Gość AndrewKR Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Witam, na początku chciałem się przywitać. Jestem nowym użytkownikiem Pathfindera R51, piszę w tym temacie gdyż mój ojciec ma navarę D40 i jakiś czas temu zamontowaliśmy w niej całe lampy bi-xenonowe od pathfindera. Było trochę zabawy z poprawnym podlączeniem ale teraz wszystko śmiga, poziomowanie z kabiny działa a światła świecą o niebo lepiej od zwykłych halogenowych. Temat hidow przerabialismy juz w poprzedniej navarze D22 i powiem jedno... szkoda czasu, nerwów i pieniędzy. W D40 mamy spryskiwacze wiec kompletnie nikt sie nie czepia, nie oslepiamy ludzi z naprzeciwka a lampy swieca juz ok pol roku bezawaryjnie, w przeciwieństwie do HIDow H4 z bi-xenonem w D22 ktore ciagle sie psuły! Gdyby ktos miał jakies pytania odnosnie montażu to zapraszam na priv lub mail. pozdrawiam Andrew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seed Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Wszystkie xenony mogą oślepiać, nawet oryginalne. Zależy to przede wszystkim od Twojej subiektywnej oceny, ustawienia lamp w samochodzie jadącym z naprzeciwka oraz jakości drogi. :036: tu akurat sie zgodze w 100%. ori xenony potrafia niezle oslepic na nierownosci terenu. uklad samopoziomujacy nie zdazy ich ustawic i dostajesz po oczach 3200 lumenow. mialem ostatnio taka przygode jadac A4-ką i mijajac nowego Jag`a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 odkopuje temat ma ktoś coś takiego? http://moto.allegro.pl/item647246727_oslon...40_komplet.html jak to się sprawuje, jak wygląda mocowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość biernik Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 odkopuje temat ma ktoś coś takiego? http://moto.allegro.pl/item647246727_oslon...40_komplet.html jak to się sprawuje, jak wygląda mocowanie Jest to zbędna rzecz, weź sobie spróbuj krzakami porysować reflektor Raz tylko porysowałem taki poliwęglanowy reflektor, jak zaliczyłem dzwona. szkoda kasy na coś co nie znajduje zastosowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seed Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 (edytowane) a jakie są w pathfinderze zarówki w oswietleniu tablicy rejestracyjnej?? jesli walcowe to jaka długość? są W5W Edytowane 23 Września 2009 przez seed Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpirat Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 HIDY do kosza!!! Tak więc jak pisałem wcześniej, miałem zakładane w salonie w Nissana w Bydgoszczy, Policja przy rutynowej kontroli ćwiknęła mi dowód gdyż na lampach nie ma oznaczenia literką "D" która mówi że lampy są xenonowe. Uzasadnienie: zastosowanie żarówek xenonowych w lampach halogenowych. Zwróciłem się pisemnie do salonu z reklamacją a ten odparł, że założyli mi to na moje życzenie itd... szkoda nerwów i mojego czasu na ciągnięcie sprawy... Zakładam lampy od Patha, pytanie, czy ktoś wie, jakie są różnice w kostkach i podłączeniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pomarszczonyfrd Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 witam wszystkich, jeżdże już trochę navarą i korci minie również zmiana na ksenony. zatrzymałem się nie na reflektorach lecz na autopoziomowaniu. czy ktoś może już ma. jeżeli jest to gdzieś opisane to przepraszam ale nie znalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seed Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 (edytowane) HIDY do kosza!!! Tak więc jak pisałem wcześniej, miałem zakładane w salonie w Nissana w Bydgoszczy, Policja przy rutynowej kontroli ćwiknęła mi dowód gdyż na lampach nie ma oznaczenia literką "D" która mówi że lampy są xenonowe. Uzasadnienie: zastosowanie żarówek xenonowych w lampach halogenowych. Zwróciłem się pisemnie do salonu z reklamacją a ten odparł, że założyli mi to na moje życzenie itd... szkoda nerwów i mojego czasu na ciągnięcie sprawy... Zakładam lampy od Patha, pytanie, czy ktoś wie, jakie są różnice w kostkach i podłączeniu? nic ci nie da to, ze bedziesz mial oznaczenie D2R czy D2S na kloszu. jak nie masz samopoziomowania - i tak zabiora ci dowod. mam pytanie: czy w halogenach siedza