theant Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 fabryczne miejsca zasysania powietrza sa dosyc czesto "niewypalem" :diabel2: No to fakt, na szczęście nie wszystkich samochodów to dotyczy (np. fiat). nie bede tutaj medrkowal itd... A czy ktoś mędrkuje? Podałem swoje argumenty - podaj swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Panowie - spokojnie Izolacja termiczna rur dolotu wyciszy go i zniweluje wpływ temperatury pod maską na temperaturę powietrza zasysanego przez silnik. Teoretyczne absorbcja termiczna jasnej rury będzie niższa niż rury ciemnej - podejrzewam, że w tym przypadku różnica będzie minimalna, biorąc pod uwagę ilość powietrza i szybkość jego przepływu przez rurę. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 biorąc pod uwagę ilość powietrza i szybkość jego przepływu przez rurę Właśnie o to mi chodzi - różnica będzie tylko po kilkuminutowym postoju - niski przepływ i nagrzanie się rur. Izolacja będzie oczywiście na minimalny "+" ale będzie to paskudnie wyglądało pod maską. Izolacja będzie potrzebna w przypadku gdy montujemy stożek pod maską - jego trzeba odizolować od reszty komory silnika, ale to przecież oczywiste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Dzisiaj przesiadłem się na wkładkę k&n i porobiłem pomiary g-techem. Różnica w przyspieszeniu żadna lub ciuteczkę lepsza na wkładce. Na filtrze zrobiłem 4 pomiary, z czego najlepszy 6,77 a na wkładce 2 pomiary z czego najlepszy również 6,77. Może gdybym zrobił 4 pomiary na wkładce to udało by się wycisnąć parę setnych mniej. Jednym słowem do setki czasy zostały takie same. Może w połączeniu z dolotem z halogenu będzie lepszy efekt przy większych prędkościach. Sie sprawdzi maksa kiedyś. Dźwięk pozostał ten sam ale wydaje mi się, że leciutko osłabł z dołu (pewnie tylko mi się wydaje). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B52 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Inna sprawa. Wiem, że było już o zasysaniu wody, ale czytając kilka ostatnich wypowiedzi w wątku http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=540267#540267 , trochę osłabłem. Ktoś podawał jakiś czas temu linka do tych osłonek, które nakłada się na stożki i ponoć zatrzymują one wodę. Jakoś nie mogę tego znaleźć, moglibyście podać jeszcze raz ten link? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -HrrobRy- Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 A co wy na to ze stożek ciagnie duuzo wilgoci do silnika podczas zimy co raczej nie jest zbyt dobre dla silnika. A jesli sie ma stozek i instalacje LPG, jak wiadomo LPG to tez sporo wody w silniku + wilgoc ze stozka = duzo wilgoci. ma ktos jakies zdanie? bo bo moja teoria jest czysto teoretyczna i nie poparta badaniami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 silnikowi to nie zaszkodzi a może nawet pomóc - pozbyć się nagaru naprzykład , poza tym woda odbiera ciepło z komory spalania i zapobiega stukowemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 W sportowych silnikach nie raz stosowany jest wtryskiwacz wody do układu dolotowego. Odbiera się w ten sposób temperaturę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -HrrobRy- Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 a polecil by mi ktos jakis filtr? wiem ze K&N sa dobre... ale moze cos tanszego?? i slyszalem ze jak sie jakies kolanka zle zrobi w dolocie to strasznie dudni... co to za bzdura i co ma piernik do wiatraka? aha i ostatnie pytanie: z czego mozna zrobic dolot? tylko z nierdzewki czy moze cos tanszego tez sie nada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 -HrrobRy-, niestety musisz przeczytać 29 odsłon tego tamatu Wszystko już było napisane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -HrrobRy- Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 musisz przeczytać 29 odsłon tego tamatu ała :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 miłego czytanka :one: Jaki to silnik? Na monowtrysku, wielopunkcie czy gaźniku? Z moich obserwacji i własnego doświadczenia mogę ci powiedzieć, że najwięcej daje doprowadzenie zimnego powietrza do seryjnej puchy + ewentualnie wkładka K&N również do seryjnej puchy. Modyfikowanie oryginalnego, policzonego dolotu nie zdaje egzaminu. Nie widziałem jeszcze wykresów CAI ze stożkiem w nadkolu ale sądzę, że również zamula auto. Rurę możesz dać nawet z plastiku. Jeżeli chcesz robić cały dolot to powinna być ona gładka wewnątrz. Jeżeli tylko doprowadzenie zimnego powietrza do puchy to może to być zwykła rura kominowa elastyczna. Parę stron wstecz zamieściłem zdjęcia i opis mojego dolotu, który jeździ do tej pory i na nic innego go nie zmienię. Dołożyłem jedynie wkładkę K&N. