derebere Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 gdzieś tu znalazłem to i faktycznie daje efekty lepiej sie wkreca z nizrzych obrotów mam to gdzies na płycie... http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=10822 zdaje sie ze otym mowisz. w sumie tez chcialem taki zabieg przeprowadzic...ale teraz juz nie wiem. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majchrzok Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 nie bojcie sie tego zrobic, ja sie też troche bałem na poczatku ale wyszło wszystko.i jeszcze teraz jakiego ma kona:D:D pozdro bydgoszcze forever Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derebere Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 nie bojcie sie tego zrobic, ja sie też troche bałem na poczatku ale wyszło wszystko.i jeszcze teraz jakiego ma kona:D:D pozdro bydgoszcze forever hmmm...bydgoszcz forever ?? :twisted: czyzby nyska z bliskiej okolicy :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majchrzok Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 nio mieszkam w wągrowcu to z 60km od bydgoszczy:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gościu Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 niech sie tylko zorbi ciepło to jazda z tym syfem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 dobra kto na ochotnika zrobi czyszczenie gaznika :?: Boje sie, ze nie odpali Moge Ci dać na próbe mój do przeczyszczenia :wink: Kurna nie wiem dlaczego silnik na wolnych obrotach nie chce mi spaść poniżej 1500 jak się rozgrzeje. Na zimnym jest ok. Może dlatego mi tyle pali wachy :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Moge Ci dać na próbe mój do przeczyszczenia :wink::: obawiam sie, ze z moimi umiejetnosciami to juz silnika bys nie odpalil :wink: Kurna nie wiem dlaczego silnik na wolnych obrotach nie chce mi spaść poniżej 1500 jak się rozgrzeje. Na zimnym jest ok. Może dlatego mi tyle pali wachy :?:a probowales obnizyc obroty gdy silnik sie nagrzeje :arrow: ta sruba pod filtrem :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 a probowales obnizyc obroty gdy silnik sie nagrzeje :arrow: ta sruba pod filtrem :?: Jeszcze nie, ale wszystko było dobrze i nagle samo by się przestawiło :?: Czy może zasyfiony był gaźnik i od dobrej polskiej wachy :wink: sam się przeczyścił :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 a probowales obnizyc obroty gdy silnik sie nagrzeje :arrow: ta sruba pod filtrem :?: Jeszcze nie, ale wszystko było dobrze i nagle samo by się przestawiło :?: Czy może zasyfiony był gaźnik i od dobrej polskiej wachy :wink: sam się przeczyścił :?: hehe nie odpowiem Ci na takie pytanie, ale obnizyc zawsze samemu mozna 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 hehe nie odpowiem Ci na takie pytanie, ale obnizyc zawsze samemu mozna 8) Jak się wezme za EGR to od razu i te obroty machne w dół żeby ustawić go do nowych warunków pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majchrzok Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 ludzie a jak tam wasza odpornosc na rdze?? u mnie cienko juz przerdzewial prawy prog i z lewej strony taka czesc miedzy nadkolem a dzwiami. jak to u was wyglada??odp pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo's Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 no z tym to różnie u mnie robiłem z tyłu nadkola i lekko kielichy a reszta to jakoś się trzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Endriu i w końcu iwywaliłem egr, przyspieszyłem zapłon i ustawiłem te obroty i przy okazji ssanie. Nareście normalnie na biegu jałowym mam ok 750obr/min. Tylko nie wiem ile tak na prawde powinno być. Co do rdzy to kielichy były już u mnie robione przez poprzedniego właściciela a ja mam do zrobienia tylne nadkola, ale z tym to trzeba poczekać do lata żeby już tej cholernej soli nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo's Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 przyspieszyłem zapłon i ustawiłem te obroty i przy okazji ssanie. Nareście normalnie na biegu jałowym mam ok 750obr/min. Tylko nie wiem ile tak na prawde powinno być. ok 800-900 z tego co mi się gdzieś obiło, ale jak Ci nie lata silnik to chyba może być a miałeś coś takiego że na jałowym skakały obroty?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 a miałeś coś takiego że na jałowym skakały obroty?? Powiem Ci szczerze, że jak miałem wcześniej ustawione obroty na poziomie 1500 to wszystko było ok. Teraz jak jest na ok 750-800 to próbuje troszke pływać na obrotach w zakresie +-50obr/min., ale jeszcze nigdy nie zgasł a jak nie pływa to bardzo równo i cicho pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo's Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 a to luz bo muszę u siebie też obroty wyrególować i przeczyścić gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek84r Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Ja też zabieram się za czyszczenie gąźnika, ale do[piero na wiosnę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Endriu i w końcu iwywaliłem egr, przyspieszyłem zapłon i ustawiłem te obroty i przy okazji ssanie. Nareście normalnie na biegu jałowym mam ok 750obr/min. Tylko nie wiem ile tak na prawde powinno być.. W instrukcji obslugi mam napisane, ze powinno byc 750 RPM, wiec ustawiles wspaniale 8) I co czujesz zmiane w przyspieszaniu czy raczej niewiele to dalo :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo's Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 czyli 750 to książkowo :?: trzeba to zapamiętać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 W instrukcji obslugi mam napisane, ze powinno byc 750 RPM, wiec ustawiles wspaniale 8) I co czujesz zmiane w przyspieszaniu czy raczej niewiele to dalo :?: Za jednym razem robiłem zapłon, ustawiałem gaźnik i egr i jak mam być szczery to chyba nieodczówam zmian, ale z drugiej strony jak wczoraj łapałem się z kumplami z bmw 730 i volvo s60 2.4D5 (diesel 163KM w automacie) to przy 100km/h byli ok 1 długość bety przedemną a to chyba niezły wynik nissanka. Tylko, że od tych 100 w góre to tak jak bym zaciągnoł ręczny a oni depneli w podłoge. Ale to robi właśnie różnica mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 i w końcu iwywaliłem egr, przyspieszyłem zapłon A czy przy usunietym egr nie powinno sie ustawic zaplon do fabrycznych nastawow cyba nissan power team tak bylo napisane :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 A czy przy usunietym egr nie powinno sie ustawic zaplon do fabrycznych nastawow cyba nissan power team tak bylo napisane :roll: A tego to nie wiem, bo nieprzeczytałem. A dlaczego trzeba wracać do fabrycznego zapłonu :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 A tego to nie wiem, bo nieprzeczytałem. A dlaczego trzeba wracać do fabrycznego zapłonu http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...c&start=240 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Ale u mnie przy usuniętym egr i dość mocno przyspieszonym zapłonie nie ma rzadnego spalania stukowego. Ruszałem nawet z drugiego biegu i pedał w podłoge żeby silnik był bardzo obciążony i też nie wystąpiło, więc myśle, że w moim przypadku nie musze z zapłonem wracać do ustawień fabrycznych. Pozatym jeżdze na dość dobrej benzynie a nie np ze stacji tesco czy tym podobnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo's Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Pozatym jeżdze na dość dobrej benzynie a nie np ze stacji tesco czy tym podobnej. he he he to w polsce jest jeszcze coś takiego jak dobra waha :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.