Gość dżejzi Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Jestem ciekaw czy tę stronę odwiedzają właściciele Nissanów Prairie. Ja od miesiąca jestem właścicielem takiego auta model M11 z 1991 roku silnik 2.0. Chętnie poznam opinie nt. Waszych egzemplarzy, czyli jakie Waszym zdaniem ma plusy i jakie minusy, awaryjność poszczególnych elementów, itd. Pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Jestem ciekaw czy tę stronę odwiedzają właściciele Nissanów Prairie. Ja od miesiąca jestem właścicielem takiego auta model M11 z 1991 roku silnik 2.0. Chętnie poznam opinie nt. Waszych egzemplarzy, czyli jakie Waszym zdaniem ma plusy i jakie minusy, awaryjność poszczególnych elementów, itd. Pozdrawiam... pierwszy raz slysze o takim Nissanku mogbys umiescic fotki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 pierwszy raz slysze o takim Nissanku mogbys umiescic fotki?? No ja też byłem ciekawy http://mobile.de/SID3lfOZDQUju0bB0lYbFgVLw...1162771523& Tu masz przykład dzieki auto kosmiczne, nigdy go nie widzialem w PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dżejzi Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Wygląda na to że z nikim nie pogadam o takim aucie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmdelphi Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Panowie nie narzekajcie, ja na polskich drogach widziałem wiele Nissanów Prairie. Według mnie to bardzo sympatyczny vanik. Szczerze mówiąc to sam zastanawiałem się czy nie sprawić sobie takiego autka. Pozdrawiam Delphi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dżejzi Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Pewnie że fajny, jednak w Polsce rzadki - nigdy nie sprzedawany w sieci serwisowej w naszym wesołym kraju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DonVito Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 pogadac można jestem zainteresowany kupnem takiego woziku i chetnie wymienie poglądy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Wygląda na to że z nikim nie pogadam o takim aucie... helllo 8) dawno mnie nie bylo w jakik kolorkach masz pralke i z jaka skrzynia?? i czy tez miales na poczatku problem z zamykaniem tylnych drzwi ja glowilmm sie z 5 min az na dole chaczyk odchylilem palcem a po tygodniu zwrucilem uwage na guziczek na boku drzwi :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Pewnie że fajny, jednak w Polsce rzadki - nigdy nie sprzedawany w sieci serwisowej w naszym wesołym kraju... aut tych duzo wylozowalo na niemiecki rynek ale unas zagoscily zabojady espacem który byl bardzo drogi ,tak samo jak pralak jego debiut to 1988rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 aa wlasnie wycieki d dieslów i bezynki 2.2 z pod glowicy i pokrywy zaworów 2.2 choruje na wady uszczelniaczy na zaworach unikac modeli 4x4 tylne poloski sa prawie nie dostepne u nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bercik Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 aa wlasnie wycieki d dieslów i bezynki 2.2 z pod glowicy i pokrywy zaworów2.2 choruje na wady uszczelniaczy na zaworach Chodzi ci tutaj o Prairie czy Espace. W Prarie nie było silnika 2,2. Były 2 silniki benzynowe: 2 litrowy CA20 w wersji 4 i 8 swiecowej (taka miałem) i silnik Ka24 2,4 (133KM). Ten ostatni silnik wystepował w wersjach po 1993 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dżejzi Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 No właśnie, ja też mam wersję z ośmioma świecami z 1991 roku. I z jakiej paki Alfa Romeo tak się obnosi ze swymi silnikami pisząc