Gość jemiol7 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Ja u siebie nie odczułem po zrobieniu dolotu jakiejś super różnicy na + czy na -. Nie mam też za dużej skali porównawczej jak było przed dolotem bo na seryjnej puszce zrobiłem może z 500 km.Hamownia po samym dolocie pokazała 152,5 HP i 183,7 Nm (seria to 150 HP i 180 Nm). Tak więc jeśli nawet by trzymała idealną serię (a samochód ma 11 lat) to jest mały plusik. Pozdrawiam wykres Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 A czy przypadkiem nie było wcześniej wizyty u Tomali? Ale jak mówiłeś wydech w niedłubanych ABFach seryjny jest najlepszy. [ Dodano: Czw 27 Lis, 2008 15:06 ] Wrzuć ten swój wykres. Będzie dla potomnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Po tomali było drugie hamowanie, wtedy co Ty mierzyłeś przed tą burzą i parametry spadły o 1-2 na mocy i momencie. Jest duża szansa, że w czwartek się przekonamy co daje ten BMC... i to w nissanie. Jestem też ciekaw jak będzie z trakcją u Ciebie na letnich oponach, ja pakuje na lato 195/50/15 uniroyale rainsport 2 bo teraz na zimówkach to słabiutko. Jak tak czytam co plaujesz to już wiem na co musze odkładać: kompletny wydech z kolektorem na pewno zaaplikuje i porting głowicy. A i coś z hamulcami musisz pomyśleć Powalczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Klocki EBC Green powinny starczyć albo bardziej budżetowo coś z Ferrodo. Obecne Kashijamy to pomyłka (a w IC mówili, że najlepsze ze standardowych). jemiol7, widać, że auto lubi jeździć przy odcięciu :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Kenet, ja jestem chętny do testów nowego dolotu Muszę tylko podbić do OBI po rurę kominkową... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 A gdzie ty go upchniesz w Sunnym :?: :?: :?: To jest dolot Jemioła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jemiol7 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 He,he teraz lubi jeszcze wyższe bo odcinka z 6700 przsunięta na 7250 Coobcio a co do filterka to nie ma problemu, użycze do testu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Co do trakcji to jeżdżę na zimówkach i ani razu na nią nie narzekałem :one: Drą asfalt aż miło. Dębica Frigo2. Dobra gumka. Mało się ściera, nie pływa, gorzej na mokrym ale u nas rzadko pada [ Dodano: Czw 27 Lis, 2008 17:46 ] Coobcio a co do filterka to nie ma problemu, użycze do testu. muszę to zobaczyć! [ Dodano: Czw 27 Lis, 2008 17:47 ] He,he teraz lubi jeszcze wyższe bo odcinka z 6700 przsunięta na 7250 Zobaczymy co dał program :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jemiol7 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Co do programu to na cuda nie licze, ale z ciekawości sprawdze co tam wyszło. Ja musze powiedzieć że trakcje na zimówkach 185 (co ciekawe firma avon) mam o niebo lepszą niż na letnich 195 falkenach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Kolejny nabytek na lato http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...3f41ff6b5974c9e felgi będą pomalowane na grafit a jeszcze lepiej grafit z lekkim połyskiem brązu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 coobcio włożył mi stożek JR / 80 w nadkole i na hamci wyszło 14 KM lepiej. Sprawa indywidualna. Pozdo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Sprawa indywidualna, faktycznie ale zauważ, że masz zmienne fazy. Poza tym Twój wynik ciężko porównać do poprzednich wyników bo hamowałeś na innych rolkach i pomiar był robiony na 5 biegu gdzie zazwyczaj wychodzi większa moc niż na 4 biegu. Najlepiej gdybyś zmierzył auto jeszcze raz na mineralnej przy tych samych warunkach. A tak nawiasem to czy ja powiedziałem, że CAI ze stożkiem w nadkolu jest beee ? [ Dodano: Sob 29 Lis, 2008 20:16 ] No i zapomniał bym masz możliwość wystrojenia auto a ja nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Sprawa indywidualna, faktycznie ale zauważ, że masz zmienne fazy. Poza tym Twój wynik ciężko porównać do poprzednich wyników bo hamowałeś na innych rolkach i pomiar był robiony na 5 biegu gdzie zazwyczaj wychodzi większa moc niż na 4 biegu. Najlepiej gdybyś zmierzył auto jeszcze raz na mineralnej przy tych samych warunkach. A tak nawiasem to czy ja powiedziałem, że CAI ze stożkiem w nadkolu jest beee ? [ Dodano: Sob 29 Lis, 2008 20:16 ] No i zapomniał bym masz możliwość wystrojenia auto a ja nie co do hamowni to temat już z tomkiem poruszałem, dodał bym tylko do tego co napisałeś, TEMPERATURĘ w czasie pomiaru bo to ważny element pomiaru i uważam że klima jest potrzebna. A co daje stożek się okaże u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 no, cóż jak będzie mineralna to się shamię, dla pewności p.s. toto jeździ jak marzenie, mam gdzieś wszystkie VTI i inne mody do 2,0 l. Dżitaj...... :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Wyczuwam ironie w twym głosie :?: Idź się z Coobciem pościgaj.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 jeśli kiedykolwiek będe zmieniał dolot to tylko na taki: pod względem reakcji na gaz przebija każdy inny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 a co to takiego? wygląda trochę rajdowo. Jakieś szczegóły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 a co to takiego? wygląda trochę rajdowo. Jakieś szczegóły? półotwarta puszka z kwasówki z duuużym płaskim filtrem ciągnie samo gorące powietrze spod maski produkcji japońskiej zresztą poszukaj w googlach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 półotwarta puszka z kwasówki z duuużym płaskim filtrem ciągnie samo gorące powietrze spod maski produkcji japońskiej zresztą poszukaj w googlach z tego co sie orientuje to srednio dobrze .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 toto jeździ jak marzenie, mam gdzieś wszystkie VTI... myśle że paru kolegów z passwordjdm.pl objedzie Cię swoimi B16 a o b18 już nie wspomnę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Panowie, koniec dyskusji o dolotach i hamowniach bo będę banował :502: W innych działach grzecznie proszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Wyczuwam ironie w twym głosie :?: Idź się z Coobciem pościgaj.... Nic z tych rzeczy, tylko się cieszę, że tak jeździ. Do coobcia to mi 200 kg brakuje. Wygrywam tylko na 60 fitsów. O hondach pogadamy w przyszłym sezonie. A w ogóle to fajnie, że dłubane się spotykają. Mody idą do przodu, no i wymieniamy się doświadczeniami. Warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Spoko, źle zrozumiałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 No to chyba widzimy się w czwartek na Mineralnej Będzie kilka niezłych wózków :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Ja nie będę hamował. Zrobię to jednego dnia przed i po kolektorze co by wyniki wyszły wiarygodne. Może wpadnę dla towarzystwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.