Elmer Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 do ponad 35l(zalezy tylko od stylu jazdy) no w serii to takiej katastrofy nie ma No i dodam jeszcze ze warto jesli ktos chce szybkie auto RWD z duzym potencjalem. CA18DET bez zakuwania powinno zniesc nieco ponad 300hp SR20DET jeszcze lepiej (przyrost mocy - okolo 80% :one: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wajc83 Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 witam koledzy przymierzam sie do kupna 200sx z 93 roku 168tys km automat full opcja na lpg i własciciel mowi mi ze wszystko jest cacy i turbo załącza sie przy 3 tysiącach czy tak ma być i przy czym mam zwrocic uwage przy kupnie ja mam obecie p-10 i jestem bardzo zadowolony tylko szukam 2 auta do poszalenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 200SX z gazem i automatem i to chcesz do poszalenia :?: mija sie to raczej z celem. uderz do Endriu on ma 200SXa, więc może Ci troche pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 moze i bedzie nowa s13 w klubie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dayton_sx Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 witam wszystkich, od niedawna (3tyg) jestem posiadaczem sx s14 z 1998r i mam do was pytanie dotyczące felg. Jak narazie jeżdżę na seryjnych 16’ z profilem 55. Planuję jednak kupic 17x8 lecz martwi mnie sprężyna która teraz w przypadku przednich kół swój początek ma chyba z 3 cm nad oponą w serii. Wynika z tego że większa felga nie wejdzie?? czy musze kupic 17tki z mniejszym ET niż seryjne 35 czy tam 38 aby wysunąc felge? Troche zamotałem ale mam nadzieje ze ktoś zrozumnie. jak odpalilem sie z tematem który juz był to sorry zapracowany jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 witam wszystkich,od niedawna (3tyg) jestem posiadaczem sx s14 z 1998r i mam do was pytanie dotyczące felg. Jak narazie jeżdżę na seryjnych 16’ z profilem 55. Planuję jednak kupic 17x8 lecz martwi mnie sprężyna która teraz w przypadku przednich kół swój początek ma chyba z 3 cm nad oponą w serii. Wynika z tego że większa felga nie wejdzie?? czy musze kupic 17tki z mniejszym ET niż seryjne 35 czy tam 38 aby wysunąc felge? Troche zamotałem ale mam nadzieje ze ktoś zrozumnie. jak odpalilem sie z tematem który juz był to sorry zapracowany jestem To nie ogloszenie i nic z tego nie mam Daje Ci linka jak wygladaja fele o poszczegolnym rozmiarze w s14 http://www.allegro.pl/item219595948_nissan..._225_45r17.html PS Gosc ma na forum TK nick Iceman-pogadaj z nim czy byl problem z montazem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarekrk Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 witam was, mam pytanko jestem na kupnie samochodu i jestem zakochany w 200sxie:) tylko niestety nie mam dużo gotówki, ale znalazłem fajne ogłoszenie mozecie sie wypowiedziec cos na temat?? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3606163 wydaje sie piekne auto , ale tak tanio chyba cos nie tak jest co nie? ile rocznie wydajecie na utrzymanie nissanka??" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość auto-moto Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 witam was, mam pytanko jestem na kupnie samochodu i jestem zakochany w 200sxie:)tylko niestety nie mam dużo gotówki, ale znalazłem fajne ogłoszenie Zobacz ten -> http://www.allegro.pl/item257478923_200_sx_s13.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarekrk Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 no spoko ale wolałbym czarny a remont remontem, sam wole to zrobic w jakiejs tam przyszlosci niz nie wiadomo czemu gosc odrazu po robotcie sprzedaje... moglbym prosic was o jakis komentarz co do tamtego <?> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmer Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 witam was, mam pytanko jestem na kupnie samochodu i jestem zakochany w 200sxie:)tylko niestety nie mam dużo gotówki, ale znalazłem fajne ogłoszenie mozecie sie wypowiedziec cos na temat?? http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3606163 wydaje sie piekne auto , ale tak tanio chyba cos nie tak jest co nie? ile rocznie wydajecie na utrzymanie nissanka??" Autko karoseryjnie wyglada dobrze, ale ani nie ma fotki silnika ani nie napisal przebiegu. O silniku nie wspomina, nie wiadomo jak turbo. Trzeba to auto zobaczyc na wlasne oczy by cos powiedziec. Kierownica zmieniona i galka skrzyni - wszystko zalezy od ekspoatacji. Moze z wierzchu prezetowac sie b. dobrze a turbo byc wyprute i trzeba pare kafli zainwestowac, wiec tylko po ogloszeniu ciezko cos powiedziec. Zobacz ten -> http://www.allegro.pl/ite...200_sx_s13.html Jesli idzie o ten okaz - autko po remoncie moze byc bardzo fajnie albo byc niezla kaszana (zalezy jak remontowane). Gosc moze remontowac auto zeby je sprzedac ale czy w tym przypadku tak jest? Moim zdaniem nie, raczej zrobil remont i cos sie sypie skoro sprzedaje - za taka kwote. Chodzi o to ze byloby to nie oplacalne raczej. No i tym bardziej skoro gosc wsadza tam graty typu bov HKS - takie rzeczy sie nie zwracaja, nie sadze wiec by auto bylo remontowane pod sprzedaz - ale oczywiscie moge sie mylic. Tak czy siak kazde auto trzeba dokladnie obejrzec przed kupnem by dowiedziec sie czy warto. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarekrk Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 a turbo byc wyprute i trzeba pare kafli zainwestowac a to nie jest tak że turbo do regeneracji za 700zł i nawet gwarancje dają?? . Chodzi o to ze byloby to nie oplacalne raczej. No i tym bardziej skoro gosc wsadza tam graty typu bov HKS - takie rzeczy sie nie zwracaja, nie sadze wiec by auto bylo remontowane pod sprzedaz - ale oczywiscie moge sie mylic. tak samo mysle po co remontowac na sprzedaż? coś nie wyszło przy robotcie i teraz , że niby plus w ogłoszeniu:) a to moje pytanie jaki jest koszt utrzymania takiego nissanka? 1 mnej wiecej ile rocznie wychodzi? 2 ile kosztuja takie częsci jak sprzegło,tarcze ham. przeguby,łożyska, silniczek krokowy, kompletny rozrząd, amory , 3 ktoś mi mówił ze 200sx nie maja BLOW OFFa to prawda? ale chyba to żaden problem taki zamontować(czy takie z allegro za 360zł są coś warte ) ? 4 ogólnie utrzymanie takie auta w porównianoi do zwykłego benzyniaka to róznica tylko , że czasem dochodzi turbo ? czy jeszcze dużo minusów jest? wiem ze wszystko pewnie jest na turbokillers, ale jakos ostatnio ciagle ta strona mi nie działa , ps. dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 a turbo byc wyprute i trzeba pare kafli zainwestowac a to nie jest tak że turbo do regeneracji za 700zł i nawet gwarancje dają?? ZApomnij o regeneracji, nie slyszalem nawet o jednej po takim zabiegu co by przejechala ze 10000km. Turbo najlepiej kupic nowe, od razu t28. to moje pytanie jaki jest koszt utrzymania takiego nissanka? 1 mnej wiecej ile rocznie wychodzi? 2 ile kosztuja takie częsci jak sprzegło,tarcze ham. przeguby,łożyska, silniczek krokowy, kompletny rozrząd, amory , 3 ktoś mi mówił ze 200sx nie maja BLOW OFFa to prawda? ale chyba to żaden problem taki zamontować(czy takie z allegro za 360zł są coś warte ) ? 4 ogólnie utrzymanie takie auta w porównianoi do zwykłego benzyniaka to róznica tylko , że czasem dochodzi turbo ? czy jeszcze dużo minusów jest? wiem ze wszystko pewnie jest na turbokillers, ale jakos ostatnio ciagle ta strona mi nie działa , 1.Bardzo duzo, zalezy kto jak jezdzi i w jakim stanie ma auto, ale ogolnie nie jest latwe w utrzymaniu. 2.takie rzeczy sa tanie, nie duzo drozsze od zwyklych czesci do innych aut, ale pod warunkiem, ze nie zamierzasz podnosic mocy to dadza rade. Profi czesci kosztuja, ale tez nie padna od razu. 3. Seryjnie nie maja blowoffa, zamontowanie takiego to nie problem, ale lepiej kupic cos raz a porzadnie, jakis HKS itp. Te tanie na allegro szybko sie blokuja 4. Ogolnie im wiecej czesci w aucie tym wiekszy problem, a tu jakas nieszczelnosc sie zrobi, a tu pekna przewody wodne od turbiny....i tak w kolko;) Jest to fajne auto, ale najlepiej jakby to bylo drugie w rodzinie. Jak sie kupi dobry egzemplarz to dlugo sluzy, mozna mu spuszczac łomot na drodze czy na torze, ale trzeba dbac i jesli na czyms zaoszczedzisz wyjdzie to pozniej bokiem. 