Gość Xzandafer Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 A wracajac do wydechu w SR20DE... Czy zrobienie 2,5 cala z kwasowki ale od miejsca, gdzie laczy sie dwururka idaca od kolektora, oczywiscie ze srodkowym tlumikiem i Upgrade'm na koncu da zadawalajace efekty?! Generalnie jestem gotow nawet poswiecic KM kosztem Nm, ale chyba taki wydech idzie w druga strone :? I czy SMT6 cos pomoze przy takim wydechu??? Jakich rezultatow sie mozna spodziewac po takim modzie... Mowa oczywiscie o seryjnym Sunny GTI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Zdaje sie ze ostatnio byla na zlocie Almera GTi z wydechem z kwasa 2,5 cala... ja tez o tym mysle, dla mnie z kolei jest najwazniejsza moc powyzej 5tys obrotow, na dole moze jej praktycznie nie byc Ale Coobcio mowil ze wystarczy 2,25' chyba ze bedziesz ciagnal powyzej 200KM... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 (...) wystarczy 2,25' chyba ze bedziesz ciagnal powyzej 200KM... A jak! Jak znajde dobra robote to pod 250 na N/A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Dobra chłopaki troche faktów u Grega76 jest calkowity przelot 2,5 od seryjnego kolektora typy 4-1 po sam koniec, wzrost mocy i momentu w calym zakresie, z tego co pamiętam to mu przybylo 5koni i 4nm... na waszcyh 4-2-1 przyrosty powinny być nieco lepsze. Co do SMT6 to takzę w całym zakresie poprawi się moc i moment, na seryjnych walkach oraz glowicy mozna się spodziewać przyrostów rzędu 6-10koni i do 10nm, kwestja kto to będize stroić i jak macie ustawiony zapłon. Co do walków u Pavoolona: Masz silnik SR20De ale o nieco zmodyfikowanych dzwigniach zaworowych tzn wyposarzono je w rolki. W twoim przypadku poczujesz znaczną różnice wsadzająć wałka/wałków z P10 SR20... a o GT już nie wspomne Wałki zamontowane w twojej dwu litrowej P11 mają czasy otwarcia po 232 stopnie i skok zaworu w granicy 5,7-5,8 mm (dobrze nie pamietam ktora to wartość) a wałki także z dwu litrowki ale silnika o tradycyjnych dzwigienkach to 240stopni oraz 6mm skok zaworu, ponadto w priemrce GT, sunnym GTI i 100NX Gti wałki ssace mają jeszcze dłuzsze czasy otwarcia i skok zaworów, które odpoweidnio wynoszą 248 stopni oraz 6,3mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 dzieki Kuba za odpowiedz, moje pytanie wzielo sie stad ze nastapily male zmiany planow hehe, tzn mysle czy przed zagazowaniem nie zmienic walkow, to wtedy elektronika w gazie juz bylaby automatycznie do nich dostosowana (i do CAI, ktory tez powinien niedlugo byc). a dopiero w przyszlym roku by szla do zrobienia glowica (planowanie, obrobka) no i SMT6. tylko czy ta zmiana ogranicza sie wylacznie do zdjecia pokrywy zaworow i zmiany walkow, czy bedzie z tym wiecej zabawy np zrzucanie glowicy i planowanie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 Zmiana wałków to dla mnie ok 2 godzinki dłubania... Nie trzeba do tego celu ściągać głowicy. Ps. pierwsza sprawa u Ciebie to CAI, najtaniej kupić niecały 1metr alu rury fi 80mm, do tego gumowe kolanko 120Stopni Jacky no i jakiś stożek, aha i bym zapomniał trzeba jakiś adaptor na przepływomierz poweitrza ewentualnie zmodyfikować jego obudowę (co ładniej wygląda, taniej kosztuje i nie ogranicza w żaden sposób przepływu) Działaj działaj, i na hamownie dawaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 CAI zostal z almery wiec moze cos tam przypasuje jedynym utrydnieniem jest zbiorniczek wyrownawczy wiec filtr bedize blizej silnika + jakas konkreta rura doprowadzajaca powietrze i powinno byc git no nic to rozpoczynam szukeanie