Guest sabciu Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Mam kilka pytań co do mojego nissana n14 94 r.. Czy opłaca kupowac się magnetyzer , czy to tak naprawde jakis kit ? I gdybym wsadził o to ten filtr http://moto.allegro.pl/item526319128_nissa..._tuning_kn.html były by lepsze rezultaty? I jako można tuningowac samochodzik kosztem 500- 600 zł? Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimier Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 o magnetyzerach: -> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic160313-0.html o filtrach stożkowych: -> http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2732 o podniesieniu mocy w silniku GA14: -> http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=16655 ...wystarczy poszukać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 92r to będzie jeszcze na gaźniku co :?: jeśli tak to gaźnik jest nierozwojowy więc najprostrzy i najtańszy mod to zmienić auto na młodsze rok-dwa i z mocniejszym silnikem na wielopunkcjie :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujany Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 jeśli tak to gaźnik jest nierozwojowy hoho, chyba nie wiesz o czym piszesz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 jeśli tak to gaźnik jest nierozwojowy hoho, chyba nie wiesz o czym piszesz. ta to uświadom mnie o ile wiem to na żadne znane mody gaźnik praktycznie niereaguje chyba że znasz sposób jeszcze nie opisany na tym forum :one: znasz jakiegoś DSa o większyej mocy :?: pokasz wykres :one: [ Dodano: Sob 10 Sty, 2009 16:20 ] pierwszy przykład tiuningu gaźnika 2.0Di serja 115KM po kilku modach wydech kolektor 4-2-1 wałek ssący z GT itd. wyszło 121Km 6KM na tyle modów :!: dużo :?: topik- http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=21488 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chemik Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 oj tomaszek,coś w tym prawdy jest,ale moim zdaniem napisałes troszke zle.Ja niepowiedział bym ze gaznik jest nie rozwojowy,tylko ze gaznik jest MNIEJ rozwojowy niz wtrysk,bo i w silniku w na gazniku mozna cos dłubnąć tylko tyle ze wiekszym kosztem.pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 tylko ze gaznik jest MNIEJ rozwojowy niz wtrysk,bo i w silniku w na gazniku mozna cos dłubnąć tylko tyle ze wiekszym kosztem.pozdro czemu większym kosztem :?: co jest droższe :?: i co można dłubnąć żeby przyniosło efekt w postaci zwiększenia mocy odpowiec jakoś konkretnie podając jakiś konkretny myk który w gaźnikowcach przyniesie efekt na hamowni założę się że będzie dużo ciekawych ja ci napisałem walkę qwasara z bardzo mizernym skutkiem bo moc wzrosła o 5% a np ja miałem 98KM i po bardzo podobnych modach czyli i kosztach moc wzrosła do 115KM to jest jakieś 16% inni mają przy prawie tych samych modach z seryjnych 100KM po 120-133KM jeśli uważasz że źle napisałem to mnie popraw przykładami i wykresami gaźnikowców. pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujany Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 o ile wiem to na żadne znane mody gaźnik praktycznie niereaguje za to reaguje na wymianę gaźnika, jak dalej nie wiesz o czym piszę to poszukaj sobie w necie, poczytaj o amerykańskich samochodach itd. Mam przyjemność latać takim potworkiem z silnikiem Edelbrocka i na jego gaźnikach, poczytaj o gaźnikach Webera i wtedy podyskutujemy. Gwarantuję Ci jedno, że na tych gaźnikach wciągam większośc samochodów na wtryskach z turbinami itd. Podsumowując, silniki gaźnikowe są jak najbardziej podatne na modyfikacje i potrafią wyciągnąć z nich naprawdę potężne moce i osiągi, często dużo większe niż te same silniki na wtrysku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Za 500zł możesz kupić kolekotr wydechowy 4-2-1 sprawdzone ze ponosi moc do ponad 105KM wraz z resztąwydechu... na seryjnym pewno ze stówka będzie... Co do kolektorza to uderzaj do urzytkownika co się zwie "Gościu" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 za to reaguje na wymianę gaźnika no widzisz oto mi chodziło nareszcie zaczynasz kumać że nissanowski gaźnik jest beee a jego wymiana na pewno będzie kosztować więcej niż 500-600zł jakie przeznaczył na mody sabciu bo my jesteśmy w PL a nie w Ameryce pozdro Coobcio spokojnie jeszcze nie wiemy jaki ma w końcu silnik może to GA14DS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sabciu Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 wiec