Gość pers Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 ała, nie ładnie tak kolege wyganiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 ała, nie ładnie tak kolege wyganiać zdrajcom mówimy zdecydowane NIE !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 a tam zaraz zdrajca,w klubie zostaje :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matt28 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Witam tak czytałem sobie ten temat i widze ze wszyscy polecają filtry knetcha albo mana ,ja kupilem nipparts i leje castrol 10w40 bo poprzedni własciciel lał taki od dłuszego czasu.No i moje pytanie czy ten filtr nipparts jest dobry czy nastepnym razem kupowac inny no i czy jak dłuszy czas był lany castrol a zaleje teraz valvoline które kazdy tak zachwala nic sie nie stanie bo prawie od nowosci był lany castrolem.Auto to primerka p10 2.0 wielopukt Witam Przez pewien czas uzywalem oleju Castrol 10W/40 + filtr Knecht, a poniewaz nie mialem porownania z innymi olejami, myslalem ze wszystko jest ok Dokonujac wymiany oleju ostatnim razem, zakupilem olej Motul Synergie 6100+ 10W/40 + filtr Mann. Musze przyznac ze zmaina kultury pracy sinika jest tak zaskakujaca na plus, ze zwracam honor wszystkim osobom ktore przestrzegaja przed Castrolem Magnatec. Po zastosowaniu Motula znikly wszystkie poklekotywania sinika, pracuje on rowno, o wiele ciszej a takze wzrosla jego dynamika. Niestety, w Toyocie dalej jezdze na Castrolu 5W/30 Professional, takim olejem jest zalewana w serwisie :/ Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 jak czytam niektóre posty to śmieję się od ucha do ucha, typu mam P10 2.0D 300tyś i mineral czy ulżyć mu na półsyntetyku - oj napewno ulży mu, półsyntetyk ma lepsze właściwości dyspersyjne i myjące i wypłucze nagar, rozszczelni, zmiejszy kompresie silnik i remont mam gotowy albo czy zalać do mego super bolidu 1.6 90KM olej 5W60 typu rally, no i zalałem go i zdecydowanie szybciej jeżdzę, polecam albo zalałem i wibracje na kierownicy mi ustały (pewnie zbieżnośc też się poprawiła) silnik już tak nie klekocze, tylko że stare klekoty diesle robiły milion kilometrów w drganiach na minerale a nowe nawet nie wysilone diesle na syntetyku mają problemy z 300tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość august200 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Witam tak czytałem sobie ten temat i widze ze wszyscy polecają filtry knetcha albo mana ,ja kupilem nipparts i leje castrol 10w40 bo poprzedni własciciel lał taki od dłuszego czasu.No i moje pytanie czy ten filtr nipparts jest dobry czy nastepnym razem kupowac inny no i czy jak dłuszy czas był lany castrol a zaleje teraz valvoline które kazdy tak zachwala nic sie nie stanie bo prawie od nowosci był lany castrolem.Auto to primerka p10 2.0 wielopukt Witam Przez pewien czas uzywalem oleju Castrol 10W/40 + filtr Knecht, a poniewaz nie mialem porownania z innymi olejami, myslalem ze wszystko jest ok Dokonujac wymiany oleju ostatnim razem, zakupilem olej Motul Synergie 6100+ 10W/40 + filtr Mann. Musze przyznac ze zmaina kultury pracy sinika jest tak zaskakujaca na plus, ze zwracam honor wszystkim osobom ktore przestrzegaja przed Castrolem Magnatec. Po zastosowaniu Motula znikly wszystkie poklekotywania sinika, pracuje on rowno, o wiele ciszej a takze wzrosla jego dynamika. Niestety, w Toyocie dalej jezdze na Castrolu 5W/30 Professional, takim olejem jest zalewana w serwisie :/ Pozdrawiam Ja postąpiłem jak ty zalałem motul a miałem wczesniej castrol poprawa nie jest duza ale jest zauwazalna do nastepnego auta terz bende lał tylko motul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 A ja mam pytanie czy ktoś używał Elfa Evolution 10W40 (w benzynie) i jakie ma doświadczenia? Lałem taki do Clio I 1.4 silnik pracuje do dzisiaj idealnie. Kupujący nie wierzyli, że nie robiłem remontu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość auto-moto Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 2002 Primera P12 2.2Di przebieg 190k jaki olej wlac ? VALVOLINE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jacob_USA Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Witam mam problem otoz kupilem auto Maxime V6 3,0 96 w czewrcu nie wiedzialem jaki byl olej wlany gdy wymienialem olej w sklepie powiedziano mi ze 10w30 mineralny bedzie ok. Gdy wymienilem zaczely sie chocki klocki przyszly mrozy auto od kopa nie zapalalo czasem silnik zimy klekotal jak traktor slychac