Gość polo987 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 masz uszkodzony plywak od rezerwy i tyle trzeba go wymienic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość edzia10 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Wow, ja to nie mam nawet czerwonego pola po prostu tankuje jak mam wskazówkę na pierwszej kresce, a może jest u mnie ta kontrolka?? silnik 1.0, 1996 rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Pewnie jest, tylko czy działa...? Bo jak się okaże że jest, ale zepsuta/przepalona żarówka i się po prostu zatrzymasz na środku drogi bez paliwa, to będzie przykro (tym bardziej, że w takim przypadku wtryski są już zwykle pozatykane przeróżnym świństwem zassanym z dna baku...). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Go_nia Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Wow, ja to nie mam nawet czerwonego pola po prostu tankuje jak mam wskazówkę na pierwszej kresce, a może jest u mnie ta kontrolka?? silnik 1.0, 1996 rok Jak to nie masz "czerwonego pola"? Musisz mieć, a kontrolka też na pewno u Ciebie jest, ja nie wiedziałam o niej dopóki sobie jej nie wyjeździłam Tylko faktycznie tak jak pisze Domiss, może lepiej nie próbować, chociaż ciekawa jestem czy w sytuacji kiedy jest spalona żarówka od kontrolki to sygnał dźwiękowy zadziała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smoła Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Witam. U mnie sytuacja jest podobna jak u innych, tzn. mam żarówkę i jest dobra, ale się nie zapala. Próbowałem już przeczyścić styki, te które znajdują się pod siedzeniem pasażera, ale to nic nie dało. Podejrzewam, że może coś w pływaku uległo uszkodzeniu, nie wiem może jakaś ścieżka się przetarła i dlatego się nie zapala. Zauważyłem jeszcze jedną rzecz jesli chodzi o wskaźnik. A mianowicie, jak jadę pod górkę, albo gwałtownie zachamuje to WIDZĘ jak zmienia on położenie. Czy ktoś też tak ma? polo987 Orientujesz się ile taki pływak kosztuje i jak wygląda sprawa z jego wymianą? Może ma ktoś jakąś instrukcję jak to zrobić. No i kolejne pytanie, czy wymiana tego pływaka (bo rozumie, że razem z nim jest jakoś zintegrowany czujnik poziomu paliwa) wziąże się grzebanie przy pompie paliwa? Z góry dziękuje za informacje. Jeszcze jedna rzecz: kiedyś zatankowałem "pod korek" i wskaźnik zatrzymał się na pierwszej kresce od poziomu maksymalnego. Czy to może o czymś świadczyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość edzia10 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Jak to nie masz "czerwonego pola"? Musisz mieć, Jeśli "czerwone pole"- to pierwsza czerwona kreska- to mam faktycznie. Jeszcze nigdy tak nie jeżdziłam- tankuję gdy jest na pierwszej powyżej. A co do kontrolki- to gość od którego kupiłam- powiedział że nie ma jej- więc jeśli jest to gdzie i jaką żarówkę kupić??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Jest umieszczona symetrycznie do kontrolki ładowania akumulatora i ciśnienia oleju, obok kontrolki tylnego światła przeciwmgłowego. W tym akurat miejscu jest żarówka W5W. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość edzia10 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Jest umieszczona symetrycznie do kontrolki ładowania akumulatora i ciśnienia oleju, obok kontrolki tylnego światła przeciwmgłowego. Dzięki spróbuję sprawdzić przy następnej wizycie u mechanika. Mam jeszcze jedno pytanie- wiem że nie na temat i pewnie głupie :029: ale gdzie jest włącznik światła przeciwmgielnego???- tylnego- chyba wszystkie je mają???Jeszcze nie miałam potrzeby go używać, dopiero dziś zaczęłam nad tym myśleć, że go nigdzie niema :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Go_nia Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 ale gdzie jest włącznik światła przeciwmgielnego???