tak... silniczek to GA14245828. Polecacie stożek tej firmy? http://www.allegro.pl/item517248985_promoc...inal_sport.html i do tego dobry ten blos? http://www.allegro.pl/item519110328_blos_b...bacz_tutaj.html i czy bedzie problem z zamontowaniem tych dwóch części ? ( sorki ze tak pytam ale jestem jeszcze amatorem tuningu ) Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 wiec tak... silniczek to GA14 dobry ten blos? http://www.allegro.pl/item519110328_blos_b...bacz_tutaj.html i czy bedzie problem z zamontowaniem tych dwóch części ? tak myślałem że to 1.4 blos jest dobry i widze że sporo potaniał a coś więcej o nim tu http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...asc&start=0 ps. masz okrągłą czy prostokątną obudowe filtra powietrza :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
misiekol Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 sabciu, wnastempnom niedziele mamy spocik zajedzi popatrzymy co tam masz io cos doradzimy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sabciu Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 Mam prostokątna obudowę filterka i co do filtra opłaca się kupić taki? http://moto.allegro.pl/item526319128_nissa..._tuning_kn.html. misiekol pewnie ze wpadnę tylko gdzie konkretnię :> hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 Mam prostokątna obudowę filterka a czyli na wtrysku to będzie ci łatwiej coś pomodzić sprawdź jaki masz numer kolektora ssącego tam też można łatwo coś ugrać nie dużym kosztem http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=40359 jeszcze wymiana wałków też w sumie nie duży koszt http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...asc&start=0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sabciu Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Oznaczenie kolektora znajduje się na pierwszym cylindrze od lewej ? a Gdy zakupie sportowy filrt stożkowy i blos to mozna zakupic sportowy filrt powietrza? jak tak to czy warto? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujany Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 chłopaku ogarnij się, przecież filrt stożkowy i filrt powietrza to jedno i to samo. może Ty lepiej się nie dotykaj tego samochodu żeby z tego pralka nie wyszła. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sabciu Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 nie bić jestem nowy - chyba jasno mam tam napisane bujany i dlatego po to jest te forum zeby pytać i zdobywać doświadczenie he? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujany Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 jasne że tak ale to dotyczy pobytu na forum a nie wiedzy technicznej na temat samochodów. A jeżeli nie wiesz tak podstawowych rzeczy to za co Ty się chcesz zabierać?! Chcesz zmian to oddaj samochód komuś kto wie co to jest filtr powietrza, pzdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sabciu Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Chce zmian i nie zamierzam oddać/sprzedać dopiero co kupiony samochod Panie bujany z czasem wszystko się dowiem i nauczę o nissanka to sie nie bój Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujany Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 oddać, miałem na myśli oddanie komuś kto się na tym zna i podkręci Ci silnik a nie sprzedawanie samochodu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sabciu Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 No to jak byś mogł pomóc to za 500-600 zł jaki tuning byś zrobił mechaniczny? oczywiscie nie pogniewam sie jak dojdzie nawet 1000 zł wtedy kwestia uzbierania pieniązków Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Jak masz silnik 1.4 to wsadz 1.6. Jak sprzedasz stary to nie wyjda to jakies duze koszta a przyrost km i nm bedzie znaczny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimier Posted January 13, 2009 Share Posted January 13, 2009 Jak masz silnik 1.4 to wsadz 1.6. Jak sprzedasz stary to nie wyjda to jakies duze koszta a przyrost km i nm bedzie znaczny. i to będzie najlepsza opcja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted January 13, 2009 Share Posted January 13, 2009 Jak masz silnik 1.4 to wsadz 1.6. Jak sprzedasz stary to nie wyjda to jakies duze koszta a przyrost km i nm bedzie znaczny. ha dokładnie tak :one: za tą kase spokojnie kupisz z jakiegoś angola a rużnica w osiągach a zwłaszcza w elastyczności gwarantowana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.