JACKO29 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 A nasz "kolega" Sakulus ,ten od maila nie dał znaku życia :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OLD HOUSE Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Wszystko co powyżej napisane wygląda jak książka skarg i wniosków w PRLowskim mięsnym. Z tej długiej list na razie nic mojego notesa nie trafiło, ale przejechanie 1500 km to jak ledwo ruszona panna - już po, a jeszcze nie wie co ją boli. Jest jednak rzecz która irytuje mnie dobitnie - anemiczny strumień powietrza ze środkowych nawiewów. Nie wiem czy TTTM czy mam zapchane nawiewy, ale gdy z bocznych nawiewów wieje wicher to ze środkowych ledwo coś dmuchnie. Oczywiście są całkowicie otwarte. Parę aut miałem okazję używać ale taką anemię widzę pierwszy raz. Pozdrawiam OLD HOUSE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 OLD HOUSE,no to jest problem bo u mnie ze środkowych wieje dość znacznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość notek Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Notek,nie wiem jakie paski zakładają w serwisie,może pomoże wymiana na innej firmy niż nissan zakłada?Na pewno istnieją zamienniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość notek Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ad75 Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 witam.z tego co czytam to u mnie tylko i oby tak zostało to tylko tylna tablica się tłucze ale mam inne pytanie: pływające obroty silnika. w momencie z zdejmuję nogę z gazu i po chwili wciskam sprzęgło na chwilę obroty rosną do 2 tyś. nie zawsze ale jednak się to trafia. jakieś sugestie? żebym wiedział jak z aso rozmawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 ad75,obroty rosną a póżniej spadają do 800?może 2000 to trochę za wysoko ,u mnie do 1500 za każdym razem przez chwilę i spadają do 800,tak ma być ale jeszcze dla pewności zapytaj w serwisie czy nie za wysokie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość notek Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_sosnowiec Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Cześć! Mam mieszane uczucia co do jakości wykonania Note. Chciałbym, mają na uwadzę Wasz dłuższy staż posiadania, skonsultować nurtujące mnie problemy. Problem 1. Gdy jadę po kostce (nie wiem jak to się nazywa ale po czymś takim jak teraz wykładają na chodnikach) lub na nierównościach z okolic mikrofonu od zestawu głośnomówiącego (nad lusterkiem wstecznym) słychać mocno irytujący rezonans. Zauważyłem, że u mnie podsufitkę można "docisnąć" tak jeszcze z dwa centymetry do dachu (być może tak ma być, a może Heńki montujące alarm czegoś nie przykręciły - tylko po co by przy tym grzebali?). Po dociśnięciu rezonans znika. Pytanie 1. Czy w Waszych autkach też jest taki "luz" pomiędzy podsufitką a dachem i czy pojawiają się trzaski we wnętrzu? Problem nr 2 polega na tym, że na tylnej kanapie aby zapiąć pas na miejscu przy prawych tylnych drzwiach (za pasażerem) muszę się wpiąć w środkowy zaczep. Pasażer który usiądzie na środkowym miejscu musi się wpiąć w zaczep najbardziej na prawo (patrząc od strony bagażnika). Powstaje więc taki X. Niby nie problem gdy z tyłu jadą 2 osoby. Ale gdy już jadą 3 to ciężko jest się pozapinać. Dodam że tylko tak da się te pasy zapiąć. Inaczej nie trzymają. Pytanie 2. Czy też tak macie z pasami z tyłu, czy też u mnie Henry przykręcił zaczepy pasów odwrotnie? Problem 3 polega na niedziałającym spryskiwaczu przedniej szyby. Auto stało na placu dealera miesiąc, więc pewnie przytkała się dysza sprzyskiwacza. Ale chyba i tak powinno to działać. Sprężone powietrze nie dało rady Mógłbym spróbować usunąć usterkę samemu, ale przecież nie po to kupiłem nowe auto aby teraz grzebać przy nim pod domem. Umówiłem się jutro do serwisu na naprawę spryskiwacza, ale jak już tam będę to chciałbym też zgłosić pasy (jeżeli u Was jest inaczej) no i tą podsufitkę (choć pewnie oni nic nie usłyszą ). Z góry dzięki za Wasze uwagi. PS. Dodam że auto na dzień dzisiejszy ma 6 dni i około 450 km przebiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 arek_sosnowiec, Myśle ze to jest dobre miejsce do kontynuacji twojego postu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość notek Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_sosnowiec Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 notek - dzięki za odpowiedź :one: Trochę dziwna sprawa z tymi pasami ale skoro TTTM to ok. Przyzwyczaję się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość notek Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_sosnowiec Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 U mnie "brzęczy" również przy dodatnich temperaturach . Porównam jutro z innym egzemplarzem w ASO. Zresztą jest radio i zawsze można pokrętełkiem trochę bardziej w prawo . Natomiast w kwestii spryskiwacza. Płyn idzie do spryskiwaczy jednym wężykiem i dopiero na podszybiu (chyba tak się to zwie) dzieli się na oba spryskiwacze (według ASO). Tak więc jeżeli po stronie kierowcy jest ok, to raczej będzie to problem samej dyszy. Tak czy siak kazali samemu nic nie ruszać i przyjechać rano do serwisu (i tak muszę odebrać popielniczkę która nie dotarła przed odbiorem auta) więc pojadę i pewnie po 5 minutach auto będzie do odbioru. Ale jeszcze raz dzięki za pomoc. Pozdrawiam :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OLD HOUSE Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Witam Do wszystkich mniej poważnych uciążliwości typu skrzypienie amortyzatorów, stukanie gum stabilizatorów dołączyło coś co mnie trochę martwi. Skręcając w lewo przy niewielkiej prędkości występują drgania kierownicy. Nie zawsze ale jednak. Może ktoś z dłużej jeżdżących Kolegów spotkał się z tą przypadłością. Z góry dziękuję za ewentualne spostrzeżenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