na nadwoziu Twin Spark pod koniec lat 90-tych, jak Prairie taki miał 10 lat wcześniej... :grin: A tak na poważnie to dzięki za odzew (dawno tu nie zaglądałem), a jednak znaleźli się tacy którzy o Prairie słyszeli, lub go użytkowali... Co do tylnych drzwi to miałem podobną sytuację, po nieświadomym przesunięciu dźwigni walka z drzwiami trwała kilka minut, ale zakończyła się wreszcie sukcesem (czyt. zamknięciem drzwi)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 aa wlasnie wycieki d dieslów i bezynki 2.2 z pod glowicy i pokrywy zaworów2.2 choruje na wady uszczelniaczy na zaworach Chodzi ci tutaj o Prairie czy Espace. W Prarie nie było silnika 2,2. Były 2 silniki benzynowe: 2 litrowy CA20 w wersji 4 i 8 swiecowej (taka miałem) i silnik Ka24 2,4 (133KM). Ten ostatni silnik wystepował w wersjach po 1993 r. espace ale jezeli o 4x4 to tyczy sie to tez prairie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ars Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 yyy hej .... mój ojciec posiada Nissana Prairie 2.4 v12 na recznej skrzyni 5 z roku hmm nie wiem musialbym sie zapytac ... to jest wersja PRO ... hmmm wiec mamy tu pisac jakie sa i jakie mamy do nich zastrzezenia .... po 1 nigdy ale to nigdy nie podejmujcie sie wymiany miski olejowej .... :/ bo trzeba odkrecic prawie wszystko pod silnikiem .. tj uchwyt od silnika od skrzyni ... wydech i uchwyty od drazka skrzyni biegow ... to po 1 po drugie ciezko jest dostac taka miskę ... ojjciec gdzies ja zczail ale to chyba po 3 miesiacach szukania :/ ... po 2 mowie tez o awaryjnosci zamka od tylniej klapy ... jakos dziwnie dziala i nie raz wlaczal sie alarm .. ale wszystko mozna zrobic i bagaznik juz jest cacy ... jesli bardzo chcecie to powiem ojcu zeby tez na zlot jechal ... bo chyba Prairie bedzie malo na zlocie .. jak wogole beda no i to jest na tyle jak narazie ... jak cos to piszcie wymienimy sie zdaniem itepe .. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość K_andy Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 witam wszystkich właśnie jutro jadę po taką Praire 2,4b manual z 94roku z różnymi dodatkami , pozdrawiam wszystkich nissanowiczów :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamsow Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Witam. Tydzień temu stalem się szczęśliwym posiadaczem Pralki. Jak narazie odpukać wszystko ok. Przydała by mi się instukcja obsługi albo cokolwiek o tym autku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MARIOT Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 WITAM NAPALIŁEM SIĘ NA PRAIRE JAK SZCZERBATY NA SNICKERSA ALE NIE WIEM JAKI MOTOR 2.4 CZY 2.0 CO WY NA TO KLIENTÓW Z 2.4 ZNAM TYLKO TYCH OD SX-ÓW A 2.0 W TYM AUCIE NO SAM NIE WIEM ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 2,4 sprawuje sie nie zle ale wycieki z pod pokrywy zaworów to standard 2.0 tez sobie ludzie chwala polecam wersje w automacie ,bardzo dobry utomat nie do zasiekania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MARIOT Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 WITAM KUPIŁEM JEDNAK 2.4 FAJNA PRALKA KLIMA, ELEKTRYKA, TEMPOMAT, USZCZELKA POKRYWY FAKT CIEKNIE, SŁYCHAĆ JEDEN POPYCHACZ HYDR. ALE JAK DAM GAZU TO OGIEŃ NA DACHU HIHI. TERAZ ZOBACZYMY ILE TO PALI . ŻONA SIE CIESZY BO NIE MUSI SIE BAĆ ŻE ZARYSUJE JAK PRZY X-SIE . NO I KOMU POKAZUJE TO SIE DZIWI CO TO ?? HIHI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 WITAM KUPIŁEM JEDNAK 2.4 FAJNA PRALKA KLIMA, ELEKTRYKA, TEMPOMAT, USZCZELKA POKRYWY FAKT CIEKNIE, SŁYCHAĆ JEDEN POPYCHACZ HYDR. ALE JAK DAM GAZU TO