Gość marekmarecki Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 Jakie były wersję primery P10 z '95 r. :?: Nie mam na klapie z tyłu nic oprócz znaczka NISSAN a chciał bym sie dowiedzieć jaka to wersja i czym sie różni od innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 Napewno były LX, SLX, SRi, GT... I pewnie jakieś jeszcze ale nie pamiętam wszystkich. Jeśli masz obrotomierz, el. szyby, światła przeciwmgielne, el. lusterka, wspomaganie, ew. klimę to zapewne masz wersję SLX. Jeśli dodatkowo masz kubełkowe fotele i podkładkę zderzaka plus spojler na tylnej klapie ( ale nie widzę ich na Twoim zdjęciu ) to wersja SRi, jeśli dodatkowo masz czerwoną pokrywę zaworów to masz GT ( tego niestety Ci nie wróżę ). Najbiedniejsza wersja LX ma tylko el. lusterka i wspomaganie. Nie ma nawet obrotomierza, a szyby na korbkę. pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 ja mam wersje slx full wypas.Tylko motorek do bani. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 Ja mam wersje SLX i mam: -elektryczne szyby -elektryczne lusterka -centralny zamek -poduszke powietrzna kierowcy -wspomaganie -halogeny -obrotomierz -regulacje kierownicy w pionie -ABS No i chyba wszystko co mozna zaliczyc do wyposazenia dodatkowego. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 Jakiś czas temu dekodowałem z VIN'u (w chwili obecnej nie działa, ale radzę spróbować w innym terminie): http://www.elcats.ru/nissan/ to co siedzi w mojej Primerze i wyszło, że jest to wersja LX, poza tym podaje dokładnie datę produkcji (mój jest z 10.95). A czy to jest wersja SLX, czy LX, to do końca nie wiem... Na pewno nie jest to GT W wyposażeniu mam ABS, 2x airbag, klimatyzację, elektryczne szyby z przodu, centralny zamek (nie działały piloty, ale siłownik w drzwiach kierowcy już był), alufelgi i chromowane klamki. To jest wersja Invitation, wypuszczona pod sam koniec produkcji (P10 produkowali do 06.96), w której w standardzie podobno dawali właśnie ABS, alufelgi i jedną poduchę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekmarecki Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 Napewno były LX, SLX, SRi, GT... I pewnie jakieś jeszcze ale nie pamiętam wszystkich.Jeśli masz obrotomierz, el. szyby, światła przeciwmgielne, el. lusterka, wspomaganie, ew. klimę to zapewne masz wersję SLX. Jeśli dodatkowo masz kubełkowe fotele i podkładkę zderzaka plus spojler na tylnej klapie ( ale nie widzę ich na Twoim zdjęciu ) to wersja SRi, jeśli dodatkowo masz czerwoną pokrywę zaworów to masz GT ( tego niestety Ci nie wróżę ). Najbiedniejsza wersja LX ma tylko el. lusterka i wspomaganie. Nie ma nawet obrotomierza, a szyby na korbkę. pzd W takim razie GT odrzucam. Co do wersji SRI to tak: kubełkowe siedzenia hmm.... możliwe , podkładka zderzaka (to nie jest te czarne na zdjęciu :?: ), spojlera napewno nie mam (nie wiem jak było kiedyś ale nie mam też znaczków na klapie, więc jeśli był walnięty z tyłu to mógł ktoś zdjąć znaczki i ...spojler ) Co o tym myślicie ??? A wyposażenie takie jak Dżodżo napisał + to co ewentualnie powyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 Jest jeszcze jeden dekoder VIN'u, bardzo dokładny, na stronie klubu zza wschodniej granicy. http://www.club-nissan.ru/cars/vin/ Prośba do moderatorów, coby go (link) umieścić przy artykule w dziale "Zrób to sam". Choć sporo można samemu z VIN'u wyczytać, to opis nie podaje aż tak dokładnych parametrów naszych pociech, jak wspomniany dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 16 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2005 Napewno były LX, SLX, SRi, GT... I pewnie jakieś jeszcze ale nie pamiętam wszystkich.Jeśli masz obrotomierz, el. szyby, światła