Gość Kakson Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Kto w Warszawie byłby chętny do przestawienie mi zapłonu w almerce gti?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 na maksa prawie dowal i będzie optymalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kakson Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 No właśnie, dzisiaj koleszka z roboty, ustawił mi tak prawie na maksa(robił to na oko), bez odłączenia przewodu podciśnienia. Byłbym spokojniejszy, jak zrobił by to ktoś tak, jak powinno się to ustawiać Ps. Później przestawiłem w orginalne miejsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 no to jak go zarejestruje pojade na hamke i wszystko będzie jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zecikk Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 no dobra a czym się różni sr20de o mocy 115km a 131 km?co można zrobić z silnikiem o mocy 115 km by go trochę podbić ? swap na DE z P11Gt razem ze skrzynią albo VE ze skrzynią z VZR lub z GT... innej opcji nie widzę reszta to strata czasu i kasy pozytaj poczatek tematu ja ide powoli ze wskazówkami coobcia i sa efekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Cholera, że nie da się wałka ssącego z DEH włożyć, lub De. dlaczego się nie da?skoro mój wóz to p11 ?tam już są wałki na rolkach więc z p11gt/alma gti powinny podejść.no chyba,że coś przeoczyłem .tylko czy jest sens ewentualnej wymiany?jakie są przyrosty mocy w tym przypadku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 tylko czy jest sens ewentualnej wymiany?jakie są przyrosty mocy w tym przypadku ? Ok 10KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 no to 10 km więcej to już jest się nad czym zastanawiać .do tego wydeszek,swiniak i pod seryjne gt powinno być. [ Dodano: Pon 01 Cze, 2009 18:26 ] no i wszystko jasne .trafiła mi się wersja najbardziej zdławiona z sr20 ale bardzo zdrowa.zresztą popatrzcie sami : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/808665cbbc6fa5ad.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Masz to samo co pewien kolega - od "parszywego niemca" ale już jego prima zgrzebana jest na 160KM Tu masz taką primerkę co modowałem: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=645271#645271 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 będzie trzeba nad tym pomyśleć.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Ile koni więcej może być po modyfikacji SR20Di ? Chodzi mi po wymianie wałka z GT , tłoków P11 GT , planowanie głowicy od silnika De 1,2 mm , i kolektor 4-2-1 . W zasadzie zostaje tylko monowtrysk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Ja bym jeszcze monowtrysk zamienił na dwa gaźniki i śmigałoby za***iscie z tymi gaźnikami to bym był ostrożny...sr20di przerobiłem kiedyś na [podwójne delorto[4x40mm przepustnice]-niestety kiepsko o dobrego gaźnikowca...choć i tak pięknie to ganiało-i marchewki z ognia z tylnej rurki były!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 i spalanie ze 20L na sto nie równe wolne obroty no ale kiedyś nie mieliśmy sondy AFR nie wiadomo było co to wskaźnik waku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matxxx Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 witam to i ja sie podlaczam do tematu bylbym chetny na mody mojej gt tylko mam problem czy zna ktos kogos ktoby sie tego podjal w okolicach lublina a jezeli nie zwracam sie z prosba do kolegi Coobcia z zapytankiem czy daloby rade umowic sie z nim na takie mody chodzi mi cos narazie softowego (podkreslam narazie bo rozwazam uturbienie) wydech dolot i jakie daloby to efekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Kolego takie rzeczy to na pw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ojciec mateusz Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 (edytowane) Kolego takie rzeczy to na pw Ha, to bądź Kolego sprytny i do Coobcia dobij się na PW Już z tydzień próbuję - ale nadal mam nadzieję Sorka za OT - nie mogłem się powstrzymać Edytowane 26 Października 2009 przez Ojciec Mateusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matxxx Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Ha, to bądź Kolego sprytny i do Coobcia dobij się na PW Już z tydzień próbuję - ale nadal mam nadzieję Sorka za OT - nie mogłem się powstrzymać bardzo chetnie bym na priva napisal tylko zeby sie dalo takich jak ja pewnie jest wielunstad pisze tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 (edytowane) W lublinie będę od Czwartku Ps. Co do grzebania w N/a i to co się sprawdza w turbo to mod rozrządu i wydech - te dwie rzeczy razem w SR20DEH z P11 GT powinny dodać okolice 10KM i 10-13Nm a dalej to już decyduj czy idzesz w T czy pozostajesz przy wolnym ssaku Ta moc i moment w przyjemny sposób wpłynie na poruszanie się autem do setki urwiesz ok 0,5sek ale zdecydowanie najbardziej poprawi się elastyczność... Edytowane 26 Października 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Ojciec Mateusz no w moim przypadku do Coobcia Monster Garage jest ze 200 metrów Hehe No Dla Coobcia to powinna byc jakas Wielka skrzynka PW jak kontener na śmieci xD Hihi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ojciec mateusz Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Ojciec Mateusz no w moim przypadku do Coobcia Monster Garage jest ze 200 metrów Hehe No Dla Coobcia to powinna byc jakas Wielka skrzynka PW jak kontener na śmieci xD Hihi O tak, postawmy przed jego garażem jakąś starą micrę z uchyloną szybą - bedzie można wrzucać kartki z wiadomościami, a micra od samego stania w "punkcie mocy" dostanie ze 20 KM i 30 Nm )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matxxx Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Coobcio ja w czwartek tez wracam z saksow takze jezeli moglbys to wyslij mi na ppiv numer tela to gdybys mial czas ustawilibysmy sie w Lublinie i dogadali szczegóły z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ojciec mateusz Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Coobcio, jakbyś dodał jakiś cennik do Twojego podpisu, byłoby sporo łatwiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Jestem w lublinie do wtorku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hiszpan 207 Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Witam, czytając i analizując przeróbki silnika 2.0 opisane na tym forum postanowiłem coś „dłubnąć’ przy swoim Nissan Primera 2.0 Jednak od czegoś trzeba wyjść i wykonałem wczoraj pomiar momentu i mocy. Cienka linia to moc i moment na LPG Gruba linia to moc i moment na Pb 95 Jak widać do 5200 obr/min wykresy momentu i mocy są lepsze dla zasilania LPG. Zastanawiające jest jednak to, że w przedziale obrotów 2150 do 3200 silnik na benzynie traci moment i odzyskuje go dopiero przy 4100 obr. Troche lepiej jest na gazie. Przy 2500 obr traci moment i odzyskuje go przy 3800. Później przy 4500 obr/min również są gwałtowne spadki wykresu momentu i mocy zarówno na benzynie jak i na gazie. Pan przeprowadzający pomiar sugerował, że przyczyna leży w zużytym katalizatorze lub zabrudzonych wtryskiwaczach. Będę wdzięczny za rzeczowe i potwierdzone doświadczeniem komentarze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Ja bym proponował koledze na jakas dobra hamownie wpasc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.