OGIEŃ NA DACHU HIHI. TERAZ ZOBACZYMY ILE TO PALI . ŻONA SIE CIESZY BO NIE MUSI SIE BAĆ ŻE ZARYSUJE JAK PRZY X-SIE . NO I KOMU POKAZUJE TO SIE DZIWI CO TO ?? HIHI witam juz nie jestem sam z prairie 2,4 12v ECCS automat :wink: mi tez cieknie z pod pokrywy zaworów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MARIOT Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 witam Wyciek opanowany, niestety masą silikonową bo firma JC dała dwa razy d*py i przysłała złą uszcz. pokrywy, a popychacz się uspokoił (pewnie długo stał nieodpalany) ciągle nie wim ile pali bo wskaźnik i kontrolka rezerwy wskazuje co chwile coś innego a nie chcę wypalać paliwa do ''0'' bo z doświadczenia wiem że to niezdrowe. MAM PYTANIE MOŻE KTOŚ POSIADA JAKĄŚ INSTRUKCJE OBSŁ. GŁÓWNIE CHODZI O PARAMETRY FABR. AUTKA (PRALKA 2,4 12V ) POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 zwruc uwaznie na przelozenie z 2 na 3 w automacie!!!! czy nie opuznia lub pzyspiesza sluchaj wieczorem wrzuce tu dane silnika 2,4 plus wykres plus fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MARIOT Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 hihi wiesz u mnie manual także jam władca przerzucania. pozdrawiam [ Dodano: Sob 16 Wrz, 2006 ] a propo manulnej skrzyni na 5 tym biegu przy 2500 obr/min 100 km/h przy 4000 160 km/h ludzie co to będzie przy 6500 obr ---- ogień na dachu ---------- a dach jest duży, a licznik jest do 8000 obr hmm kręcić ,nie kręcić oto jest pytanie ??? musze wyjechać na autostradę bo po Gliwicach to sie może źle skończyć, ogólnie sympatyczne połączenie gabarytów i silnika, paru wyprzedzanych zrobiło głupią minę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 ojj mam zdjecia bo skaner cos mi szwankuje,ale cos nie wyraznie poprawie jak najszybciej sie da silnik 2,4 na koniec rozmiery auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MARIOT Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 witam ewrybady JESTEM PO WYCIECZCE DO ZAKOPANEGO oczywiście w ramach testu 'pralki' hihi plusy (1) elastyczność silnika , podczas gdy wszyscy wachlują biegami pod góre ty sobie posuwasz na 4 lub 5 biegu i relaks (2) rewelacyjny wynik spalania oczywiście jak na moje oczekiwania GLIWICE-ŁYSA POLANA-ZAKOPANE-GLIWICE 430 km ok 35 l czyli ok 8l/100 przy 5 osób,klima(chwilami), góry, i korki jak skór... na zakopiance i w ok Wadowic i Oświęcimia ogólnie jazda spokojna bez pałowania. ale są minusy (1) hałas niestety wyciszenie jest kiepskie czuć starą generację autka przy prędkości 130km/h jest spore larmo w porównaniu z błogą ciszą przy 100km/h a to tylko ok 600 obr/min więcej (nie zwróciłbym aż tak na to uwagi gdyby nie śpiące dziecko i żona bucząca --zwolnij--) (2) dziwny efekt ogrzewania wnętrza pomimo chłodu(noc) i nawiewów nast na zimno, ciepło nie dobiegało z nawiewów, tylko jakby z konsoli i kanału nad wydechem (katalizator ???) w ilościach niewielkich, ale przy upale hmmm miałem sporo autek i nie spotkałem się z tym. Ogólnie moja ocena autka ciągle bardzo pozytywna pamiętajcie o stosunku ceny do komfortu i funkcjonalności przecież jest rewelacyjna. A jeśli chodzi o spalanie w cyklu miejskim na wiecznie zimnym silniku (zapalsz 6km jazdy do pracy i gasisz a po 8 godz to samo spowrotem) ok 11,5l/100 ale za wcześnie na dokł. pomiar za krótko posiadam pralke może być więcej no ale cóż od takich tras mam inne autko. pozdrawiam aleskamarades. [ Dodano: Czw 28 Wrz, 2006 ] prośba do ''mrówy'' masz faaajną książeczkę popraw jakość zdjęć wyśle browarka DHL-em pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.