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hrabia86 Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 silnikowi to nie zaszkodzi a może nawet pomóc - pozbyć się nagaru naprzykład , Taaa... a przy okazji do wymiany wszystkie uszczelki bo będzie sie pocić i sączyć z każdej możliwej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 wszystkie czyli które? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hrabia86 Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 z każdej możliwej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 odpowiedź na poziomie... Spytam inaczej. Co będzie się sączyć, gdzie będzie się pocić i dlaczego tak uważasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -HrrobRy- Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Bodek ale jesli chcem zastosowac BLOSa jak najbliżej gaznika to co wtedy???? jesli bedzie za dalego to bedzie dziura (zamul) bo bedzie droga gazu (LPG) zbyt wydluzona. wiem bo ojciec w Omedze mial tak samo. przy wcisnieciu gazu przez chwile bylo nic, a nawet zdlawienie a pozniej dopiero zaczynala przyspieszac. i chcem tak zrobic zeby od razu za kolankiem z gaznika byl blos, pozniej rura alu, stozek itd. polecil bys jakis stozek?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Na gazie się nie znam a co do stożków to jest pełen wachlarz. U mnie stożek zamulił auto i tak się skończyła moja z nim/mi przygoda. Pewnie kiedyś wskoczy CAI ale to jak będą grubsze mody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Pytanie z innej beczki, czy macie jakos zamocowany dolot tz, wiadomo do przepustnicy kolanko rura przeplywka stozek (tak na przyklad) u mnie co jakis czas spada kolanko z przepustnicu, nawet je przyklejalem silikonem i nic, jest po prostu za ciezkie, przy dodawaniu gazu i puszczaniu wibruje, oczywiscie jest to wszystko podwieszone na wsporniku jednak co jakis czas kolanko spada z przepustnicy i po jezdzie. Dzis znowu tak sie stalo :028: :028: :028: :028: :028: :028: :028: :028: :028: :028: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Chyba srytytki rządzą w tym temacie. Do tego obejma na power rurę przymocowana również srytytką do tego do czego się da Jak ci spada kolanko z kołnierza przepustnicy to możesz naciąć mały rowek na kołnierzu i zastosować obejmę taką jakie są oryginalnie na wszystkich połączeniach w Nissanie (takie z 2 drutów). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -HrrobRy- Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 chłopaki uśmiejecie sie... we wsi Olsztyn nie mozna kupic rury aluminiowej fi 70mm 1metr ani rury aluminiowej elastycznej o rozmiarze mniej niz 100mm. Żenada : :< macie moze jakis pomysl gdzie mogl bym tego szukac w Olsztynie?????? zwiedzilem wszystkie centrostale, kolbudy, hurtownie na lubelskiej, towarowej, metalowej, ponadto praktiker, jasam. i juz mi sie odechcialo :zly: gdzie moge to znalezc?? tak poza allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 ...i teraz uwaga :diabel2: dowiedziałem się jak łatwo zdobyć rury do zbudowania dolotu...tylko się nie brechtajcie ...wystarczy zakupić ładną chromowaną...nogę od stołu (do kupienia w dobrych sklepach) spotkał się ktoś z takim wykorzystaniem tego elementu? Jak to dziś usłyszałem to parsknąłem śmiechem...ale może to jest dobry patent? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Każdy patent jest dobry tylko ważna jest średnica żeby dopasować do tej rury kolana i łączniki gumowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 -HrrobRy-, jak chcesz to moge Ci to kupic i wyslac poczta [ Dodano: Czw 18 Wrz, 2008 21:06 ] jak cos to znac na pw, jezdze troche po miescie w pracy to moge ogarnac ten temat dla Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 chromowana z zewnątrz a w środku rdza ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.