Gość jack182 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Ryży, masz jakieś fotki z tego wypadu, szczególnie z tych prób terenowych. Daj znać jak będzie sie następny szykował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Ryży - zbieraj kasę na lifta Będzie terenowa Navka na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Nie no w taki ekstrem nie odę . 2,5" OME wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Sam pisałeś że choroba postępuje stąd ten link dedykowany do Ciebie Wracając do tego zestawu to ciekawa propozycja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Propozycja ciekawa ale ja nie wjadę później do garażu. Poza tym Navara słluży mi do pracy i jazdy codziennej więc sam rozumiesz..... Poza tym pisałem gdzies wyżej..Navara to nie jest wymarzony samochód w patyki wiec szkoda prądu na budowe pomnika. Lepiej Suzukę jakas zanabyc i motac do bólu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Suzuki to się długo nie mota. Opony, lifcik, mocniejsze resory i już masz idealnego trzepaka narządów wewnętrznych :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 I taki własnie mam plan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Tylko etapy motania na TVN-ie byś jeszcze pokazał i by było całkiem zacnie :diabel2: :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 A myślisz, że co? Jak już będzie co motać to na pewno pokażę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Tylko etapy motania na TVN-ie byś jeszcze pokazał i by było całkiem zacnie :diabel2: :diabel2: Jeździsz na dyskoteki do Hoczwi :?: :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość navara Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Ryży gdzie jest takie błotko w wawie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 jakie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jack182 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 A wczoraj słyszałem, że Qudra Drive II, który jest w Jeep'ie, to najlepszy napęd 4x4. Co wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Najlepszy napęd to jest w przypadku zblokowania przodu z tyłem + blokady obu mostów Rozwalają mnie jednak komentarze niektórych dziennikarzy motoryzacyjnych, którzy uważają, że jak samochód nie ma blokady mostów to jest bezużyteczne w terenie Najlepsze są rozwiązania proste, czyli 2, najlepiej sztywne, mosty + skrzynia z możliwością zblokowania 50/50 i basta. Wszystkie elektroniczne szmelce na dłuższą metę nie dadzą rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boliniak Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 A wczoraj słyszałem, że Qudra Drive II, który jest w Jeep'ie, to najlepszy napęd 4x4. Co wy na to? Że ktoś ma niezłe poczucie humoru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 A kto z was jeździł z Quadra Drive II? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Ja jeździłem jakimś Peepem co to miał wszystko zeelktronizowane... no cóż... szału nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Ja jeździłem nowym ML z asystentami zjazdu i ruszania pod górę i cała inna kupa szmelcu , który zastępuje mózg kierowcy. Moje zdanie jest takie , że jak ktoś jeździ głównie po asfalcie, nie wgłębia się w konstrukcję samochodu , a przede wszystkim wpada w panikę przed byle górką lub błotem to ten samochód i inne z kupą elektroniki są dla niego. Kiedyś do mnie zajechał kolega , który miał system kontroli poślizgu ( blokowane jest ślizgające się koło hamulcem i drugie koło osi się w tym momencie kręci,..... to dodałem bo może nie wszyscy wiedzą ). Twierdził , że wszędzie dojedzie. No i ... Trzeba było ciągnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpirat Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Pojechaliśmy na dwa autka w góry, kolega nówką BMW z kontrolą trakcji, po ośnieżonej drodze lekko pod górę wjeżdżał przyczepiony do mnie sznurem Nawet przy wyprzedzaniu tirów po błocie poślizgowym Navara szła jak przecinak on pomimo ~240KM tak się ślizgał że czekałem na niego. Do tego na naszych drogach ważne jest nie jak szybko jeździmy ale ile widzimy. I jak siedzisz w plaskaczu kilkanaście cm. nad ziemią to g widzisz. każde załamanie drogi oznacza niewiadomą i chowanie się za samochodem. Jak patrzysz nad autami można wolniej i bezpieczniej wyprzedzać bez głupiego myszkowania od krawężnika do środka jezdni. Dobrze się jeździ z radiem gdzie pierwszy mówi czy wolna droga. Potrzebny tylko odpowiedni pilot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Dzemik - takie coś można robić ręcznym na Tylnej osi - działa lepiej od LSD czasami Taka ręczna kontrola trakcji. A system kontroli zjazdu z wzniesień to reduktor, dwójka i pomaganie hamulcem. Po prostu genialni konstruktorzy zastąpili odpowiednią technikę jazdy elektroniką. I jak to zwykle bywa w samochodach, komputer z człowiekiem a tym polu nie wygra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abok Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Panowie, pozwole sobie wznowić temat bo czekam na odbiór D40 a A/T i zastanawiam sie jak wtedy to wszystko działa :zly: . Rady z poczatku tematu dotycza manualu i nie sa dla mnie nowością bo śmiagałem troche po górkach i błotku Suzuki Jimny i wiem o co chodzi :diabel2: . Czy ktoś może udzielić rad typu: zjazd, podjazd, błotko z uzyciem A/T? Czy wystarczy reduktor + zablokowanie do 1 lub 2 biegu czy są też inne triki "z życia wziete"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość navara Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 kto w wawie smiga w lekim terenie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MBL Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Czy ktoś może udzielić rad typu: zjazd, podjazd, błotko z uzyciem A/T? Czy wystarczy reduktor + zablokowanie do 1 lub 2 biegu czy są też inne triki "z życia wziete"? Tak, zdrowy rozsądek Poza tym to tak jak napisałeś. [ Dodano: Nie 02 Mar, 2008 21:43 ] A kto z was jeździł z Quadra Drive II? Jeździłem i muszę potwierdzić. Fajna sprawa, duże poczucie komfortu. Generalnie stały napęd na 4 koło wzależności od przyczepności podłoża. Czyli sam system ustala czy jest to podział 50/50, czy 20/80 itd System bada przyczepność co 1/4 obrotu koła (!!!!). Jak trzeba to sam włacza blokady. Upraszczając, jeżeli stoi auto na lodzie, sypiesz piach pod jedno koło i wyjedzie. Na tym polega QD II. Jeździ się tym bardzo przyjemnie i pewnie. Jedyną rzeczą nad którą trzeba się zastanowić to czy włączyć reduktor czy nie. Reszta dzieje sie sama. Nawet nie podryfujesz, system nie pozwala. Ja jeździłem Grandem z tym napędem w różnych warunkach i myślę, że właśnie to miało największy wpływ na jazdę o której pisał "oldskool". Wracając do głównego wątku. Fajnie,że oldskool miał możliwość porównania dwóch skrajnie róznych samochodów w takich samych warunkach. I to jest fajne :one: Co do opini o napędzie to chyba faktycznie jest najlepszy biorąc pod uwagę jego uniwersalność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 a mnie ostatnio blotko pokonalo - mysle ze glownie przez skonczone juz dawno opony, co nie zmienia faktu ze juz na pewno ta przygoda powiedziala mi: oponki poprosze + wyciagarka przod i tyl + blokada tylnego mostu - mam nadzieje ze w wiekszosci przypadkow dam sobie juz z tymi pomocami rade... zdjecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Nie masz fabrycznej blokady? Wyciągarka przód = solidny zderzak przód = solidniejszy zawias przód = wydatki. Lepiej Tirfora kupić, przynajmniej zaoszczędzisz na siłowni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.