txm777 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Witam! Przez prawie trzy lata zgłaszałem stuki właśnie przy wolnej jeździe, najczęściej przy skręcaniu w lewo, ale podczas jazdy po nierównościach (najlepsza do testu kostka brukowa na wrocławskim Rynku). Szukali przy amortyzatorach - ale tam było ok. Na tydzień przed końcem gwarancji wykonałem jazdę z serwisantem i napomknąłem o tym, że niektórym wymienili kolumnę kierownicy. No i jednak serwisant znalazł gdzieś tam jakieś luzy, wymienili kolumnę i teraz jest cisza. Co do drgań to trudno mi powiedzieć czy są mniejsze - przecież jak się jeździ po dziurach (czyt. wrocławskich drogach), to chyba zawsze będzie czuć drgania? pozdro! Tomasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notek-a Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 OLD HOUSE - to prawdopodobnie wlaśnie kolumna kieronicy. Drga najczęsciej przy mocniejszym skręcie na nierównościach. Z tym, że po wymianie na początku bylo dobrze, potem problem zaczął powracać i teraz jest tak samo jak przed wymianą. Tylko serwis broni się przed kolejną, ale ja nie ustąpię i predzej czy później będą musieli wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr polakowski Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Witam !!! Po przeczytaniu powyższych problemów z Notkami muszę przyznać, że u mnie większość niestety występuje. 1. Stuki układu kierowniczego podczas skręcania w lewe i czasami w prawo słuchać stukanie jakby były uszkodzone przeguby. Przebieg 23 tyś i 1 roczek. 2. Przy ruszaniu wolnym z miejsca słychać puknięcie, przy gwałtownym ruszaniu nie występuje. Poza tymi dwoma dolegliwościami samochodzik ok, może trochę za dużo pali średnio (7,2 l) w cyklu mieszanym, ale poza tym samochód wart swej ceny no i wyglądzić jest super. Mam putanko bo za tydzień jadę do ASA żeby zobaczyki co to puka, czy to może być kolumna kierownicy? Pozdrawiam wszystkich, aha bardzo fajne forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 sądzę, że należy reklamować przede wszystkim krzyżak przekładni kierowniczej lub łożyska na kolumnach mc'persona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawel Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Tak jak już w innym temacie pisałem - łożyska wymienili, stuki tj częstotliwość oraz natężenie zmniejszyły sie, ale są nadal. Prawdopodobnie w większości, problem jest zarówno z łożyskami jak i krzyżakiem. Te dwie usterki nakładają się na siebie,( a objawy są podobne), może dlatego trudno je zdiagnozować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notek-a Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Może też być tak, że trzeba wymienić tylko krzyżak w kolumnie kierownicy, a łożyska wymieniają, bo nie potrafią zdiagnozować problemu. W Olsztynie na to przeskakiwanie w kierownicy, na początku wymienili tylko łączniki drążka stabilizatora i pewni byli, że to pomoże. Dopiero jednak po wyminie tego łącznika w kolumnie kierownicy (zresztą już w innym ASO) problem zniknął. Jeszcze dużo nie przejechałem od wymiany (około 300km), ale mam nadzieję, że już tak zostanie - samochód jak nowy:) Chociaż może u niektórych trzeba też wymienić łożyska amortyzatorów, mam nadzieje, ze u mnie problem nie wystąpi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr polakowski Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Po wizycie w ASO mam mieszane uczucia, niby wszystko ok ale nie do końca. Wymieniono łożyska na mcpersonach i jakieś odbojniki, przy skręcie nie słychać już takich stuków jak poprzednio ale jakieś pojedyncze owszem tak. Zobaczę czy częstotliwość nie będzie się zwiększać wraz z przebiegiem. Reklamowałem również drżenie poduszki powietrznej w kolumnie kierowniczej oraz stuki na nierównościach jakby za schowkiem (poduszka pasażera). Poprawiono mocowania poduszek i w kolumnie kierowniczej jest ok, natomiast u pasażera żadnych efektów. Trzeba będzie znów to zgłosić podczas przeglądu karoserii w styczniu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 ppol,u mnie stukanie zza deski po stronie pasażera powodował kanał nawiewu,składany jest z dwóch połówek które trzeszczały stukały,istna dyskoteka.O wizytach w serwisie nie wspomnę...daremna strata czasu.Pomogło rozdzielenie kanału na pół wkrętakiem i aplikacja niewielkiej ilości silikonu,a następnie złożenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notek-a Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 mieszane uczucia, niby wszystko ok ale nie do końca. Takie uczucia ja też miałem, dopóki nie wymienili mi łącznika w kolumnie kierownicy - wtedy wszystko ucichło. Wcześniej, po każdej wizycie w "ASO", czy coś robili akurat z tym, czy nawet z czymś innym, to zawsze jakieś pierwsze 300km było lepiej, ciszej (może coś lepiej poskręcali), ale potem wracało do normy. Teraz, przejechałem już około 1500km i..., odpukać, cisza;) Wszystko mam zrobione, no może poza małym szczegółem - zalali mi chyba za gęsty olej do skrzyni i jak jest zimny, to biegi ciężko wchodzą - ale to już inny temat. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.