Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Reanimacja TurbnyNysy Coobcia


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Już rozkręciłem swoją perełke, w sumie straty nie są aż takie duże, do peirwszego maja moze ogarne troszke kasy i złoże to do kupy, zobaczcie sami jak sie to ma:

 

Lewy amortyzator który ucierpiał w tej katastrofie

amorki.JPG

 

Z konstrukcji najbardziej ucierpaiał prawy boczek

boczek.JPG

 

Sam przód po rozkręceniu wygląda naprawdze dobrze

przodout.jpg

 

Po zbliżeniu widać że ucierpiała tylko przednia belka (ta co trzyma lampy i chlodnice)

przodzoom.jpg

 

Chlodnice obydwie do wymiany niestety

burdelp.jpg

 

Drążek maglownicy uciety, do wymiany razem z koncówka drązka i łącznikiem sabilizatora (przewód też trzeba wymienić bo go ucielo)

magiel.jpg

 

Dolny wachacz skrzywiony, trzeba będzie kupic nowy wraz ze sworzniem, na szczęście kolumna nie ucierpiała

burdell.jpg

 

We wnatrznu wypalily poduszki i pirotechniczne pasy, wszytko do wymiany, zastąpie je sportowymi zamiennikami (bardzo bym chcial)

poduchal.jpg

 

 

Kurcze potrzebne mi jest prawie 500zł zeby zrobić z zawieszeniem porządek i pojechać na sprawdzenie geometri i ew. naprostowanie pojazdu, Bida oj bida... :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za duzo i to sporo za dużo, nawet moj ojciec nie potrafil ogarnąć mojej nysy a w koncy jezdzil nią przedemna prawie poltora roku...

 

Co się wydażylo prosze poczytać w Spotkaniach/ Pierwsyz piątek miesiąca... bylo wielkie bum, w karambolu tym ucierpiało 6 aut i to z mojej ku...a winy :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serdecznie podzękowania dla koelgi DżoDżo który zupełnie bezinteresownie i bezpłątnie dostarczył mi drążek (ten wystający z maglownicy) :!: :!: :!: :!: :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie miałem Ci pisać, że ten drążek jest wymienny- pod gumą jest druga końcówka. Tylko oryginał wykręcić jest przej.....ane. można to zrobić żabą używaną przez hydraulików zcinając zabezpieczenia. Sprawdż jeszcze półośkę czy się nie zgięła i przeguby wewnątrz (kosze w których chodzą kulki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jest przyjrzałem sie dokaldnie, naorginala jest rada, wezme szlifierką natne na nim klina postokątnego i mocno zacisne żabką albo imadlem :)

 

No jutro tata wraca z lublina to mi przywiezie gifty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
Jest jest przyjrzałem sie dokaldnie, naorginala jest rada, wezme szlifierką natne na nim klina postokątnego i mocno zacisne żabką albo imadlem :)

 

No jutro tata wraca z lublina to mi przywiezie gifty :)

zbieraj do kupy auto bemowo jzu blisko :twisted:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po końcówce drążka czas na reszte a więc:

- wachacz dolny wraz ze sworzniem

- osłone wewnątrzego przegubu

- przewod hamulcowy

- ew. koncówke drążka

--------------------------------------

Teraz sprawdzam wszytkie sklepy gdzie najtaniej moge to wszystko znaleść...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dżodżo jeszcze raz dzikuje !!! :)

 

PS. przegłub nic nie uceirpial tylko zerwalo z neigo tą gumową oslone, skrzynia takze calytka...

