Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Warianty wyposażenia i różnice w PRIMERACH


Gość marekmarecki
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość berserk

chodzi mi o wymiary poszczegolnych czesci amorkow

tloczysko przy amorku do sedana jest grubsze niz przy hatchbacku, tak samo jest ze sprezyna jej obwod jest wiekszy przy sedanie niz przy hatchbacku oc za tym idzie kielich musi byc wiekszy... takie sa moje spostrzezenia ;)

 

kupilem z allegro amorek od hatchbacka no i poprostu nie pasowal do mojego sedana :zly2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi o wymiary poszczegolnych czesci amorkow

tloczysko przy amorku do sedana jest grubsze niz przy hatchbacku, tak samo jest ze sprezyna jej obwod jest wiekszy przy sedanie niz przy hatchbacku oc za tym idzie kielich musi byc wiekszy... takie sa moje spostrzezenia ;)

 

kupilem z allegro amorek od hatchbacka no i poprostu nie pasowal do mojego sedana :zly2:

 

srednica sprężyn tył w p10 jest identyczna w sedanie jak i hatchbacku,

kupiony amorek (tylny) był może od p11 (raczej napewno)

róznic w zawieszeniu p10 sedan i hatchback nie ma, róznice występują tylko pomiędzy

odmianami P10 : 2.0GT, 2.0i, 1.6i, 1.6 oraz 2.0d - (tzn: twardość sprężyn, amorków, inny stabilizator przód, przeguby, ewentualnie w starszych 1.6 hamulce tył (bębny),

jeżeli chodzi o drzwi to są identyczne 4szt,

podsufitka jest inna,

zderzak tył oprócz podświetlenia tablicy rej. jest identyczny,

kanapa i oparcie tylne jest inne

jak cos więcej potrzeba to pisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość berserk

w takim razie przepraszam ze wprowadzam w blad skoro sie myle :)

 

moze kupilem auto z amorkiem od p11 :zdziw: bo gdy chcialem wymieniac to mialem roznice

 

mowie o amorkach z tylu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam!To moja primka to ubogie sri:zawieszenie sport,rozpórka, alu, spojler,szyber,kubełki.Brak klimy kierownica to z wersji podstawowej, gałka i mieszek także,zegary podstawowe, nie mam także rączek przy podsufitce,podświetlanego schowka,podłokietnik to także standard nie zamykany i bez popielniczki, ogólnie żadnych udogodnień.Jedyne co dobre to silnik(chociaż 130-pare koni troszkę ospałę) i zawieszenie, chociaż BMW 318is to przy niej auto o klasę wyższe i nie chodzi mi o wyposażenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja P10 INVITATION 1,6 96 r.

-halogeny

-spojler

-zderzaki z gt a w zasadzie SRi

-klimatyzacja

-elektryczne szyby przednie

-napis INVITATION na przednich drzwiach i klapie bagaznika

-90 KM (92,4KM)

-alufelgi 14"

W VINie znalazlem ze to jest Altima Style:

 

Reference

****3 REDUCED ENGINE POWER

***7* 4 SPEAKERS

**+** AIR CONDITIONER & POWER WINDOWS-

**+** (FRONT ONLY)

*1*** DRIVER&ASSIST AIRBAG&SEATBELT PRE-

*1*** TENSIONER

X**** SPECIAL VERSION 4 & ALTIMA STYLE-

X**** ALLOY WHEEL & ABS SYSTEM

 

Ja jeszcze swojego wzbogacilem o dodatkowe fabryczne glosniki sopranowe i teraz mam:

***7* 6 SPEAKERS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ale masakra na Japonię nieźle przykozaczone Primy robili, P12 taka ciężka locha blisko 1470KG wagi a w wersji japan ma niedoładowany 2.0 silnik SR20VE 20V o mocy 204KM i momencie 210Nm - wystarcza to by śmigać z prędkością blisko 230km/h i do setki przyspieszać w 7 sek.

 

2104171_11_full.jpg

2104171_3_full.jpg

 

Nie ukrywam że w tej takiej specyfikacji to nie pogardził bym taką P12 :)

 

Miłej Lektury:

http://www.cardomain.com/ride/2104171

http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarrevi...rimera_20v.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarcza to by śmigać z prędkością blisko 230km/h

A tu licznikowe 180 km/h i kupa :D

eh...i ten obrotek do 10000 obr/min :zdziw: v-tec chyba tyle nawet nie miał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I kurde właśnie tego nie rozumiem.

W Japonii w gamie silników Nissana można przebierać w na kontynent same ochłapy.... :< :/ :|:(:(: :zly:

 

wystarcza to by śmigać z prędkością blisko 230km/h

A tu licznikowe 180 km/h i kupa :D

eh...i ten obrotek do 10000 obr/min :zdziw: v-tec chyba tyle nawet nie miał...

