alkaspaw Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 moje mastercrafty się nie zalepiają śniegiem ani błotem i są ciche Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość taransan Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 teraz rozgladam sie za drugim kompletem opon typowo drogowych i felg aluminiowych, 16 lub 17 a nawet myslalem nad 18 od armady(o ile pasuja) tylko opony na 18 by juz drogie wyszly. moze ktos sie chce pozbyc fabrycznych kolek? daj mi chwilę na zastanowienie. chyba moje fabryczne już mi nie są potrzebne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 (edytowane) teraz rozgladam sie za drugim kompletem opon typowo drogowych i felg aluminiowych, 16 lub 17 a nawet myslalem nad 18 od armady(o ile pasuja) tylko opony na 18 by juz drogie wyszly. moze ktos sie chce pozbyc fabrycznych kolek? daj mi chwilę na zastanowienie. chyba moje fabryczne już mi nie są potrzebne. ok nie ma pospiechu:) puki co to pogoda taka, ze MT zdecydowanie rządzi! Edytowane 1 Marca 2010 przez camo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość taransan Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 fajna fotka. sam czyściłeś w photoshopie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 (edytowane) fajna fotka. sam czyściłeś w photoshopie? musialem troche bok podczyscic bo same lampy jeszcze nie daja w pelni rady, ale pracuje nad tym zeby surowe zdjecie wygladalo lepiej niz to:) Edytowane 14 Lutego 2010 przez camo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość taransan Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 musialem troche bok podczyscic bo same lampy jeszcze nie daja w pelni rady, ale pracuje nad tym zeby surowe zdjecie wygladalo lepiej niz to:) to rozumiem, że masz jakiegoś dużego softa na lampę. na boku widać, że świeci coś dużego. widać, że to nie tak z lotu zrobione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 to rozumiem, że masz jakiegoś dużego softa na lampę. na boku widać, że świeci coś dużego. widać, że to nie tak z lotu zrobione mam softy, jednak duzo za male jak na takie zdjecia. mysle ze tu taki 4x7m by byl akurat:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość taransan Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 zdjęcie wygląda pro. znam się trochę na tym. spokojnie do folderu Patha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 nowe 17" + 265/70/17 BF AT sa juz przygotowane do zalozenia. niedlugo testy drogowe:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
em Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 camo ty to masz robote Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Artur5250 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Też się właśnie czaję na te oponki w tym rozmiarze ( ino mój mechanik jest brzydszy B) ) Prośba o zdjęcie jak to będzie wyglądać na gotowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 porownanie: z przodu: 265/76/16 BFG KM2 z tyłu: 265/70/17 BFG AT Też się właśnie czaję na te oponki w tym rozmiarze ( ino mój mechanik jest brzydszy B) ) Prośba o zdjęcie jak to będzie wyglądać na gotowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Artur5250 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Szczerze mówiąc to przód wygląda lepiej ( bardziej hardkorowo ) ja bym miał zagwostkę czy poświęcić komfort jazdy dla wyglądu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 tez mi sie przod bardziej podoba:) KM2 wizualnie, bardzo pasuja do tego samochodu. jak bedzie z komfortem na AT dopiero ocenie. z KM2 nie bylo az tak tragicznie na czarnym. Szczerze mówiąc to przód wygląda lepiej ( bardziej hardkorowo ) ja bym miał zagwostkę czy poświęcić komfort jazdy dla wyglądu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 witam koledzy nie rozumiem czemu upieracie się przy BFG AT dla mnie te opony są kiepskie to znaczy głośne gombczaste przy hamowaniu i w miarę się szybko z używają jedyne co dobre to cena średnia w podobnych cenach można kupić lepsze np. takie jak ja mam przejechałem na nich już 35tyś i z czystym sumieniem mogę je polecić bieżnik większy od AT mniejszy od MT przede wszystkim są ciche nawet powyżej 150km/h poprzednim autem jeździłem na BFG AT więc wiem co piszę BFG są przereklamowane tak jak HILTI wśród elektronarzędzi pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barwol Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Ja w Pathfinderze mam założone tohttp://www.oponeo.pl/model/49/ubca/bridgestone_a_t_694.htmlx w rozmiarze 265/65/17. Opona miodzio Ja w Pathfinderze mam założone tohttp://www.oponeo.pl/model/49/ubca/bridgestone_a_t_694.htmlx w rozmiarze 265/65/17. Opona miodzio Coś się link źle zapisał. Chodziło mi o BRIDGESTONE 694 AT REVO. BFG to produkt z dalekiej przeszłości, mocno przereklamowany. Jego zaleta jest jedna. Jedziesz w Afrykę to w 16'' wszędzie go kupisz. Ale czy ktoś z nas jedzie w tym kierunku na długo?! Ja nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 bridgestony 17" tez kupisz, nawet w Kenii (zdjecie) ja juz zakladma 3 model BF na nissanie. zaden nie byl porazką. przywiazalem sie juz do tej marki. maja fajne biale napisy z cenami raczej nie szaleją. reklama maja bardzo rozbudowana, wiec nawet mocno przereklamowane nie musza byc zle Ja w Pathfinderze mam założone tohttp://www.oponeo.pl/model/49/ubca/bridgestone_a_t_694.htmlx w rozmiarze 265/65/17. Opona miodzio Coś się link źle zapisał. Chodziło mi o BRIDGESTONE 694 