Gość Karrlos Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Pompa paliwa do wymiany -99% Świece profilaktycznie też do zmiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Witam w zwiazku z tym ze na wiosne chce zmienic almerke na cos mocniejszego mam pare pytan dotyczacych S13: 1.Potrzebuje samochod na caly rok a zima wydostanie sie z wioski w ktorej mieszkam samochodem RWD moz byc cieko czy byly wersje ze szpera bo mysle ze to ulatwilo by sprawe??(wiem ze S14 mialy szpere ale linia S13 jakos mi sie bardziej podoba 8) ) 2.Warto szukac w kraju czy raczej ciezko dostac dobry okaz i lepiej wyruszyc na zachod? 3.W ktorym roku byl przeprowadzony facelift i czym sie rozna te autka?? 4.Dostep do czesci bede mial ale jak wygladaja cenowo, sa jakies sensowne zamienniki?? 5.Co najczesciej i najszybciej siada w tych autkach i na co zwrocic uwage przy zakupie?? 6.Nasluchalem sie ze te autka sa baaardzo awaryjne czy to prawda?? Zalozylem nowy temat bo szukalem i jest pare podobnych pytan na forum ale lepiej jak to bedzie zebrane w calosc:) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmer Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 1. Jesli z zimowa jazda u ciebie az tak cienko to srednio to nawet mimo szpery widze . Mozesz sobie zeszperowac s13 wkladajac szpere z s14. 2. Warto sie rozgladnac i w PL. 3. Facelift zrobili mu w 1990. Rozni sie tym co widac 4. Cenowo jest ok i sa zamienniki. 5. Z tego co wiem to siada turbo jak sie o nie nie dba , zwroc uwage na karoserie. 6. A kto tak mowil? . Ja przez 0,5 roku nie mam na co narzekac. Zalezy w jakim stanie kupisz, te autka maja swoje lata wiec musisz dobrze go sprawdzic przed kupnem. PS Warto! :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Nie zeby zaraz cienko zima, bardziej chodzi o to ze nie mam pojecia jak sie jezdzi tylnionapewdowcem nigdy nie siedzialem za kiedrownica takiej fuki.Zobaczymy na wiosne duzo zalezy od kaski i od tego czy znajdzie sie cos w dobrym stanie.Mam nadzieje ze bedzie to nissan Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Nie zeby zaraz cienko zima, bardziej chodzi o to ze nie mam pojecia jak sie jezdzi tylnionapewdowcem nigdy nie siedzialem za kiedrownica takiej fuki.Zobaczymy na wiosne duzo zalezy od kaski i od tego czy znajdzie sie cos w dobrym stanie.Mam nadzieje ze bedzie to nissanDzieki smiganie autem RWD w zime nie jest ciekawe, puscisz za mocno sprzeglo ustawia Cie bokiem, takie auto uczy pokory w operowaniu pedalami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmer Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 powiem wiecej, nie potrzeba zimy i sniegu wystarczy woda ja juz sie przejechalem raz po torach tramwajowych :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 powiem wiecej, nie potrzeba zimy i sniegu wystarczy woda ja juz sie przejechalem raz po torach tramwajowych :diabel2: oj dzisiaj Twoja s13 udowodnila, ze snieg jest jej nie potrzebny aby jezdzic bokiem :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmer Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 tak jak mowilem, tylko pojechales to jeszcze bardziej zaczal krecic podjechalismy z Adamsem jeszcze na ten parking, aut bylo malo i latal jak glupi przy tobie sie krempowal jeszcze nie powiedzialem Ci ostatniego slowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ToM_TK Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Zapraszam na poczatek do poczytania poradnika kupujacego: http://www.turbokillers.com/content/view/36/57/ Nastepnie zparaszam na forum: http://forum.turbokillers.com/ i tak na szybko odpowiem: 6.Nasluchalem sie ze te autka sa baaardzo awaryjne czy to prawda?? bzdura... Sa to auta z dosc mocno wysilona jednostka wiec nie znosza druciarstwa i tak zwanego podcierania d.... szklaem. Jak uzytkujesz auto normalnie czyli dbasz o dobry olej, jego wymiany... nie katujesz auta itd. to nie ma jakis wiekszych problemow... 