wukor Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Ale gdzie to pisze o tej przedłużonej gwarancji, jak to znaleźć. Bo mam taki samochód ze wszystkimi przeglądami i jak by co to można było by się podeprzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KUBUś PUCHATEK Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Pytaj w ASO .Wystawiają najpierw fakturę za naprawę apotem zwracasz się do nissana o refundację , jeżeli masz wszystkie przeglądy to nie powinni robić problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paliwoda Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Może ktoś wie cokolwiek o zapobiegawczej wymianie tych panewek czy nawet całych korbowodów? Już odebrałem auto po wymianie uszczelki, sprawdzaniu i planowaniu głowicy, dorabianiu płytek zaworowych, wymianie śrub głowicy, regulacji zaworów i wszystkich innych zabiegach związanych z rozbieraniem góry silnika. Cała naprawa z użyciem oryginalnych części zamknie się w 3tys zł. Na szczęście poprzedni właściciel zadeklarował się , że zwróci poniesione koszty. Pozdrawiam, Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KUBUś PUCHATEK Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 proszę wszystkich poszkodowanych (awarie układu korbowo tłokowego w nissanie pickup D22) o nadsyłanie danych - rocznik , przebieg , nr. silnika -spróbujemy coś z tym zrobić aby nissan uznał wadę fabryczną , Na razie piszemy do redakcji czasopism 4x4, potem porady prawne i monitowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość biernik Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Powiedzcie mi, może ktoś się orientuje, czy jeżeli już silnik miał awarie i został wymieniony, to wymieniali na na dobre panewki, nie wadliwe? [ Dodano: Sro 28 Sty, 2009 19:22 ] Byłem dzisiaj w serwisie po filterek opleju i przy okazji podpytałem o te silniki D22. Trafiłem akurat na kolesia co miał o tym pojęcie, Najpierw zapytałem czy przy wymianie zastępowali dobrymi częściami. Odpowiedział ze dawali już lepsze nie wadliwe no i ogólnie sam powiedział, żeby użytkownicy się nie martwili zbytnio , gdyż każdy w którym wystąpi ta usterka, będzie naprawiany w ramach gwarancji, mimo że gwarancja już się skończyła. Nie dopytałęm tylko czy auto musi być serwisowane, aby była ta gwarancja pogwarancyjna * (tak to nazwał) uznana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chrisss27 Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Nissana Pickup D22 firma drogowa w ciagu roku rozlecialy sie cztery!!!!w moim przypadku rozgrzany silnik autstrada i nagle dziwne szmery zatrzymuje sie na pasie awaryjnym calym silnikiem trzepie!w serwisie ekspertyza i co panewka jeszcze chwila i korba wyszla by bokiem!przebieg 180kkm rocznik 2005! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paliwoda Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Witam, Minął już prawie rok od czasu naprawy mojego pickupa i odpukać nic szczególnego się w nim nie dzieje. Rzeczywiście poprzedni właściciel zwrócił mi całą kwotę, którą poniosłem na wymianę uszczelki. Od tamtej pory zrobiłem przegląd przy 80tys km, w nieautoryzowanym warsztacie, ale na oryginalnych filtrach i zalecanym oleju. Dziś na liczniku mam około 95tys i wszystko gra. Mam nadzieję, że następny rok będzie równie udany. Pozdrawiam, Tomek PS. Czy możecie polecić jakiegoś producenta haków holowniczych do pickupów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12rael Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 (edytowane) Witam, Minął już prawie rok od czasu naprawy mojego pickupa i odpukać nic szczególnego się w nim nie dzieje. Rzeczywiście poprzedni właściciel zwrócił mi całą kwotę, którą poniosłem na wymianę uszczelki. Od tamtej pory zrobiłem przegląd przy 80tys km, w nieautoryzowanym warsztacie, ale na oryginalnych filtrach i zalecanym oleju. Dziś na liczniku mam około 95tys i wszystko gra. Mam nadzieję, że następny rok będzie równie udany. Pozdrawiam, Tomek PS. Czy możecie polecić jakiegoś producenta haków holowniczych do pickupów. po prostu w HAKPOLu najtaniej, topornie ale działa Edytowane 25 Listopada 2009 przez 12rael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nissand22 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 (edytowane) Witam Mam Nissan Navara d22 pickup jakieś 3 miesiące temu wysiadł mi silnik ten 2.5 miał on w tedy przejechane 260000 tyś km .no i nie wiedziałem czy go naprawiać czy nie no ale znalazłem taniego anglika nissan terrano i przełożyłem z niego śilnik ze skrzynią biegów miał on przebieg 196000 tyś km . teraz mam silnik 2.7td przejechałem już na nim 50 000 tyś km i chodzi jak pszczułka navara ma teraz duże przyspieszenie . i lepszą moc w teren polecam Edytowane 26 Kwietnia 2012 przez Rafał4x4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon 73 Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 50 000 w trzy miechy, no to jest wynik!!! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Humvee Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Witam , sorki że odkopie troche temat , ale powiedzicie mi czy warto się pchać w Nissana Pickup D22 rocznik 2003-04 z przebiegiem ok. 120-150kkm ? Oczywiście silnik 2.5 . Dużo ich w ogłoszeniach , ale boje się o ten silnik . Była jakaś akcja serwisowa i poprawili to , czy jest jednak duże ryzyko , że po zakupie takiego auta silnik się rozleci po jakimś czasie ? Auto nie będzie wykorzystywane ekstremalnie, nawet nie będzie nic woziło ciężkiego . Codziennie dojazdy do pracy i czasami w weekendy pojechać nad jezioro ( na pace rower albo kajak ) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Niebezpieczeństwo jest zawsze najlepiej poproś sprzedającego o vin daj na forum ktoś na pewno sprawdzi ci Ci historie serwisową i powie czy silnik był wymieniany w czasie gwarancji. Albo szukaj takiego które miało remont to powinno pojeździć ze 100 000 km (jak na dobrych jakościowo częściach złożone) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robisum1 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 (edytowane) Witam Panowie cholernie podobaja mi sie te pikapy ale co to za padaka z tymi silnikami jest Znajomy znajomego ma do sprzedania z 2004 przebieg 93 tys za 19tys ale padl silnik ,kawalek Panewki lezal w misce Chetnie go bym kupil i wyremontowal ale zastanawiam sie czy korzystniej cenowo remontowac czy wymienic silnik Rozmawialem z warsztatem ktory ponoc wymienil juz ok 150 silnikow w navarach i powiedzial ze te silniki to jednorazówki i nie oplaca sie naprawiac ale koszt takiej wymiany przy zamontowaniu silnika do 80tys .przebiegu ze skrzynia 2.7 to 12.tys troche duzo by mnie wyszedl bo ok 30tys Co robic co robic podjaralem sie na te picapy a rozsadek mowi ze powinienem odpuscic sobie ten model nissan tak na marginesie to powinno sie ich do sadu wziac za te d22 tylko kto wygra z koncernem ehhh Co mi poradzicie remont silnika orginalnego (sam bym emntowal tzn ze szfagrem) mniejszy koszt chyba by byl Prosze poradzcie albo odradzcie mi kupno Ps czy moge gdzies podac numer vin aby sprawdzic hstorie auta ew czy ten silnik jest jako awaryjny Edytowane 7 Sierpnia 2012 przez robisum1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paliwoda Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Hej, długo mnie nie było na forum bo nie miałem problemu z autem od 3 lat, kiedy to wymieniłem uszczelkę pod głowicą. Wczoraj niestety nastał ten dzień. W drodze z Białegostoku do Warszawy skończył się silnik. Przy prędkości 120km/h coś zaskrzypiało, zachrobotało i po wszystkim. Dziś mechanik zdjął dekiel od rozrządu i okazało się, że jakaś obejma (panewka) zapiekła się na wałku od pompy wody, łańcuch nie pękł i skręcił wałek rozrządu i podobno narobił tam spustoszenia. Jutro postaram się zobaczyć wszystko i zrobić jakieś foty. Dodam, że auto serwisowałem systematycznie. Nissan D22 2004r przebieg ok.150k. Pozdrawiam Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forstag Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 (edytowane) Mój pick-up D22 (06.2005r.) ma przejechane 210kkm. Przyznaję, ze codziennie uruchamiam go z duszą na ramieniu i nastawionymi uszami w oczekiwaniu na złowróżebny klekot silnika. Jednak - jak do tej pory - mimo lekko stukotliwych dźwięków w pierwszych sekundach po uruchomieniu - raczej jest wszystko ok. Kontrolka oleju gaśnie po ok. 3-ch sekundach. Autko przez swój cały, 10-cio letni żywot było serwisowane. Miesiąc temu samodzielnie wymieniłem mu olej, tym razem stosując MOBIL 15W40 (poprzedni to 5W30) - za radą mechanika- zawodowca od tych aut. Mam cichą nadzieję, ze moze mi się upiekło i tradycyjna awaria silnika mnie ominie... Czy są na forum ludeczkowie, którzy mimo wszystko NIE MIELI kłopotów z tym silnikiem? Czy podobnie jak ja stosujecie się do zasad: ruszanie po ok. minucie od rozruchu, wymiana oleju co 8tys, unikanie piłowania na zimnym i nie przekraczanie w dłuższych dystansach 2500-2800obr/min. ? pozdrawiam Edytowane 28 Lipca 2015 przez forstag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 (edytowane) Super super masz mechanika Zmienić olej z wodnistego oleju na olej o konsystencji miód ,zimą to minuta ci nie wystarczy aby ten miód dotarł do klawiatury!!!!!! Szkoda silnika bo szybciej go ci ten Mniud wykończy ! Temperatura to tylko -22 stopnie Edytowane 28 Lipca 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Dokĺadnie jak mówisz kolego nie zmienia się oleju w ten sposób optymalne rozwiązanie jest po środku 10 w40 to co zrobiłeś to katorga dla silnika.po co taka zmiana t Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 (edytowane) Ja myślałem że ci niereformowani mechanicy poszli z warsztatów BAJAĆ o przechodzeniu z syntetyka na minerala na ławki w parku Ale jak pokazuje życie głupota przechodzi z jednego na drugiego i tak w kółko tragedia Edytowane 28 Lipca 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Ouuuuu ... jeśli już to zmiana o "jeden szczebelek" olejowej drabinki z syntetyka na półsyntetyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.