AT REVO. BFG to produkt z dalekiej przeszłości, mocno przereklamowany. Jego zaleta jest jedna. Jedziesz w Afrykę to w 16'' wszędzie go kupisz. Ale czy ktoś z nas jedzie w tym kierunku na długo?! Ja nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barwol Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 ja juz zakladma 3 model BF na nissanie. zaden nie byl porazką. przywiazalem sie juz do tej marki. maja fajne biale napisy z cenami raczej nie szaleją. reklama maja bardzo rozbudowana, wiec nawet mocno przereklamowane nie musza byc zle Przecież nie napisałem, że ta opona jest porażką. Są jednak już nowsze, lepsze konstrukcje. A białe napisy - to jeden z powodów dla których nigdy bym jej nie kupił. Ale ja jestem dziwny - tuningowe zawieszenie w kol. czerwieni/ zółci kazałem wycenić z malowaniem na czarno. Każdemu może się jednak podobać co innego. Ważne żeby coś robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 (edytowane) nie sugeruje, ze pisales. po prostu pisze jakie sa moje odczucia:) BGF AT to juz leciwa opona i z pewnoscia masz racje, ze sa doskonalsze modele:) chyba az tak dziwny nie jestes, ja tez bym zamalowal czerwone zawieszenie, no chyba, ze to by byl woz strazacki Przecież nie napisałem, że ta opona jest porażką. Są jednak już nowsze, lepsze konstrukcje. A białe napisy - to jeden z powodów dla których nigdy bym jej nie kupił. Ale ja jestem dziwny - tuningowe zawieszenie w kol. czerwieni/ zółci kazałem wycenić z malowaniem na czarno. Każdemu może się jednak podobać co innego. Ważne żeby coś robić Edytowane 10 Maja 2010 przez camo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzenda Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 a mam pytanie jakie macie opony zimowe i w jakim rozmiarze? interesują mnie opony na felgę 17 cali mysłem o trochę węższych niż 255 coś ok 235 a;e są tylko na 65 i największy wybór ale bedzie chyba za niska? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 a mam pytanie jakie macie opony zimowe i w jakim rozmiarze? interesują mnie opony na felgę 17 cali mysłem o trochę węższych niż 255 coś ok 235 a;e są tylko na 65 i największy wybór ale bedzie chyba za niska? taki sam rozmiar co letnich... i bez kombinowania z węższymi zresztą.. ustawodawca wychodzi na przeciw takim pomysłom "oszczędzania" i nie długo rozmiar opon będzie wbity w dowód rejestracyjny zła strona.. uderzy to też w osoby które przygotowują samochody do jazdy w terenie, choć może zostanie to jakoś rozwiązane sensownie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mors Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 (edytowane) taki sam rozmiar co letnich... i bez kombinowania z węższymi zresztą.. ustawodawca wychodzi na przeciw takim pomysłom "oszczędzania" i nie długo rozmiar opon będzie wbity w dowód rejestracyjny zła strona.. uderzy to też w osoby które przygotowują samochody do jazdy w terenie, choć może zostanie to jakoś rozwiązane sensownie Dlaczego uważasz, że jest to sposób oszczędzania? I nie jest to chyba tylko kwestia przygotowania auta do warunków terenowych, ale również i specyficznych drogowych, i tutaj zastosowanie węższych opon w zimie ma swoje uzasadnienie. Edytowane 1 Września 2011 przez mors Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Dlaczego uważasz, że jest to sposób oszczędzania? bo węższa opona to mniejsze koszty zakupu swego czasu Niemcy na zimę zakładali małe stalówki i wąziutkie opony... i nie ze względu na lepsze prowadzenie a na oszczędność ale również i specyficznych drogowych, i tutaj zastosowanie węższych opon w zimie ma swoje uzasadnienie. a jakie to uzasadnienie ? - wąska opona bardziej się zapada w śnieg - wąska opona ma gorszy uciąg po za niższą ceną nie ma nic merytorycznego co uzasadniało by stosowanie wąskich opon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mors Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 a jakie to uzasadnienie ? - wąska opona bardziej się zapada w śnieg - wąska opona ma gorszy uciąg po za niższą ceną nie ma nic merytorycznego co uzasadniało by stosowanie wąskich opon Wg mnie wąska opona na śniegu zapewnia lepszą sterowność i mniejsze opry toczenia na ośnieżonej nawierzchni, lepszy stosunek nacisku do powierzchni (ta sama masa na mniejszej powierzchni), co wg mnie ma ogrome znaczenie zwłaszcza przy rozmiękłym sniegu, lub tzw błocie pośniegowym. Nie liczyłbym na to, że szerokie opony pozwolą jeździć bez zapadania sie w śnieg, no chyba że będą miały po ponad pół metra szerokości. Moje doświadczenie z jazdy (możliwe, że odosobnione jest takie, że zimą przy wąskich oponach jazda jest lepsza i jeśli mam taką możliwość to zakładam najwęższe opony jakie się da. A co do oszczędności to "za zaoszczędzone w ten sposób pieniądze" pozwalam sobie na lepszy bieżnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Uważasz, że producent wie gorzej od użytkownika jaka opona i o jakich parametrach powinna być używana do jego auta ? Kiedyś kilka razy robiłem testy z właścicielami bliźniaczych samochodów (ostatnio ze 2 lata temu test na Vectra C + nowe opony) i zawsze ja na szerokich oponach dalej zajechałem w śniegu niż inni na wąskich, lepiej przyspieszałem i lepiej hamowałem. Zimą nie tylko jedziesz po śniegu.. ale też i po suchym asfalcie. Możemy robić różne testy.. ale jedynie 2 argumentów nie podważę w praktyce/porównaniu: - niższa cena zakupu takiej opony - niższe spalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.