200SX na daily car jest malo praktyczny, frajde z posiadania go odczuwa sie tak na prawde na torze itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmer Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 a to nie jest tak że turbo do regeneracji za 700zł i nawet gwarancje dają?? doczytaj moja wypowiedz ktora cytujesz tyczy sie drugiego linku 1 mnej wiecej ile rocznie wychodzi? ehh tu to ciezko okreslic, zalezy od bardzo wielu czynnikow, ile jezdzisz, jak jezdzisz, jakim 200sx'em jezdzisz (seria czy modowany). Czy wliczac w to konserwacje (mam na mysli wymiane olejow, klockow itp.) Jesli idzie o spalanie - w trasie spala mi jakies 8l moze troche mniej, w miescie jakies 15l, nie bede juz wspominal o spalanu przy mocniejszej jezdzie bo to juz zupelnie zalezne jest od konkretnego auta. Moje jest calkowicie przegrzebane. Musisz pamietac ze to jest 1,8 turbo, jesli nie bedziesz wkrecal turbiny to bedzie jezdzil podobnie jak 1,8 wolnossace, wiec duzo zalezy od tego jak ciezka masz noge . Chyba ze bierzesz pod uwage 240sx z wolnossacym 2,4l ale mysle ze docelowo spalanie bedzie podobne. 2 ile kosztuja takie częsci jak sprzegło,tarcze ham. przeguby,łożyska, silniczek krokowy, kompletny rozrząd, amory , to zalezy jakie podzespoly chcesz wstawiac, pytasz o tarcze czyli rozumiem ze interesuje cie cos mocniejszcego niz daje seria bo mysle ze nie muszisz z mety zminiac seryjnych tarcz jesli nie potrzebujesz czegos mocniejszego, wiec wszystko zalezy od parametrow i firm tych elementow . Generalnie graty stockowe nie sa drogie np. za pasek wraz z rolkami i napinaczami dalem jakies 250zl. Za uzywane elementy nadwozia doslownie placisz grosze. Amory, sprzeglo, tarcze to tak jak mowilem zalezy od tego co chesz tam miec. Heh jesli idzie o przeguby - nie wiem czy wiesz ale to auto ma naped na tyl ( :kosci: ), nie ma w nim przegubow. 3 ktoś mi mówił ze 200sx nie maja BLOW OFFa to prawda? ale chyba to żaden problem taki zamontować(czy takie z allegro za 360zł są coś warte ) ? Maja seryjnego BOVa ale ludzie zakladaja aftermarketowe ktore swiszcza i piszcza. Czy te za 360zl sa cos warte? No ludzie na tym jezdza, znam tez przypadki ze fabrycznie nowe nie dzialaly i upuszczaly powietrze, ale mysle ze glowny problem polega na tym jak dlugo to podziala. Kupisz takiego i po roku padnie i muszisz kupic drugi. To juz twoja kwestia czy wolisz kupowac ciagle nowy czy kupic cos porzadnego np. HKS czy GREEDY. 4 ogólnie utrzymanie takie auta w porównianoi do zwykłego benzyniaka to róznica tylko , że czasem dochodzi turbo ? czy jeszcze dużo minusów jest? Sluchaj to wszystko zalezy od tego jak eksploatujesz samochod, ktos moze zakatowac zwyklego benzyniaka N/A 2x szybciej niz Turbo. Jesli dbasz o auto powinno ci sluzyc. Wszystko ma swoje plusy i minusy, to jest auto typowo sportowe i nie nalezy go uznawac za wybor najekonomiczniejszy, ale jesli chcesz miec szybki samochod z napedem na tyl to bedziesz zadowolony ale musisz o niego dbac jak o kazde inne auto. Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarekrk Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 nie wiem czy wiesz ale to auto ma naped na tyl ( :kosci: ), nie ma w nim przegubow o kurde:) to ze napęd na tył to jasne ,ale nie wiedziałem ze takie auta nie maja przegubów:) heh ale wtopa:) nie no chce seryjnego nissanka kupić , może kiedyś cos dokładać jesli chodzi o moc, dużo się dowiedziałem z tych 2 wyczerpujących odpowiedzi:) oczywiscie interesuje mnie wersja tylko 1,8 turbo , wszystko przemyśle i podejme napewno jakąś decyzje (ojciec ma mazde wiec to nie bedzie jedyne auto w domu) bo nie powiem ze troche sie na to auto napaliłem wiadomo własciwosci jezdne 2 razy lepsze niz celica,mx3,mx6 czy też eclipse, a tylko o tych autach myśle, jeszcze raz dzieki [ Dodano: Wto 23 Paź, 2007 09:49 ] kurde nie chce mi sie jechac na marne do wrocka;/ ale cos musi byc nie tak bo za ta cene jakby auto bylo okej to chyba szybko by poszlo... hmm poczekam ze 2-3 dni jeszcze i zobaczymy, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo's Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 mam pyanie co myślicie o 240 