chris79 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 No właśnie - dzisiaj szybka wizyta w serwisie i okazuje się ze padł " uszczelniacz przedniego wału reduktora" - Pan mechanik uzupełnił olej i powiedział że można jeździć a Pan od części zamówił i powiedział że będzie dopiero w środę 1 kwietnia . I teraz nie wiem czy brać to na poważnie czy nie. Przy okazji stwierdzono wyciek smaru z osłony przegubu z lewej strony poprzez opaskę Podobno naprawa ( czytaj wymiana uszczelniacza ) trwa koło 1 h. Tak wiec nie ma strachu Wiesz moze jaki jest koszt takiej wymiany, bo moja Navka juz nie jest na gwarancji, a widze ze mam tak samo jak ty miales. No i czy rzeczywiscie naprawa trwala godzine? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 no u mnie wyszło coś koło 280 zł... uszczelka 50 zł, reszta robota plus dolanie oleju. serwis w poznaniu ale ręki sobie nie dam uciąć bo zrobiłem to jeszcze przed zakupem na koszt sprzedającego. mówili, że puszczają olej średnio co 60 tysięcy, a jak ktoś przeleciał więcej to ma szczęście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 ... poniewaz zauwazyl wycieki z obudowy rozrzadu. Sorry bardzo ale autko ma tylko 30kkm i juz takie rzczy. Prawdopodobna przyczyna- za szybka jazda na autostradzie (160km non stop) czyli auto nie zbyt robotne jak by sie miało wydawac. Bardzo delikatne... Ten samochód u Ciebie już niedługo pociągnie a samochód jest robotny , ale nie do takiej roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość doge Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Prawdopodobna przyczyna- za szybka jazda na autostradzie (160km non stop) Dziwne we wrześniu przejechałem ok 3 tyś autostradami, na liczniku cały czas ok 170-180 i auto jeszcze jakoś jeździ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabt Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Ten samochód u Ciebie już niedługo pociągnie a samochód jest robotny , ale nie do takiej roboty Navara nie tylko jeździ po terenie ale i po autostradzie a producenci tego ...... powinni wstawić ogranicznik np do 90 i nikt szybciej by nie pojechał skoro nie może jeździć 160 km/h non stop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 No właśnie - dzisiaj szybka wizyta w serwisie i okazuje się ze padł " uszczelniacz przedniego wału reduktora" - Pan mechanik uzupełnił olej i powiedział że można jeździć a Pan od części zamówił i powiedział że będzie dopiero w środę 1 kwietnia . I teraz nie wiem czy brać to na poważnie czy nie. Przy okazji stwierdzono wyciek smaru z osłony przegubu z lewej strony poprzez opaskę Podobno naprawa ( czytaj wymiana uszczelniacza ) trwa koło 1 h. Tak wiec nie ma strachu Wiesz moze jaki jest koszt takiej wymiany' date=' bo moja Navka juz nie jest na gwarancji, a widze ze mam tak samo jak ty miales. No i czy rzeczywiscie naprawa trwala godzine?[/quote'] Jeśli nie chcesz za chwilę znowu mieć wycieku, to niech nie ściemniają, tylko wymienią uszczelniacz razem z flanszą wału - na flanszy uszczelniacz "wycina" rowek. Naprawa rzeczywiście trwa nie więcej niż godzinę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojtasnissan Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Chciałem jeszcze dodac ze pake mam tez przesunieta wzgletem lewej strony okolo 2 cm, nastepnie opony roczne przebieg 30 tys km maja jakiej bable czy sa nie rowne niewiem dokladnie ale czuc jak cala buda przy jezdzie na prostej skacze, musze wyslac wszystkie opony na gwarance na 2 tyg do serwisu : :one: :zly: To jak ja mam jezdzic bez opon? :diabel2: Nastpenie na wolnych oprotach na luzie slychaj jakby niebylo oleju w wspomaganiu kierowncy, slychac szum jak by jakis silniczek chodzil bez oleju nastepnie stuka przy skrecie na prawa DODAM AUTO MA 14 MIESIECY I 35KKM PRZEBIEGU DLA MNIE TO DZIWNE BARDZO DZIWNE PS. 170 DLA TAKIEGO SAMOCHODY TO NIE POWINNO BYC ZA DUZO TO ILE JA MAM JEZDZIC PO AUTOSTRADZIE 140? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
em Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Masz nie jeździć po autostradzie! Mnie Pan z serwisu uświadomił, że lakier który się piaskuje na nadkolach to moja wina. A dlaczego moja? Bo używam samochodu a powinien stać w garażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Masz nie jeździć po autostradzie! Mnie Pan z serwisu uświadomił, że lakier który się piaskuje na nadkolach to moja wina. A dlaczego moja? Bo używam samochodu a powinien stać w garażu Hehe :one: U mnie też są wypiaskowane, ale to chyba najmniejsze zmartwienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiek25 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 zmielona półoś układ róznicowy w rozsypce .. to pierwsze slowapana z serisu po wizycie ojca nasza nyska w serwisie ..... autko 2005 rok pierwsze wydanie d40 .. ostatni japoniec w domu u nas . mam tez megane i złego słowa niepowiem . dodam ze auto z rocznika 00 rechot katowany przez moja osobe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaILosZ Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Mam mały problem. Jestem AD (anonimowym drifterem),boję się,że niżej opisane rzeczy są spowodowane właśnie moim sposobem jazdy: -Mocno skręcam koła i jadę słysząc stuki -a na zakrętach, wchodząc w nie, w lewą stronę, przy niezbyt dużej prędkości słyszę pisk tylnego lewego koła Co to może być???/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiek25 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 -Mocno skręcam koła i jadę słysząc stuki ostatnio zmegokolana usłyszałem glosne hrup ... wiesz co to jest ??? słuchaj a moze napiszesz cos wiecej o tych stukach ?? moze wiesz z kad dobiegaja itd itp .... jakies dodatkowe objawy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaILosZ Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Na bank z napdędu, z okolic przedniego zawieszenia. Włączony jedynie napęd na tył. Bo chyba to nie ten słynny krzyżak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpirat Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 też takie chrupnięcia słyszałem jak np. przy starcie gdzieś mocniej przyspieszyłem ze skręconymi kołami, widać ten typ tak ma, na razie nic się jeszcze nie rozsypało, ale chrupie ostro. podejrzewałem mechanizm różnicowy, bo jedno koło musi więcej nadgonić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaILosZ Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Nawet nie strasz :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość faja Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 U mnie po 80k km wymiana tylnej półosi a po kolejnych 8k km prawy przegub w rozsypce, bo zlazł zacisk z osłony i do środka dostała się woda, ziemia i diabli wiedzą co jeszcze. A z mniejszych spraw: spryskiwacze reflektorów nie działają, spalony lewy głośnik w z tyłu, zamek w kipie ledwo zipie , no i oczywiście co jakiś czas po gwałtownym obudzeniu smoka (czyli gaz do dechy) silnik przechodzi w tryb awaryjny. powolutku zaczynam żałować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 82000 - Puścił uszczelniacz na dyfrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość faja Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 90 000km. Dzisiaj też zauważyłem, że uszczelniacz puszcza... 7,62, jeśli można, ile kosztowało Cię usunięcie tej usterki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Autko jeszcze na gwarancji - serwis stawia :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiek25 Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Autko jeszcze na gwarancji - serwis stawia pogadamy o radosci jak skonczy ci sie gwarancja jak mnie bedziesz wedy chciał sprzedac tak szybko jak kupiłes hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość faja Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Wracając do tematu uszczelniacza. Koszt samej części w ASO to 84.53zł Uffff Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość geroni Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 cytuję "zaprzyjaźnionego" pana z ASO nissana : "wartośc napraw przekroczyła już wartośc całego samochodu"... navara 2007r ,75tys przebiegu, cackana i niańczona od urodzenia na szczęście na gwarancji wszystko ale komentarz chyba zbędny ... aha.. nawet dealerzy nissana nie chca brac navar w rozliczeniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greszczyn Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 11- tyś. km. (6 miesięcy ) "puścił" uszczelniacz przedniego wału przy reduktorze . Ręce i ... cyce opadają . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
em Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 (edytowane) 56 000 km padła skrzynia biegów (automat). Do wymiany. Edytowane 27 Sierpnia 2009 przez em Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zeng Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 63 kkm wymiana półosi i wału z krzyżakami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.