kloshart Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 W krakowie na jasnogórskiej 2 przegląd kosztował 900zł za wszystko co obowiązkowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irkm Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Łódź, Przyguccy: 550 zł (olej z filterm i korkiem, przegląd, płyn chłodniczy). Niestety wlali olej 0W30 Elfa, o czym wspominam w innym wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg70 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Witam.Novellus Tarnów koszt przeglądu 277 pln.Olej shell 5w30 filtry mann zakupiłem sam.Zgłosiłem brak ograniczników opadania zaczepów pasów bezpieczeństwa(brak części,nie występuje zamiennik) Wymiana pasów na gwarancji,lecą z Amsterdamu.Koszt ok.2500 zeta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Witam.Novellus Tarnów koszt przeglądu 277 pln.Olej shell 5w30 filtry mann zakupiłem sam.Zgłosiłem brak ograniczników opadania zaczepów pasów bezpieczeństwa(brak części,nie występuje zamiennik) Wymiana pasów na gwarancji,lecą z Amsterdamu.Koszt ok.2500 zeta. Ale to chyba nie był przegląd po drugim roku tylko po pierwszym? Drugi przegląd tzw. duży obejmuje spro rzeczy do wymiany. Ten wątek dodtycz cen przeglądów po drugim roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg70 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Ale to chyba nie był przegląd po drugim roku tylko po pierwszym? Drugi przegląd tzw. duży obejmuje spro rzeczy do wymiany. Ten wątek dodtycz cen przeglądów po drugim roku. Note ma dwa lata,przegląd był tzw.mały przebieg 16 tkm w serwisie powiedzieli,że przy takim przebiegu nie jest wymagany duży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 (edytowane) Note ma dwa lata,przegląd był tzw.mały przebieg 16 tkm w serwisie powiedzieli,że przy takim przebiegu nie jest wymagany duży. No to chyba nie do końca tak. Dla Note przeglądy robi się co 20000 km lub co rok - w zależności co nastąpi wcześniej. Przebieg nie ma tu zatem znaczenia. Powinien być wykonany pełny duży przegląd po 2 latach. Podczas tego przeglądy wymienia się min. płyn hamulcowy i chłodzący. Dla tych płynów interwał wymiany to też 40 tys. km lub co 2 lata. Nie wydaje mi się, żeby zmiana czynności obsługowych ze względu na przebieg była właściwym podejściem serwisu. Wyobraź zsobie sytuację, ze ktoś jeździ tylko po mieście. Samochód po dwóch latach takiej ekspoaltacji na pewno jest bardziej "zjeżdżony" niż autko śmigające na trasie. Ale z racji jazdy po miescie ma ułamek przebiegu tego drugiego. A serwis mówi, ze robi mały przegląd, bo auto ma mały przebieg. To jakś paranoja. Uważaj, bo inne ASO może zakwestionować gwarancję. Proponuję w Twoim przypadku kontakt z Nissanem, żeby potem nie było problemów. Edytowane 21 Września 2011 przez ranger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
currahee Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Nic nie zakwestionuje bo np. w Krakowie (Japan Motors) robi się tak samo co uważam za całkiem logiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 No cóż, w Szczecinie tak nie robią i bardzo się dziwią, że ktoś tak robi... Ale widać się nie znają ;-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawetny Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Przegląd po drugim roku w Łodzi u Przyguckich: 650 zł (olej Castrol z filtrem i korkiem, filtr przeciwpyłkowy, przegląd). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Przegląd po 4 latach zrobiony (~47kkm). Wymiana oleju i płynu hamulcowego 350zł w Feuvert Katowice + filtr powietrza Filtrona za 30 zł we własnym zakresie. Przy wymianie okazało się że rura doprowadzajaca powietrze (od spodu przy puszczce) była uszczelniania silikonem, czyli panowie z ASO tuszowali swoją niszczącą działalność :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Niekoniecznie. Ta rura sama w sobie jest dość luźna. U mnie poruszając nią, czuć lekki luz pomiędzy samą rurą a otworem w puszce. Może kiedyś reklamowałeś jakieś "świerszczenie", no to ją potraktowali silikonem na wszelki wypadek . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 To, że jest luźna to ja wiem, ale silikon jest przed tą częścia rozszeszajacą się, czyli pewnie nie odpinali przy wymianie filtra, a jedynie w dół dali z takim skutkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość a68 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Witam-ja swojego Notka 1.4 benzyna sprowadzony z niemiec marzec 2009,zaprowadziłem po 40.tys we wrocławiu na ul Wilanowską,i tylko kazałem wymienić olejw silniku .Zapłaciłem za olej 3.5l jakiś olej dali Shell Heliks HX7 półsyntetyk.w papierach miałem z niemiec napisane po 20tys km że niemcy wlali mi Castrol10W40.Zapytałem się dlaczego w instrukcji pisze ze olej ma być 5 W30 ,a tu leją 10W40,Powiedzieli że niemcy wlali olej o takiej numeracji to oni nie bedą tego zmieniać ,o co tu chodzi.Jak się na początku wlało taką wartość to należy na takich wartościach już do końca jeżdzić.Czytam że komuś tu wlali 5W40 to już bliżej wartość jest wg instrukcji.Czy to jest samowola na stacjach obsługi że leją co chcą.i za wymianę oleju filtra oleju i uszczelki pod śrubę zapłaciłem 300zł w tym robocizna 120 zł,rozbój .bo np znajoma z opelkiem korsa za taką samą czynność,tylko 1 litr oleju mniej zapłaciła 155zl w tym robocizna 55zł.Wcale się nie dziwię że pustki na tej stacji są ,nie ma chętnych do obsługi-pozdrawiam Witam-jeszcze raz bo zapomniałem dopisać do poprzedniej wiadomosci ,o numerach i jakiej firmy założyłem sam filtry.Filtr powietrza silnika m-ki IC-Premium opakowanie kolor pudełka ciemno złoty nr są dwa 821027PR oraz drugi numer IC-A90057 w sklepie będą wiedzieć o co chodzi cena 16zł,tylko oryginał jest wkład papierowy nasączony olejem jest to tzw filtr mokry.a polski jest suchy,w eksploatacji nie ma to znaczenia. Drugi filtr tak zwany pyłkowy wentylacji f-my Bosch pudełko żółte produkcji czech republik,ale papier w wkładzie taki sam jak oryginał Nissana ,mała różnica miedzy nimi jest taka ze jest w obydowie plastykowej tak jak polski filtr,ale gabaryt papieru taki sam jak w oryginale ,polski ma słaby papier.wkłada się trochę cieżko,ale nie przejmować się nie połamie się >Cena filtra Boscha 50zł .Kupione we Wrocławiu na pl.Solidarności tam się znajduje sklep który sprowadza części -Pozdrawiam a68. Jak kto by już znał numer i firmę filtru oleju w silniku do Notka 1.4,to bardzo proszę o wiadomość na forum-a68. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notek-a Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 (edytowane) Jak kto by już znał numer i firmę filtru oleju w silniku do Notka 1.4,to bardzo proszę o wiadomość na forum-a68. Proszę bardzo - np. filtr oleju KNECHT-MAHLE OC 218, FILTRON OP 612, JC Premium B11017PR. Edytowane 7 Grudnia 2011 przez notek-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość a68 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 a68- Dziękuję nissanmaniakowi ,za odpowiedz na temat marki i numerów katalogowych filtrów oleju.Przepraszam za zwłokę w podziękowaniu za tą informację ,nie wchodziłem w tą rubrykę ostatnio ,jeszcze raz dziękuję-a68 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 i ja dziekuje w imieniu tego który dziekuję nade mną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Po czterech latkach wykonałem przegląd Nota w ....serwisie fiata Wymiana oleju,wymiana płynu hamulcowego(miałem jeszcze nie wymieniać,ale....)Przegląd zawieszenia i podwozia,Koszt 174zł,z moimi materiałami oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Przegląd po drugim roku - Polmotor Szczecin - 712 PLN + własny olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnrambo Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Powiedzcie mi - dlaczego cienkie spod pokrywy w 1.4 ? Uszczelka jest wypalona czy jakieś zmęczenie/odkształcenie materiału silnika nastepuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 (edytowane) można by rzec,że TTTM - ta przypadłość czasem dotyka tego silnika. Trzeba poprawić uszczelnienie pokrywy zaworów. Wydaje mi się - niech mnie poprawi któryś z użytkowników 1,4, że tam nie ma uszczelki. Stosują jakiś uszczelniacz Edytowane 22 Marca 2012 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 (edytowane) Pokrywa zaworów w 1.4 jest uszczelaniana "na silikon". TTTM - większość 1.4 poci się pod pokrywą zaworów. Ba - poci się w tym samym miejscu. Albo do poprawki albo zostawić. Czasami jest to tak niewielkie pocenie, że spokojnie to można zbagatelizować. Edytowane 22 Marca 2012 przez ranger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 (edytowane) miałam robione 2 razy i w końcu to olałem, bo i tak się poci Edytowane 22 Marca 2012 przez was79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnrambo Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Hm. pytam bo dzwoniłem do dwóch serwisów: Wrocław i Wałbrzych i oba proponują inne rozwiązanie tego problemu. Wałbrzych "specjalną masą uszczelniającą" czyli silikon czerwony? Wrocław- nowa uszczelka; ceny też mocno się różnią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Czerwona masa specjalna hiper mega extra cosmic technic jest u mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_sosnowiec Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Skoro "specjalna hiper mega extra cosmic technic" czerwona masa nie zdaje egzaminu to może lepszym wyborem będzie serwis we Wrocławiu. Tylko o jakiej uszczelce mowa bo fabrycznie chyba jej tam nie było? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.