przeciwmgielne, el. lusterka, wspomaganie, ew. klimę to zapewne masz wersję SLX. Jeśli dodatkowo masz kubełkowe fotele i podkładkę zderzaka plus spojler na tylnej klapie ( ale nie widzę ich na Twoim zdjęciu ) to wersja SRi, jeśli dodatkowo masz czerwoną pokrywę zaworów to masz GT ( tego niestety Ci nie wróżę ). Najbiedniejsza wersja LX ma tylko el. lusterka i wspomaganie. Nie ma nawet obrotomierza, a szyby na korbkę. pzd to moja wersja LX jest dość nie typowa, na jej wyposażeniu jest - klimatyzacja, halogeny. centralny zamek, immobilaizer, regulowana kierownica, spoiler na klapie. A nie mam elektryki i obrotomierza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ticky Opublikowano 16 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2005 Moja SRi też do typowych nie należy z tego co czytam. Mam z zewnątrz alu felgi, spojler na tylnej klapie, progi, podkładkę pod zderzak, halogeny, białe kierunki z tyłu,czarne klamki. W srodku kubełkowe siedzenia, obrotomierz, srebrna nakładka wokół zegarów z napisem SRi, klimatyzacja, poduszka dla kierowcy, regulacja kierownicy, wspomaganie, centralny zamek, system NATS. A czego nie mam: ABS-u, i elektryki w oknach i lusterkach? Dla mnie troche dziwne ale nie narzekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość świeży Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Cześć witam wszystkich jestem tu nowy. Co oznacza SLX i DS przy oznaczeniu silnika mam P10 SLX DS 1,6 16V AREK 8) 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 SLX, to wersja wyposazenia.Powinienes miec poduszke kierowcy, halogeny,elektryczne szyby i lusterka,zderzaki w kolorze nadwozia,obrotomierz,chyba tez lusterka w kolorze nadwozia,ABS i to chyba tyle.A co do silnika, to nie wiem. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość semri Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 az tyle?? z tego to mam tylko el lusterka, zderzaki, obrotek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmdelphi Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Witam SLX, to wersja wyposazenia.Powinienes miec poduszke kierowcy, halogeny,elektryczne szyby i lusterka,zderzaki w kolorze nadwozia,obrotomierz,chyba tez lusterka w kolorze nadwozia,ABS i to chyba tyle. Dżodżo zapomniałeś jeszcze o siedzeniach kubełkowych. Pozdrawiam Delphi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IHI Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Oznaczenie SLX to wersja wyposażenia (różniły się w zależności od kraju). Dostępne były również wersje L i LX. Masz najbogatszą wersję . DS - oznacza silnik 1.6 z gaźnikiem sterowanym elektronicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bruneros Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 SLX, to wersja wyposazenia.Powinienes miec poduszke kierowcy, halogeny,elektryczne szyby i lusterka,zderzaki w kolorze nadwozia,obrotomierz,chyba tez lusterka w kolorze nadwozia,ABS i to chyba tyle.A co do silnika, to nie wiem. SLX - SLX'owi nie rowne. ja np. nie mam poduszek :-) znalem primere ktora w wersji SLX nie miala ABS'u a ja w swoim SLX mam dodatkowo: - elekrycznie sterowane światła - 4 fabryczne głośniki blaupunkta + antena elektryczna - centralny zamek sterowany kluczem - elektryczny szyberdach słyszałem też ze w SLX'ach z fazy pierwszej (do 93r.) montowali też czasem klime i podgrzewane fotele.... a jako ciekawostke podam że widziałem ostatnio primere P10 sedana z wycieraczkami na reflektorach... cholera wie - jakas wersja skandynawska czy co ? najwicej o wypsoazeniu powie dekoder VIN MK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darood Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 Zgadza się .SLX nie jest równy SLX.Ja u siebie też nie mam poduszek i klimy.Ale miałem oryginalne 4 szt.Blaupunktów i elektryczną antene(ją mam nadal. 8) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BRS Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 ladne rozbiernosci sa w SLX u mnie : 4xel.szybki ,el.lusterka, el.regulacja swaitel, cent.zamek, 4 glosniki Philipsa (a nie niebieskiej kropki:/), klimatyzzacja, fotele kubelkowe (powiedzmy:P), el.antena, zderzaki w kolorze nadwozia...... ....ale brak: halognow w zderzaku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał L Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 Dziwne rzeczy. Ja mam LX a w nim klimę , elektryczną regulacje świateł, centralny zamek, immobilaizer, el. lusterka, halogeny. Nie mam za to obrotomierza :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 Taaak... Moja SLX '94 ma 4x el.szyby, el.szyber, wspomaganie, centr. zamek, 4x głośniki Blaupunkta i el. antena, obrotomierz, el. reg. reflektory, zderzaki i lusterka w kolorze nadwozia. Nie ma za to ABS-u, poduszek, klimy i halogenów. Dziwne te różne wersje wyposażenia przy tym samym oznaczeniu... :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 A ja mam LX (wersja Invitation) z '96, która ma chromowane klamki, ABS, 2x elektryczne szyby, klima, centralny zamek z pilotem, regulację świateł, obrotomierz, przeciwmgielne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 Dżodżo zapomniałeś jeszcze o siedzeniach kubełkowych. Nie zapomniał. Kubełków nie montowało się w SLX, a jedynie w SRi, SR i GT. A nawiasem mówiąc jeden SLX drugiemu nie jest równy bo wiele wyposażenia montowało się na życzenie klienta. Nie wiem jak jest w P10, ale w P11 w standardowym wyposażeniu każdel SLX były el. szyby, 2x AirBag, obrotomierz, światła przeciwmgielne, wspomaganie, ABS, el. lusterka, regulacja świateł, centralny zamek. Wiele z nich ma również klimę. Szyberdach, alufelgi, alarm z pilotem, radioodtwarzacz, to wszystko opcje. Kubełki i chromowane klamki były zarezerwowane do specjalnych wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukers Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 czyli w P10 oznaczenie LX i SLX doslownie nic nie mowia! Ja mam LX a mam: klime, wspomaganie, centralny z klucza, 4 glosniki blaupunkt'a (nie mam el anteny ) el regulacje swiatel, immoblilizer, nie mam elektrycznych szyb i lusterek i nie mam halogenow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IHI Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 Z tego wynika, że oznaczenia L,LX i SLX to jakieś matactwo. Ja mam SLX i mam tylko welurowe obicia, elektryczne lusterka, głośniki Blaupunkt, antenę elektryczną i ....szyby na korbkę. Seryjne felgi to 13" !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 Na pewno nie ma się co sugerować samym oznaczeniem. Zdaje się, że z kolejnych latach produkcji w standardzie znajdowało się coraz to więcej dodatków, np. światła przeciwmgielne, ABS czy poduszki. Na dodatek wersja SLX na Polskę zazwyczaj była dużo bardziej uboga niż LX sprzedawana w Niemczech. Temat rzeka, wielokrotnie przewijający się przez forum... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 Nie przesadzajmy, nie jest aż tak. generalnie LX czy L to zawsze biedniejsza wersja ( np. nie mają obrotomierza ). Ale weźcie pod uwagę jeszcze jedną rzecz. Ilu z Was jest gotowych postawić swoją pensję na to że Wasze auto to rzeczywiście taki model jak ma napisane na klapie bagażnika? Że w pomroce dziejów nie zyskał nowego zderzaka z halogenami, albo właśnie je stracił? Wszyscy wiecie, że bardzo duży procent to auta z wypadkową przeszłością, niezależnie czy krajowe, czy sprowadzane. A to naprawdę wiele może namieszać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.