Puchaczz Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 a ile to 1.4 ma koników ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sabciu Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 a napisane w danych technicznych ze 90 a gdybym zamienił na 1.6 to nie trzeba zmieniac skrzyni biegów ?wszystko inne zostaje na miejscu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 przy zmianie na 1,6 wszystko idzie plug and play. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sabciu Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 http://www.allegro.pl/item521116164_nissan...ik_1_6_16v.html jestem z Osztyna i było by mi łatwiej tutaj kupic i własnie znalazłem taka ofertę . Ale czym tak naprawde różni sie silnik 1.4 od 1.6 ? oba sa 16 zaworowe i ten drugi ma wieksza pojemność ale coś wiecej chciałbym sie dowiedziec jezeli miałbym wybrac ten silnik a jak ze spalaniem tego mocniejszego silniczka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 tak Twój silnik wygląda jak ten z linku który podałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 http://www.allegro.pl/item521116164_nissan...ik_1_6_16v.html jestem z Osztyna i było by mi łatwiej tutaj kupic i własnie znalazłem taka ofertę . Ale czym tak naprawde różni sie silnik 1.4 od 1.6 ? oba sa 16 zaworowe i ten drugi ma wieksza pojemność ale coś wiecej chciałbym sie dowiedziec jezeli miałbym wybrac ten silnik a jak ze spalaniem tego mocniejszego silniczka ? ten silnik z ogłoszenia jest na gaźniku a Ty musisz szukać takiego tylko z prostokątną obudową filtra powietrza (taką jak jest u Ciebie). Spalanie jest porównywalne, bo mocniejszemu silnikowi łatwiej jest rozpędzać autko i nie trzeba go tak cisnąć jak w 1,4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sabciu Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 a nie lepiej zostawic 1,4 i miec pewniaka ze bedzie działać i tylko w tym silniczku coś pogrzebać? Np. kolektor ssący gdybym miał te bardziej zadławione( 74c) odrazu mozna zmienic na 73c . Poźniej wałek rozrządu z silnika 1.6 a poźniej filrt stożkowy + blos hmmm czy to dobry pomysł? i czy duzo by mnie wyniosła taka pierwsza inwestycja mechaniczna w sunniego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 dzięki tym modom powinno być trochę ponad 100KM, ale pomyśl ile to wszystko będzie kosztować. za mniejszą cenę znajdziesz 1,6 z anglika o małym przebiegu i na start będziesz miał to 100KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sabciu Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 no tak tylko gdzie znalesc taki silniczek .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 zostaje Ci chyba przeglądanie portali aukcyjnych lub ogłoszeń na Forum...i na pewno coś się wynajdzie. Ostatnio Tomaszek zakupił od Klubowicza taki motorek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Tanio i to jest najlepsze co mozna zrobić ze swoim 1,4 - zamienić go na 1,6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sabciu Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Liczmy ze kupie ten silniczek i co dalej moge z nim zrobic? oczywiscie z umiarem pieniężnym i jak poźniej z badaniami technicznymi ? czy bede miał w dowodzie nadal silnik 1.4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Jak nie zmienisz to tak I dalej będziesz płacić ubezpieczenie jak za 1.4, czyli ze 100 zł taniej niż za 1.6 pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Liczmy ze kupie ten silniczek i co dalej moge z nim zrobic? oczywiscie z umiarem pieniężnym i jak poźniej z badaniami technicznymi ? czy bede miał w dowodzie nadal silnik 1.4? jak to co dalej coś modzić w dowodzie rej. nie masz nr. silnika więc na przeglądzie nikt się nieprzypier. wiem bo też mam wymieniony silnik :one: jeśli sam nie zgłosisz wymiany A PO CO :!: to dalej płacisz OC od 1.4 :!: jedynie przy sprzedaży możesz wtajemniczyć nowego właściciela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sabciu Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 no to jednak decyduje się na zakup 1.6 tylko szukać.... szukać i czekać i kto mi to w montuje? to tez problem a ten silniczek 1.6 standardowo ma 100 koniuszy? bo czasami widzę np. na allegro nie które maja 90 a inne 100 czym się różnia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 a ten silniczek 1.6 standardowo ma 100 koniuszy? bo czasami widzę np. na allegro nie które maja 90 a inne 100 czym się różnia? na ten temat poczytaj tutaj: -> http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=40359 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 przekładka to na prawdę nic skomplikowanego te silniki są identyczne jeśli masz cokolwiek smykałki do mechaniki to sobie poradzisz spoko a jeszcze dobrze by mieć kanał do rozkręcenia od dołu i ja mam w suficie zamontowany zaczep na rukcug do wyjęcia silnika spuszczasz płyny odpinasz wiązki elektryczne i przewody wodne rozprzęgasz itd. ja wyjmowałem do góry na rugcugu auto odepchłem do tyłu i podmianka silnika składasz i śmigasz nic dodatkowo nie musisz regulować i tyle a i sprawdź numer kolektora ssącego co by był 73C wałki rozrządu podmień tak by oba miały 40mm parę fotek z wyjmowania znajdziesz gdzieś w moim topiku http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=22197 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sabciu Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 ok wszystko sprawdze ładnie sie zapowiada... a do tego modelu jaki pasuje i polecacie filrt stożkowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puchaczz Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 a z primery do sunny by pasował ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 ten silnik z ogłoszenia jest na gaźniku a Ty musisz szukać takiego tylko z prostokątną obudową filtra powietrza A czym sie rozni silnik ds od de? I nie chodzi mi o to ze jeden to gaznik a drugi wtrysk bo to jest tylko osprzet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 chyba tylko głowica jest inna czyt.ma inne zasilanie.oprócz tego podobno wałki w wersji z gaźnikiem są bardziej agrysywniejsze niż te z wtryskiem.jeżeli o czymś zapomniałem to proszę mnie poprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 ten silnik z ogłoszenia jest na gaźniku a Ty musisz szukać takiego tylko z prostokątną obudową filtra powietrza A czym sie rozni silnik ds od de? I nie chodzi mi o to ze jeden to gaznik a drugi wtrysk bo to jest tylko osprzet. no ale jeżeli sabciu nie orientuje się jeszcze w sprawach mechanicznych to po co sugerować mu zabawę w zmianę układu zasilania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Zaraz zaraz kto tu pisze o zmianie zasilania? Pytanie jest czym sie rozni silnik de od ds? chyba tylko głowica jest inna czyt.ma inne zasilanie Tzn z czym jest inna? Nie jestem mechanikiem ale przeciez ani gaznik ani listwa wtryskowa nie jest mocowana do glowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 ja też nie jestem mechaniorem ale musze przyznać że do tej pory sądziłem,że wtrysk wielopunktowy polega na wtrysku bezpośrednio do cylindra a nie do kolektora. czyli jak mam samochód zasilany poprzez gaźnik kupię kolektor kompletny z wtryskami (nie mówię o wysterowaniu, elektryce itp.) to silnik będzie normalnie funkcjonował ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sabciu Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 a więc ktoś mi da jakas propozycje co do sporotwego filrta stożkowego jaki kupic dobry do tego modelu? i czy blosa warto kupic , zwiekszy moc ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.