ewa_hb Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 hmm ok, to ja juz nic nie wiem No czego Tu nie wiedzieć? Musisz się dowiedzieć czy u Ciebie trzeba spawać ścianę i tyle...EVO V jest super ciężko dostać z kierą po prawo, więc praktycznie nie ma wyboru innego jak przekładka, z 200sx już nie masz takiego problemu... Jeśli trzeba spawać, a masz dostęp do aut z kierownicą po naszej stronie to na 90% nie warto kupować anglika, jeśli nie trzeba to: a) ktoś CI zrobi dobrze, ale nie tanio i prawdopodobnie nie opłaci się, ktoś CI to spier****** i też się summa summarum opłacać nie będzie, bo ciągle bedziesz dokładał, c) zrobisz sobie to sam z tatą i nikt nie wie jak to się skończy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Draxan Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 mysle ze jakos damy rade : https://picasaweb.google.com/lh/photo/e-bhQb2v0MV4NUbwcX-xDZ6GGxjMxRlXfIwcPM1_LQY?feat=directlink (moja cela ) Ale jak trzeba spawac scianke, to nie mam zamiaru za to sie brac samemu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafalix Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 (edytowane) Witam jestem nowym uzytkownikiem, takze sorry za jakies ew. uchybiania co do pisania postow czy nie zachowywanie tradycji. Ost. zaczolem interesowac sie modelem 200sx s14a bowiem zamierzam taki kupic, takze krotko : auto ma byc w dobrym stanie zarowno technicznym jak i wizualnym, bez wiekszych stluczek bez przekladek w ludzkich pieniadzach ok 20tys. skrzynia manualna rzecz jasna :>. Spodobal mi sie ten egzemplarz : http://otomoto.pl/nissan-200-sx-sportline-C16423677.html ale jeszcze nie dzwonilem do goscia(pewnie przydalby sie VIN :>), moze ktos z forumowiczow go ogladal? i moglby cos powiedziec. Z gory dzieki <peace> Edytowane 20 Listopada 2011 przez Rafalix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafalix Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Aha, a moze wiesz kto ma jakis godny polecenia egzemplarz? , ktorego nie strach kupowac.A jak z pozostalymi na allegro, ogladales cos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafalix Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 O licze sie z tym :>, ale wiem po sobie ze jak ma sie nietuzinkowy samochod to sie o niego dba, a wole starsze auto przed 2000r. sa solidniejsze i maja dusze, prostsza budowa samemu mozesz cos dlubnac. Aha mam eclipse g1, gs bez zadnych modyfikacji od 6 lat w sumie teraz do sprzedania, kupilem przypadkiem i okazal sie szczesliwy bo nic sie nie psulo moge bez obaw powiedziec ze jest w dobrym stanie technicznym i wizualnym,, zadnej rdzy zadnych stluczek oprocz otarc i psa :>, no auto godne polecenia tylko znudzil mi sie i stac mnie na drozszy co daje wieksza frajde czyli 200sx. Obczaj ten : http://motoallegro.pl/nissan-200sx-s14a-i1943810242.html . Moze lepiej bez modow, wieksze prawdopodobienstwo ze byl normalnie eksploatowany. A ty miales kiedys sx-a? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 (edytowane) Niestety nie mam SX'a... Wszystko fajnie, ale jednak z biegiem czasu przebiegi rosną i co raz mniej jest tych samochodów, a nigdy nie było dużo... Jak w każdym aucie Od przebiegu nie uciekniesz Rafalix, jak bym kupowała, to bym szukała auta w jak najbardziej stockowej wersji - nie tylko ze względu na sposób eksploatacji. Chyba, że ma się 100% pewniaka od maniaka, który robił najmniejszą pierdołę od razu i wiadomo, że auto robione było u fachmana, znającego się na rzeczy Edytowane 21 Listopada 2011 przez ewa_hb 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafalix Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 No proste ze wolalbym aby auto bylo fabryczne, nom moze tylko kolektor powinien byc owiniety bandazami co by olej w tej rurce od smarowania turbo sie nie przegrzewal bo slyszalem ze to jest przyczyna zacierania sie turbo a nawet i silnika ale kto to na poczatku wiedzial :>, jakis