zarowki H11? Edytowane 27 Października 2009 przez seed Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Majku Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Tak spotkałem się kiedyś z czymś takim, tylko nie pamiętam jaki model auta:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seed Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 padła mi żarówka w halogenie. jak sie dostane do niej. od spodu czy od góry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość faja Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Do przeciwmgłowych od nadkola najlepiej, odczepiasz tą plastikowa osłonkę od dołu i wkładasz łapkę A takie pytanko, czy komuś xenony dają szumy na CB? Zastanawiam się nad wymianą żarówek w dodatkowych światełkach na dachu i kolega kusi mnie na ksenony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seed Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 zagłuszają i do tego nie ma reguły na chinszczyzne. jeden zestaw nie zakluca, drugi identyczny zakluca to samo CB. sporo zalezy tez od samego radia. ale kseny na dach to rewelacja pomysl. ja mysle o halogenach. mysle gdzie tam najlepiej przetwornice zamontowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpirat Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Jako źródło światła super ale odpada miganie/błyskanie bo xenon potrzebuje czasu na pełną moc, nawet i 50 % Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras78 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Czy ktos z was sie orientuje jak działa i z czego składa się układ poziomowania xenonów w Navara/Pathfinder. U mnie światła padły na dół, podkręciłem je recznie do góry ale mam juz max a one i tak nie maja jeszcze prawidłowego ustawienia. Mysłałem że to czujnik poziomowania - dzisiaj wymieniłem i dalej lipa (jest jeden na tylnym wahaczu) - może trzeba cos zresetować a moze padły jeszcze silniczki przy lampach (dziwne by było zeby dwa na raz). Interesuje mnie czy po drodze czujnik - silniczki jest jeszcze jakiś moduł (ewentualnie gdzie go szukac) i czy może sa jakies dodatkowe bezpieczniki do poziomowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seed Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 podepnij pod kompa. powien wykazac błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymansky Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 (edytowane) A tak wygląda Bi-Xenon w Navarze. Soczewki z Audi Q7 .... koszt 1700zł z montażem na aucie Noc stała się dniem. Jeszcze mam patent na 3-ci STOP: - taśma LED 100cm dostępna na allegro. - montaż na taśmę dwustronna (jakaś mocna kupiona w Castoramie, docięta na szerokość LED-ów) Efekt poniżej ... Mycie myjką ciśnieniową jej nie zrywa. Edytowane 21 Listopada 2009 przez szymansky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Gdzie można kupić takie soczewki do montażu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
em Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Wygląda świetnie. Masz zainstalowany system poziomowania? Robiłeś sam czy u jakiegoś magika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymansky Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Wygląda świetnie. Masz zainstalowany system poziomowania? Robiłeś sam czy u jakiegoś magika? Magik przyjechał z lampami gotowymi , zamontował , zabrał moje i gotowe. Co do samo poziomowania to nie ma , ale wystarczy dobrze ustawić. (ja ustawiałem metodą prób wieczorem) Regulacja świateł działa (góa-dół). Zestaw plug&play nic nie grzebane w elektryce. Montaż samemu dość skomplikowany , bo aby wyjąć lampy trzeba zdemontować: - grill - odpiąć nadkola (część przednia) i te dolne pod zderzakiem - odpiąć zderzak przedni. Potrzebne do roboty 2 osoby jeśli całego nie zdejmujemy zderzaka, jeśli cały to 1 osoba. Ogólnie noc stała się dniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomcio15 Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 (edytowane) Super temat te xenonki, ale mam kilka pytań i informacji - na allegro można znaleźć trzy rozwiazaia xenonów: 1- gotowe lampy z zainstalowanymi soczewkami i aparaturą: http://www.moto.allegro.pl/item820177429_nissan_navara_bixenon_bi_xenon_xenony_pathfinder.html 2 - przeróbki lamp h4 na xenon za ok. 1700 - 2000 zł - polega na wycięciu części odblasku i zamontowaniu soczewki w stare lampy- to jest twoje rozwiązanie ! 