walkow z P10 GT, jak ktos ma uzywane do sprzedania to chetnie kupie po cichu licze ze po zmianie i CAI bedzie ze 155 kucy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 zanim je kupisz sprawdz czy nie beda szorowaly. Kuba pewny jestes ze nie bedzie problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomiszu Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 kuba a masz może jakąś radę dla mnie :?: primerka p10 1.6 kat 1991 zagazowana oryginalnie... może coś prostego a skutecznego :?: byłbym wdzięczny za sugestie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Wprawdzie Coobcia nie ma ale nie zaszkodzi sie zapytac Jak to jest z tym wydechem. Bo niby ta dwururka ma sie laczyc jak najdalej. Moze najlepiej by bylo gdyby sie w ogole nie laczyla i wtedy poprowadzic wydechy z dwoch stron (po bokack ) a jak ma sie konczyc jak najdalej, to chyba wypadaloby wspawac dwa laczniki elastyczne co by nie ograniczac wydechem ruchow silnika?? No wiec podsumowujac - laczy c czy nie laczyc?? i jak laczyc to gdzie. W mojscu katalizatora?? czy jeszcze pozniej?? dołączam sie do pytania :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 JEszcze się nie spotkałem żeby w SR20 dwururka się nei łaczyła, wszytkei zachodnie i ceniące sięfirmy na świecie dla tego silnika robią albo 4-2-1 albo 4-1... Zaskakująco ciekawe jest to że są to wyroby uniwersalne i powodują wzrost mocy zarówno jak i przy seryjnych wałkach rozrzadu i przy agresywniejszych. Ciekaew jak im się to udało policzyć hehe Co do Primki 1,6 to możesz zamiast miksera dać BLOSa, usunąc katalizator - najtaniej i poprawa osiągów odczówalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość superob Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 b]Coobcio[/b], mam do ciebie pytanko mam identyczną primke jak ty i po vinie pisze ze mam zredukowaną moc do 85kw jak to sprawdzić czy tylko hamownia mnie ratuje???pisze tam ze to sr20DE z góry dzięki.Jeszcze nawiązująć do temtu znalazłem u gościa wałki podobno od gt jak je sprawdzić dokładnie i na co zwrócić uwage,jak mierzyć ile powinny mieć mm,a jeszcze jedno ile racjonalnie można dąć za takie wałeczki?????Pozdrawiam cały team Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 możesz zdjąc pokrywę zaworową i zmierzyć suwmairką całkowitą wysokość wałka ssącego. jeśli wyjdzie poniżej 37,6mm to masz zredukowaną moc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nissmo Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Coobcio mam pytanko czy wiesz jak w p11 z 97r. z SR20DE (vin tak mowi ) ok 130 KM wygladaja dzwigienki zaworowe to znaczy czy sa rolkowe czy slizgowe. Bo nie wiem czy waleczki do niej u świataka dostane. Z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 dostaniesz do niej wałki od świątka... masz dzwigienki z rolkami. Ps. nie polecam wałków od Św ze względu na niski moment obrotowy do uzyskania na nich... Na seryjnych wałkach idzie osiagnąć ok 150KM i 192-193Nm, jak wsadzisz wałek ssący z GT to dobić można do 155KM i 195Nm. Na wałkach ŚW GT będziesz mieć ok 156-157KM i 180Nm. Wszystkie wartości podane są dla twojego silnika z wydechem fi 60mm, CAI oraz wystrojone SMT6... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 jak wsadzisz wałek ssący z GT to dobić można do 155KM i 195Nm. Wszystkie wartości podane są dla twojego silnika z wydechem fi 60mm, CAI oraz wystrojone SMT6... tak to czytam i zupelnie jakbys pisal o mojej rudej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 dokładnie tak jest Twoja ruda przetarła za***iście szlaki a propo SR20 z dziwgienkami z rolkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nissmo Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Coobcio dzieki za podpowiedź co do wałeczków od Św a co myślisz o Pipercamsach 262* zakres pracy 1500-6800 obr/min oraz 12 KM hmmm? Pojadę na nich? Lepiej [ Dodano: Czw 15 Mar, 2007 20:23 ] Hey greg76 a ty co masz pod deklem? [ Dodano: Czw 15 Mar, 2007 20:27 ] greg76, na czym smiga twoje SR20 w głowce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Coobcio dzieki za podpowiedź co do wałeczków od Św a co myślisz o Pipercamsach 262* zakres pracy 1500-6800 obr/min oraz 12 KM hmmm? Pojadę na nich? Lepiej gdybys odrobil lekcje to bys wiedzial ze do silnika SR20De 3 gen nie oferuja Piper Cams-ow 262/262. w ofercie sa 258/248 i 270/270. [ Dodano: Czw 15 Mar, 2007 20:23 ]Hey greg76 a ty co masz pod deklem? u mnie siedzi lagodniejszy secik piperow. [ Dodano: Czw 15 Mar, 2007 20:27 ]greg76, na czym smiga twoje SR20 w głowce? pytasz o olej? teraz na castrolu a na dniach zalewam motulem (oba to pol-s) pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nissmo Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 greg76, i jak te pipery fajnie sie kreca? p.s. zle spojrzalem w katalog masz 100% rację z tymi stopniami. A pozatym nigdy nie lubialem odrabiac ekcji Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 troche zabraly dolu ale gora laduje do odcinki. niedlugo kolejne mody, strojenie, hamowanie. wykres bedzie do wgladu poki co jest do obejrzenia z obecnego stanu w moim projekcie. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nissmo Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 robie ostatnio eksperymenty z dolotem w moim autku i cos dziwnego wyskakuje powyzej 6000 obr. chyba cos popsułem? skrot do wykresu ponizej. http://images20.fotosik.pl/132/1af46eac744564c1med.jpg ps i czy wszystkie SR20De w srednich obrotach maja takie spadki Nm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 ten wykres jakis z d*py jest. wyglada jakby odciecie bylo jakies. ja na pocztku bez prosiaka mialem dolek tak miedzy 3-4K ale nie cos takiego.... chyba wszystkie SR20De maja mniejszy lub wiekszy dolek. wraz ze zmianami dolek sie zwiekszal az do strojenia kiedy zniknal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 robie ostatnio eksperymenty z dolotem w moim autku i cos dziwnego wyskakuje powyzej 6000 obr. chyba cos popsułem? skrot do wykresu ponizej.http://images20.fotosik.pl/132/1af46eac744564c1med.jpg ps i czy wszystkie SR20De w srednich obrotach maja takie spadki Nm? mysle ze nic nie popsules. to moze byc uslizg kol na hamowni. dosc czesty objaw. wydaje sie ze jest 185 koni ale to raczej malo mozliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nissmo Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 te uskoki na niskich obrotach to zmiany biegów nie mam pojecia dlaczego ten koles tak go shamował. A jesli o tą górę to ja głupi już jestem. jak zdemontowałem strumiennice dolotu to wróciło do normy na 137 KM/. Teraz założyłem ja z powrotemMyślę ze w kwietniu udamy sie z Bomblem i resztą Zachodu na rolki to sie sprawa wyklaruje. :?: a czy możliwym jest zeby cos z hamownia było nie tak? a ten dołek to zaczął wychodzić przy modach z dolotem. dzieki za cynk z strojeniem ECU bo mi ten dołek spac nie dawał 8,58 na g-techu z padnietym synchronizatorem II biegu i nadwymiarowych zimówkach na przodzie Bombel poświadcza testy drogowe bo z jego zwłokami było o 0,5 sek gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.