sx jak tam z silnikami bo reszta to tak samo jak w 200 sx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 mam pyanie co myślicie o 240 sx jak tam z silnikami bo reszta to tak samo jak w 200 sxseria jest powolna, dobre do lansu mozna gaz zapakowac i sie turlac po ulicach, chociaz Amerykance robia 2.4 T i osiagaja na seryjnych gratach 300hp(z tego co wiem w PL jeszcze taki projekt nie powstal). Reszta tak samo jak w innych 200sxach jak powiedziales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość koks40 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 mam nissana 200sx 13s i problem jest rozrusznik kreci pompa podaje paliwo a niepali [ Dodano: Sob 26 Kwi, 2008 00:35 ] niema iskry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Friboo Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Witam. Jestem totalnym laikiem w temacie i szukam 200sx s14. (Z silnikiem SR20DET) W Polskich serwisach aukcyjnych nie ma ich zbyt wiele takze nawet nie mam pojecia ile kosztuja te auta? Ile mniej wiecej trzeba zaplacic za dobrze utrzymany model? Warto szukac auta w Polsce czy lepiej wybrac sie na lowy np do Niemiec? Bede wdzieczny za kazda rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarekrk Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 zalezy Czy S14a czy zwykłą zwykła ost gosc na Turbokillersach za 22 tys sprzedawał super egzemplarz nei wiem czy jeszcze ma...hmm a S14a9racing) to mozna chyba mówic ze od 30 w góre , też za 34 ost to juz znajomy z KRk opchnął już zgrzebane na ponad 250 kucy racinga w stanie perfekt wiec jak poszukasz mozesz smiało cos znalesc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość koks40 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 szukam czesci blacharski wnetrza i czesci do silnika do nissana 200sx jesli ktos wie gdzie moge cos dostac niech poda mi jakis numer czy cos takiego!!!!!!! z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Witam.Jestem totalnym laikiem w temacie i szukam 200sx s14. (Z silnikiem SR20DET) W Polskich serwisach aukcyjnych nie ma ich zbyt wiele takze nawet nie mam pojecia ile kosztuja te auta? Ile mniej wiecej trzeba zaplacic za dobrze utrzymany model? Warto szukac auta w Polsce czy lepiej wybrac sie na lowy np do Niemiec? Bede wdzieczny za kazda rade Nie ma reguly i z Niemiec mozna sciagnac padake. Ja swojego szukalem chyba z 3 miesiace, nie jest latwo kupic takie auto nie bite i ze sprawnym silnikiem. Cierpliwosc jednak poplaca :sylwester: na alledrogo jest kilka ciekawych egzemplarzy, trzeba sie liczyc z min. 22 tysiaki za ciekawe s14. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Friboo Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Dziekuje za odpowiedzi Panowie. Troche mnie uspokoiliscie bo patrzac na ceny na allegro nie widzialem tego zbyt rozowo. Jest jakis sens doplacac do S14a? Czy brac S14? Z tego co wiem mozna zrobic konwersje swiatel S14->S14a... A chyba tylko tym roznia sie te auta? Jesli gadam bzdury prosze mnie wyprowadzic z bledu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Dziekuje za odpowiedzi Panowie.Troche mnie uspokoiliscie bo patrzac na ceny na allegro nie widzialem tego zbyt rozowo. Jest jakis sens doplacac do S14a? Czy brac S14? Z tego co wiem mozna zrobic konwersje swiatel S14->S14a... A chyba tylko tym roznia sie te auta? Jesli gadam bzdury prosze mnie wyprowadzic z bledu Az takich roznic nie ma, ale s14a bedzie mlodsze, wiec teoretycznie powinno byc w lepszym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmer Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 wzgledy czysto estetyczne pomijajac oczywiscie tak jak napisal endriu rocznik s14a to s14 po lifcie aczkolwiek mi sie s14a podoba o wiele wiele bardziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rysiotm_200sx Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 witam... planuje zakupic w tym roku Nissanka 200SX s14a... jak myslicie? kupie cos sensownego z kwota 35000. chce kupic totalna serie w b. dobrym stanie z w miare malym przebiegiem. da rade cos takiego zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.