Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

podniesienie mocy


Guest sabciu
 Share

Recommended Posts

o magnetyzerach:

-> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic160313-0.html

o filtrach stożkowych:

-> http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2732

o podniesieniu mocy w silniku GA14:

-> http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=16655

...wystarczy poszukać ;)

Link to comment
Share on other sites

92r to będzie jeszcze na gaźniku co :?:

jeśli tak to gaźnik jest nierozwojowy więc najprostrzy i najtańszy mod to zmienić auto na młodsze rok-dwa i z mocniejszym silnikem na wielopunkcjie :one:

Link to comment
Share on other sites

jeśli tak to gaźnik jest nierozwojowy

 

 

hoho, chyba nie wiesz o czym piszesz.

Link to comment
Share on other sites

jeśli tak to gaźnik jest nierozwojowy

 

 

hoho, chyba nie wiesz o czym piszesz.

 

ta to uświadom mnie :P

o ile wiem to na żadne znane mody gaźnik praktycznie niereaguje

chyba że znasz sposób jeszcze nie opisany na tym forum :one:

znasz jakiegoś DSa o większyej mocy :?: pokasz wykres :one:

 

[ Dodano: Sob 10 Sty, 2009 16:20 ]

pierwszy przykład tiuningu gaźnika 2.0Di serja 115KM po kilku modach wydech kolektor 4-2-1 wałek ssący z GT itd. wyszło 121Km 6KM na tyle modów :!: dużo :?: topik-

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=21488

Link to comment
Share on other sites

oj tomaszek,coś w tym prawdy jest,ale moim zdaniem napisałes troszke zle.Ja niepowiedział bym ze gaznik jest nie rozwojowy,tylko ze gaznik jest MNIEJ rozwojowy niz wtrysk,bo i w silniku w na gazniku mozna cos dłubnąć tylko tyle ze wiekszym kosztem.pozdro

Link to comment
Share on other sites

tylko ze gaznik jest MNIEJ rozwojowy niz wtrysk,bo i w silniku w na gazniku mozna cos dłubnąć tylko tyle ze wiekszym kosztem.pozdro

 

czemu większym kosztem :?: co jest droższe :?: i co można dłubnąć żeby przyniosło efekt w postaci zwiększenia mocy odpowiec jakoś konkretnie podając jakiś konkretny myk który w gaźnikowcach przyniesie efekt na hamowni założę się że będzie dużo ciekawych

ja ci napisałem walkę qwasara z bardzo mizernym skutkiem bo moc wzrosła o 5% a np ja miałem 98KM i po bardzo podobnych modach czyli i kosztach moc wzrosła do 115KM to jest jakieś 16% inni mają przy prawie tych samych modach z seryjnych 100KM po 120-133KM

jeśli uważasz że źle napisałem to mnie popraw przykładami i wykresami gaźnikowców. pozdro

Link to comment
Share on other sites

o ile wiem to na żadne znane mody gaźnik praktycznie niereaguje

 

za to reaguje na wymianę gaźnika, jak dalej nie wiesz o czym piszę to poszukaj sobie w necie, poczytaj o amerykańskich samochodach itd. Mam przyjemność latać takim potworkiem z silnikiem Edelbrocka i na jego gaźnikach, poczytaj o gaźnikach Webera i wtedy podyskutujemy. Gwarantuję Ci jedno, że na tych gaźnikach wciągam większośc samochodów na wtryskach z turbinami itd. Podsumowując, silniki gaźnikowe są jak najbardziej podatne na modyfikacje i potrafią wyciągnąć z nich naprawdę potężne moce i osiągi, często dużo większe niż te same silniki na wtrysku.

Link to comment
Share on other sites

Za 500zł możesz kupić kolekotr wydechowy 4-2-1 sprawdzone ze ponosi moc do ponad 105KM wraz z resztąwydechu... na seryjnym pewno ze stówka będzie...

 

Co do kolektorza to uderzaj do urzytkownika co się zwie "Gościu"

Link to comment
Share on other sites

za to reaguje na wymianę gaźnika

 

no widzisz oto mi chodziło nareszcie zaczynasz kumać że nissanowski gaźnik jest beee a jego wymiana na pewno będzie kosztować więcej niż 500-600zł jakie przeznaczył na mody sabciu

bo my jesteśmy w PL a nie w Ameryce :P

pozdro

 

 

Coobcio spokojnie jeszcze nie wiemy jaki ma w końcu silnik może to GA14DS ;)

Link to comment
Share on other sites

wiec tak... :) silniczek to GA14 dobry ten blos? http://www.allegro.pl/item519110328_blos_b...bacz_tutaj.html i czy bedzie problem z zamontowaniem tych dwóch części ?

 

tak myślałem że to 1.4 :) blos jest dobry i widze że sporo potaniał a coś więcej o nim tu

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...asc&start=0

 

ps. masz okrągłą czy prostokątną obudowe filtra powietrza :?:

Link to comment
Share on other sites

sabciu, wnastempnom niedziele mamy spocik zajedzi popatrzymy co tam masz io cos doradzimy ;)

Link to comment
Share on other sites

Mam prostokątna obudowę filterka :)

 

a czyli na wtrysku :)

to będzie ci łatwiej coś pomodzić sprawdź jaki masz numer kolektora ssącego tam też można łatwo coś ugrać nie dużym kosztem http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=40359

 

jeszcze wymiana wałków też w sumie nie duży koszt http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...asc&start=0

Link to comment
Share on other sites

Oznaczenie kolektora znajduje się na pierwszym cylindrze od lewej ? :)

 

a Gdy zakupie sportowy filrt stożkowy i blos to mozna zakupic sportowy filrt powietrza? jak tak to czy warto? :)

Link to comment
Share on other sites

chłopaku ogarnij się, przecież

filrt stożkowy
i
filrt powietrza
to jedno i to samo. może Ty lepiej się nie dotykaj tego samochodu żeby z tego pralka nie wyszła.
Link to comment
Share on other sites

jasne że tak ale to dotyczy pobytu na forum a nie wiedzy technicznej na temat samochodów. A jeżeli nie wiesz tak podstawowych rzeczy to za co Ty się chcesz zabierać?! Chcesz zmian to oddaj samochód komuś kto wie co to jest filtr powietrza, pzdr.

Link to comment
Share on other sites

Chce zmian i nie zamierzam oddać/sprzedać dopiero co kupiony samochod Panie bujany :) z czasem wszystko się dowiem i nauczę :) o nissanka to sie nie bój :)

Link to comment
Share on other sites

oddać, miałem na myśli oddanie komuś kto się na tym zna i podkręci Ci silnik a nie sprzedawanie samochodu.

Link to comment
Share on other sites

No to jak byś mogł pomóc to za 500-600 zł jaki tuning byś zrobił mechaniczny? :) oczywiscie nie pogniewam sie jak dojdzie nawet 1000 zł wtedy kwestia uzbierania pieniązków :) Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Jak masz silnik 1.4 to wsadz 1.6. Jak sprzedasz stary to nie wyjda to jakies duze koszta a przyrost km i nm bedzie znaczny.

i to będzie najlepsza opcja ;)

Link to comment
Share on other sites

Jak masz silnik 1.4 to wsadz 1.6. Jak sprzedasz stary to nie wyjda to jakies duze koszta a przyrost km i nm bedzie znaczny.

 

ha dokładnie tak :one: za tą kase spokojnie kupisz z jakiegoś angola

a rużnica w osiągach a zwłaszcza w elastyczności gwarantowana :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...