Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Parę pytań o 200 SX'a ... tu ocena, komentarz, opinie


Gość lenn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hmm ok, to ja juz nic nie wiem :whistle:

No czego Tu nie wiedzieć?:P

 

Musisz się dowiedzieć czy u Ciebie trzeba spawać ścianę i tyle...EVO V jest super ciężko dostać z kierą po prawo, więc praktycznie nie ma wyboru innego jak przekładka, z 200sx już nie masz takiego problemu...

Jeśli trzeba spawać, a masz dostęp do aut z kierownicą po naszej stronie to na 90% nie warto kupować anglika,

jeśli nie trzeba to:

a) ktoś CI zrobi dobrze, ale nie tanio i prawdopodobnie nie opłaci się,

B) ktoś CI to spier****** i też się summa summarum opłacać nie będzie, bo ciągle bedziesz dokładał,

c) zrobisz sobie to sam z tatą i nikt nie wie jak to się skończy.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam jestem nowym uzytkownikiem, takze sorry za jakies ew. uchybiania co do pisania postow czy nie zachowywanie tradycji.

Ost. zaczolem interesowac sie modelem 200sx s14a bowiem zamierzam taki kupic, takze krotko : auto ma byc w dobrym stanie zarowno technicznym jak i wizualnym, bez wiekszych stluczek bez przekladek w ludzkich pieniadzach ok 20tys. skrzynia manualna rzecz jasna :>. Spodobal mi sie ten egzemplarz :

http://otomoto.pl/nissan-200-sx-sportline-C16423677.html

ale jeszcze nie dzwonilem do goscia(pewnie przydalby sie VIN :>), moze ktos z forumowiczow go ogladal? i moglby cos powiedziec.

Z gory dzieki <peace>

Edytowane przez Rafalix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O licze sie z tym :>, ale wiem po sobie ze jak ma sie nietuzinkowy samochod to sie o niego dba, a wole starsze auto przed 2000r. sa solidniejsze i maja dusze, prostsza budowa samemu mozesz cos dlubnac. Aha mam eclipse g1, gs bez zadnych modyfikacji od 6 lat w sumie teraz do sprzedania, kupilem przypadkiem i okazal sie szczesliwy bo nic sie nie psulo moge bez obaw powiedziec ze jest w dobrym stanie technicznym i wizualnym,, zadnej rdzy zadnych stluczek oprocz otarc i psa :>, no auto godne polecenia tylko znudzil mi sie i stac mnie na drozszy co daje wieksza frajde czyli 200sx. Obczaj ten :

http://motoallegro.pl/nissan-200sx-s14a-i1943810242.html . Moze lepiej bez modow, wieksze prawdopodobienstwo ze byl normalnie eksploatowany.

A ty miales kiedys sx-a?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Niestety nie mam SX'a... :( Wszystko fajnie, ale jednak z biegiem czasu przebiegi rosną i co raz mniej jest tych samochodów, a nigdy nie było dużo...

 

Jak w każdym aucie :P Od przebiegu nie uciekniesz ;)

 

Rafalix, jak bym kupowała, to bym szukała auta w jak najbardziej stockowej wersji - nie tylko ze względu na sposób eksploatacji. Chyba, że ma się 100% pewniaka od maniaka, który robił najmniejszą pierdołę od razu i wiadomo, że auto robione było u fachmana, znającego się na rzeczy :)

Edytowane przez ewa_hb
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No proste ze wolalbym aby auto bylo fabryczne, nom moze tylko kolektor powinien byc owiniety bandazami co by olej w tej rurce od smarowania turbo sie nie przegrzewal bo slyszalem ze to jest przyczyna zacierania sie turbo a nawet i silnika ale kto to na poczatku wiedzial :>, jakis stozek dla rasowego dzwieku silnika i zamiast katalizatora zwykla rura, bo stare kat. sie krusza i zapychaja wylko wydech. He nie jestem juz lepkiem co sie napala na duze moce(mam drugie auto busa co zarabia na siebie;)), i te seryjne 200km by mi starczylo, auto ma mi sluzyc do jezdzenia do pracy by czerpac z tego przyjemnosc. i w ogole jezdzenia codziennego duzo tego nie mam takze nie boje sie o spalanie. To jak wam sie widzi ten fioletowy egzemplarz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A znacie osobe o nicku "dayton_sx" lub dayton20, bo wydaje mi sie ze to jedna i ta sama, ktora chce sprzedac tego fioletowego sx-a, pisala post #131 na stronie 7. Jak nie to ciul zadzwonie do goscia wypytam z grubsza i poprosze o vin sms-em aby mi podeslal.

