pchac sie w koszta, przeciez to japonskie auto i nie narzekaj juz ze musi Ci sie zepsuc, toz to nie maluch a i z dostepem do czesci nie ma problemu. Tolo, ja się tylko zastanawiam. Jak dotąd nikt na ten temat nie pisał, jak to jest z awaryjnością przepływomierza. Czy to występuje często, sporadycznie, lub po jakim przebiegu. Dlatego pytam Was na Forum, czy posiadacie jakąś konkretną wiedzę w tym temacie. Jak pisałem w Polsce na Allegro to jest koszt 200 zł, a w Niemczech 100E t.j 440zł, więc różnica spora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzingis Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Witam , czy żarówki od oświetlenia panela sterujacego można kupic , czy tylko w serwisie , to są takie 2 niebieskie, i jaka cena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rob083 Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Witam , czy żarówki od oświetlenia panela sterujacego można kupic , czy tylko w serwisie , to są takie 2 niebieskie, i jaka cena. Dzingis Han, czytaj posty:-) Odpowiedz jest bardzo blisko, bo na poprzedniej stronie. Post Elmarka, strona 30-ta, oraz opis na stronie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzingis Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Robo ok. ale mi chodzi o inne zarówki te które oswietlają panel sterujacy od ogrzewania, nadmuchu itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaco171 Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Witam chcę kupic złacze obd2 do tino 2001r. kto może mi dać namiar na takie w mirę przyzwoitej cenie .może być na allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Haze Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Robo ok. ale mi chodzi o inne zarówki te które oswietlają panel sterujacy od ogrzewania, nadmuchu itd. Witam,w serwisie w Kaliszu płaciłem 30 zł,pozdrawiam ps.mieli tylko z żółtymi kapturkami wystarczy przełożyć ze starej żarówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rob083 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Na podstronie Serwis w punkcje 5, zaktualizowałem informacje dotyczące stosowania oleju w silnikach i skrzyniach różnych typów. Zainteresowanych tym tematem, zapraszam do jej odwiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czmiel_t Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Nikt z Was nie ma Tino i nie potrafi odpowiedziec na pytanie czy podswietlony jest tylko napis AUTO? Dzisiaj rozebralem drzwi kierowcy zeby zobaczyc jak jest z naglosnieniem w Tino bo ciezko nawet znalezc info, ze z przodu sa elipsy, wyciagalem panel ale po zdjeciu boczku bo blaszka ktora robi za zatrzask byla zbyt mocno wygieta i nie dalo sie wyciagnac panela tak jak powinno bez urwania czegos. Wiec jesli chodzi o demontaz panela to powinien wyjsc podwazajac od gorenj strony z lekkim oporem ale jesli opor jest zbyt duzy trzeba zdjac caly boczek i np. wkretakiem docisnac blaszke i wtedy wyskoczy. Blaszke trzeba pozniej odpowiednio popodginac zeby na przyszlosc bylo ok. Niestety nie mialem dzis czasu zeby przyjrzec sie dokladnie oswietleniu tego panelabo skoncentrowalem sie glownie na budowie drzwi i mozliwosci zaadoptowania glosnikow a oswietlenia odlozylem na pozniej. Na tym forum nie ma zadnych informacji o glosnikach wiec moze kogos to zainteresuje, przednie drzwi skonstruowane sa beznadziejnie i nie wiem ktory z projektantow wpadl na tki pomysl zeby zainstalowac w nich elipsy. Toz to chyba najgorsze z mozliwych rozwiazan tym bardziej ze miejsca jest mnostwo nawet na klasyczne glosniki o srednicy 200mm. Zeby zalozyc 165mm trzeba ostro porzezbic z dystansami ale moje pierwsze pomiary wykazaly, ze i tak trezba bedie wyciac maly kawalek blachy no chyba ze jakims cudem uda sie go tak ustawic zeby nie wchodzil zbytnio na jedna ze srub mocowania mechanizmu opuszczania szyby o zeby w tym miejscu zbytnio go nie odsadzac na dystansie bo boczek moze sie juz nie zapiac natomiast z kazdej innej strony mozna go juz sporo podniesc bo boczek poszerza sie ale jest bol bo glosnik bylby skierowany do tylu a troche niezgodne z zasadami car audio. Ja bede staral sie wpakowac 165 na dystansie w istniejacy dlugi podluzny otwor z jak najmniejszym wychyleniem glosnika ale jesli to nie wyjdzie wytne kawalek blachy. Dodatkowo miejsce w ktorym zamontowany jest seryjny glosnik jest bardzo dlugie, sporo wykraczajace poza obszar seryjnego plastikowego dystansu i nie ma plaskiej powierzchni a sam glosnik osloniety jest niemal szczelnie folia wiec jak to ma grac? Nie wiem jak jest z tylu ale wyglada na okragle glosniki i bardziej po ludzku zrobione drzwi bo tylne graja duzo bardziej precyzyjnie co znow przeczy wszelkim zasadom. Fotorelacja dla zainteresowanych bedzie jesli chodzi o prace na car audiow Tino. W sieci nie moge nic znalezc na ten temat - czyzby nikt nie poprawial tego w Tino? Jedyny plus po rozpoznaniu calego auta pod tym katem to schowki pod tylnymi siedzeniami gdzie zmieszcza sie dwa wzmacniacze i okablowanie. Pozostanie jedynie kwestia temperatury ale to wyjdzie w praniu i ewentualnie moze potrezbne bedzie zrobienie jakiejs prostej wentylacji. Komputer bedzie pod siedzeniem pasazera na razie bo plyta jest wymiarow mATX ale po zakupie nowej ITX wejdzie juz spokojnie do szuflady. Plusem jest rowniez pojemnosc akustyczna drzwi i dokladnie je wygluszajac i uszczelniajac oraz po rzezbie z zalozeniem okraglych glosnikow powinno grac naprawde przyzwoicie. Seryjne tweetery w slupkach to uklon w moja strone, kwestia tylko wymiany na wydajniejsze przetworniki i bedzie cacy. Ramke do odtwarzacza juz zamowilem tylko bede mial potezny problem z instalacja monitora 7" bo schowek jest za maly i ma nieregularny ksztalt - ale to juz pozniejsze stadium. Jesli ktos z Was ma jakies namiary na strony gdzie ktos rozbudowal system audio w Tino bylbym bardzo wdzieczny bo ja nie znalazlem a byloby to bardzo pomocne. Pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodek05 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Hej Czmiel! podświetlany jest napis tylko Auto (niestety zaoszczędzili) gdzieś na forum była realcja foto z instalacji dodatkowych diod ale do almerki (praktycznie to samo). Ja o przeróbkach głośników do Tinki nigdzie nie znalazłem-obawiam się że właśnie ze względu na te "owale" no i fakt że Tinka powoli dopiero się do nas "wprowadza" nie jest przecież zbyt popularnym modelem. Chociaż zwiększająca się ilość części na Allegro chyba troszkę sygnalizuje zainteresowanie tym autkiem (kurde zacznę myśleć chyba o alarmie bo dotychczas kto by się na taki rarytas pokusił ) Natomiast totalnie mnie wkurza brak ogrzewania alusterek to już jest kpina przecież to niby rodzinne autko i coś takiego powinno być przecież to grosze kosztuje. Patrzył ktoś czy idzie tam jakaś instalacja gotowa? same wkłady to można kupić za ok.50 zł tylko elektryka w aucie mnie przeraża trochę jazda do elektryka pewnie znacznie podniesie koszt zabawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.