eszi Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Ciekawostka, za niżej jak 300 zł: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Acces...%3A1|240%3A1318 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 eszi, fajny tylko że do polski nie wysyła... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 eszi, fajny tylko że do polski nie wysyła... Może jak by miał kilku chętnych to by wysłał, cena kusząca i ciekawe jak wypada wobec "popularnego" chińczyka?Mogę załatwić w Angli odbiorcę, który wysła do Polski, albo przez Wielkiego Waca można kombinować, uważam że warto gdyby cena była z wysyłką max. 400 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 cena była z wysyłką max. 400 zł sama wysylka ok 100$ +prowizja za fatyge =????? Pisalem kiedys do tego gostka emaila ze chce kupic kilka sztuk (5-8) z wysylka do PL ale sie nie odezwal :/ (ja nie pisalem bo z angielkim to srednio, ale kolezance wyslalem wersje w PL i napisala ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Ciekawostka, za niżej jak 300 zł:http://cgi.ebay.com/ebaym...kparms=72%3A54...%3A1|240%3A1318 to jest pierwszej generacji stary kolektor chyba pacesetter... też chińczyk czytaj dokładnie najpierw...: Dimension (Inlet/ Outlet): 2.0", 2.25" czyli średnica wewnętrzna 50mm kupuj ten z rurą zbiorczą 2,5 cala i rurkami kolektora 51mm tylko że akurat teraz na żadnym e-bay go nie ma... sprzedaje go również brytyjski sklep "XS POWER" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Ten z Anglii kosztuje prawie 162F. Z przesyłką do Polski pewnie wyjdzie blisko 800zł... Trzeba było kupować jak złotówka była super mocna :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 uważam że warto gdyby cena była z wysyłką max. 400 zł Ja to do swojej primy mogłbym wziąść dziś jakby kosztowało na gotowo 600zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Ja w srerbenj na kolektorze ale z wyjściem 2" czyli najwęższy dostępny jaki był na ebay no i najtańszy osiagnąłem przy splanowanej glowie o 1,5 i wałkach piper camsa 172KM i 217Nm... a reszta wydechu to grubszej średnicy 2,5 w przelocie było na którym obecnie lata xTomek. No i dolot alu dedukowany do Hondy prelude. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NadiR Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Najpewniejszy mod to przestawienie rozrządu, kolekotr 4-2-1, wydech i strojenie elektroniki. Czyli licząc że w seryjnej GT będzie 150km + te mody co napisałeś powyżej dadzą z 20-25km? Jaki jest na dzisiaj koszt takiej zabway? +- pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 cena głownie uzalerzniona od tego za ile się kupi kolekotr wydechowy i zrobi wydech... Myślę że od 3000 w górę można się zmieścić - oczywiście mowa o nerdzewce i kolekotrze z SSAC z wyjściem 2,5" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 No tak tylko skad go wziac?? Podobno w Stanach sa takie ale bez wejscia na druga sonde lambdaW czym to przeszkadza dasz to do byle jakiego pana co spawa i już... no i nakrętke musisz sobie kupić M18x1,25 np. w sieci ASMET Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zecikk Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Jestem po operacji u Coobcia. W moim jednopunkcie zwital wałek od gt. jestem bardzo happy. auto jest sporo dynamiczniejsze. naprawde ladnie ciagnie od dołu a co najciekawsze a teko sie nie spodziewalem spadło mi spalanie . na lpg z 12,5 /100 przy mieszanej jedzie czyli deptanie/ spokojna jazda do 11. 1,5 litra to juz cos Jednym slowem smiało polecam zabiegi dr.Nismo :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 witanko kupilem walki oba od SR20DE i teraz jak lepiej oba wymienic czy tylko ssacy i jeszcze czy jest sens wymieniac kompa i zamontowac nowy od gt mam sr20de ten z 131km i ile mozna wyciagnac dodatkowycz konikow z walkow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 wałki z SR20DE nie będą ci pasowały... Tylko z rolkowego silnika SR20DEH a wiec alemra GTI/P11 GT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 wałki z SR20DE nie będą ci pasowały... Tylko z rolkowego silnika SR20DEH a wiec alemra GTI/P11 GT. Co prawda to prawda, P-10 tańsze w utrzymaniu i podnoszeniu osiągów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 walki sa do 100Nx GTi i jak dobre beda [ Dodano: Pon 27 Kwi, 2009 19:11 ] Coobcio sam napisales Przełożenie wałka ssącego z silnika SR20DE (Tylko dla Posiadaczy silników SR20Di/De) Wymiana wałka ssącego w silnikach SR20Di i De to bardzo fajna sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 a tak na marginesie pierwsze p-11 te z 96 na jakim silniku rolkowym czy zwyklym :? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fe31ca7aafb569d2.html tak wyglada od srodka a tak na zewnatrz http://filtron.fotosik.pl/albumy/625426.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 a tak na marginesie pierwsze p-11 te z 96 na jakim silniku rolkowym czy zwyklym :? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fe31ca7aafb569d2.html tak wyglada od srodka a tak na zewnatrz http://filtron.fotosik.pl/albumy/625426.html masz to samo co ja pod maską, więc już wiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 teraz to ja zglupialem do konca sprawdzalem dzisiaj VIN zeby byc pewny jaki mam silnik i zonk wedlog ruskiego VIN mam SR20de a zadzwonilem do serwisu i wedlog ich danych VIN pokazal ze mam SR20DE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 teraz to ja zglupialem do konca sprawdzalem dzisiaj VIN zeby byc pewny jaki mam silnik i zonk wedlog ruskiego VIN mam SR20de a zadzwonilem do serwisu i wedlog ich danych VIN pokazal ze mam SR20DE Wszystkie P-11 mają SR20De 131 KM, nawet po zdjęciu widać co masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 no dobra a czym się różni sr20de o mocy 115km a 131 km?co można zrobić z silnikiem o mocy 115 km by go trochę podbić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 mam p11 a w briefie 85 kw co daje 115 km.więc chyba jednak są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 no dobra a czym się różni sr20de o mocy 115km a 131 km?co można zrobić z silnikiem o mocy 115 km by go trochę podbić ? swap na DE z P11Gt razem ze skrzynią albo VE ze skrzynią z VZR lub z GT... innej opcji nie widzę reszta to strata czasu i kasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 problem w tym,iz silnik jest w naprawde rewelacyjnej kondycji.kupiłem go osobiście od starszego pana z raichu i troche mi szkoda go wyciągać i wsadzać niewiadomego pochodzenia jakiś motor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 problem w tym,iz silnik jest w naprawde rewelacyjnej kondycji.kupiłem go osobiście od starszego pana z raichu i troche mi szkoda go wyciągać i wsadzać niewiadomego pochodzenia jakiś motor. Cholera, że nie da się wałka ssącego z DEH włożyć, lub De. :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.