Gość dawidos75 Opublikowano 12 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 P10 GT odcina mi sie przy 8 tys. a na gazie kręce do końca tj. 9 tys. tylko od 7 tys. juz slabo ciągnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2005 Daje ci hmmm 3 - 4 takie krecenia silnika do 9000 a potem zobaczymy jak łądnie rozleci sie silnik po przez preskoczenie łancucha na rozrzadzie jhuz bylo pare takich przypadków np. Przemog 78 - wymiana tloków i głowicy. Do tego powyzej 7500 jest niedostateczne smarowanie wałków rozrzadu ale co najwarzniejsze juz powyzej 6000obr.min na gazie mieszanka jest tak uboga ze bardzo szybko sie wypalają zawory, przegrzewają tloki itd... Jak bezpeicznie chcerz śmigać i "dymac" wszystkich na około to tylko na benzynce Ps. Obrotomeirzew Primerach kłąmią silnik SR20DE krecic sie do 7500 i koniec obrotomierz pokazuje coś ok 7800... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo78 Opublikowano 14 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2005 Dokładnie tak jak Coobcio napisał, Nie polecam kręcenia silnika na około 9000 tys bo niestety ale może stac sie tak jak u mnie czego Ci nie życze. Po za tym jak sam napisałeś samochód na tych obrotach już nie ciągnie, co jest zrozumiałe bo max moment obrotowy jest dużo niżej więc mija sie to z celem, po za tym jak przerzucasz bieg w zakrecie około 7500 to nastepny bieg włącza się własnie w maksymalnym momencie obrotowym w którym masz konkretny ciąg wiec nie ma co forsowac silniczka. Gaz nie ma odcięcia przy instalacjach bez elektroniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EB Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Czy to jest SR20De ? I czy wszystkie bez względu na datę i miejsce produkcji mają taką samą moc ? To coś siedzi w W10 2.0 SLX, wyprodukowany w Japonii w lipcu 1996 ( w styczniu 1997 znalazł sie w salonie w Niemczech ). Czy dekodery VIN rozróżniają DE od De. Pozdrawiam. http://republika.pl/martaernest/silnik.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 w Kombi moce byly zredukowane do papierkowych 116koni mimo ze to pelnowartosciowye SR20De. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EB Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Na czym polegała ta redukcja i czy powinien o tym mówić VIN, bo w moim nie ma wzmianki o reduced engine power ? Słyszałem już gdzieś o takich redukcjach ale nikt mi nie był w stanie powiedzieć nic konkretnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Udaj się na hamownie samo wyjdzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniellus Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 A u mnie jest SR20DE i w VIN nic nie wspomniane o RES ale za to we wszystkich papierach wpisane 116KM. Dodam,że autko to W10z 1995r. Już mam tak namieszane że nie wiem ile mam tych kucy. 116 a może 130 kto wie!?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 130.... nie bylo SR20De o mocy 116, to tylko wpiska w papierach na niemiecki rynek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyklop Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Pewnie wyjdę na lamusa, ale powiedzcie jak sprawdzić co ja dokładnie mam za model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Wystarczy otworzyć maskę i zobaczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyklop Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Dzięki za motywację :oops: Już wszystko wiem. A więcej dowiedziałem się z książki AUTO o P10'tkach i z numeru nadwozia. Mam najuboższą wersję 116KM i jednopunktowy wtrysk. :sad: Szkoda, że to jednak nie GT. A co to znaczy? Model: Nissan PRIMERA P10E Description: ENGINE - SR20DE TYPE ENGINE Wyszło mi to z vin checkera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Czy SR20DE 143 w NX i Sunny GTi to to samo co w N15 GTi? Też się kręci do 7700 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 w N15 GTI kręci się do 7100 i ma dziwignenki zaworowe z rolkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Kurde, trochę zonk, ciekawe ile się da z takiego wykrzesać. Ma ktoś w klubie jakąś normalną (nie turbo bo tam to już niewiele z almerki zostało ) alme GTi coś podpowerowaną ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Da się ile sobie zyczysz. i na ile masz $$$ U Akarczmy jest ten sam silnik co w N15 GTI w piątek się doweisz ile udalo się nam z niego uzyskać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BoLo Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 w silnikach SR20Di i De sweitnym rozwaizaniem jest walek ssący z modelu DE podnosi on moc w calej gorze. czy po zmianie tego walka trzeba cos stroic w silniku ,czy po prostu zmiana walka i "but"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Zmiana i but, oczywiście dodatkowe wystrojenie przyniosło by dodatkowe korzyści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BoLo Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Zmiana i but, oczywiście dodatkowe wystrojenie przyniosło by dodatkowe korzyści.wystrojenie pozniej narazie tylko zmiana walka:) jeszcze jedno pytanie...czy na standardowe znaki czy jakies zmiany trzeba wykonac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Na standardowe znaki. Poprostu zamieniasz ten co mialeś na ten z SR20DE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BoLo Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Na standardowe znaki. Poprostu zamieniasz ten co mialeś na ten z SR20DE. i bez zmian plytek? zawory "same"sie wyreguluja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 nic się nie wyreguluje poprsotu Y -eki muszą być w dobrym stanie tak samo jak i wałek. Ps. Pchełkami to się reguluje jak poziom sąsiadującej pary zaworów jest nierówny względem siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BoLo Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 dzieki wielkie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 No prae fotek dodane więc zapraszam na pierwszą stronę Jeszcze tylko poluje na fotke SR20Di i będzie komplecik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yelcynn Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 panowie dlaczega ze zdjecia wynika ze mam pod maska silnik 150 KM odciecie na 7100 czy 7200 natomiast w dowodzie 120 KM. co jest nie tak :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.