Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

XENONY,DIODY - OGÓLNIE DODATKI OŚWIETLENIOWE !


Gość whitemonster
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak,widziałem te zdjęcia.Mi też wydaje się idealne to miejsce,tyle tylko że jak mnie zatrzyma do kontroli mlodszy inspektor Konkolewski z suwmiarką w ręku,to będę musiał się z nim o taki drobiazg ścierać.Wolę zrobić to tak,żeby po prostu wszystko się zgadzało.

Edytowane przez eldritch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak,widziałem te zdjęcia.Mi też wydaje się idealne to miejsce,tyle tylko że jak mnie zatrzyma do kontroli mlodszy inspektor Konkolewski z suwmiarką w ręku,to będę musiał się z nim o taki drobiazg ścierać.Wolę zrobić to tak,żeby po prostu wszystko się zgadzało.

Bez przesady. Nie widziałem jeszcze kontroli policyjnej z miarką, o suwmiarce już nie wspominając. Jaki masz w takim razie koncept na montaż LEDów, chyba bez rycia w zderzaku nic lepszego się nie wykombinuje?

 

Z daleka widać, że lampy są odsunięte od tablicy rejestracyjnej o kilkanaście centymetrów, tablica ma niecałe 60, więc można ocenić montaż na prawidłowy.

Edytowane przez marcin_gru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady. Nie widziałem jeszcze kontroli policyjnej z miarką, o suwmiarce już nie wspominając. Jaki masz w takim razie koncept na montaż LEDów, chyba bez rycia w zderzaku nic lepszego się nie wykombinuje?

 

Z daleka widać, że lampy są odsunięte od tablicy rejestracyjnej o kilkanaście centymetrów, tablica ma niecałe 60, więc można ocenić montaż na prawidłowy.

 

...ale nie o ten wymiar chodzi.

rozważam 2 sposoby:są b.ładne okrągłe ledy z diodami Osram SMD,które można zamontować z minimaną ingerencją w zderzak lub rurę.a drugi,to ledy pojedyncze przypominające czujniki parkowania(po 5sztuk na stronę).Tu konieczne wiercenie w zderzak,ale można zmyśłnie je ułożyć.Muszę podjechać do gości i najpierw na żywca poprzymierzać zanim zdecyduję które i jak zamontować,żeby to dobrze też wyglądało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...ale nie o ten wymiar chodzi.

rozważam 2 sposoby:są b.ładne okrągłe ledy z diodami Osram SMD,które można zamontować z minimaną ingerencją w zderzak lub rurę.a drugi,to ledy pojedyncze przypominające czujniki parkowania(po 5sztuk na stronę).Tu konieczne wiercenie w zderzak,ale można zmyśłnie je ułożyć.Muszę podjechać do gości i najpierw na żywca poprzymierzać zanim zdecyduję które i jak zamontować,żeby to dobrze też wyglądało.

Teraz zauważyłem, że masz rurę, to rzeczywiście daje dodatkowe możliwości. Rura nie zasłania miejsc w których ja mam zamontowane lampki?

Rura ma homologację?

Edytowane przez marcin_gru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej kupić okrągłe ledy i wstawić w halogeny ja ja to zrobiłem, wszystkie wymiary są spełnione :) jak coś mogę trzasnąć fotkę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej kupić okrągłe ledy i wstawić w halogeny ja ja to zrobiłem, wszystkie wymiary są spełnione :) jak coś mogę trzasnąć fotkę .

Takie też znalazłem,ale dopiero co zamontowałem halogeny,bo miałem zakrętki od butelek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dziale Tiida też jest wątek z ledami do dziennej jazdy. Jest tam fajny link do philipsa, gdzie można sobie wydrukować i poskładać szablony w realnym rozmiarze. Ja właśnie wycinam z młodym, będziemy sklejać i jutro przymiarki. Najbardziej zadowolony jest mój syn - poważna praca domowa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wyborze miejsca trzeba się jeszcze upewnić, że pod plastikiem zderzaka jest trochę wolnego miejsca na lampki, bo czasem może być zonk przy wierceniu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

długi weekend się przydał.koniec końców zdecydowałem na taki montaż dziennych...zderzak tnie się jak masło i w sumie łatwy dostęp od nadkola

post-52106-0-29829500-1336069802_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

długi weekend się przydał.koniec końców zdecydowałem na taki montaż dziennych...zderzak tnie się jak masło i w sumie łatwy dostęp od nadkola

 

Hmm jak nie jezdzisz w terenie to OK ale jak bedziesz chciał zjechac po stromej gorce to zle to sie moze skonczyc ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e,chyba nie aż tak:).nie mam planów na jazdę w terenie...ale to raczej musiałby być najczarniejszych z czarnych scenariuszy.lampy są wpuszczone w zderzak.nie wiem co masz na myśli,ale jeśli uszkodzenia mechaniczne,to równie dobrze musiałbym zakładać uszkodzenie zderzaka,czy rury,czy halogenów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm nie w ziołem pod uwagę tego ze masz kangura wiec chyba uszkodzić będzie je ciężko aczkolwiek nie niemożliwe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotki post-14088-0-51047200-1331363411_thumb.jpg post-14088-0-82669400-1331363437_thumb.jpg

