Gość nissmo Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 greg76, a czym stroiłeś swoją primkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jscoolg Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Guys Przypadkiem znalazłem coś takiego: http://www.godula.cc.pl/index.php?mode=nissan Czy to możliwe - i jakie są skutki uboczne ? PS - goglnałem dalej i mam http://www.alltuning.pl/dane/nissan.html Czy to nie jest przypadkiem jakaś podpucha w stylu magnetyzera albo innych "turbinek kowalskiego" ? I drugie pytanie - czy automat (CVT) można zmierzyć na hamowni (posiada też tiptronic) ? Gdzieś słyszałem ze nie PS Sorry za lamerstwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Guys Przypadkiem znalazłem coś takiego: http://www.godula.cc.pl/index.php?mode=nissan Czy to możliwe - i jakie są skutki uboczne ? PS - goglnałem dalej i mam http://www.alltuning.pl/dane/nissan.html pierwsze slysze zeby dalo sie czipowac mojego kompa :/ poza tym przyrosty samym programem dla s14 to fikcja. ciekaw jestem ile za to licza bo pewnie czip nie bedzie... a co do Pana Goduli to "silnika 2000cm3 wycisnęliśmy 262 KM bez żadnej turbiny. Twoje auto może być następne..." niby samym czipem to pierdolenie na antenie :!: inaczej sie nie da tego nazwac :!: cos takiego to juz za***iscie doinwestowany kompleksowy projekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nissmo Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 z tego co sie orietuje to w naszych primach eprom w ecu jest rozbity na kilku kościach pamieci a wiec z chipa bedzie d*pa blada jedynie swiniak albo stand alone wchodzi w grę. Jeśli chodzi o Godule to na jego stronie wypełniasz formularz i wpisujesz marke kompa np Bosch i jego typ i nr. Ciekawe co by odpisał? moze ktos przeprowadzi taka symulacje dla smiechu [ Dodano: Nie 18 Mar, 2007 11:58 ] jscoolg, z tym hamowaniem automatu to podobno jakieś przeklamania wychodza i odradzaja to robić ale nie pamietam dlaczego :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Kiedyś dawno temu molestowałem GODULE o chipa do mojej primy, zaśpiewał bodajrze 2800zł i zagwarantował +3 czy tam 4 KM... Wtedy sobie to darowałem i zacząłem skrobać w turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jscoolg Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 jscoolg, z tym hamowaniem automatu to podobno jakieś przeklamania wychodza i odradzaja to robić ale nie pamietam dlaczego :?: Myśle ze przy CVT hamownia nie pokaże sensownego wyniku Ze wzgledu na płynne przelżenie ciezko będzie ustalić moment obrotowy a tym samym moc. W trybie "manualnym" powinno być ok Co do G-techa - mierzy on moc na podstawie przeciążenia i masy wiec myśle ze poradzi sobie z CVT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niebieski Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Witam mam pytanie co do kolektora dolotowego. Co by było jak bym zrobił krótszy kolektor dolotowy ? 4 przepustnice ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Co by było jak bym zrobił krótszy kolektor dolotowy ? prawdopodobnie reakcja na gaz góra by się poprawiła... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 ladnie Kuba wylozyles co mozna "na szybko" zrobic z seryjna SR20. pewnie malo kto sie zorientuje o tym jak sie tam rozpisalem wiec napisze ze chodzi o modyfikowanego posta sprzed 3 lat na pierwszej stronie. fajnie czasem poczytac takie starocie i zobaczyc jaki czlowiek byc ciemny przyklad: szukam walkow z p10 GT :030: ps. taki drobiazg ktory mozna w nawiasie podac to ze p11 ma w serii stopien sprezania 10 do 1 pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 No trochę nowości zajechało No i potwierdzam to co napisał GREG, P11 wszytkie mają płaskie tłoki i stopień sprężania 10:1 [ Dodano: Pią 02 Lis, 2007 12:42 ] No i chyba już wszystkie sekrety budowy mocnego SR20 zostały wymienione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Alien66 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 a jakis sposob na diesla posiadasz/ 2.0 TD 90KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 - rozlużnić wydech - podnieść doładowanie - dołożyć intercooler - program ew. pobawić się z opornikami albo ecu mastera zapodać i zrobić to płynnie w funkji obrotów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KevinTworog Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Planuje w mojej Primerce GT zrobić coś z głowicą. Mam do zaiwestowania około 1500zł. Za co najlepiej się zabrać?? Mam zrobiony układ wydechowy, dolot. i co dalej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 przestawić rozrząd i zadbać o pompę paliwa... do tego kolektor wydechowy SSAC ze stanów przytargać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KevinTworog Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 tylko ja śmigam na LPG. To pompa paliwa odpada. Jak można załatwić kolektor wydwchowy? i czy ewentualnie idzie się z tobą potem zgadać i spróbować to wszystko jakoś zastroić aha i ten rozrząd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo's Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 coś ucichło w temacie sam mam GT P11 i zastanawiam się co z nia zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 coś ucichło w temacie sam mam GT P11 i zastanawiam się co z nia zrobić Najpewniejszy mod to przestawienie rozrządu, kolekotr 4-2-1, wydech i strojenie elektroniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo's Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 na zwykłych kołach trzeba rozwiercać otwory prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Jakie otwory ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo's Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 te od kół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Witam! Mam tu kilka ciekawych zdań od fachowca odnośnie kolektora wydechowego: Wybór typu kolektora, czyli 4-1 bądź 4-2-1, zależy od tego, jaki przebieg momentu chcemy uzyskać, a także czasami od ilości miejsca pod maską (typ 4-1 wymaga znacznie więcej wolnej przestrzeni). Generalnie można przyjąć, że kolektory typu 4-1 stosowane są do wyścigów z długimi prostymi, gdzie ważniejsza jest jak najwyższa moc maksymalna. Tego typu kolektory dają najsilniejsze odbicie tzw. impulsu ujemnego, co przekłada się na największe działanie falowe. Z drugiej jednak strony zakres działania takich kolektorów jest znacznie węższy niż w przypadku 4-2-1 (mniejsza elastyczność). Z tego tez powodu kolektory typu 4-2-1 są chętnie stosowane w silnikach rajdowych i ulicznych, gdzie bardzo ważny jest szeroki zakres momentu obrotowego. Długość kolektora jest obliczana w oparciu o czasy rozrządu, prędkość fali ciśnieniowej oraz prędkość obrotową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blanki20 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Coobcio, Hej jestem tu nowy na tym forum ale mam to ciebie pytanie bo widzę ze fajowe zmiany zrobiłeś w autku wiesz tez chce sobie kilka zrobić i tu moje pytanie chce usunąć EGR tylko ja mam dwie rurki w korektorze a nie jedną jak jest tu przestawione no i te podciśnienia co z nimi zrobić ja mam nissana primere 92rok 1,6 16v i jeszcze jedno jak mogę spytać tez chce zamatować filtr stożkowy ale tez nie wiem co robić z tymi podciśnieniami proszę o pomoc i dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość metaX Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 a może primerka p11.114 są jakieś dwie sondy niby ale jestem nowicjuszem i nie mam zielonego pojęcia co to znaczy i co trzebva albo można zrobić dalej aby szybciej jeździeć i nie palić wiecej (chyba że sie nie da) :-) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 A ja mam inne pytanie czym różni się silnikowo primera P11, od primery p11.144 wersja SR20De, pierwsza ma 130 KM, druga 140 KM skąd ta różnica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 różnią się kolektorem ssącym i wydechowym oraz osprzętem czyli wtrsykami, przepływką, czujkami no i zestrojeniem... A i P11.144 za drugim katem ma już wydech średnicy dobrze powyżej 50mm w seri Więc wystarczy tylko zrobić początek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.