Gość Koniu83 Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 sory nieprzeczytalem dokladnie :? tzn na gazniku AFR przestawia sie na stale tak?? bo opisywales kiedys podpinanie sie pod czujnik temperatury- i zalaczales to tylko wtedy kiedy chciales. jesli to bedzie przestawione na stale to wzrosnie znacznie zuzycie paliwa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 powiem ci ciekawoste w silnikach opla ecotec na rynek niemiecki moc regukowano po przez zastosowanie zwęrzki przed puszką filtra poweitrza w twoim wypadku może być podobnie, choć bardziej prawdopodobne jest to żę masz inny gaznik...nie bylo innych gaznikow...silniki GA16DS zawsze mialy w 100NX 90 hp...moc wzrosla wraz w wprowadzeniem wtrysku( na inne rynki niz niemieckie)do 102 hp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gulash Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 A co z regulacją gaźnika bez elektroniki ? Ciężkie to ? Bo skoro już mi fabryka uprościła serduszko samochodu to można by tanim kosztem dodać mu nieco wigoru Tyle że jak poprawie zasysanie zimnego powietrza do filtra to mi pewnie obroty skoczą i trzeba będzie podrególować - mieszałem przy obrotach ale w kredensie a tutaj boje sie rozrególować gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2005 W książce SErvisowej wszytko będzie napisane... Ja zajrze do swojej z Primery może coś w niej znajde, zeskanuje i zamieszcze w zrób to sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Koniu83 Opublikowano 23 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2005 heh, moja Primera z Francji przyjechala wiec i książka serwisowa jest po francusku :cry: ale i tak spróbuję cos w niej wynaleść... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 24 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2005 A co z regulacją gaźnika bez elektroniki ? Ciężkie to ? Bo skoro już mi fabryka uprościła serduszko samochodu to można by tanim kosztem dodać mu nieco wigoru Tyle że jak poprawie zasysanie zimnego powietrza do filtra to mi pewnie obroty skoczą i trzeba będzie podrególować - mieszałem przy obrotach ale w kredensie a tutaj boje sie rozrególować gaźnik.slusznie ponowna regulacja gaznika jest potwornie droga( kilka razy tyle co w 125p) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 U Maćka z Power Tronica Pomair AFR kosztuje 40zł, w Promotorze 50zł więc co za problem wziac ze soba srobokręt umowić sie z nimi i regulować gaznik w czasei jeady tak zeby AFR bylo w przedziale 12,6-13 ? Tylko wczesniej warto sie zaopatrzec w weiksze dysze i zapoznac z servisówką... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 U Maćka z Power Tronica Pomair AFR kosztuje 40zł, w Promotorze 50zł więc co za problem wziac ze soba srobokręt umowić sie z nimi i regulować gaznik w czasei jeady tak zeby AFR bylo w przedziale 12,6-13 ? Tylko wczesniej warto sie zaopatrzec w weiksze dysze i zapoznac z servisówką... Coobcio przeciez to nie jest zwykly gaznik, znajomy opowaidal ze z laptopem mu stroili jego ga16ds Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 dziwne jak cholera, panowie zeby ropzwiązać te nie jasności jest prosta rada - Ksiązka servisowa, poelcam HAYESA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Extremer Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 No dobra ... ale ostatnio czytałem gdzieś, że przy zmianie dolotu powietrza nalezałoby zresetować komputer aby dostosował się do nowyh warunków pracy :?: :roll: Czy w "gaźnikowcu" jest komputer :?: Z tego co wiem chyba tak bo gaźnik jest podobno steriowany elektronicznie :!: 8) No to może Coobcio wiesz gdzie jest taki komputer, jak i czy wogóle go resetować :?: Poza tym byłem na stacji diagnostycznej i oni mi sprawdzali AFR co to wskazywało 1000-1300, ale dobry diagnosta mówił, że wszystko jest OK :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Koniu83 Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 z tego co mi sie o uszy obilo to przy ktoryms nadkolu jest jakis moduł (cos jak komputer chyba). ale sam tego nigdy nieruszalem :? wiec niemam pojęcia o co dokładnie w tym chodzi... :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 