5. Z tego co wiem to siada turbo jak sie o nie nie dba , zwroc uwage na karoserie. w wczesniejszych wersjach byl troche spaprany przewod smarowania turbiny, po jego wymianie jak sie dba o turbinke tak jak to powinno sie robic w kazdym aucie doladowanym to pojezdzisz.... Moje stare T25 ma 160tys km przebiegu i jest nadal sprawna lezy sobie jako awaryjna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Prawda jest taka, ze jest duzo zlomu :/ troche trzeba sie naszukac Sxa co jest zarowno prosty jak i sprawny mechanicznie :< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmer Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 To wlasnie to mam dla Ciebie Endriu http://www.turbokillers.com/content/view/36/57/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 To wlasnie to mam dla Ciebie Endriu http://www.turbokillers.com/content/view/36/57/ juz sie tego tekstu nauczylem na pamiec :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lucaszz Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Witam, od pewnego czasu choruję na 200sx, ale nie wiem czy byłbym w stanie utrzymać taki samochód. Co muszę wiedzieć o tych autach? Czy spalanie realnie przy normalnej jeździe na mieście moge liczyc że będzie w granicach 10-15? Czy te nissany są seszperowane, ile ważą, jakie realne moce? Jak przyspieszają w porównani do np. crx. Co się psuje, co muszę z góry zakładać że bendzie do wymiany w ponad 10 letnim aucie. Czy lepiej szukać wersję z Turbo czy bez? Ile się czeka na części, czy są drogie czy ceny porównywalne do np. CRX. Jak dostęp do częsci używanych, bo na allegro widziałem pare sztuk na części. Jak sie sprawuje skrzynia w 10 letnim aucie z przebiegiem np. 150 tysi, jaka konsumpcja oleju etc. Auto ma służyć do codziennych dojazdów np do szkoły, a w weekendy tor, ZABAWA w latanie bokami ew jakaś nauka driftu, okazyjnie jakieś kjs. Przepraszam jeżeli coś już było poruszane na forum a nie doczytałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość indygox Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 wejdz sobie na forum turbokillers tam masz wszystko opisane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Powiem Ci tak...ja szukalem auta 2 miesiace, wiekszosc s13 na naszym rynku to trupy. Lepiej dolozyc i kupic od kogos kto dbal o auto i odwdzieczy Ci sie to w dalszej eksploatacji(ale niewiele osob, ktore dopieszczaja swoje 200sxy pozbywaja sie ich), albo kupic trupa i remontowac go po swojemu. Nie patrz przy zakupie na rocznik tylko na stan. Co do spalania...u mnie jazda mieszana(miasto/trasa) 3/4 spokojnie bez uzycia turbiny i 1/4 jazda na maxa spalanie wyszlo 13l. Adams spalil kiedys kolo 30l/100km przy palowaniu nonstop. Mysle, ze 200sx jest dobry jako auto drugie na weekendy etc.Trzeba mu poswiecac duzo uwagi i dbac o nie. Jednak warto, frajda z jazdy jest niesamowita. Zadne auto z przednim napedem nawet jak bedzie szybsze nie da Ci tyle fun`u. Wada na pewno jest wysoki koszt utrzymania, auto nie lubi druciarstwa...ale moim zdaniem jest tego wart Czesci...nie jest z nimi tak zle, jest pare osob od ktorych mozna prawie wszystko kupic:). Co do cen porownywalne do innych aut tego typu. Co do danych s13 waga 1225kg, moc 169hp, brak szpery(mozna zrobic przeszczep z s14-ale o ABS zapomnij ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lucaszz Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Ok a mam pytanie jakie były tam wersje silnikowe? Wiem że było 1.8 i 1.8 + turbo. Niestety nie znam ich prawdziwych mocy (na allegro pisze każdy co chce) no i o 2.4 dowiedziałem sie z forum ale to chyba egzotyk? Najpopularniejsza jest chyba 1.8+turbo? Jeżeli mówicie że 90% to trupy, to może bardziej się opłaca znaleźć takiego truba za małą kasę w niemcowni, ale w miare utrzymanego dobrze wizualnie, zrobić mu remont,dac mu nowe tłoki, panewki, inne turbo i latac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Ok a mam pytanie jakie były tam wersje silnikowe? 1.8T i 2.4 były też 2.0T ale nie nasze rynki. 