Gość bullitt Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 A ja mam pytanko mam filtr oleju jakiś japoński jest na nim bodajże napisane Auto Union Japan, Made in Japan itp, i miał ktoś już do czynienia z takimi filtrami czy nie?? Wziąłem ten bo do wyboru był jeszcze jakiś JC i Filtrona, a ten niby japońskiej produkcji jest więc powinien być ciut lepszy od tych pozostałych. Co radzicie szukać na dniach KNtecha lub Manna czy spokojnie ten da radę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DINO P10GT Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Ja jezdze na Mobilu Super S 10W40 i nie narzekam, do tego filtr Mann, lub Knecht, silnik ma 170tys, i żadnych problemów z łancuszkami niegasnącą kontrolką, czarnym olejem itp. Co do Valvoline, nie mam zdania, ale skoro tak chwalicie to może wypróbuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy77 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Ja jezdze na Mobilu Super S 10W40 leje ten sam, filtr Filtrona i jakos jest dobrze, nic nie rzezi, kontrolka ladnie gasnie, a stuknelo juz 200000km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Ja mam teraz w 100NX'ie Castrola Magnatec 10W40 ale to tak tylko narazie na dotarcie i żeby wypłukać syf z silnika po wymianie rozrządu i kilku innych pierdół ale potem zalewam go MOTUL'em Turbolight 4100 10W40 A filtr oleju kupuje marki Clean, sprawują się lepiej od BOSCH'a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Magnatec nie wypłucze Ci syfu z silnika, wręcz przeciwnie będzie sie jeszcze bardziej osadzał w silniku. Ja właśnie zrobiłem pierwsze 50km po zalaniu Valvoline MaxLife i jestem mile zaskoczony, zobaczymy jeszcze jak będzie przy odpalaniu zimnego silnika ale wydaje mi się że też powinna być poprawa skoro teraz już jakby spokojniej pod maską a starego Mobila jak zlewałem po 4 tys km to był czarny już jak smoła, chyba silnik by się zapłakał jakby jeszcze 6 tys minimum do następnej wymiany musiał na nim jeździć. A tak swoją drogą ciekawe ile ze swoich właściwości Mobil zachował przy takim stopniu zabrudzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wiedziu Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 no i nadal nie wiem ile litrow oleju wchodzi do Primery.Zaproponwano mi olej Esso ,ale chyba jednak sie skusze na wasz Valvoline lub Motul. Czy ktos sie orientuje gdzie oprocz Jappartsa dostane filtry oleju w Trojmiescie? W Jappartsie sa ,ale JC :/ Pytam o Trojmiasto bo we wtorek mam wymiane ,takze chcialbym zdazyc kupic filtr oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 no i nadal nie wiem ile litrow oleju wchodzi do Primery wczoraj zalewałem wlazło niecałe 4 lytry .Zaproponwano mi olej Esso ,ale chyba jednak sie skusze na wasz Valvoline lub Motul ja zalałem walwoline(pozdro Sauron ) . Czy ktos sie orientuje gdzie oprocz Jappartsa dostane filtry oleju w Trojmiescie? W Jappartsie sa ,ale JC :/ Pytam o Trojmiasto bo we wtorek mam wymiane ,takze chcialbym zdazyc kupic filtr oleju kup knecht lub mann-nie jakieś syfy,pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morozik Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Jak się przysłuchuję dyskusji ( a też jeżdziłem na Mobilu 10W40) to za 500 km mam wymianę i też chyba wypróbuję do mojej Primerki tego Valvoline max life 10W40. Czy już powinienem wymienić na inny? Mam 136 tyś przebiegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rav1975 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 mnie uczono w szkole, że nie powinno się zmieniać oleju w silniku jak rękawiczek!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 mnie uczono w szkole, że nie powinno się zmieniać oleju w silniku jak rękawiczek!!! sie zgadze,lecz jak zmieniasz np. półsyntetyk na półsyntetyk to jest wpożo chodzi o to żeby nie zmieniać np. minerał na sytetyk itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Joy UK Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 A jak mialem prawdopodobie mineralny i teraz zaleje polsyntetyk to bardzo zle?? Silnik jest suchy i ma przejchane 107000 mil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sofaboss Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 ta "kolezanka" pod nickiem maglev-a to nie jest czasem Melissa Midwest;>?? ... Chyba tak...;] [ Dodano: Nie 18 Mar, 2007 12:32 ] A jak mialem prawdopodobie mineralny i teraz zaleje polsyntetyk to bardzo zle??Silnik jest suchy i ma przejchane 107000 mil. Przejscie z mineralnego na polsyntetyk nie jest zalecane... i mysle ze nic dobreko dla silnika z tego nie wyniknie;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 A jak mialem prawdopodobie mineralny i teraz zaleje polsyntetyk to bardzo zle??Silnik jest suchy i ma przejchane 107000 mil. możesz zaryzykować-tylko po co ??? skoro na mineralnym jest w pożo to bym nie kombinował.Możesz przecież częściej zmieniać ewentualnie zmienić na minerał ale jakiś lepszej marki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wiedziu Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 nie chce kupowac filtru JC ktory jest w jappartsie dlatego pytam czy ktos sie orientuje gdzie w Trojmiescje kupie Knechta:) dzieki wielkie wszystkim za pomoc. Mam oznaczenie Filtru Oleju Knechta do Primery P10 KNECHT OC218 Zamienniki: * FILTRON …. OP612 * FRAM ……....PH5166 * ORYGINAŁ ... W610/4 http://www.allegro.pl/item174175914_filtr_...218_nissan.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Joy UK Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 A jak mialem prawdopodobie mineralny i teraz zaleje polsyntetyk to bardzo zle??Silnik jest suchy i ma przejchane 107000 mil. możesz zaryzykować-tylko po co ??? skoro na mineralnym jest w pożo to bym nie kombinował.Możesz przecież częściej zmieniać ewentualnie zmienić na minerał ale jakiś lepszej marki Lepszej marki to co bys proponowal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Lepszej marki to co bys proponowal? jesli chodzi o minerał to nie mam doświadczeń ,chopaki Ci napiszą ,poszukaj w archeo ewentualnie :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Wiedziu, filtr Knechta kupisz w Norauto Ja u nich wymieniam olej, mają Mobila 5W50 z beczki w dobrej cenie. A akurat uważam że tak duża sieć nie będzie oszukiwać na oleju z beczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Witam wszystkich. Ja też za niedługo muszę zmienić olej i wszystkie filtry. Wyczytałem, że filtry Mann'a są najlepsze, a Filtrona?? Filtron ponoć robi je dla Mann'a. Olej napewno zaleję Valvoline MaxLife tylko jeszcze niewiem jaki symbol będzie najlepszy dla mojej P11.144. Ma 140k. przebiegu. 4 litry wystarczy?? Nie jestem w stanie sprawdzić jakiej firmy wcześniej był lany - ponoć w końcówce Platinium - ale zawsze syntetyk. Jeżdżę w 99% po mieście - jaki polecacie i co myślicie o filtrach polskich Filtron :?: :?: Pozdrawiam No jeszcze muszę zmienić rozrząd :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p10 Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 ponoć silniki mające łańcuszek rozrządu lepiej sprawują sie na półsyntetyku a nawet minerale Mineralny do GT!? Podeślij linka, gdzie to wyczytałeś. ile litrów oleju wchodzi do P10 GT? Wlej 3,7 - 3,8l. Powinno wystarczyć. Po wymianie sprawdź stan np. następnego dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Dzięki, kupię chyba 4L Valvoline MaxLife 5W-40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Valvoline MaxLife 5W-40 Buli MaxLife z Valvoline jest tylko 10W40 ale i tak gorąco polecam....!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Valvoline MaxLife 5W-40 Buli MaxLife z Valvoline jest tylko 10W40 ale i tak gorąco polecam....!!! Nie stresuj kolegi. Valvoline MaxLife Synthetic 5W-40 istnieje: http://www.valvoline.pl/index_oleje_osobowe.html# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 A to najmocniej przepraszam za mój błąd...przyznaje że nie widziałem takiego na półkach w sklepach...jeszcze raz sorki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p10 Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Dzięki, kupię chyba 4L Valvoline MaxLife 5W-40 Czemu MaxLife? Ja mam 222000 tyś przebiegu, leję SynPowera i nie bierze oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Ja juz wcześniej zadawałem pytanie czy ktoś może mi w kilku słowach wyjaśnić różnice jaka jest pomiędzy MaxLife a DuraBlend - obydwa 10W40. Ale tak konkretnie - co, dlaczego i do czego jest lepsze.... P.S. mamprzebieg 98 tyś km i wcześniej był zalany Mobil S 10W40 Będe wdzięczny Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.