Gość Majster51 Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 To jest poprostu taka wada primer:) jesli ktos kupi primerke to powinien wociąc ta gume wywarzajaca na poł osi, gdyz pod nia zbiera sie sol zima i woda i dlatego koroduje ona pod ta guma zmniejszajac jej srednice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Półoś koroduje pod tak zwanym tłumikiem drgań powiem kulturalnie: g.. prawda. oglądałem moją i wygląda jak na zdjęciu powyżej. korozji niet, tylko normalny syf. połoś tam się ukręca, bo mądrale jet tam cieńsza. Niestety to co piszesz to właśnie g.. prawda. Maniek-ol dobrze napisał. Problem z wnioskowaniem? Oryginalny wałek ma jednakową średnicę na całej długości i nie jest fabrycznie zwężany. Ten syf o którym piszesz to właśnie korozja. To, że pod tłumikiem jest cieńsza jest efektem jej zjedzenia przez rudą!!!. Przeczytaj co wcześniej napisałem odnośnie utwardzania wałków półosi i o wymiarach. I nie jest to wada materiałowa tylko konstrukcyjna. I jeszcze raz to zdjęcie: Tak wygląda po oczyszczeniu z jak to piszesz "syfu". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 dobra to jeśli po zdjęciu tego szitu średnica jest taka sama (tylko jakby ta powłoka "farby" jest zerwana:) to znaczy że nie ukręcę?? przecież ona może być od na wskroś przerdzewiała a nie zmienić średnicy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Niestety to co piszesz to właśnie g.. prawda.a ja widziałem swoja wyjęta. na całej długości pod tłumikiem nie ma rdzy. normalny równy metal. po natłoczeniach np. na przegubie i ośce widać, że ona jest orginalna. zatem może trzeba poprawke na model samochodu wziąć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 dobra to jeśli po zdjęciu tego szitu średnica jest taka sama (tylko jakby ta powłoka "farby" jest zerwana:) to znaczy że nie ukręcę?? przecież ona może być od na wskroś przerdzewiała a nie zmienić średnicy?? Maciek zamów sobie w motomaxie wałeczki zawczasu, chyba że chcesz mieć taka sama sytuacje jak ja na C, nawet nie chce o tym pamietac :kosci: :kosci: :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mike_83 Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 To sie teraz boje.Przebieg 265 tys. i nigdy nie wymieniane polosie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 sciąg te tłumiki. u mnie jedna półoś była wymieniana wcześniej. jak prosty korpus bez przewężenia na tłumik drgań, to jest szansa ze już wymieniano ją. stara/orginalna z przewężeniem, ale bez korozji i łupania się - ukręciła się. p.s. Praktycznie kazda półoś w orginale ma albo przewężenie, albo wypusty albo miejsce na pierścień zabezpieczający Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loopezik Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Qrde, też mam już ponad 270 tys. i niewymieniana. Trzeba chyba tam zajrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seeb Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 U mnie to tak wyglada: http://www.vimeo.com/2166129 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MISIU-BISI Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 częśc, mi walnęła prawa przy 211 tys km pzry ostrym ruszeniu-wymieniłem obie bo lewa już też się zrobiła cieńsza pod tą cholerną gumą, o ile z pdostaniem prawej nie było problemu , to lewa wystepowała w kilku rodzajach w tych samych rocznikach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamilos210 Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 MI walnęła lewa przy 305 tyś i nigdy nie była wymieniana. Chyba wymienię tez prawą na wszelki wypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skiba Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Witam, Ja właśnie jestem po prewencyjnej wymianie prawej przy 187k na liczniku. Zanim się za to zabrałem przejrzalem większość postów na ten temat a nieocenioną pomocą wykazał się Sławek Górka któremu niniejszym bardzo dziękuję. Zrobiłem to sam (nie jestem i nigdy nie byłem mechanikiem) i mogę napisać że nie jest to zbyt trudne choć było kilka chwil zwątpienia (szczególnie kiedy czynności zalecane w haynes nie odnosiłu zalecanego skutku). W najbliższą niedzielę planuję wymienić lewą - również prewencyjnie. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MISIU-BISI Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 ja zabrałem się za wymianę sam, ale później po rozpizeniu końcówki drążka, swożnia zwrotnicy i założeniu złej gumy na przegub-taką dobrali w jc- oddałem auto mechanikowi-za 2 stówy nie brudziłem sobie rąk-i nie naniszczyłem nic więcej: neraz nissak śmiga jak dziki i można gumę przypalić) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość REGE Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Witam! Też przyłączam się do "klubu". Właśnie przed chwilą ukręciła mi się prawa półośka. Wyjeżdżałem z podporządkowanej i wystrzeliło... Dobrze, że stało się to ~20m od domu. Zawsze mówiłem, że mimo wszystko Nissan to kochane autko, przecież mógł mi to zrobić w trasie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacbar Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 no mi też sie przytrafiło 202tyś km cale szczescie nie w trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość REGE Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Już jestem po wymianie, akurat miałem taką półośkę na stanie... Poszło szybciej niż się spodziewałem, tak ze 2.5 godzinki i po sprawie, a w serwisie kazali mi czekać 5 dni :< P.S. Co do przebiegu, to strzeliło mi przy niecałych 170 tyś km... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdiB Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Witam! Mi dzis poszla prawa:( Przebieg 256tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmx Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 A jakoś to sie objawiało wcześniej - jakieś drgania - czy tak raz dwa z nikąd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość REGE Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 No właśnie wcale się nie objawiało... U mnie ukręciło się od razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daniele89 Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Nagłe zmęczenie materiału. Niczym to się nie objawia po prostu ukręca się i lipa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmx Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Ja sie na środe do mechanika umowiłem na usunięcie tej gumeczki/kontrole. I tu pytanie czy trzeba ją ciąć na pół i permanentnie rozwalić czy też da sie np przesunąć i zobaczyć co jest pod spodem. Ktoś pisał, że mozna ją zdjąć zsuwając z ośki - czyli czy da sie odsunąć tylko do kontorli? Byloby to wygodne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Dzisiaj widziałem półośkę w całości. Wnętrze było zjedzone przez rdzę i dzięki Bogu, że to sie w trasie nie stało. Prawe półośki nie pękają bo nie mają tej gumowej osłony. Objawów nie było żadnych. W końcu to kawałek metalu P.S. Podczas wymiany trzeba kupic pólosie bez tych osłon Fabryczne prawe półosie też mają tą gumę. Jeżeli u Ciebie ich nie było, to znaczy że ktoś już z tym walczył. Nie wiem jak jest w P10, ale w P11 prawa jest dłuższa i to ona zwykle się pierwsza ukręca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nestor Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Bombel, Ja na prawej mialem tez zalozny ten tlumik wiec to nie ma reguly a to prawda ze to ta dluzsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmx Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Ja z prawej nie mam tego tłumika - może to efekt tej akcji servisiwej o której ktoś pisał. A tak właściewie ktoś wie jakie są konsekwencje jego usuniecia - bo po coś w końcu jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Nie ma reguły bo u mnie w P11 jako pierwsza ukręciła się lewa krótka półoś... pewnie przyskładać kasę trzeba i wymienić prawą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.