1.8 i 1.8 + turbo 1.8 były tylko z Turbo. Jak jest bez Turbo to znaczy, że turbina jest zajechana i bez niej ten samochód to muł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lucaszz Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 A która z tych jednostek była by waszym zdaniem najtańsza w eksploatacji? Tzn, żeby był duży dostęp do częsci również używanych (maks popularna) najmniej awaryjna pewnie 2.4 ? Z tego co się wstępnie orientowałem 1.8T nie mają dobrej opini. Czy to prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Ca18DET maja zla opinie z tego wzgledu ze niewiele osob dba o nie tak jak trzeba. Nie ma mowy o jezdzieniu na oleju Lotos czy tankowaniu w Geancie paliwa 95. Najlepiej kup z prosta buda, bez rdzy i rob remont silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lucaszz Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Ca18DET maja zla opinie z tego wzgledu ze niewiele osob dba o nie tak jak trzeba. Nie ma mowy o jezdzieniu na oleju Lotos czy tankowaniu w Geancie paliwa 95. Najlepiej kup z prosta buda, bez rdzy i rob remont silnika. To że trza lać motula to się zgodze, ale że benzyna 95 oktanów coś może zniszczyć w aucie to pierwsze słysze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Molossus Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Ca18DET maja zla opinie z tego wzgledu ze niewiele osob dba o nie tak jak trzeba. Nie ma mowy o jezdzieniu na oleju Lotos czy tankowaniu w Geancie paliwa 95. Najlepiej kup z prosta buda, bez rdzy i rob remont silnika. To że trza lać motula to się zgodze, ale że benzyna 95 oktanów coś może zniszczyć w aucie to pierwsze słysze. Chodziło o 95 oktanów z Geanta - zwana także wodą mineralną. Ja nie tankuje tego świństwa, jakbym chciał auto na wode to bym sobie kupił parowóz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Zniszczyc to moze zle slowo przynajmniej biorac pod uwage seryjne auto, ale jednak jezdzac turbodoladowanym potworkiem lepiej siegac po 98 oktanow. Czemu? Przede wszystkim zeby odsuwac od siebie jak najdalej punkt w ktorym moze dojsc do stuku... No i rowniez z powodu nieco nizszej temperatury spalania lepszego paliwa. Niby w serii nie jest to bardzo wazne ale jak zaczynasz robic cos z autem, podnosisz doladowanie, stroisz etc. to zblizasz sie do granic spalania stukowego i siegasz po lepsza benzyne. Oczywiscie mozna tez opozniac zaplon itp ale jesli masz na uwadze osiagi auta to nie tedy droga (bo wtedy one dostana w plecy). Nie jezdze mocno wydlubanym autem a mimo to, pomimo ze dosc dlugo jezdzilem totalna seria, nigdy nie wlalem do niego 95tki... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Ca18DET maja zla opinie z tego wzgledu ze niewiele osob dba o nie tak jak trzeba. Nie ma mowy o jezdzieniu na oleju Lotos czy tankowaniu w Geancie paliwa 95. Najlepiej kup z prosta buda, bez rdzy i rob remont silnika. To że trza lać motula to się zgodze, ale że benzyna 95 oktanów coś może zniszczyć w aucie to pierwsze słysze. Chodziło o 95 oktanów z Geanta - zwana także wodą mineralną. Ja nie tankuje tego świństwa, jakbym chciał auto na wode to bym sobie kupił parowóz. dokladnie jesli leje 95 to tylko na shellu, ale zwykle tankuje 98 tak jak Adams mowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 ja bym od razu odeslal do turbokillers Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Poradnik kupującego SXa -> http://www.turbokillers.com/content/view/36/53/ (w skrócie informacje) Moc w Sxach: s13 -> CA18DET 169hp(turbo t25), s14(a) -> SR20DET 200hp(t28). Naped na tylna oś, w serii jedynie s14(a) ma szpere. Przyspieszenie 0-100km/h (S13 i s14) -> 7.5s, vmax 235km/h Spalanie w miescie 12 l (prawie nierealne) do ponad 35l(zalezy tylko od stylu jazdy) Spalanie w trasie od 8,5 l w gore. Awaryjność -> wynika tylko z uzytkowania poprzednich właścicieli, dosyć często obraca się panewka w zle utrzymanych autach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.