Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

100NX


SaBaKa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

gdzieś tu znalazłem to i faktycznie daje efekty lepiej sie wkreca z nizrzych obrotów mam to gdzies na płycie...

 

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=10822

 

zdaje sie ze otym mowisz. w sumie tez chcialem taki zabieg przeprowadzic...ale teraz juz nie wiem.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bojcie sie tego zrobic, ja sie też troche bałem na poczatku ale wyszło wszystko.i jeszcze teraz jakiego ma kona:D:D pozdro

 

 

bydgoszcze forever

 

 

hmmm...bydgoszcz forever ?? :twisted: czyzby nyska z bliskiej okolicy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra kto na ochotnika zrobi czyszczenie gaznika :?: Boje sie, ze nie odpali ;)

Moge Ci dać na próbe mój do przeczyszczenia :wink:

Kurna nie wiem dlaczego silnik na wolnych obrotach nie chce mi spaść poniżej 1500 jak się rozgrzeje. Na zimnym jest ok. Może dlatego mi tyle pali wachy :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
Moge Ci dać na próbe mój do przeczyszczenia :wink:::
obawiam sie, ze z moimi umiejetnosciami to juz silnika bys nie odpalil :wink:
Kurna nie wiem dlaczego silnik na wolnych obrotach nie chce mi spaść poniżej 1500 jak się rozgrzeje. Na zimnym jest ok. Może dlatego mi tyle pali wachy :?:
a probowales obnizyc obroty gdy silnik sie nagrzeje :arrow: ta sruba pod filtrem :?:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a probowales obnizyc obroty gdy silnik sie nagrzeje :arrow: ta sruba pod filtrem :?:

 

Jeszcze nie, ale wszystko było dobrze i nagle samo by się przestawiło :?: Czy może zasyfiony był gaźnik i od dobrej polskiej wachy :wink: sam się przeczyścił :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
a probowales obnizyc obroty gdy silnik sie nagrzeje :arrow: ta sruba pod filtrem :?:

 

Jeszcze nie, ale wszystko było dobrze i nagle samo by się przestawiło :?: Czy może zasyfiony był gaźnik i od dobrej polskiej wachy :wink: sam się przeczyścił :?:

hehe nie odpowiem Ci na takie pytanie, ale obnizyc zawsze samemu mozna 8)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe nie odpowiem Ci na takie pytanie, ale obnizyc zawsze samemu mozna 8)

 

Jak się wezme za EGR to od razu i te obroty machne w dół żeby ustawić go do nowych warunków pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość majchrzok

ludzie a jak tam wasza odpornosc na rdze?? u mnie cienko juz przerdzewial prawy prog i z lewej strony taka czesc miedzy nadkolem a dzwiami. jak to u was wyglada??odp pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Endriu i w końcu iwywaliłem egr, przyspieszyłem zapłon i ustawiłem te obroty i przy okazji ssanie. Nareście normalnie na biegu jałowym mam ok 750obr/min. Tylko nie wiem ile tak na prawde powinno być.

Co do rdzy to kielichy były już u mnie robione przez poprzedniego właściciela a ja mam do zrobienia tylne nadkola, ale z tym to trzeba poczekać do lata żeby już tej cholernej soli nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Pablo's
przyspieszyłem zapłon i ustawiłem te obroty i przy okazji ssanie. Nareście normalnie na biegu jałowym mam ok 750obr/min. Tylko nie wiem ile tak na prawde powinno być.

ok 800-900 z tego co mi się gdzieś obiło, ale jak Ci nie lata silnik to chyba może być

 

a miałeś coś takiego że na jałowym skakały obroty??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a miałeś coś takiego że na jałowym skakały obroty??

 

Powiem Ci szczerze, że jak miałem wcześniej ustawione obroty na poziomie 1500 to wszystko było ok. Teraz jak jest na ok 750-800 to próbuje troszke pływać na obrotach w zakresie +-50obr/min., ale jeszcze nigdy nie zgasł a jak nie pływa to bardzo równo i cicho pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
Endriu i w końcu iwywaliłem egr, przyspieszyłem zapłon i ustawiłem te obroty i przy okazji ssanie. Nareście normalnie na biegu jałowym mam ok 750obr/min. Tylko nie wiem ile tak na prawde powinno być.

.

W instrukcji obslugi mam napisane, ze powinno byc 750 RPM, wiec ustawiles wspaniale 8) I co czujesz zmiane w przyspieszaniu czy raczej niewiele to dalo :?:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W instrukcji obslugi mam napisane, ze powinno byc 750 RPM, wiec ustawiles wspaniale 8) I co czujesz zmiane w przyspieszaniu czy raczej niewiele to dalo :?:

 

Za jednym razem robiłem zapłon, ustawiałem gaźnik i egr i jak mam być szczery to chyba nieodczówam zmian, ale z drugiej strony jak wczoraj łapałem się z kumplami z bmw 730 i volvo s60 2.4D5 (diesel 163KM w automacie) to przy 100km/h byli ok 1 długość bety przedemną a to chyba niezły wynik nissanka. Tylko, że od tych 100 w góre to tak jak bym zaciągnoł ręczny a oni depneli w podłoge. Ale to robi właśnie różnica mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i w końcu iwywaliłem egr, przyspieszyłem zapłon

 

A czy przy usunietym egr nie powinno sie ustawic zaplon do fabrycznych nastawow cyba nissan power team tak bylo napisane :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy przy usunietym egr nie powinno sie ustawic zaplon do fabrycznych nastawow cyba nissan power team tak bylo napisane :roll:

 

A tego to nie wiem, bo nieprzeczytałem. A dlaczego trzeba wracać do fabrycznego zapłonu :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale u mnie przy usuniętym egr i dość mocno przyspieszonym zapłonie nie ma rzadnego spalania stukowego. Ruszałem nawet z drugiego biegu i pedał w podłoge żeby silnik był bardzo obciążony i też nie wystąpiło, więc myśle, że w moim przypadku nie musze z zapłonem wracać do ustawień fabrycznych. Pozatym jeżdze na dość dobrej benzynie a nie np ze stacji tesco czy tym podobnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Pablo's
Pozatym jeżdze na dość dobrej benzynie a nie np ze stacji tesco czy tym podobnej.

he he he to w polsce jest jeszcze coś takiego jak dobra waha :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...