- tylnego- chyba wszystkie je mają???Jeszcze nie miałam potrzeby go używać, dopiero dziś zaczęłam nad tym myśleć, że go nigdzie niema :?: U mnie jest na lewym drążku kierunkowskazu poniżej (obok) włącznika świateł, tak jakbyś ręką zamiast włącznika świateł złapała niżej i przekręciła w dół. Ja mam jeszcze na tym samym drażku włącznik halogenów ale myślę, że u Ciebie po prostu jest od razu do przeciwmgielnych.Popróbuj sobie na parkingu, pokręć i popatrz co świeci, powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Longers Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 w wersji przed liftem jest pomiędzy dwiema środkowymi kratkami powietrza, pomiędzy ogrzewaniem szyby i awaryjnymi- takie 3 duze guziki, jak sie wcisnie ogrzewanie szyby albo przeciwmgielne to zapala sie na nich pomaranczowe swiatełko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 chociaż ciekawa jestem czy w sytuacji kiedy jest spalona żarówka od kontrolki to sygnał dźwiękowy zadziała?No nie wiem... u mnie np. nie ma sygnału dźwiękowego... .wiem że nie na temat i pewnie głupie :029: ale gdzie jest włącznik światła przeciwmgielnegoNie martw się, ja za pierwszą jazdą w nocy nie wiedziałem, gdzie są długie i do tego zamiast na krótkich jechałem na postojówkach... . A włącznik masz raczej tak, jak Ci napisał Longers - przy czym kolor światełka może być inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smoła Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Witam. Czy w mojej Micruni z 93 roku, silnik 1.3 16V jest filtr paliwa? A jeżeli tak, to czy mógłby ktoś zrobić jakieś zdjęci i mi pokazać. Z tego co wiem to w Dieslu jest, ale mogę się mylić. Dzieki za info. P.S. A jeżeli jest, to na jaki wymienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość edzia10 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Dzięki już znalazłam jest tam gdzie napisała Go_nia. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Martinez Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 widze ze mocno zchodzicie z tematu posta Kontrolka paliwa w micrach zyje wlasnym zyciem i jest tak juz od modelu k10. U mnie np nigdy nie widzialem jak swieci a przez przypadek wyjezdzilem kiedys benzynke do zera i dreptalem na stacje po paliwo, a z ciekawostek powiem Wam ze gdy wskaznik wchodzi u mnie na czerwone pole to po zatankowaniu okazuje sie ze mam jeszcze ok 12l paliwa. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Longers Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 na czerwonym polu nie wiadomo ile benzyny zostalo, jednak co do kontrolki to w manualu jest napisane ze zapala sie jak zostaje 5dm3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glonczo Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 U mnie też sie dzieją dziwne rzeczy z rezerwą. Kontrolka zapala sie w połowie czerownego pola i powinno być jakies 5L paliwka. Jeżdze aż wskazówka opadnie dosłownie do zera (do 80km) jade na stacje i .... nigdy nie udało mi sie wlac więcej niż 35L. Mało tego, po przejechaniu 5 km poziom paliwa spada do powiedzmy 7/8 :diabel: Musze chyba kupic bańke benzyny i zrobić test ale wychodzi że kontroka może sie zapalać jak w baku jest jeszcze 11-12 litrów paliwka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nikon Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 a ja mam tak, że jak odpalę samochód mam np. tuż nad rezerwą. Jadę ze 30 km a benzyny jakby tyle samo. Zostawiam samochód np. na noc. Rano odpalam a tam już taka mała rezerwa została. Generalnie zawyża mi poziom wachy podczas jazdy Wygląda to jakby nie ubywało, a nieraz to i przybędzie, jak po odpaleniu pali się rezerwa a po paru km gaśnie Także w moim przypadku ciężko jednoznacznie stwierdzić ile da się na rezerwie przejechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuch Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 To norma w K11. U mnie jak się pali kontrolka i dam ostro w gary to gaśnie. Wogóle w zbiorniku wytwarza się podciśnienie (przewód odpowietrzający