 

Sabt a powiedz czy te światła dobrze robią też we mgle, bo moje zwykłe halogeny są super na mgłę. Chodzi mi o to, że Warmińsko-Mazurskie obfituje we mgły, a Żuławy Szuwarowo-Bagienne to już całkiem. Ja tych halogenów nie doceniałem, patrzyłem na nie tylko pod kątem off road ale we mgle po ciemku to ideał, ładnie podcinają od spodu i nie rozpraszalą się w mleku. Wolałbym nie tracić takiej opcji, ale bardzo kuszące jest wsadzenie tam świateł do jazdy dziennej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze jeszcze nie sprawdzalem , nie mialem okazji jeździć w mgle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Spryskiwacze lamp są w navarze fabrycznie i włączają się zawsze ze spryskiwaczami szyby. W poprzedniej wersji 2006 spryskiwacze lamp były włączane oddzielnie. Teraz przez to rozwiązanie marnuje się dużo płynu.

 

Lampy xenonowe od pathfindera mają odpowiednie oznaczenia na szkle. I właśnie takie lampy najlepiej pasują do navary. Niestety na allegro jest tylko kilka ogłoszeń, a cwaniaki szukają jeleni, którzy dadzą po półtora tysiąca za sztukę.

 

 

Mnie osobiście interesuje, gdzie można kupić takie soczewki wraz z chromowanym pierścieniem, aby samemu przerobić lampy. cool.gif

Co do marnowania płynu do spryskiwaczy na reflektory to wystarczy wyłączyć światła na chwile i spryskać szybe : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Co do marnowania płynu do spryskiwaczy na reflektory to wystarczy wyłączyć światła na chwile i spryskać szybe : )

w nocy też ? :D ... nie przesadzajmy z tym płynem , 20-30zł to nie jakiś masakryczny wydatek ( jedną 0,5l mniej w gardło i na zdrowie wyjdzie  :thumbsup: ) ja w tą zimę 6 opakowań orlenowskich opróżniłem i nie narzekałem zbytnio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej forumowicze, mam takie pytanko czy ktoś myślał o takim przerobieniu tych halogenów przeciwmgielnych aby załączały się w momencie włączania świateł drogowych ??? Wie ktoś może jak by to zrobić najprościej ???

 

Dlaczego o to pytam?? A no dlatego, że jadąc w nocy wolę jechać na światłach mijania bo moim zdaniem jest jaśniej przed autem niż z włączonymi światłami drogowymi, gdyż żarówka mająca w sobie zarówno "krótkie jak i długie" światła nie daje takiego komfortu jak dwa osobne źródła światła gdzie drogowe są dodatkiem do mijania i nie zmieniają padania światła tylko są dodatkiem. Po zapaleniu drogowych robi mi się jakby ciemniej przed maską. Włączając halogeny razem z drogowymi zapewnił bym sobie dodatkowe oświetlenie przed autem.

 

Myślał ktoś kiedyś o tym ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kolego orientujesz się jaki jest rodzaj żarówki w halogenach ??

 

ja tak myślałem że wypiąć kostkę z żarówki od halogenów, i puścić dodatkowy kabel od głównych świateł H4 z osobną końcówką do przeciwmgielnych. W razie czego wypinam kostkę wpinam oryginalną i działa jak wcześniej :)

 

nie wiem jak z obciążeniem, czy mi bezpiecznik od mijania i drogowych da rade :| ,

 

bo z tym przekaźnikiem to pewnie będzie więcej zabawy co ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żarówka jest H11. Nie powinno się podłączać dodatkowych halogenów do istniejącej instalacji (żarówka halogenowa pobiera ponad 50W). Najlepiej zrobic tak:

1) przekaźnik sterowany "+" od światła długiego

2) nowy przewód z bezpiecznikem od akumulatora, przez przekaźnik do halogenów (podłączyć do przewodu "+" w kostkach halogenów)

działac bedzie tak:

- włączasz długie to włączają się też halogeny (sterowane przekaźnikiem)

- włączasz same halogeny to świecą same halogeny

- nie chcesz mieć samych halogenów to wyciagasz bezpiecznik od halogenów (pudełko przy silniku)

- nie chcesz żeby halogeny włączały sie razem z światłami długimi to wyciagasz bezpiecznik, który zamontowałeś na dodatkowym przewodzie (może się to przydać np. na przeglądzie), można jeszcze wstawić przełącznik na sterowaniu przekaźnikiem i umieścić go w kabinie.

Edytowane przez marcin_gru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie sie z tobą zgadzam warto podać info o przekaźniku jak działa

 

jest to cewka nr 85 i 86 + i - i która  włącza gł obwód 30 to zasilanie z aku zabezpieczone lub nie bezpiecznikiem  i wyjścia 2szt 87 ,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...