Nie patrz na licznik. U nich tak jest. Nawet Skyline'y miały tak wyskalowane liczniki :D

V-tec'i to chyba tylko do 9 tysi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie patrz na licznik. U nich tak jest.

Właśnie nie wiem jak to jest, może mi ktoś podpowie...Czy w Japonii nie ma pozakładanych ograniczników do takich prędkości???

I mały OT...Kolega ma Pontiaca Trans Am 5.0L i tam nie wiem dokładnie ale chyba ...prędkościomierz ma wyskalowany do ok 100 mil/h. Podobno w Stanach wypuszczali takie mocne auta z takim prędkościomierzem, żeby nie podpuszczać do szybkiej jazdy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

z tego co jest mi wiadome wszystkie auta sprzedawane na wyspach japońskich jako warunek uzyskania homologacji posiadają ograniczoną prędkość maksymalną do 180 km/h. Dotycz to nawet aut supersportowych...(szczególnie Niemców to bardzo bawi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Gość JMNGroup

Wypełniałem (a raczej należy napisac -próbowałem) on-line ankietę do obliczenia składki OC na Primerkę z '99 i jednego puktu nie jestem w stanie przejśc. Chodzi o wybór wersji. Są 4 do wyboru: Ambiente, GX, Motion, SLX. Przeszukałem wszyskie papiery dołączone do autka i nigdzie nie ma wpisanej wersji jaką posiadam. Jak to sprawdzic i gdzie? Będę wdzięczny za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JMNGroup, wczoraj to samo przerabiałem nikt nie wie jaka wersja ale ubezpieczyciel sam dojdzie do tego jaką masz wersję - jak mu wypełnisz ankietę i podasz jakie masz wyposażenie auta - spisze litanię i mu komp wyrzuci kiedy auto opuściło fabrykę i jaką konkretnie masz wersję i sobie porówna do któreś i podciągnie pod nią.

Po VIN'ie w ASO tego ci nie powiedzą - tylko podadzą ci datę wyprodukowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Competence od innych różni się wyposażeniem ;)

 

A tak na serio, to oznaczenia 3 literowe w pewnym momencie (`97 albo `98) zostały zastąpione "ładniejszymi", opisowymi - competence, ambiente i coś tam jeszcze.

 

A to, czym różni się od innych, to różnie bywa. Niby competence, to odpowiednik SLXa, czyli najniższego standardu, ale ja mam np. klimę, 4 poduszki, ABS, 4x elektryka szyb, central z pilotem.

 

Nie wnikałem nigdy w szczegóły wyposażeń, ale podejrzewam, że każdą wersję można było doposażyć w coś ekstra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Nissaner

To kwestia facelifting'u. W 1998 P11 została polepszona i otrzymała określenie P11-120. Poznaje się ten model najlepiej po pomarańczowych tylnych kierunkowskazach.

 

A nazwy się tak pozmieniały:

GX -> model podstawowy bez określenia (tylko jako GA16DE)

SLX -> Competence (GA16DE, SR20De,CD20T)

Si/SRi -> Motion (GA16DE, SR20De)

SE -> Ambiente (SR20De)

GT -> Topsport (SR20DE)

 

P11-120 otrzymała między innymi poduszki boczne, klimatyzację (oprócz modelu podstatowego). Zmienione zostały różne detale techniczne jak i wyposażeniowe. N.p. SRi otrzymał jako Motion SR20De elektrycznie ustawiane lusterka.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja Posiadam P11 SLX i z wyposażenia:

klima manualna, elektryczne szyby przód, elektryczne lusterka, podłokietnik, (wspomaganie kierownicy i centralny zamek to oczywiste...)

jeszcze dopatrzyłem się że mam poduszkę powietrzną kierowcy, i fotel kierowcy regulowany 3ma pokrętłami (wysokość siedziska przód, tył, kąt oparcia) i z boku dźwigienka wysuwająca dodatkowe oparcie dla kręgosłupa w odcinku lędźwiowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość JMNGroup

u mnie w wyposażeniu jest: elektryczne przednie szyby, lusterka (+podgrzewanie), 4 poduszki powietrzne, klimatyzacja manualna, podłokietnik, centralny zamek, halogeny, regulacja kierownicy, halogeny, przednie siedzenia mają oparcie z rogami po bokach (autko ściągnąłem z zagraicy a te na polski rynek mają siedzenia z oparciem zaokrąglonym). autko jest z marca 1999.......... i nadal nie wiem co mam za wersję:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...