bak wychodzi pod korkiem wlewu) i jak auto postoi to wskaźnik opada. Ja wiem, że mogę wyjeździć tak na grubość wsazówki poniżej czerwonego pola. Sprawdzone wielokrotnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Odkopuję trochę temat bo nasza Micra ostatnio stanęła na środku skrzyżowania prawdopodobnie z powodu braku benzyny bez żadnego ostrzeżenia. Wcześniej wszystko działało tj. zaświecała się kontrolka rezerwy i były sygnały dźwiękowe przypominające o tankowaniu a teraz kompletnie nic. Na dodatek do baku weszło tylko 5L z kanistra i na stacji dotankowaliśmy max. 25L aż się prawie na ziemię wylewało. Wychodzi na to że w baku powinno być jeszcze 12L paliwa !!! Zastanawiam się czy to nie ma związku z niższą temperaturą ostatnio. Jak sprawdzić czy kontrolka działa poprawnie ewentulanie co i jak naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Sprawdź najpierw żarówkę kontrolki (W5W o ile dobrze pamiętam). Jeśli będzie przepalona, to być może powodem jest to, czego obawiała się Go_nia: chociaż ciekawa jestem czy w sytuacji kiedy jest spalona żarówka od kontrolki to sygnał dźwiękowy zadziała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Nie no, takie rzeczy jak żarówka to od razu sprawdzam. nie w tym jest rzecz. Raczej w tym że jeżeli bak rzeczywiście ma 42L to dlaczego po zatrzymaniu samochodu do baku dało się wlać jedynie 30L paliwa? CZyżby pompa nie umiała uciągnąć tych 10 które są na dnie? A może mam 10L syfu na dnie zbiornika? Może ktoś wie jak ta pompa działa bo szczerze mówiąc nie bardzo się w tym orientuję. Dziwne że niedawno wszystko chodziło jak należy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smoła Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Bart-qlka2 no powiem Ci, że dziwnie to u Ciebie wygląda. Ja u siebie maxymalnie nalałem 37 litrów. Może rzeczywiście masz jakiś syf w baku, ale żeby aż 10 litrów? Słuchaj, a brałeś może pod uwagę, że dystrybutor na stacji może oszukiwać. Spotkałem się już z takimi sytuacjami? Kiedyś gościowi do Fabii weszło prawie 60 litrów według wskazań dystrybutora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Jakby oszukiwał to weszło by chyba teoretycznie więcej a nie mniej co? Ja myślę że to ma jakiś związek z pompą paliwa ewwntualnie z niskimi temperaturami przynajniej jeżeli chodzi o kontrolkę bo w lecie wszystko śmigało idealnie ale do baku i tak za mało jakby wchodziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smoła Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Jakby oszukiwał to weszło by chyba teoretycznie więcej a nie mniej co? No w sumie tak, ale cholera wie jak to jest z tymi dystrybutorami. W każdym razie dziwne to u Ciebie wygląda. Słuchaj, a może masz problem z odpowietrzeniem baku, nie wiem czy dobrze się wyraziłem. Jak mam "pusto" w baku, to jak odkręce korek, to słyszę takie syczenie . Ja u siebie zauważyłem inną rzecz. A mianowice, jak sobie jade autostrada odcinek ok 55km w czasie jazdy wskazówka prawie nie drgnie, a po zjeździe na drogi podmiejskie zaczyna "szaleć". Rozumie, że na autostradzie jadę praktycznie jednostajnie, a w mieście ciągle ruszami hamuje, ale u mnie to są naprawdę DUŻE wahania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Smoła, to raczej kwestia płaskości terenu, lub jego braku . To że Bart-qlce2 weszło tyle ile weszło to może być faktycznie kwestią odpowietrzania, ale zasysanie powietrza i tak będzie występować - tyle, że lejąc (od początku) benzynę znacznie wolniej będzie jej wchodziło więcej... ale jak nalejesz szybko do pierwszego odbicia i potem będziesz dolewał wolniej, to już dużo nie wejdzie... u mnie tak to mniej więcej działa... tyle że kontrolka na razie sprawna... ja nie mam pomysłów - chyba trzeba by było podnieść siedzisko tylnej kanapy i zajrzeć do baku i do pompy, ale to ani bardzo bezpieczne ani na tę porę roku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.