 

PS2. Na gwałt potrzebuje chlodnice i dolny wachacz :!:

 

DZiś z rana sprzedalem resztki stali neirdzewnej jaka mialem, felgi alu 14" i w zwiazku z tym ze jutro mam wolny dizen od szkoly wydaje mi sie ze nyse zlorze i już zacznę nią jeżdzić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dzisaj jade do Siedlec na większe zakupki :

- wachacz dolny lewy przod

- lusterko L

- przewód hamulcowy

- błotnik prawy

- zbiornik spryskiwacza

- wnęka nadkola Prawego

- plastik oslaniający progi

- komplet lamp na przód

- łącznik stabilizatora i prawdopodobnie stabilizator

- zderzak

- belka wzmacniająca pod zderzak

- przegroda z przodu (ta co trzyma lampy i chlodnicę)

- atrapa chlodnicy

-------------------------------------

Zeby nysa byla kompletna będe jeszcze potrzebować błotnika lewego oraz chłodnicy - mam bomba chlodnice na oko prawie 2 razy grubsze jak seryjne - to dopiero będize chłodzić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem z Siedlec!!!! Może w czymś pomóc? Raz na 3-4 dni jestem w Warszawie więc mogę to i owo podżucic(ale w grę wchodzi transport kolejowy - taniej wychodzi w dojazdach do robotki).

Gdzie w okolicach Siedlec masz taki dobry punkt zaopatrzeniowy?????? :?: :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo dziwna miejscowość jak sie na terespol jedzie, miescowość Cięlećimierz...

 

Juz nabylem praktycznie wysztko co chcialem... Jutro jade do mojej dzeiwczyny i wracam w poniedzialek - i tego dnia moja nysa opadnie na 4 koła :)

 

Nie bralem zderzaka i blotników bo swoje wyklepie...

NO jeszcze tylko chłodnica i prawy reflektor i mozna w drogę juz uderzyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no no .. nowych blotnikow to raczej sie nieoplaca jak niesa za mocno zdewazstowane ja u siebie przedni zderzak naprawialem (szpachla kleje farba ) i niedlugo bede zakładał:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowe blotniki w cenie 120zł sztuka - odpuszczam sobei temat...

 

Ps. dzisaj po nie całałej godzinie spędzonej w garage udalo mi sie wymienić drązek maglownicy wraz z koncówką drążka którą mam dzięki uprzejmości DOŻODŻO. Wymana tego to relaksik, w moim przyborniku znajduje się na rzaba która chwicilem stary drązek za jego lep obrucilem a dalej to lekko szło :)

 

Przegłub wewnatrzny rozebrałem co do igielki w łozysku - zero sladów uszkodzenia no poza porysowaną obudową i zerwaną osłoną.

 

Teraz czekam na części zakupione atrakcyjnie dzięki KOGUTOWI - dzięki STARY ! ! !

a są to:

- osłona wewnętrzenego przeguba (Lewy)

- oba uszczelniacze półosi w skrzyni biegów (simeringi)

- łącznik stabilizatora

- sworzeń lewego dolnego wachacza (przód)

 

Kolega łukasz posiadacz ciemno zielonej obinizonej Primery GT poruszającej sie na kołach 15" grasującego w okolicach saskiej kępy bardzo mi pomógł - oddał mi swoją starą delikatnie puszczającą chłodnice (szklanka wody na dzień jazdy)

 

No jak znajde jutro chwile i graty szybko dotrą to już jutro wyjerzdzam z garage :)

 

PS. zapomnialem kupiłem zajefajny smar SHELLA w norauto poszło 12,99zł no ale jak robić to robić dobrze no nie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reanimacja - operacja :wink:

Przegub gotowy, trzeba tylko dać nową zewantrzną osłone i mozna go pakować na półośkę, z fotkami bida bo siadly akumulatorki w aparacie, cholera jasna :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czytam jak doprowadzasz Primerkę do stanu użytkowalności, to twój opis Dr Nismo jest w sam raz.

według mnie opis powinien być taki - Dr Frankenstein -. dlatego , że właśnie Coobcio stworzył potwora o nieokiełznanej mocy :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha :D

JAk juz uporam sie z częścią blacharsko, zawieszeniową to prawdopodobnie w niedlugim czasie jak pozwola mi na to finanse udam sięna hamownie i zobaczymy jaką to rzeczywiście ma moc - oscyluje coś w granicy 200 koników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...