 

Ok juz sporo o nim wiem, i raczej nie warto jechac, bierze go rdza na progach i w bagazniku, byl malowany i pewnie tluczony, troche kopci i jak na hk-s i filtr marny przyrost mocy- takze cos nie tak. Odpuszczam sobie kupno S14a, z trurbokillers powiedzieli mi ze trzeba dac ok 35tys za zdrowego to absurd za wiekowe auto tej klasy, takze wole poczekac dozbierac do g35 z 2005r, przynajmniej rdzy nie bedzie :> i wiekszy prestiz posiadac takie coupe jeszcze jakby w manualu <marzy>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok juz sporo o nim wiem, i raczej nie warto jechac, bierze go rdza na progach i w bagazniku, byl malowany i pewnie tluczony, troche kopci i jak na hk-s i filtr marny przyrost mocy- takze cos nie tak. Odpuszczam sobie kupno S14a, z trurbokillers powiedzieli mi ze trzeba dac ok 35tys za zdrowego to absurd za wiekowe auto tej klasy, takze wole poczekac dozbierac do g35 z 2005r, przynajmniej rdzy nie bedzie :> i wiekszy prestiz posiadac takie coupe jeszcze jakby w manualu <marzy>

Cenę dyktuje podaż i popyt, podaży jak widać za dużo nie ma. Raptem 2-3 egzemplarze na cały kraj. W niemczech jest znacznie lepiej z ilością, ale ceny wysokie. Dlaczego ? Może popularność w sporcie, może egzotyka tego modelu (jak by nie patrzeć rzadkie auto, jest ich duużo mniej niż. np. 350z) a może podatność na modyfikacje to powodują. Bo aby zrobić 300KM w tym aucie wcale dużo nie trzeba, a 300 konny s14 zjada takie g35 czy 350z i inne podobne bez problemów ;)

Osobiście uważam że sensowny egzemplarz można kupić w granicach 25-30 tys zł, wszystko tańsze będzie wymagało włożenia jakiejś kwoty w doprowadzenia do dobrego stanu, ewentualnie szukać za zachodnią granicą jakiejś okazji. Osobiście mam już drugiego 200sx-a, był s14, teraz s14a, w sumie 5 lat jazdy, obydwa kupowane w Niemczech i żadnych problemów z użytkowaniem.

Jeśli jesteś zainteresowany dobrym s14a zapraszam na priv.

Edytowane przez IceManPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam

Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie przesiadka się z mojego Sunny na S13.

Ogólnie sytuacja mało ciekawa bo coś mało tego jest na sprzedaż, ale jak się dobrze szuka to można coś znaleźć. Mi się udało trafić w miarę "pewniejszego" S13, całkowicie Stockowego tylko że z Automatem... na początek mogło by być, ale po czasie (z doświadczenia wiem) automat może wkurzać :P

Ile było by zachodu i jakie mniej więcej na oko koszta przeróbki takiego na manuala?

z góry dzięki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Szukam s13, którą później chce przerobić pod drift. Macie jakieś propozycje? Szukałem i są w dobrej cenie bo na blacharce mi nie zależy ale wolał bym coś z polecenia bo na razie będę jeździł na 1.8 :/ Chyba, że niestety totalnie ze stanów 240sx.

Edytowane przez BartekZ33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zadzwonie :) Ale muszę liczyć się z kosztami bo mam 2 projekty na głowie tak na prawdę :) Ale dobry pomysł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma na to jednoznacznej odpowiedzi. Zarżnąć można nawet po 20 tys przebiegu :)

Jeśli kompresja jest ok, nie kopci, pracuje dobrze to nie ma się czym martwić. Wszystko zależy czy auto było serwisowane i prawidłowo użytkowane.

Miałem s13 (w którym silnik uchodzi za dużo bardziej awaryjny) z przebiegiem 220 tys i nie było problemów, potem latało jeszcze w drifcie :)

Wejdź na forum nissantech, dowiesz się wiecej - tam 90% użytkowników ma s14.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Bartek_JDM

Czytam nissantech (nie udzielam sie, bo nie mam wiedzy na temat silnikow Nissana- siedze w Hondzie, ale po kilku Time Attackach chcialbym jednak polatac bokiem), ale nie ma tam jakiegos tematu (albo go jeszcze nie znalazlem), gdzie sa porady dotyczace kupna samochodu. Na co glownie zwrocic uwage przy s14a (dymienie, praca silnika itd to rzecz jasna, chyba, ze np Nissan tez jest tak czuly, ze trzeba uwazac jak w M powerach na vanosa czy inne charakterystyczne rzeczy dla danej konstrukcji). Karoseria rdzewieje czy jako tako jest zabezpieczona (japonce slyna z tego, ze ruda lubi je zjadac)? Sa jakies charakterystyczne rzeczy na ktore TRZEBA zwroci uwage przy kupnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena powiedziałbym promocyjna wręcz. Auto z Włoch więc bez śladów rdzy powinien być.

Dziwne że do tej pory nikt go nie kupił, pewnie się boją gazu :D

Fajna opcja na łady dupowóz - automat + lpg. Sam brata namawiam, ale za daleko mamy jechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam

Nie mogłem znaleźć dobrego tematu typy ''co sądzicie' wiec jak cos to przekierujcie temat.

Mianowicie chc ekupić 200sx i chciałbym uzyskać jakichś opini znawców którzy mniej wiecej wiedzą czego od auta trzeba oczekiwac akurat tego.

I na co zwrócić uwage. z nissanem nawiązuje styczność pierwszy raz wiec dlatego pytam.

Lewa strona podobno malowana, zderzaki wyglądają na oryginał i reszta , drzwi również. wiec chyba nie bita.

http://moto.allegro.pl/nissan-200sx-1-8-16v-turbo-oryginal-i2926043309.html

Dzięki z góry za pomoc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...