Gość berserk Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 chodzi mi o wymiary poszczegolnych czesci amorkow tloczysko przy amorku do sedana jest grubsze niz przy hatchbacku, tak samo jest ze sprezyna jej obwod jest wiekszy przy sedanie niz przy hatchbacku oc za tym idzie kielich musi byc wiekszy... takie sa moje spostrzezenia kupilem z allegro amorek od hatchbacka no i poprostu nie pasowal do mojego sedana :zly2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Skoro tak uważasz , to niech tak będzie. Według katalogów to niestety kolega myli się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Sprawdzałem wahacze według intercarsu i wyszły te same. Amorów nie sprawdzałem, wiec powiedz czy mówisz o przodzie czy o tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zuczek Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 chodzi mi o wymiary poszczegolnych czesci amorkowtloczysko przy amorku do sedana jest grubsze niz przy hatchbacku, tak samo jest ze sprezyna jej obwod jest wiekszy przy sedanie niz przy hatchbacku oc za tym idzie kielich musi byc wiekszy... takie sa moje spostrzezenia kupilem z allegro amorek od hatchbacka no i poprostu nie pasowal do mojego sedana :zly2: srednica sprężyn tył w p10 jest identyczna w sedanie jak i hatchbacku, kupiony amorek (tylny) był może od p11 (raczej napewno) róznic w zawieszeniu p10 sedan i hatchback nie ma, róznice występują tylko pomiędzy odmianami P10 : 2.0GT, 2.0i, 1.6i, 1.6 oraz 2.0d - (tzn: twardość sprężyn, amorków, inny stabilizator przód, przeguby, ewentualnie w starszych 1.6 hamulce tył (bębny), jeżeli chodzi o drzwi to są identyczne 4szt, podsufitka jest inna, zderzak tył oprócz podświetlenia tablicy rej. jest identyczny, kanapa i oparcie tylne jest inne jak cos więcej potrzeba to pisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość berserk Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 w takim razie przepraszam ze wprowadzam w blad skoro sie myle moze kupilem auto z amorkiem od p11 :zdziw: bo gdy chcialem wymieniac to mialem roznice mowie o amorkach z tylu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Witam!To moja primka to ubogie sri:zawieszenie sport,rozpórka, alu, spojler,szyber,kubełki.Brak klimy kierownica to z wersji podstawowej, gałka i mieszek także,zegary podstawowe, nie mam także rączek przy podsufitce,podświetlanego schowka,podłokietnik to także standard nie zamykany i bez popielniczki, ogólnie żadnych udogodnień.Jedyne co dobre to silnik(chociaż 130-pare koni troszkę ospałę) i zawieszenie, chociaż BMW 318is to przy niej auto o klasę wyższe i nie chodzi mi o wyposażenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Moja P10 INVITATION 1,6 96 r. -halogeny -spojler -zderzaki z gt a w zasadzie SRi -klimatyzacja -elektryczne szyby przednie -napis INVITATION na przednich drzwiach i klapie bagaznika -90 KM (92,4KM) -alufelgi 14" W VINie znalazlem ze to jest Altima Style: Reference ****3 REDUCED ENGINE POWER ***7* 4 SPEAKERS **+** AIR CONDITIONER & POWER WINDOWS- **+** (FRONT ONLY) *1*** DRIVER&ASSIST AIRBAG&SEATBELT PRE- *1*** TENSIONER X**** SPECIAL VERSION 4 & ALTIMA STYLE- X**** ALLOY WHEEL & ABS SYSTEM Ja jeszcze swojego wzbogacilem o dodatkowe fabryczne glosniki sopranowe i teraz mam: ***7* 6 SPEAKERS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Ale masakra na Japonię nieźle przykozaczone Primy robili, P12 taka ciężka locha blisko 1470KG wagi a w wersji japan ma niedoładowany 2.0 silnik SR20VE 20V o mocy 204KM i momencie 210Nm - wystarcza to by śmigać z prędkością blisko 230km/h i do setki przyspieszać w 7 sek. Nie ukrywam że w tej takiej specyfikacji to nie pogardził bym taką P12 Miłej Lektury: http://www.cardomain.com/ride/2104171 http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarrevi...rimera_20v.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 :zdziw: :zdziw: :zdziw: :zdziw: Ja bym chciał mieć P12 czarną, kombi na alusach 18” i z takim silniczkiem SR20VE. Dalo by sie poszalec na trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 wystarcza to by śmigać z prędkością blisko 230km/h A tu licznikowe 180 km/h i kupa eh...i ten obrotek do 10000 obr/min :zdziw: v-tec chyba tyle nawet nie miał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sofaboss Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 200kucy.... jest czym jechac.