Co wy z tym dostrajaniem komputera, kto wam takich bzdur nagadał ? komputer sie nei dostraja nigdy prze nigdy on tylko zbeira sugnaly, sumuje je i wydaje komendy koniec - to tak w duzym uproszeneiu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Extremer Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 To znaczy co ... że nie można go resetować coby zbierał od razu na nowo, a nie dostosowywał płynnie :?: :shock: Czy coś mylę :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 mozna go resetować ale robi się to tylko poto zeby wykasować z jego pamieci kody usterek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekmarecki Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Mam pytania: Czy dużo wzrasta moc po zatkaniu tego EGR, czy jest to odczuwalne :?: Czy wzrasta zużyie paliwa :?: I dodam, że moja jest na wtrysku jak widać poniżej :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 razcej apetyt na paliwo powinien spaść, moc także rośnie ale ile nie wiadomo - nikt tego na hamowni nie mierzył ale wydaje mi sie ze o jakieś 1% w porywach do 1,5% więc stosunek CENA/Możliwości jest znakomity :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jasin Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Co wy z tym dostrajaniem komputera, kto wam takich bzdur nagadał ? komputer sie nei dostraja nigdy prze nigdy on tylko zbeira sugnaly, sumuje je i wydaje komendy koniec - to tak w duzym uproszeneiu. tak ?!? a co powiesz o systemie adaptacji ? pozdrawiam Jasin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Są różne teorje na ten temat... Ja wiem swoje (opierając się na silniku SR20Di/De/DE) i tego się będe trzymac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jasin Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 ok no wiec szczerze powiem ze nie wiem jak to jest w nissanowskich silnikach ale cos takiego istenieje i jest powszechnie stosowane pozdrawiam Jasin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 w 2.0 czegoś takiego o czym wspomniałeś nie ma... Trzeba by sprwadzić 1,4 i 1,6 - blizniacze jednostki (GA..DE) w prosty sposób w dziale zrób to sam jest opisana autodiagnostyka... trzeba zresetować kompa i udać sie na hamownię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 czy wogóle go resetować :?: : na pewno zresetuje sie jak odlaczysz mu na noc aku. Zeby sie nastawil to rano odpalasz go pozwalasz mu pracowac az sie nagrzeje bez naciskania gazu czy podlaczania dodatkowego poboru pradu PS Ja bym sie u siebie bal to zrobic....bo w razie czego nawet nie wiedizalbym gdzie by z nim jechac jesli by sie cos przestawilo nie tak :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Extremer Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 A jeszcze jedno pytanie :!: Jak zabezpieczyć się przed zassaniem wody poprzez rurę do filtra :?: Co prawda biegnie ona od dolnej części chłodnicy do góry koło akumulatora potem go obiega i znowu nieco do góry do oryginalnego (uciętegoo) wlotu obudowy filtra (gaźnik :cry: ) ale licho nie śpi i lepiej zapytać tych co mogą wiedzieć co w trawie piszczy Jak uważacie :?: Coobcio :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Jak bedziesz wjerzzać w kałuże powyzej poł metra głębokości to rzeczywiście mogą być problemy... Nie panikuj jest dobrze, jak Ci tam woda wejdzie jak masz rure karbowana a do tego taka powywijaną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Extremer Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2005 No to fajnie A powiedz, czy lepiej jest końcówkę rury od strony wlotu do puszki obudowy filtra SZCZELNIE z nią połączyć czy też może być tak jak mam teraz czyli tylko nałożoną rurę alu na rurę wlotu :?: :?: :?: Schematycznie to teraz jest tak: ================= i między nimi nie ma zaślepienia ------------------------------------ ------------------------------------ ================= Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekmarecki Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Ja bym prosił zdjęcie jak to wygląda w P10 wtrysk. Po tych co były na forum dobrze nie wiem o co chodzi :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.