slayer17 Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Łopatke kupisz za mniej niż stówke, a rezste wydaj na BFG AT i będzie super. Ja sam zbieram na goodriche Narazie będę przycinał stare zimówki. Czasem lepiej poskutkuje dociążyć pakę np krawężnikiem niż blokada, poza tym można robić delikatną niby blokadę przychamowując tylne koła hamulcem ręcznym. Navara nie ma chyba ręcznego na wale napędowym to taką sztuczkę można zastosować :one: Działa szczególnie w sytuacjach, w których nie ma czasu na włączenie reduktora tj w których nie można się zatrzymać. W szczególności na śliskim, czyli śniego - mokro trawiasto i innym podłożu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość G_H_O_S_T Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 No to myślę, że sobie poradzę bez blokady. Oponki mam nowe takie jak montowane fabrycznie (widocznie ktoś się nie nacieszył nimi) ale kupie może jakieś inne przed zimą. A jak wam spisywały się te fabryczne oponki? Można na nich pojeździć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IJO Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 widze ze opinie sa w sumie jednakowe iż navara w 4x4 H to jedna wielka ch*j...nia.szkoda tylko że zacząłem Was czytac gdy wpłąciłem zaliczke na swoja nave za 168 400 i odbieram ja za tydzien.troche to zenujace iż takie alto nie ma rożnicowego miedzyosiowego założonego. Jak Ci nie odpowiada to nie kupuj !!! Przecież nikt Ci tego samochodu nie wciska na siłę. Chcesz mieć silny , trwały samochód do jazdy w terenie, który dodatkowo ma bardzo dobre osiągi na asfalcie to kupuj. DZEMIK mnie strasznie objechał:)tyle ze nie rozumiem jego oburzenia,navara jest ok ale napewno nic by sie jej nie stało jakby ten mechanizm miedzy osiowy do niej wsadzili a ide o zakład ze by sie jej polepszyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boliniak Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 widze ze opinie sa w sumie jednakowe iż navara DZEMIK mnie strasznie objechał:)tyle ze nie rozumiem jego oburzenia,navara jest ok ale napewno nic by sie jej nie stało jakby ten mechanizm miedzy osiowy do niej wsadzili a ide o zakład ze by sie jej polepszyło. Ale co by sie poleprzyło ?? twoje sampoczucie ?? możliwe, poza tym większość lanserów jeżdżacyc LC 120 nie ma bladego pojecia co to jest Torsen nie mówiąc już o zasadzie jego działania.. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 DZEMIK mnie strasznie objechał:)tyle ze nie rozumiem jego oburzenia,navara jest ok ale napewno nic by sie jej nie stało jakby ten mechanizm miedzy osiowy do niej wsadzili a ide o zakład ze by sie jej polepszyło. Nissan nie stosuje takich rozwiązań w samochodach terenowych. Jak chciałeś mieć pickupa z miedzyosiowym mechanizmem różnicowym - trzeba było kupić L200, a nie teraz narzekać. Ja jestem przekonany do samochodów z trwałym , prostym przeniesieniem napędu, w których człowiek decyduje co zostanie włączone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IJO Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Ja jestem przekonany do samochodów z trwałym , prostym przeniesieniem napędu, w których człowiek decyduje co zostanie włączone. kazdy ma prawo wyboru a o gustach sie nie dyskutuje ....ponoć rozłaczany mechanizm roznicowy miedzyosiowy bylby napewno OK,i niechce mi sie wierzyc aby ktos to negował nawet tak doswiadczony moderator jak dzemik:)| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Wiesz kolego, niektórzy posiadacze samochodów terenowych używają ich zgodnie z zamiarami inżynierów projektujących je. Navara jest typowym wołem roboczym, a że przy okazji fajnie wygląda to nie musi od razu byc wozem do lansu. Coś mi sie wydaje, że się powarzam. Takie deja vu mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Navara jest typowym wołem roboczym A w takim "wole" najprostsze rozwiazania sa najlepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Ja chyba też się po raz kolejny powtórzę: Samochód pickup - wrzucasz na pakę 1T plus zapinasz z tyłu przyczepę 3T. Czy międzysiowy mechanizm różnicowy to wytrzyma ? Być może. Ale jak długo ??? Tak jestem zwolennikiem prostych rozwiązań w takich samochodach. I jest to moje zdanie. To , że jestem modem nie znaczy , że chcę narzucic swoje zdanie. Jeździłem ostatnio z Arabem po pustyni - myślisz , że chociaż raz włączył napęd na 4 koła ? Dodam , że piasek był do 1/3 koła, miejscami do pół koła. Myślisz , że jechał z napędem 4H???? Na moje pytanie dlaczego nie zapina 4H , odpowiedział , że zapina napęd 4H tylko w trudnych warunkach Dodam jeszcze , że był to LandCruiser , który ma 12 lat i pojeździ jeszcze z 40 lat w tamtych warunkach. A dlaczego tyle pojeździ? Niech każdy sobie sam odpowie. :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IJO Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 I tu sie z Tobą zgadzam w 100% tyle ze NIESTETY navara nawet sie nie umawia do LandCruisera i to jeszcze tego starszego czy Land Rovera Discavery starego czy tez patrola.a o awaryjnosci nie wspomne choc stosunek ceny do wygladu i mozliwosci jest bardzo kozystny i tu chyba jest zgoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 A to już jest kwestia użytkowania. Są tacy ludzie, którzy nawet w GAZie 66 rozwalą półosie. A są tacy, którzy wujadą prawie ze wszystkiego seryjnym samochodem na bardziej terenowych oponach. Trzeba mieć po prostu troszkę wyobraźni i wiedzieć jakie są mniej więcej możliwości autka którym jedziemy. Co do tego beduina to sie zgadza, poza tym auto z napędem na 2 koła jest bardziej sterowne niż z 4x4. Kiedyś mi się udało dojechać dalej fiatem 125 niż koleś Jeepem Cherokee A stary Land Cruiser będzie z pewnością stokroć trwalszy od nowego, tylko, że tego nie w sposób sprawdzić bo większość nówek została kupiona do lansu :zly: A disco wcale nie zachwyca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTEK P Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Witam wszystkich klubowiczów Mieszkam i pracuję w Belgii.Czytam Wasze forum od wiosny tego roku i po długich przemyśleniach ja i mój wspólnik zostaliśmy posiadaczami pod koniec czerwca dwoch czarnych Nawar (LE+IT+AT ) Jsteśmy zadowoleni.Niedługo jedziemy do Polski na święta i ja wybieram się w góry. I w związku z tym mam pytanie. Moje opony to Bridgestone dueler h/l 400 .Czy ktoś coś wie o tych oponach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gumis78 Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 hmmm ... co do przeniesienia napedu w L200 - ostatnio w radiu reklamowali ze mitsu wsadzilo do L200 SuperSelecta ... i powiem szczerze to myslalem ze juz tam byl .. bo jesli nie to po **** ta roznicowka ??? ... mialem w Pojarce SS i powiem szczerze po mojej orance szedl bezpieczniej ... ostatnio sasiadowi w pole wpadlem na zakrecie bom se nie zwolnil gazu :-) ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.