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 I kurde właśnie tego nie rozumiem. W Japonii w gamie silników Nissana można przebierać w na kontynent same ochłapy.... :< :/ : :zly: wystarcza to by śmigać z prędkością blisko 230km/h A tu licznikowe 180 km/h i kupa eh...i ten obrotek do 10000 obr/min :zdziw: v-tec chyba tyle nawet nie miał... Nie patrz na licznik. U nich tak jest. Nawet Skyline'y miały tak wyskalowane liczniki V-tec'i to chyba tylko do 9 tysi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Nie patrz na licznik. U nich tak jest. Właśnie nie wiem jak to jest, może mi ktoś podpowie...Czy w Japonii nie ma pozakładanych ograniczników do takich prędkości??? I mały OT...Kolega ma Pontiaca Trans Am 5.0L i tam nie wiem dokładnie ale chyba ...prędkościomierz ma wyskalowany do ok 100 mil/h. Podobno w Stanach wypuszczali takie mocne auta z takim prędkościomierzem, żeby nie podpuszczać do szybkiej jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adam0030 Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 witam, z tego co jest mi wiadome wszystkie auta sprzedawane na wyspach japońskich jako warunek uzyskania homologacji posiadają ograniczoną prędkość maksymalną do 180 km/h. Dotycz to nawet aut supersportowych...(szczególnie Niemców to bardzo bawi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 w jdm Gtir też dobijasz do 180 i koniec - ale konwertujesz go na mile urządzonkiem za 20 GBP i nie masz ograniczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JMNGroup Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Wypełniałem (a raczej należy napisac -próbowałem) on-line ankietę do obliczenia składki OC na Primerkę z '99 i jednego puktu nie jestem w stanie przejśc. Chodzi o wybór wersji. Są 4 do wyboru: Ambiente, GX, Motion, SLX. Przeszukałem wszyskie papiery dołączone do autka i nigdzie nie ma wpisanej wersji jaką posiadam. Jak to sprawdzic i gdzie? Będę wdzięczny za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 wyslij mi numer nadwozia to Ci odpowiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 JMNGroup, wczoraj to samo przerabiałem nikt nie wie jaka wersja ale ubezpieczyciel sam dojdzie do tego jaką masz wersję - jak mu wypełnisz ankietę i podasz jakie masz wyposażenie auta - spisze litanię i mu komp wyrzuci kiedy auto opuściło fabrykę i jaką konkretnie masz wersję i sobie porówna do któreś i podciągnie pod nią. Po VIN'ie w ASO tego ci nie powiedzą - tylko podadzą ci datę wyprodukowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawliko1 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 A co do wersji wyposażenia- u mnie jest Competence, co to znaczy? Czym się różni od ,,innych''? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekS Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Competence od innych różni się wyposażeniem A tak na serio, to oznaczenia 3 literowe w pewnym momencie (`97 albo `98) zostały zastąpione "ładniejszymi", opisowymi - competence, ambiente i coś tam jeszcze. A to, czym różni się od innych, to różnie bywa. Niby competence, to odpowiednik SLXa, czyli najniższego standardu, ale ja mam np. klimę, 4 poduszki, ABS, 4x elektryka szyb, central z pilotem. Nie wnikałem nigdy w szczegóły wyposażeń, ale podejrzewam, że każdą wersję można było doposażyć w coś ekstra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nissaner Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 To kwestia facelifting'u. W 1998 P11 została polepszona i otrzymała określenie P11-120. Poznaje się ten model najlepiej po pomarańczowych tylnych kierunkowskazach. A nazwy się tak pozmieniały: GX -> model podstawowy bez określenia (tylko jako GA16DE) SLX -> Competence (GA16DE, SR20De,CD20T) Si/SRi -> Motion (GA16DE, SR20De) SE -> Ambiente (SR20De) GT -> Topsport (SR20DE) P11-120 otrzymała między innymi poduszki boczne, klimatyzację (oprócz modelu podstatowego). Zmienione zostały różne detale techniczne jak i wyposażeniowe. N.p. SRi otrzymał jako Motion SR20De elektrycznie ustawiane lusterka. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Niby competence, to odpowiednik SLXa, czyli najniższego standardu SLX to raczej pełne wyposażenie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawliko1 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 No wlasnie. Ja mam Competence 99 rok GA16DE. 4 poduchy, 4 elektryczne, grzane + el. lustra, klima manualna itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzycho_16 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 ja Posiadam P11 SLX i z wyposażenia: klima manualna, elektryczne szyby przód, elektryczne lusterka, podłokietnik, (wspomaganie kierownicy i centralny zamek to oczywiste...) jeszcze dopatrzyłem się że mam poduszkę powietrzną kierowcy, i fotel kierowcy regulowany 3ma pokrętłami (wysokość siedziska przód, tył, kąt oparcia) i z boku dźwigienka wysuwająca dodatkowe oparcie dla kręgosłupa w odcinku lędźwiowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JMNGroup Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 u mnie w wyposażeniu jest: elektryczne przednie szyby, lusterka (+podgrzewanie), 4 poduszki powietrzne, klimatyzacja manualna, podłokietnik, centralny zamek, halogeny, regulacja kierownicy, halogeny, przednie siedzenia mają oparcie z rogami po bokach (autko ściągnąłem z zagraicy a te na polski rynek mają siedzenia z oparciem zaokrąglonym). autko jest z marca 1999.......... i nadal nie wiem co mam za wersję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.