Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

SR20 - Jego Odmiany i Parametry


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Spoko.. czyli high od low różnił się tylko kolektorem ssącym. To tez zapytam się czy kolektor ssący z p11 Gt podejdzie do wersji low port i czy potrzebne będą jakieś przeróbki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolektory ssące sązuepłnie inne i nie można ich naprzemiennie montować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolektory nie pasują bez rzeźbienia, bo p10 i p11 mają zupełnie inne podstawy filtra oleju. U mnie się udało ale było bardzo dużo kombinowania więc nie polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robot, A ja polecam, u siebie w sunnym ssaka mam z P11 dół seria SR20DE - dodaje to sporo Nm... Tylko kolektor trzeba dobrać taki by był z listwą i wtryskami starego typu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam...

Podepnę się pod ten temat żeby nie zakładać nowego.

Panowie pomóżcie mi rozszyfrować co to za silniczek. Otóż od jakiegoś czasu mam primerke WP 11 z września 1998 r., przy dekodowaniu vin dekoderem raz wyszło że mam silniczek SR20DE, następnie kolega z forum sprawdził innym i wyszło że silnik to SR20De, jednakże po lekturze tego postu i obejrzeniu zdjęć silników mam wątpliwości.

 

Oto link do zdjęcia silniczka.

 

Klik

 

Zwróćcie proszę uwagę na osłonę kolektora wydechowego, przepustnice, rodzaj i umiejscowienie przepływomierza na dolocie czy choćby kopułkę rozdzielacza zapłonu. Z porównania ze zdjęciami zamieszczonymi na początku tego postu wygląda że silnik ten to SR20DEH chociaż osłona kolektora też jest inna.

 

Czy te silniki były montowane w tych modelach a jeśli tak to czy możliwe że vin dekoder tego nie pokazuje, czy może to jakaś przekładka z innego auta. I jak ma się sprawa budowy rozrządu takiego silnika gdyż stoję przed koniecznością jego remonciku i teraz nie wiem jakich części szukać.

 

Pomóżcie proszę rozgryźć te kwestię.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bombel: nr vin SJNTCAP11U0294031 nie mniej kolega Kamilos210 sprawdzał go jakimś vin checkerem i wyszło że to SR20De, chociaż nie wykazało połowy wyposażenia auta (http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=13936&start=525), stad podejrzenia że może było z nim coś kombinowane.

 

Mówisz o tym ?

 

SR20DEH - Wielopunktowy wtrysk paliwa, wtryski 269cc/min, dźwigienki zaworowe z rolkami, odcięcie na 7100obr.min, żeliwny kolektor wydechowy typu 4-2-1, wałek ssący o wyższych krzywkach, stopień sprężania 10:1 (tłoki płaskie), wymiennik ciepła, katalizator spalin, chłodnica oleju

wałki rozrządu (ssący/wydechowy): 248*/240* @ 10mm/9,5mm

Obrazek

Silniki występujące w Primerach GT P11 z czarna pokrywą zaworową

150KM@6300

181Nm@4800

 

Silniki występujące w Almerach GTi (słabsze nastawy ECU, srebrna pokrywa zaworowa)

143KM@6300

173Nm@4800

 

Silniki występujące w P11 (odcięcie 6500obr.min, kolektor wydechowy 4-1, mniej agresywny wałek ssący)

wałki rozrządu (ssący/wydechowy): 240*/240* @ 9,5mm/9,5mm

Obrazek

135KM@6000

181Nm@4800

 

Jego opis i zdjęcie znajduje się bezpośrednio pod opisem silniczka SR20DEH stąd wywnioskowałem że może to być jakaś jego odmiana, bo nijak się on ma do silnika pokazana na 2 zdjęciu od początku postu opisanego jako SR20De z P10.

 

Dzięki za zainteresowanie tematem i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

dzięki ! czytałem pierwszy post, ale nie byłem pewien czy to to samo

 

 

Zooloose jest to SR20Di (masz zreszta w 1 poscie) Jest to 2,0 na jednopunkcie 116 KM chyba. Widac to po filtrze powietrza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam wszystkich. ja w tym poscie http://forum.nissanklub.pl/index.php?showtopic=13936&st=920&gopid=669091entry669091 poprosilem o rozszyfrowanie Vinu i wyszło

Model: FBYALFFP10EGA2-REY

Seria: P10E

Prod.: 05/94

Kolor: AL0

Kolor wnętrza: G

Nadwozie: Hatchback

Silnik: SR20DE

Wersja: SLX

 

-ABS

-poduszka pow.

-elektr. szyby

-6 głośników

-kanał nawiewu na tył

-zredukowana moc silnika

 

a według pierwszego postu to ten silnik jet w GT. i co oznacza ta zredukowana moc silnika? to jaka mam wersje w końcu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. ja w tym poscie http://forum.nissanklub.pl/index.php?showtopic=13936&st=920&gopid=669091entry669091 poprosilem o rozszyfrowanie Vinu i wyszło

Model: FBYALFFP10EGA2-REY

Seria: P10E

Prod.: 05/94

Kolor: AL0

Kolor wnętrza: G

Nadwozie: Hatchback

Silnik: SR20DE

Wersja: SLX

 

-ABS

-poduszka pow.