3- sprzedają pod nazwą xenony lampy z pozoru nic nie różniące się od zwykłych a zaklinaja sie, że to xenony: http://www.moto.allegro.pl/item818056515_nissan_navara_pathfinder_reflektor_xenon_lampa.html Tam nie ma soczewki - czy musi być? Czy ktoś może potwierdzieć że te lampy spod nr 3 to 100% xenony? Dlaczego nigdzie nie mozna kupić samego układu samopoziomującego?? Jakie oznaczenie jest fabrycznych klaszy xenon ( to łatwe do sprawdzenia przez misiaczków na trasie)? Spryskiwaczami nie ma co się martwić - na allegro są do kupienia gotowe kity do montażu za ok. 220 zł, wystarczy trochę zdolności i czasu a będą i spryskiwacze! Edytowane 21 Listopada 2009 przez tomcio15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Spryskiwacze lamp są w navarze fabrycznie i włączają się zawsze ze spryskiwaczami szyby. W poprzedniej wersji 2006 spryskiwacze lamp były włączane oddzielnie. Teraz przez to rozwiązanie marnuje się dużo płynu. Lampy xenonowe od pathfindera mają odpowiednie oznaczenia na szkle. I właśnie takie lampy najlepiej pasują do navary. Niestety na allegro jest tylko kilka ogłoszeń, a cwaniaki szukają jeleni, którzy dadzą po półtora tysiąca za sztukę. Mnie osobiście interesuje, gdzie można kupić takie soczewki wraz z chromowanym pierścieniem, aby samemu przerobić lampy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomcio15 Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 (edytowane) Luk, jedź do MegaLamp w Wa-wie na ul. Bartycką nr 10 (mijasz giełdę budowlaną na Bartyckiej, i szukasz po lewej stonie), kom. 0-503-097-282 - tam przerabiaja lampy h4 na xenon za ok. 1800 zł. O ile wiem potrzebne jest jeszcze szlifowanie szkła. Tam chyba dowiesz się wszystkiego, ew. www.hella.pl Jakie dokładnie oznaczenia są na firmowej lampie xenon? Koledzy, jeżeli ktoś ma w aucie oryginalne xenony zróbcie ich zdjęcia od przodu od tyłu i z boku i wklejcie je na forum, pls Edytowane 21 Listopada 2009 przez tomcio15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seed Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 (edytowane) Na lampie musi być oznaczenie D2S lub D2R. jesli nie ma - dowod do zabrania (przetestowane na sobie). samopoziomowanie miski tez sprawdzaja bardzo latwo - kaza zapalic i zgasic swiatla - ori kseny ustawiaja sie zawsze zaraz po wlaczeniu - ida na dół i do góry. jesli tak nie jest - dowod do konfiskaty. i juz sie za to wzieli porzadnie. nie ma co liczyc, ze sie trafi na jelenia, ktory nie zwroci na to uwagi. Edytowane 22 Listopada 2009 przez seed Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymansky Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 (edytowane) Na lampie musi być oznaczenie D2S lub D2R. jesli nie ma - dowod do zabrania (przetestowane na sobie). samopoziomowanie miski tez sprawdzaja bardzo latwo - kaza zapalic i zgasic swiatla - ori kseny ustawiaja sie zawsze zaraz po wlaczeniu - ida na dół i do góry. jesli tak nie jest - dowod do konfiskaty. i juz sie za to wzieli porzadnie. nie ma co liczyc, ze sie trafi na jelenia, ktory nie zwroci na to uwagi. A jeśli żarniki są D1S , to co pisze D1S ,aż sprawdzę w Oplu jak to tam pisze, jeśli coś pisze. Jak jest soczewka na 99% nikt się nie czepia , jak zwykła lampa to i owszem mogą. Miałem Audi A3 z soczewką to i przegląd bez problemu przeszło na "xenonach chińskich 4300K" , wyraźna odcięcie światło/cień. W zwykłej lampie montując "xenony" to nie można ustawić dobrze lamp... bo jest wszystko rozproszone. Edytowane 23 Listopada 2009 przez szymansky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomcio15 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Przed chwilą sprawdziłem xenony oryginalne w 2 samochodach około rocznych: - volvo v80 - brak jakichkolwiek oznaczeń na kloszu lampy - honda crv - brak oznaczeń d3s d2s, lampa po włączeniu nie wykonuje żadnych ruchów góra-dół i co Koledzy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.