Coobcio Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Po wykresie ewidentnie widać że nie domaga pompa paliwa - jak najszybciej zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Ja swego czasu robiłem przekładkę i nie zauważyłem różnicy w osiągach. Jedyne co rzuciło się w oczy to inne zachowanie obrotów przy wysprzęgleniu. Wykres po przekładce jest w moim projekcie. Komp z P10GT jest p'n'p do N14 GTI. W P10GT w zależności od roku wystepowały 2 rodzaje komputerów. Jeden do aut z katalizatorem, drugi do aut bez katalizatora. Nie wiem jaka jest między nimi różnica i na którym wóz może chodzić lepiej. Coobcio twierdzi, że lepszy ten starszy do aut bez kata a mi się wydaje, że lepszy może być ten młodszy do aut z katem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 (edytowane) Przepływka w GT i GTI była taka sama. Inne stosowano dopiero w modelu P11. Kolektory dolotowe w GT do chyba 1993r. były też takie same jak w GTI (highporty) a mimo to Sunny miał 143KM a Primera 150KM. Może oprócz kompa, układ wydechowy był na rurze 55mm a nie jak w gti 48mm? Edytowane 14 Listopada 2009 przez bodek_n14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Primery GT też miały rure 45-48mm... mi się wydaje że dłuższa buda dłuższy układ wydechowy i więcej mocy, to samo jak np. u xTomka wsadziliśy SR20VE to chyba z 205KM miał a taka sama konfiguracja w Yarko wozie co więcej mierzone na tej samej hamowni i wyszło 197KM... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Nalezy jeszcze pamietac ze silnik silnikowi nie rowny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Pomijając stopień zużycia silnika. Skoro średnice takie same to dłuższy wydech z Primerze może stawiać większy opór spalinom. Wniosek taki, że do Sunny lepiej zrobić ciut ciaśniejszy niż do Primery. Ale wydaje mi się, że ten trop raczej odpada. Dłuższy wydech to inaczej zachodzące zjawiska falowe i ten trop wydaje mi się bardziej realny. Niestety nie za bardzo orientuję się w temacie zjawisk falowych a szkoda (trzeba było bardziej uważać na wykładach...). Co do przepływki z rynny to według mnie mega rzeźba i nigdy bym czegoś takiego nie wsadził do auta. Zwężenie i zaburzenie przepływu. Przepływkę lepiej wkleić w rurę alu lub przyspawać do rury podstawkę i przykręcić przepływomierz do niej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Dlatego w Hondach Civic, intergra i innych krókich autach stosuje się łumiki koncowe o konstrukcji twin loop tak to wyglada: I ma za zadanie właśnie wydłużanie wydziora... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alib1984 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Skoro przy Sunnym GTI... Gdyby tak wpakować przepustnicę i przepływkę od P11 GT?? Cały kolektor nie podejdzie(Coobcio mnie uświadomił)... Poszerzać oryginalna przepustnice mi się nie uśmiecha... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Przepustnica w P11 ma 60mm - dokałdnei tyle samo co w każdym innym SR20DE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alib1984 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 To w czym siedziała szersza(jeśli taka była)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasloo Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 W jakim Nissanie siedzi przepustnica 66 mm? W Q45 siedzi 90 mm ale to chyba dla SR20 za dużo. Może są jakieś inne propozycje na większą przepustnicę do SR20? W moim GA16 przepustnica z 2.0 odczuwalnie wpłynęła na lepszą reakcję na wciśnięcie gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 65 jest w maximie a32 3.0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alib1984 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 (edytowane) 65 jest w maximie a32 3.0. To może by było sensowne... Bez dłubania czy naciągania. Tylko czy przypasi? Wygląda całkiem podobnie: http://allegro.pl/item825437542_przepustnica_nissan_maxima_qx_3_0_v6_rok_1998.html Edytowane 24 Listopada 2009 przez alib1984 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Na moje oko ma szerszy rostaw śrub, moim zdaniem do ok 200KM nie ma co ruszać przepustnicy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alib1984 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Na moje oko ma szerszy rostaw śrub, moim zdaniem do ok 200KM nie ma co ruszać przepustnicy... Ty to chyba wiesz najlepiej... Ja i tak wcześniej muszę zrobić coś z "orkiestrą" pod pokrywą i przy łańcuchu, bo mi kory wywala jak to słyszę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasloo Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Coobciu, Ty w czarnym Sunnym masz jaką przepustnicę? Pisałeś gdzieś, że wsadziłeś 66mm. Od czego ona jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Przepustnica to przerabiana seryjna Fi60mm w silniku 1,6 zabrała mi 2Km a jak jest w 2.0 nie sprwadzałem narazie sobie siedzi w dolocie ale chyba wsadzę serię dla porównania i odwiedzę hamkę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alib1984 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 No sprawdź, ciekawe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Niech te 219KM i 219Nm będzie wyznacznikiem: Wsadzę mniejszą tzn seryjną przepustnicę i jeszcze raz przehamuję... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Mam pytanie odnośnie planowania głowicy. Silnik to SR20DEH czyli płaskie tłoki i w serii stopień sprężania 10:1 Coobcio wszędzie pisze że wartość 1,5mm jest bezpieczna, i o tyle chciałbym zjechać głowice. Jaki stopień sprężania wyjdzie po takiej modyfikacji i czy to na pewno bezpieczne? Do jakich obrotów da się zakręcić ten motor bez obawy o kolizje? W planach mam przesunięcie odcinki z 7100rpm na min.7500rpm oraz wałki ok nie doczekałem się... dzisiaj głowa poszła do ścięcia 1,5mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 (edytowane) W almerze GTi u siebie splanowałem o 1,5mm, jest to wartość absolutnie bezpieczna, kolizyjność nawet z przestawionym rozrządem nie występuje przy 7100 przy 7500 też nie będzie z tym żadnego problemu... Stopień sprężania wyniesie ok 11,4:1, przy nowym optymalnym ustawieniu rozrządu przybędzie Ci ok 5-6KM i 4-5Nm. Edytowane 18 Stycznia 2010 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kondziu_L Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Witam kolegów NKP Mam pytanie odnośnie modu rozrządu w Primie P11.144 SR20DE 140km. O ile dobrze wyczytałem na forum to różnica w mocy pomiędzy moim a modelem GT jest wynikiem tylko kosmetyki elektroniki + zmieniony dolot i wydech. Czy w takim razie oba silniki mają takie same wałki ssące?? Chce zmodyfikować swój rozrząd i nie wiem czy wystarczy go przyspieszyć czy szukać sportowego bądź z GT jeżeli jest inny. Aha no i jeżdże na LPG nie wiem czy to coś zmienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 P11.144 ma takie same wałki jak P11 GT czy ALmera GTi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hiszpan 207 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Czyli patrząc w drugą stronę: włożenie do P11 z silnikiem 2.0 wałków od P11-GT lub P11.144 lub Almery GTi, powinno dać realny efekt w postaci zwiększenia momentu i mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 zgadza się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.