-elektr. szyby

-6 głośników

-kanał nawiewu na tył

-zredukowana moc silnika

 

a według pierwszego postu to ten silnik jet w GT. i co oznacza ta zredukowana moc silnika? to jaka mam wersje w końcu?

 

Najprawdopodobniej masz wersję SR20De, a program nie podaje małymi literami alfabetu dlatego wyszło DE ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dziwna sprawa... Mam taki oto silniczek (z gazem jak widać)

silnik1.th.jpg

oraz taką obudowę filtra powietrza (no niestety nie zmieściła się na moim zdjęciu)

1174024005.th.jpg

 

Jestem dość pewny, że mam silnik SR20De, różnice widać gołym okiem,ale... chciałem kupić filtr powietrza do tego silnika i żaden mi nie pasuje... Jak to można wytłumaczyć? Katalog w sklepie, w którym kupowałem, pod tą nazwą Primerki(zgadzały się oznaczenia, moc, oraz lata produkcji) miał jeden filtr prostokątny, ale krótszy od mojego oraz jeden owalny, taki jak mi się wydaje jest do SR20Di. What the heck? Katalog był zły? Czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elo kup filtr powietrza z dowolnego nissana 2.0 od modelu 100NX przez 200SX po Almerę GTI, sunnego GTi - wszystkie są takie same... Łacznie z klekotami np. P11 2.0 TD...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AGILES PRIMA

Witam zwracam się z problemem rozszyfrowania mojego silnika i ewentualnymi możliwościami zastosowania poprawek w jego dynamice. Według odczytu VIN wychodzi coś takiego, ale nie jestem przekonany dokładnie co to za silnik

 

Vin: SJNTCAP11U0599975

Model: P11 PRIMERA

Body: WAG WAGON

Engine: SR20DE 401082

Destination: GER

Warranty Start Date: 31/10/2001

Colour Code: AW7K

25.10.2002 przebieg 45310km - wymiana linki gazu

10.10.2003 przebieg 63600km - montaż kabla do anteny

Co oznacz P11.144 i czy ma to oznaczenie zastosowanie do mojego autka?

 

według innego niż u kolegi FRAGLES13 odczytu kodu VIN wychodzi takie coś

 

VIN: SJNTCAP11U05-99975

Модель: TBYALUWP11EGAT8SPZ

Название: PRIMERA WAGON

Серия модели: WP11E

Дата выпуска: 09.2001

BODY: WAGON

ENGINE: SR20DE TYPE ENGINE

AREA: CENTRAL EUROPE SPEC

GRADE: EP2 TYPE

TRANS: MCVT TYPE AUTO TRANS

Код региона: EL1

Внешний цвет: AW7

Внутренний цвет: K

 

http://www.japancars.ru/cat/nissan/index.php?x=BB1&vin=SJNTCAP11U0599975&pn=30&cat=104

 

Więc jeżeli koledzy bardziej doświadczeni nie jest wam obcy nissan Primera rocznik 2001 i potraficie z zamieszczonych info odczytać coś na temat silnika i jego parametrów będę bardzo wdzięczny, Czy jest możliwość wykrzesania z niego więcej dynamiki, jest to autko z skrzynią CVT (automat)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do modów to mój mod rozrządu + kolekotr wydechowy 4-2-1 SSAC - z przesuniętym miejscem na drugą sondę i mamy pod 160KM i 200Nm - to już zapitala w tej budzie, Bomba objedzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AGILES PRIMA

Co do modów to mój mod rozrządu + kolekotr wydechowy 4-2-1 SSAC - z przesuniętym miejscem na drugą sondę i mamy pod 160KM i 200Nm - to już zapitala w tej budzie, Bomba objedzie ;)

 

 

A ta moja skrzynia w automacie wytrzyma takie kopniecie? Jaki może być przybliżony koszt takiego moda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze co robisz to wymieniasz skrzynię. Na skrzyni automatycznej z tych czasów traci jakieś 2 sek do setki. Ostatnio interesowała mnie Omega B (czysto teoretycznie) i tam na 2l silniku, przy 135 KM różnica wynosi 2,5 sek na różnych skrzyniach. Nie wiem dokładnie jak to jest w tych Primerkach... Ale będzie podobnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłby mi ktoś powiedzieć jaki to jest dokładnie silnik bo po tych zdjęciach z początku postu nie mogę dojść bo się rożni od każdego. wygląda jak ten SR20De ale ma taki wężyk który wychodzi obok bagnetu od sprawdzania oleju jak SR20DE. I proszę nie krzyczeć ze się głupio pytam ale naprawdę nie wiem.

post-20779-1254148296,187_thumb.jpg

Edytowane przez EndriusG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...