Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Modyfikacje SR20


Gość Przemo78
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie, dzisiaj koleszka z roboty, ustawił mi tak prawie na maksa(robił to na oko), bez odłączenia przewodu podciśnienia. Byłbym spokojniejszy, jak zrobił by to ktoś tak, jak powinno się to ustawiać

 

 

Ps. Później przestawiłem w orginalne miejsce ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
no dobra a czym się różni sr20de o mocy 115km a 131 km?co można zrobić z silnikiem o mocy 115 km by go trochę podbić ?

 

 

swap na DE z P11Gt razem ze skrzynią albo VE ze skrzynią z VZR lub z GT... innej opcji nie widzę reszta to strata czasu i kasy

 

pozytaj poczatek tematu :) ja ide powoli ze wskazówkami coobcia :) i sa efekty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cholera, że nie da się wałka ssącego z DEH włożyć, lub De.

 

dlaczego się nie da?skoro mój wóz to p11 ?tam już są wałki na rolkach więc z p11gt/alma gti powinny podejść.no chyba,że coś przeoczyłem :P.tylko czy jest sens ewentualnej wymiany?jakie są przyrosty mocy w tym przypadku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to 10 km więcej to już jest się nad czym zastanawiać :).do tego wydeszek,swiniak i pod seryjne gt powinno być.

 

[ Dodano: Pon 01 Cze, 2009 18:26 ]

no i wszystko jasne :).trafiła mi się wersja najbardziej zdławiona z sr20 ale bardzo zdrowa.zresztą popatrzcie sami :

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/808665cbbc6fa5ad.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Maniek-ol

Ile koni więcej może być po modyfikacji SR20Di ? Chodzi mi po wymianie wałka z GT , tłoków P11 GT , planowanie głowicy od silnika De 1,2 mm , i kolektor 4-2-1 . W zasadzie zostaje tylko monowtrysk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym jeszcze monowtrysk zamienił na dwa gaźniki i śmigałoby za***iscie

z tymi gaźnikami to bym był ostrożny...sr20di przerobiłem kiedyś na [podwójne delorto[4x40mm przepustnice]-niestety kiepsko o dobrego gaźnikowca...choć i tak pięknie to ganiało-i marchewki z ognia z tylnej rurki były!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

i spalanie ze 20L na sto nie równe wolne obroty no ale kiedyś nie mieliśmy sondy AFR nie wiadomo było co to wskaźnik waku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

witam to i ja sie podlaczam do tematu bylbym chetny na mody mojej gt tylko mam problem czy zna ktos kogos ktoby sie tego podjal w okolicach lublina a jezeli nie zwracam sie z prosba do kolegi Coobcia z zapytankiem czy daloby rade umowic sie z nim na takie mody chodzi mi cos narazie softowego (podkreslam narazie bo rozwazam uturbienie) wydech dolot i jakie daloby to efekty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ojciec mateusz

Kolego takie rzeczy to na pw :)

 

Ha, to bądź Kolego sprytny i do Coobcia dobij się na PW ;)

Już z tydzień próbuję - ale nadal mam nadzieję :D

 

Sorka za OT - nie mogłem się powstrzymać

Edytowane przez Ojciec Mateusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha, to bądź Kolego sprytny i do Coobcia dobij się na PW ;)

Już z tydzień próbuję - ale nadal mam nadzieję :D

 

Sorka za OT - nie mogłem się powstrzymać

bardzo chetnie bym na priva napisal tylko zeby sie dalo takich jak ja pewnie jest wielunstad pisze tutaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W lublinie będę od Czwartku :)

Ps. Co do grzebania w N/a i to co się sprawdza w turbo to mod rozrządu i wydech - te dwie rzeczy razem w SR20DEH z P11 GT powinny dodać okolice 10KM i 10-13Nm a dalej to już decyduj czy idzesz w T czy pozostajesz przy wolnym ssaku :)

Ta moc i moment w przyjemny sposób wpłynie na poruszanie się autem do setki urwiesz ok 0,5sek ale zdecydowanie najbardziej poprawi się elastyczność...

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ojciec mateusz

Ojciec Mateusz no w moim przypadku do Coobcia Monster Garage jest ze 200 metrów Hehe :) No Dla Coobcia to powinna byc jakas Wielka skrzynka PW jak kontener na śmieci xD Hihi

O tak, postawmy przed jego garażem jakąś starą micrę z uchyloną szybą - bedzie można wrzucać kartki z wiadomościami, a micra od samego stania w "punkcie mocy" dostanie ze 20 KM i 30 Nm ;)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Hiszpan 207

Witam, czytając i analizując przeróbki silnika 2.0 opisane na tym forum postanowiłem coś „dłubnąć’ przy swoim Nissan Primera 2.0

Jednak od czegoś trzeba wyjść i wykonałem wczoraj pomiar momentu i mocy.

Cienka linia to moc i moment na LPG

Gruba linia to moc i moment na Pb 95

Jak widać do 5200 obr/min wykresy momentu i mocy są lepsze dla zasilania LPG.

Zastanawiające jest jednak to, że w przedziale obrotów 2150 do 3200 silnik na benzynie traci moment i odzyskuje go dopiero przy 4100 obr.

Troche lepiej jest na gazie. Przy 2500 obr traci moment i odzyskuje go przy 3800.

Później przy 4500 obr/min również są gwałtowne spadki wykresu momentu i mocy zarówno na benzynie jak i na gazie.

Pan przeprowadzający pomiar sugerował, że przyczyna leży w zużytym katalizatorze lub zabrudzonych wtryskiwaczach.

Będę wdzięczny za rzeczowe i potwierdzone doświadczeniem komentarze.

post-25317-1257839292,9704_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...