Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

100NX


SaBaKa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  majchrzok napisał:
gdzieś tu znalazłem to i faktycznie daje efekty lepiej sie wkreca z nizrzych obrotów mam to gdzies na płycie...

 

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=10822

 

zdaje sie ze otym mowisz. w sumie tez chcialem taki zabieg przeprowadzic...ale teraz juz nie wiem.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  majchrzok napisał:
nie bojcie sie tego zrobic, ja sie też troche bałem na poczatku ale wyszło wszystko.i jeszcze teraz jakiego ma kona:D:D pozdro

 

 

bydgoszcze forever

 

 

hmmm...bydgoszcz forever ?? :twisted: czyzby nyska z bliskiej okolicy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  EnDrIu WAWA napisał:
dobra kto na ochotnika zrobi czyszczenie gaznika :?: Boje sie, ze nie odpali ;)

Moge Ci dać na próbe mój do przeczyszczenia :wink:

Kurna nie wiem dlaczego silnik na wolnych obrotach nie chce mi spaść poniżej 1500 jak się rozgrzeje. Na zimnym jest ok. Może dlatego mi tyle pali wachy :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
  Mrozu napisał:
Moge Ci dać na próbe mój do przeczyszczenia :wink:::
obawiam sie, ze z moimi umiejetnosciami to juz silnika bys nie odpalil :wink:
  Mrozu napisał:
Kurna nie wiem dlaczego silnik na wolnych obrotach nie chce mi spaść poniżej 1500 jak się rozgrzeje. Na zimnym jest ok. Może dlatego mi tyle pali wachy :?:
a probowales obnizyc obroty gdy silnik sie nagrzeje :arrow: ta sruba pod filtrem :?:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  EnDrIu WAWA napisał:
a probowales obnizyc obroty gdy silnik sie nagrzeje :arrow: ta sruba pod filtrem :?:

 

Jeszcze nie, ale wszystko było dobrze i nagle samo by się przestawiło :?: Czy może zasyfiony był gaźnik i od dobrej polskiej wachy :wink: sam się przeczyścił :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
  Mrozu napisał:
  EnDrIu WAWA napisał:
a probowales obnizyc obroty gdy silnik sie nagrzeje :arrow: ta sruba pod filtrem :?:

 

Jeszcze nie, ale wszystko było dobrze i nagle samo by się przestawiło :?: Czy może zasyfiony był gaźnik i od dobrej polskiej wachy :wink: sam się przeczyścił :?:

hehe nie odpowiem Ci na takie pytanie, ale obnizyc zawsze samemu mozna 8)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  EnDrIu WAWA napisał:
hehe nie odpowiem Ci na takie pytanie, ale obnizyc zawsze samemu mozna 8)

 

Jak się wezme za EGR to od razu i te obroty machne w dół żeby ustawić go do nowych warunków pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość majchrzok

ludzie a jak tam wasza odpornosc na rdze?? u mnie cienko juz przerdzewial prawy prog i z lewej strony taka czesc miedzy nadkolem a dzwiami. jak to u was wyglada??odp pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Endriu i w końcu iwywaliłem egr, przyspieszyłem zapłon i ustawiłem te obroty i przy okazji ssanie. Nareście normalnie na biegu jałowym mam ok 750obr/min. Tylko nie wiem ile tak na prawde powinno być.

Co do rdzy to kielichy były już u mnie robione przez poprzedniego właściciela a ja mam do zrobienia tylne nadkola, ale z tym to trzeba poczekać do lata żeby już tej cholernej soli nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Pablo's
  Mrozu napisał:
przyspieszyłem zapłon i ustawiłem te obroty i przy okazji ssanie. Nareście normalnie na biegu jałowym mam ok 750obr/min. Tylko nie wiem ile tak na prawde powinno być.

ok 800-900 z tego co mi się gdzieś obiło, ale jak Ci nie lata silnik to chyba może być

 

a miałeś coś takiego że na jałowym skakały obroty??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Pablo napisał:
a miałeś coś takiego że na jałowym skakały obroty??

 

Powiem Ci szczerze, że jak miałem wcześniej ustawione obroty na poziomie 1500 to wszystko było ok. Teraz jak jest na ok 750-800 to próbuje troszke pływać na obrotach w zakresie +-50obr/min., ale jeszcze nigdy nie zgasł a jak nie pływa to bardzo równo i cicho pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
  Mrozu napisał:
Endriu i w końcu iwywaliłem egr, przyspieszyłem zapłon i ustawiłem te obroty i przy okazji ssanie. Nareście normalnie na biegu jałowym mam ok 750obr/min. Tylko nie wiem ile tak na prawde powinno być.

.

W instrukcji obslugi mam napisane, ze powinno byc 750 RPM, wiec ustawiles wspaniale 8) I co czujesz zmiane w przyspieszaniu czy raczej niewiele to dalo :?:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  EnDrIu WAWA napisał:
W instrukcji obslugi mam napisane, ze powinno byc 750 RPM, wiec ustawiles wspaniale 8) I co czujesz zmiane w przyspieszaniu czy raczej niewiele to dalo :?:

 

Za jednym razem robiłem zapłon, ustawiałem gaźnik i egr i jak mam być szczery to chyba nieodczówam zmian, ale z drugiej strony jak wczoraj łapałem się z kumplami z bmw 730 i volvo s60 2.4D5 (diesel 163KM w automacie) to przy 100km/h byli ok 1 długość bety przedemną a to chyba niezły wynik nissanka. Tylko, że od tych 100 w góre to tak jak bym zaciągnoł ręczny a oni depneli w podłoge. Ale to robi właśnie różnica mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Mrozu napisał:
i w końcu iwywaliłem egr, przyspieszyłem zapłon

 

A czy przy usunietym egr nie powinno sie ustawic zaplon do fabrycznych nastawow cyba nissan power team tak bylo napisane :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  dylson napisał:
A czy przy usunietym egr nie powinno sie ustawic zaplon do fabrycznych nastawow cyba nissan power team tak bylo napisane :roll:

 

A tego to nie wiem, bo nieprzeczytałem. A dlaczego trzeba wracać do fabrycznego zapłonu :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale u mnie przy usuniętym egr i dość mocno przyspieszonym zapłonie nie ma rzadnego spalania stukowego. Ruszałem nawet z drugiego biegu i pedał w podłoge żeby silnik był bardzo obciążony i też nie wystąpiło, więc myśle, że w moim przypadku nie musze z zapłonem wracać do ustawień fabrycznych. Pozatym jeżdze na dość dobrej benzynie a nie np ze stacji tesco czy tym podobnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Pablo's
  Mrozu napisał:
Pozatym jeżdze na dość dobrej benzynie a nie np ze stacji tesco czy tym podobnej.

he he he to w polsce jest jeszcze coś takiego jak dobra waha :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...