stozek dla rasowego dzwieku silnika i zamiast katalizatora zwykla rura, bo stare kat. sie krusza i zapychaja wylko wydech. He nie jestem juz lepkiem co sie napala na duze moce(mam drugie auto busa co zarabia na siebie;)), i te seryjne 200km by mi starczylo, auto ma mi sluzyc do jezdzenia do pracy by czerpac z tego przyjemnosc. i w ogole jezdzenia codziennego duzo tego nie mam takze nie boje sie o spalanie. To jak wam sie widzi ten fioletowy egzemplarz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafalix Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 A znacie osobe o nicku "dayton_sx" lub dayton20, bo wydaje mi sie ze to jedna i ta sama, ktora chce sprzedac tego fioletowego sx-a, pisala post #131 na stronie 7. Jak nie to ciul zadzwonie do goscia wypytam z grubsza i poprosze o vin sms-em aby mi podeslal. Ok juz sporo o nim wiem, i raczej nie warto jechac, bierze go rdza na progach i w bagazniku, byl malowany i pewnie tluczony, troche kopci i jak na hk-s i filtr marny przyrost mocy- takze cos nie tak. Odpuszczam sobie kupno S14a, z trurbokillers powiedzieli mi ze trzeba dac ok 35tys za zdrowego to absurd za wiekowe auto tej klasy, takze wole poczekac dozbierac do g35 z 2005r, przynajmniej rdzy nie bedzie :> i wiekszy prestiz posiadac takie coupe jeszcze jakby w manualu <marzy> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 (edytowane) Ok juz sporo o nim wiem, i raczej nie warto jechac, bierze go rdza na progach i w bagazniku, byl malowany i pewnie tluczony, troche kopci i jak na hk-s i filtr marny przyrost mocy- takze cos nie tak. Odpuszczam sobie kupno S14a, z trurbokillers powiedzieli mi ze trzeba dac ok 35tys za zdrowego to absurd za wiekowe auto tej klasy, takze wole poczekac dozbierac do g35 z 2005r, przynajmniej rdzy nie bedzie :> i wiekszy prestiz posiadac takie coupe jeszcze jakby w manualu <marzy> Cenę dyktuje podaż i popyt, podaży jak widać za dużo nie ma. Raptem 2-3 egzemplarze na cały kraj. W niemczech jest znacznie lepiej z ilością, ale ceny wysokie. Dlaczego ? Może popularność w sporcie, może egzotyka tego modelu (jak by nie patrzeć rzadkie auto, jest ich duużo mniej niż. np. 350z) a może podatność na modyfikacje to powodują. Bo aby zrobić 300KM w tym aucie wcale dużo nie trzeba, a 300 konny s14 zjada takie g35 czy 350z i inne podobne bez problemów Osobiście uważam że sensowny egzemplarz można kupić w granicach 25-30 tys zł, wszystko tańsze będzie wymagało włożenia jakiejś kwoty w doprowadzenia do dobrego stanu, ewentualnie szukać za zachodnią granicą jakiejś okazji. Osobiście mam już drugiego 200sx-a, był s14, teraz s14a, w sumie 5 lat jazdy, obydwa kupowane w Niemczech i żadnych problemów z użytkowaniem. Jeśli jesteś zainteresowany dobrym s14a zapraszam na priv. Edytowane 5 Grudnia 2011 przez IceManPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Witam Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie przesiadka się z mojego Sunny na S13. Ogólnie sytuacja mało ciekawa bo coś mało tego jest na sprzedaż, ale jak się dobrze szuka to można coś znaleźć. Mi się udało trafić w miarę "pewniejszego" S13, całkowicie Stockowego tylko że z Automatem... na początek mogło by być, ale po czasie (z doświadczenia wiem) automat może wkurzać Ile było by zachodu i jakie mniej więcej na oko koszta przeróbki takiego na manuala? z góry dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 (edytowane) Szukam s13, którą później chce przerobić pod drift. Macie jakieś propozycje? Szukałem i są w dobrej cenie bo na blacharce mi nie zależy ale wolał bym coś z polecenia bo na razie będę jeździł na 1.8 :/ Chyba, że niestety totalnie ze stanów 240sx. Edytowane 4 Listopada 2012 przez BartekZ33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 Jeśli szukasz s13 do nauki driftu to moze zadzwon do Coobcia, ma s13 z klatka kubełkami, gwint regulowane drążki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 A zadzwonie