jak by to panewki byly wlalem doktorka zageszczacz do oleju taki i troche pomoglo ale nie duzo w sobote chcialbym wymienic olej w aucie mam przejechane 185 tysiacy mil pomozcie mi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Witam mam problem otoz kupilem auto Maxime V6 3,0 96 w czewrcu nie wiedzialem jaki byl olej wlany gdy wymienialem olej w sklepie powiedziano mi ze 10w30 mineralny bedzie ok. Gdy wymienilem zaczely sie chocki klocki przyszly mrozy auto od kopa nie zapalalo czasem silnik zimy klekotal jak traktor slychac jak by to panewki byly wlalem doktorka zageszczacz do oleju taki i troche pomoglo ale nie duzo w sobote chcialbym wymienic olej w aucie mam przejechane 185 tysiacy mil pomozcie mi to wylej ten olej co masz i wlej inny z nowym filtrem, olej 10W30 jest od -30 do + 30 w otoczeniu. nie kombinuj z jakimiś cermizerami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 U mnie jest tak: Auto ma teraz prawie 190000 i nie wiem czym je zalać...Wynika z kartki, że do 174000 był lany 10w40 ale jak wyjmuję bagnet oleju, to kapie olej z niego tak praktycznie jakby to była woda :/ ...czy to już jest minerał jak jest taki rzadki??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Mimier ja bym zalał 10W40.Nie zmieniał.Moja chodzi na 10W40 od poczatku jak mam a nie wiem jakim byla zalana i jest ok. To ze na bagnecie taki jest...hmm trudno stwierdzić,co i jak.Na zimnym jak wyjme bagnet jest gestawy ale juz na ciepłym tez płynie od razu. Ja leje shella ale to juz kwestia sporna jakie tam kto ma opinie na temat marek olejów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Ciekawe...żeby mi się tylko motorek nie rozszczelnił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Ciekawe...żeby mi się tylko motorek nie rozszczelnił Z tym przebiegiem....nie powinien,narzekać na 10W40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pumbaj Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 ja z Castrol Magnatec 10w/40 przezucam sie na Mobil 1 5w/50 bo wlasciciel sie zmienil i raodzaj jazdy (czy to nie za mocna zmiana??) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 jak masz silnik bez wycieków i nie podbiera - mozna zaryzykować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Ciekawe...żeby mi się tylko motorek nie rozszczelnił Z tym przebiegiem....nie powinien,narzekać na 10W40. Już zalałem Texaco 10W40...jak na razie wycieków brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pumbaj Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 do tej pory (odpukac) wyciekow ani widu ani slychu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 valvoline max life 5w40 i bedziesz szczęśliwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pumbaj Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 valvoline max life 5w40 i bedziesz szczęśliwy u mnie juz MOBIL 1 stoi i czeka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 u mnie juz MOBIL 1 stoi i czekato wystaw go na allegro. pierwsze co zrobiłem jak kupiłem primke, to wylałem MOBIL 1, zanim znalazłem to forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wjck Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 u mnie juz MOBIL 1 stoi i czekato wystaw go na allegro. pierwsze co zrobiłem jak kupiłem primke, to wylałem MOBIL 1, zanim znalazłem to forum A czym uzasadnisz wylanie Mobila? Kupiłem swoją primerę i tam od nowości jest lany Mobil 5W50, silnik jest praktycznie niezużyty? Przypadek? Powiem więcej, nie zamierzam nic w tym temacie zmieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tonek Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 valvoline max life 5w40 i bedziesz szczęśliwy tanie to szczęście nie jest... :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekol Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 szynszyl napisał/a:valvoline max life 5w40 i bedziesz szczęśliwy tanie to szczęście nie jest... Tanie to moze nie ale silniczek chodzi cicho Ja jeszcze 1000km i zmiana oleju Obecnie mam Mobil1 Powracam na valvolaina :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 A czym uzasadnisz wylanie Mobila?pojeździj troche na tym i na tym to zobaczysz. po drugie mozesz zacząć od tańszej wersji - poczytaj pare for motoryzacyjnych [ Dodano: Wto 25 Mar, 2008 16:28 ] tanie to szczęście nie jest... :diabel:płace chyba 140 zl za 4 litry. remont silnika jest droższy, zwykły valvoline 5w40 chyba 125 zł - nie tragedia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.