Ale muszę liczyć się z kosztami bo mam 2 projekty na głowie tak na prawdę Ale dobry pomysł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartek_JDM Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Warto pchac sie w seryjna S14a z przebiegiem ok 170-200tys (niby udokumentowany), czy to juz koniec silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Nie ma na to jednoznacznej odpowiedzi. Zarżnąć można nawet po 20 tys przebiegu Jeśli kompresja jest ok, nie kopci, pracuje dobrze to nie ma się czym martwić. Wszystko zależy czy auto było serwisowane i prawidłowo użytkowane. Miałem s13 (w którym silnik uchodzi za dużo bardziej awaryjny) z przebiegiem 220 tys i nie było problemów, potem latało jeszcze w drifcie Wejdź na forum nissantech, dowiesz się wiecej - tam 90% użytkowników ma s14. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 O dzięki właśnie się tam zarejestrowałem i będę na bierząco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartek_JDM Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Czytam nissantech (nie udzielam sie, bo nie mam wiedzy na temat silnikow Nissana- siedze w Hondzie, ale po kilku Time Attackach chcialbym jednak polatac bokiem), ale nie ma tam jakiegos tematu (albo go jeszcze nie znalazlem), gdzie sa porady dotyczace kupna samochodu. Na co glownie zwrocic uwage przy s14a (dymienie, praca silnika itd to rzecz jasna, chyba, ze np Nissan tez jest tak czuly, ze trzeba uwazac jak w M powerach na vanosa czy inne charakterystyczne rzeczy dla danej konstrukcji). Karoseria rdzewieje czy jako tako jest zabezpieczona (japonce slyna z tego, ze ruda lubi je zjadac)? Sa jakies charakterystyczne rzeczy na ktore TRZEBA zwroci uwage przy kupnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Silver400 Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Mam pytanie czy ktoś widział na żywo albo słyszał relacje o tym nissanie ? http://otomoto.pl/nissan-200-sx-s14a-skora-racing-okazja-C26194036.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Cena powiedziałbym promocyjna wręcz. Auto z Włoch więc bez śladów rdzy powinien być. Dziwne że do tej pory nikt go nie kupił, pewnie się boją gazu Fajna opcja na łady dupowóz - automat + lpg. Sam brata namawiam, ale za daleko mamy jechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Silver400 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 a gdzies ty ten gaz przeczytał ? czy sam chcesz założyć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 (edytowane) a gdzies ty ten gaz przeczytał ? czy sam chcesz założyć ? W ogłoszeniu wyczytał. Mi też to wpadło w oczy Edytowane 15 Listopada 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 no ale jak jest w opisie i na żywo ten stan to brać w ciemno takiego racinga bez tjuningu nie znajdzie się i to w takiej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BORKOS123 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Witam Nie mogłem znaleźć dobrego tematu typy ''co sądzicie' wiec jak cos to przekierujcie temat. Mianowicie chc ekupić 200sx i chciałbym uzyskać jakichś opini znawców którzy mniej wiecej wiedzą czego od auta trzeba oczekiwac akurat tego. I na co zwrócić uwage. z nissanem nawiązuje styczność pierwszy raz wiec dlatego pytam. Lewa strona podobno malowana, zderzaki wyglądają na oryginał i reszta , drzwi również. wiec chyba nie bita. http://moto.allegro.pl/nissan-200sx-1-8-16v-turbo-oryginal-i2926043309.html Dzięki z góry za pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 http://otomoto.pl/nissan-200-sx-C27599335.html tu masz fajna opcje na stworzenie czegoś bardzo fajnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BORKOS123 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 (edytowane) niby fajna ale inna niz sam chce zrobić jak te s13 się sprawują? ramy itd? wytrzymałe są? Edytowane 21 Stycznia 2013 przez BORKOS123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.